+ ,exec RefreshAllAlies - refreshne vsechny zalozky Alie (prostredni checkbox)
+ moznost vynuceni refrese zalozky v jinych klientech pomoci prefixu hlasky, naprd "rsh: >> Mystik heal <<" zaruci ze Klerik s moji fenou bude mit refresnutou zalozku, nebo "rsh: Boost" ... BTW: nespamovat, je tam sychr aby jste nezahlitili prikazama jine klienty ale neni to zatim otestovano na zbesily spam
- nove se po odhidu spravne aktualizuje zalozka vytazena
- nazvy kouzel/summy se vypisuji jen kdyz vyskoci tercit
- nekro spely uz korekne funguji pri halucinacich
+ exec DropPickItem Grafika barva - vyhodi item pod sebe, pokud pod vami je do 6 policek, sebere... uvidime ;]
+ ,exec hidedrop Grafika Barva - po hidu hodi 1 amoun typyu a barvy pod sebe, pri znovu pouziti cekuje za do 3 policek item je .. pokud ano ... tak ho sebere ... takze
- /External - pridan BacpackArranger.cs - pokud uz ho mate nezapomente si ho smazat.
- Latency v utilty form - pokud jste v hidu tak se se nenapise jako SAY ale varuje vas ;] a printne jen vam.
-+ misto portu do jhelomu pridan Arrange - viz ,arrange
- exec switchshields resp .vsechny metody (nasazeni slot zbrane etc) ktere ji vyuzivaji, nasadi pal mystik, pokud mate supinu. U teutona to stale ruco ... ale kdo to sundava ;]
- ,exec SupinaRess "targets", pokud mate supinu pouzije ji nebo vytvori novou a pouzije
+ pridan Salat alert + moznost nastaveni viz Caleb config, vyskakuje v zalozce hrace.
+ Y runa alert, pokud na ni stoupnete kazdou 1s vypisuje nadhlavu
- uprava layoutu uz funguje u na bedny
- oprava lootu aby to nelootilo mark na vyhazovani klamaku, pak vam to bugne a nejde vyhazovat klamakyu (sfera je pomala a makro rychly takze nez sfera odstranila ten mark, makro ho lotlo).
+ upraven sortbacpakcu, lahve a zbrane a rychlost
- ,exec mobkill - nastaven dafault reset timer na volani dalsiho (pokud je spravne otocen) na 250ms (puvodne 15000ms). Uz to neni potreba kdyz je upraveno phoenix.dll a neodpojuje to pri spamovani.
+ target alias "mount" - pokud pouzivate na sesedani nasedni ,exec usemount 0 tak se uklada ID mouna. Samozrejme dostupny je pouze pokud aspon jednou sesednete z mounta ten zivy Very Happy
- ,exec usemount 0 - snad opraven, aby kdyz nemate haluze tak neoklikaval vsechno kolem ;]
- oprava prehmenovani nekterych klamaku (snad).
+ Ship.cs
+ ,exec OpenShip - vyhodi tercik na lod
+ ,exec EnterShip - nastoupi na prvni lod kterou najde
+/oprava ,exec LockShip - lockovani uz lockujes spravne obje strany. Bere klicek co najde nebo ten co byl pres openship jako posledni pridany. Idela mit u sebe vzdy jen jeden.
+ ,exec escapetoship - kombinace vsech prechozi veci. Vyhodi terick, umistite lod, nastoupi a zamkne. V pripade ze nevhazuejte, zrusite tercik a je nekde lod tak to fugnuje jako EnterShip a LockShip
- optimalizace Luberjackingu (tak o 50-100% rychlejsi), neceka na akci nez jde na dalsi pozici, trasa pokracu vzdy k neblizsimu stromu.
- opraveno piti resp. nalivani halvicek, aby to neoteviralo kontejner porad dokola a vsechny co mate u sebe ;]
+- SPOUSTA ZMEN OPTAIMALIZACU A OPRAV A ZAS ZANESENI CHYB!!! Vzdy zalohovat svoji verzi neza nahazuju nouvou, abych pak nebyl smutny ze je neco jinak nebo mi neco nejde ;]
>>>> GIThub <<<<