Stránka 11 z 57
Napsal: 23.08.2009 23:02:03
od Stich
ten dmg je aj tak uz oporti wariorom o dost mensi kedze maju viac hp tak maju vacsi dmg a pokial sa paladinom dmg znizi tak je to zbytocna postava
Napsal: 24.08.2009 09:36:55
od Lucky
Tak porat to umi mlatit, neco to vydrzi a ressovat to taky dovede. Ale zmensit dmg jeste to snad ne, to te porat walle nepustil ten palat s halou co te zabil ? )
Napsal: 08.09.2009 12:18:16
od Wilson
Neslo by udelat, aby gate na kvestu na specialky pro pala, co kope k NPC co vam udela tu specialku, aby odkrimovavala? Ono pak vas to kope do cechu a tam vas NPC zgardi :p
Napsal: 08.09.2009 19:09:24
od Ardent
Wilson píše:Neslo by udelat, aby gate na kvestu na specialky pro pala, co kope k NPC co vam udela tu specialku, aby odkrimovavala? Ono pak vas to kope do cechu a tam vas NPC zgardi :p
Ono by stačilo, kdyby to rovnou koplo do té konečné jeskyně a tam si moh člověk tu chvilku počkat.
Napsal: 08.09.2009 20:13:16
od Revenge
Ardent píše:Wilson píše:Neslo by udelat, aby gate na kvestu na specialky pro pala, co kope k NPC co vam udela tu specialku, aby odkrimovavala? Ono pak vas to kope do cechu a tam vas NPC zgardi :p
Ono by stačilo, kdyby to rovnou koplo do té konečné jeskyně a tam si moh člověk tu chvilku počkat.
Nebo Tě nemusí odkopnout ale hodit ti odcrim gatu jako je v dungu
Napsal: 08.09.2009 21:48:24
od Ardent
Revenge píše:Ardent píše:Wilson píše:Neslo by udelat, aby gate na kvestu na specialky pro pala, co kope k NPC co vam udela tu specialku, aby odkrimovavala? Ono pak vas to kope do cechu a tam vas NPC zgardi :p
Ono by stačilo, kdyby to rovnou koplo do té konečné jeskyně a tam si moh člověk tu chvilku počkat.
Nebo Tě nemusí odkopnout ale hodit ti odcrim gatu jako je v dungu
Ono by přesměrování do jeskyně vyřešilo i to kopání do světa a pak teprve do jeskyně po vypršení timeru.
Napsal: 17.02.2010 10:13:54
od Miki
Zajímalo by mě, jaký je rozdíl v ůčinosti Heal svitků o proti Healu z hlavy. Nezdá se mi že by byli nák rychlejší.
Napsal: 17.02.2010 10:30:44
od Lucky
Miki píše:Zajímalo by mě, jaký je rozdíl v ůčinosti Heal svitků o proti Healu z hlavy. Nezdá se mi že by byli nák rychlejší.
Tak ono v tomhle kruhu to moc nepoznas, spis de asi o efekt.
Napsal: 21.02.2010 17:01:28
od Kentak
drop ice viku je na bodu mrazu chtelo by s tim neco udelat

Napsal: 21.02.2010 17:35:14
od Wizzy
Kentak píše:drop ice viku je na bodu mrazu chtelo by s tim neco udelat :cry: :cry:
prodam za 350k/kus
Napsal: 26.02.2010 19:40:42
od Kelnor
Nápad: paladin má max parrying 90, válečník 100. Vzhledem k povaze těchto povolání mi přišlo fajn, kdyby se tyto dvě hodnoty přehodily, čili paladin by byl lepším řekněme "držákem" než válečník ... co vy na to ?
Napsal: 26.02.2010 19:43:29
od King
proc potrebujete vsecko porad menit ? furt dokola
Napsal: 26.02.2010 19:49:37
od Kelnor
Ano, díky za názor, teď kdyby někdo měl něco k věci ?
A navrhuju to proto, že se paladin podle mě stává čím dál míň využívaným povoláním a mohlo by to pomoci k jeho uplatnění, toť vše. Netuším jestli takové zanedbatelné číslo má nějaký zásadní vliv na samotné herní vlastnosti, ale i tak ...
Napsal: 26.02.2010 23:03:04
od Wilson
kdyz by se este k warovi hodili palovsky specky, tak proc ne :p
Napsal: 27.02.2010 00:05:16
od Johny Matovic
Kelnor píše:Ano, díky za názor, teď kdyby někdo měl něco k věci ?
A navrhuju to proto, že se paladin podle mě stává čím dál míň využívaným povoláním a mohlo by to pomoci k jeho uplatnění, toť vše. Netuším jestli takové zanedbatelné číslo má nějaký zásadní vliv na samotné herní vlastnosti, ale i tak ...
Drizdas blbosti.Ja myslim ze za posledne 3 roky sa paladin stal 3x vyuzivanejsim ako dakedy.
Len to nesmie paladin bez holynesky a v blood rocku ze....
Napsal: 27.02.2010 09:42:40
od Hunter
Kelnor píše:Nápad: paladin má max parrying 90, válečník 100. Vzhledem k povaze těchto povolání mi přišlo fajn, kdyby se tyto dvě hodnoty přehodily, čili paladin by byl lepším řekněme "držákem" než válečník ... co vy na to ?
Nápad ano, realizovatelnost ne. Držák je rozhodně povolání typu "tank". Ergo to bude povolání s nejvíce HP a rozhodně bez healovacích schopností. Příklad z praxe - kdo je nejlepší na předskok na odflusy a odtahy?
(Rang no ;P Ale né, odpověď měla znít war!)
Napsal: 27.02.2010 22:23:13
od Lucyfer
Kelnore, podla toho co pises asi nemas pala co, pretoze keby mas a aspon troska hras vies ze pal ked ma primeranu vybavu na iste monstra ma urcite viac DMG jak war a co sa tyka toho dotazu ze pal malo vydrzi...tak to je blbost skus si zobrat par IM svitkov a tu uvidis co je este len rychly heal
ps: pal ma myslim s robou a mistikom 110 parr takze neviem co riesis

Re: Paladin
Napsal: 01.03.2010 09:59:14
od Inkvizitor Dan
No jo, pal ma nevyhodu, ze bez mystiku a cobovky je mnohem slabsi nez war bez tyhle vybavy (jako kdyz srovnate pala s vybavou a bez a wara s vybavou a bez). Mozna bych warovy neco sebral a dal mu to na quest aby to bylo vyrovnanejsi.
Re: Paladin
Napsal: 01.03.2010 10:19:35
od Wallace
warovi sebral? imho blbost, spis se nepovedly ty palovske specky, ty bych dal warum , nevim proc je maji paladinove, bo snima sou mnohem vetsi dmg jak war
Re: Paladin
Napsal: 01.03.2010 10:32:41
od Inkvizitor Dan
Jo ale vem si ze warovy staci si udelat naramek a je jakz takz schopnej s beznou vybavou normalne hrat i kdyz to nebude uplne ono. Nadruhou stranu pal bez cobovky a mystiku je misser o nervy a v normalnim dungu platnej tak jako klerik co si prijde sem tam buchnout. Ty specky sou drahy a celkove proste pal potrebuje lepsi vybavu nez war aby bylo videt ze jde dung. Jinac uz driv sem myslim nekam psal ze specky pro wara nejsou vubec od veci, i kdyz bych si je predstavoval o dost jinak nez ty palovsky.