Stránka 2 z 2
Re: Iskariot
Napsal: 23 zář 2018 09:55
od GM Alois
Ahoj,
odstranění efektů bylo z důvodu bugovanání. Mluvil jsem se scriptéry jestli to nejde poladit nějak jinak. Zatím nemám zpráv.
Změna byla kvůli bugování a opravdu věřím, že dost naštve, když vám zbraň určení na dané monstrum, to monstrum s 500hp vyléčí na max, což je třeba 3500hp. Rozhodně nebylo účelem snížení té dmg jako takové. Extra dmg totiž funguje prý jinak než třeba kouzlo. Prosím o trpělivost. Udělám i pár testů tedy na nižších monstrech, než je třebas Law, kde ta dps byla srovnatelná.
Re: Iskariot
Napsal: 27 zář 2018 14:17
od Han Gamms
No já bych zase řekl, že převedením speciál efektů z "kouzla" do DMG. Stoupla výrazně dmg u high AR na kouzla imuních mobů.
Takže Adamanta, Aquamarina apod. dostávají nevídaný céres
A pokud ten dmg u low-medium potvor klesl, tak to nevidim jako chybu, ale spis korekci "over power" stavu Isk paladina.
A teď začnou padat kameny na mou hlavu
Re: Iskariot
Napsal: 17 říj 2018 00:47
od Skriptor
Han Gamms píše: ↑27 zář 2018 14:17
No já bych zase řekl, že převedením speciál efektů z "kouzla" do DMG. Stoupla výrazně dmg u high AR na kouzla imuních mobů.
Takže Adamanta, Aquamarina apod. dostávají nevídaný céres
A pokud ten dmg u low-medium potvor klesl, tak to nevidim jako chybu, ale spis korekci "over power" stavu Isk paladina.
A teď začnou padat kameny na mou hlavu
isk over power nebol pretoze je specializovany na iste typi monstier a mal by mat vyssi dmg do nich do beznych monstier ziaden efekt nedaval. takze si myslim ze to bolo ok ked daval vacsi dmg len do spec monstier... podla mna by to chcelo vratit efekty s5 alebo nejak kompenzovat tu stratu dmg... teraz nie len ze ma najemen hp z palov ale este aj priemerny dmg so zbranou na ktoru treba zajst milion questov
Re: Iskariot
Napsal: 17 říj 2018 01:03
od Iery
já sem s iskem spokojenej a přijde mi nejlepší specka z paladinu
Re: Iskariot
Napsal: 17 říj 2018 12:22
od Skriptor
Iery píše: ↑17 říj 2018 01:03
já sem s iskem spokojenej a přijde mi nejlepší specka z paladinu
Nevravim ze je zly ale bol lepsi teraz skratka zaostava s dmg
Re: Iskariot
Napsal: 06 pro 2018 15:58
od Han Gamms
Mám jeden návrh speciálně pro
Naita.
Speciálky aj skládané speciálky by se po úderu do moba na kterého nejsou primárně určené měli rozpadnout !
Aspoň to Isky donutí hrát jinak než Target Next + Attack last! Celý dung s jedním klackem
Zvedne se tím využívání obyč zbraní a ta krásná varibilita té postavy potom, aj rozmýšlet co čím mlátit
Re: Iskariot
Napsal: 06 pro 2018 22:38
od erunno
Han Gamms píše: ↑06 pro 2018 15:58
Mám jeden návrh speciálně pro
Naita.
Speciálky aj skládané speciálky by se po úderu do moba na kterého nejsou primárně určené měli rozpadnout !
Aspoň to Isky donutí hrát jinak než Target Next + Attack last! Celý dung s jedním klackem
Zvedne se tím využívání obyč zbraní a ta krásná varibilita té postavy potom, aj rozmýšlet co čím mlátit
Tak jsou omezené zbraně z ICE vikingu všechny, kromě té spešl skládané ze všech.. Tedy nerozpadá se hned ale klesá ti durabka.. Což rozhodně je + a měla by se tak chovat i ta složená..
A ano iškariota mám a vím že se zvedne vlna nevole ale bylo by to logické.
Re: Iskariot
Napsal: 07 pro 2018 11:01
od Nait Magusanus
erunno píše: ↑06 pro 2018 22:38
Han Gamms píše: ↑06 pro 2018 15:58
Mám jeden návrh speciálně pro
Naita.
Speciálky aj skládané speciálky by se po úderu do moba na kterého nejsou primárně určené měli rozpadnout !
Aspoň to Isky donutí hrát jinak než Target Next + Attack last! Celý dung s jedním klackem
Zvedne se tím využívání obyč zbraní a ta krásná varibilita té postavy potom, aj rozmýšlet co čím mlátit
Tak jsou omezené zbraně z ICE vikingu všechny, kromě té spešl skládané ze všech.. Tedy nerozpadá se hned ale klesá ti durabka.. Což rozhodně je + a měla by se tak chovat i ta složená..
A ano iškariota mám a vím že se zvedne vlna nevole ale bylo by to logické.
asi bych nemel i proti kdyby se nicila i ta skladana zbran na "ostatnich" monstrech ale za predpokladu ze by bylo cim jinym mlatit, treba zvednout lehce dmg knightkam / pridat nejakou spesl zbran na nonspesl monstra. Uz takhle se ty fialove zbrane dost nici (jednorucky hlavne) tak by me nevadilo bouchat necim jinym a usetrit jim durku. Ale neni treba Hane psat butthurt navrhy jen kvuli mym navrhum jak "vytunit" destra
)
Re: Iskariot
Napsal: 07 pro 2018 23:40
od erunno
Nait Magusanus píše: ↑07 pro 2018 11:01
ale za predpokladu ze by bylo cim jinym mlatit, treba zvednout lehce dmg knightkam
Proboha proč zvedat DMG zbraní u iškariota? Ještě tomu u knightek? Iškariot je prostě specialista na určité zbraně a podle mě bohatě stačí že dostava z ostatním MF zbraní skill. Vidím v tom už spíš vaší rozmazlenost
všude by jste zvedali dmg..
Re: Iskariot
Napsal: 07 pro 2018 23:56
od Fogy
Iskariot byl dobře nastavenej.. než se mu odebraly efekty ze zbraní.
Re: Iskariot
Napsal: 12 pro 2018 14:13
od Skriptor
Fogy píše: ↑07 pro 2018 23:56
Iskariot byl dobře nastavenej.. než se mu odebraly efekty ze zbraní.
Na 100% suhlasim... Malo by sa to vratit spat
Re: Iskariot
Napsal: 12 pro 2018 14:44
od GM Alois
Han Gamms píše: ↑06 pro 2018 15:58
Mám jeden návrh speciálně pro
Naita.
Speciálky aj skládané speciálky by se po úderu do moba na kterého nejsou primárně určené měli rozpadnout !
Aspoň to Isky donutí hrát jinak než Target Next + Attack last! Celý dung s jedním klackem
Zvedne se tím využívání obyč zbraní a ta krásná varibilita té postavy potom, aj rozmýšlet co čím mlátit
Ahoj, myslím si, že tohle tu bylo a u nové zbraně to funguje jinak proto, že na toto bylo poukázováno a stěžováno. Ty spojené se ničit nebudou extra navíc.
Re: Iskariot
Napsal: 11 srp 2019 23:57
od Eowen Eo
Fogy píše: ↑07 pro 2018 23:56
Iskariot byl dobře nastavenej.. než se mu odebraly efekty ze zbraní.
Suhlasim.
GM Alois píše: ↑19 zář 2018 10:07
Ahoj,
ano, efekty byly zrušeny. A to z výše popsaných důvodů, kdy se monstra léčila sama od sebe kvůli těm efektům. Bonus Iskariot stále má, to základní je, že ta zbraň je +30 namísto +5.
Navrhoval by som to spravit na styl monster, ktore miluju jed/zeru sumy, napriklad vypise hlasku "Miluju magii" a vylieci sa.