Stránka 2 z 2

Re: Questy a Timery

Napsal: 14 pro 2013 20:07
od Ocroc
Nové hráče Ultima Online, 16 let stará hra, ničím neláká. Každý kdo hrál jinou MMORPG hru ví, že grafika UO je více než zastaralá, nastavování podpůrných programů složité a bez makrování není možné v podstatě mít bojeschopnou postavu. Je zde spousta F2P nových MMORPG her a ještě více neofficiálních serverů pro hry placené, které hráči spustí i na 5let starých sestavách. To celé v kombinaci k faktu, že popularita všech MMORPG her upadá, způsobuje že nový hráči na DP jsou spíše výjimkou.
GM team "gmkuje" ve volném čase, zadarmo a nemáme jednoduše dost času na to, abychom předělali systém na více přátelský pro začínající hráče, kteří v podstatě nejsou. V rámci možností jsme alespoň zrušili NB důl jako takový, přidali alternativní cestu do hry (NB dungeon) a přidali Pepíčka, který dokáže nastínit základní ovládání hry. Během příštího týdne taktéž přibude možnost nákupu základních skillů postav.
Žádná z zásadnějších změn herního systému není záležitostí rozhodnutí jedince, vždy je to prodiskutováno s dalšími GM. Samozřejmě nás názor herní komunity zajímá, ale není pro nás směrodatný. Dost přispěvatelů na fóru již ani aktivně nehraje, chybí jim podvědomí o herním nastavení, možnostech 51b nebo jen nechtějí změnu proti zaběhlému systému (např. specializace). Skutečně se server nesnažíme zabít, naopak se vám snažíme dodávat stálé nové věci k prozkoumávání, případně nové možnosti vašich postav. Pokud chcete server vylepšit i vy, není snad problém místo neustálého stěžování něco rozumného vymyslet a nějakému GM to soukromě navrhnout.
To že vám pak někdo napíše že to neřeší, není způsobeno tím že to dané GM nezajímá, ale tím že prostě není možné si udržet přehled ve všem. Abychom se vyhnuli mystifikování ohledně něčeho o čem nevíme že to tak skutečně funguje, je rozumnější vás přesměrovávat na GM které o tom přehled má.

Obtížnost průchodu, spolu s obtížností časovou, je součást celkové obtížnosti questu. Podle toho jak je questovní odměna silná a potřebná pro hraní je pak upravena celková obtížnost. Pokud byste dostávali vše zadarmo, nikdo by neměl důvod se zlepšovat za určitou postavu a hra jako taková by byla nudná. Proto také existuje Cloak of Dungeonmaster, skládačky, sochy a podobně. Dokud bude mít hráč stále nad sebou něco, čeho může dosáhnout, má důvod proč hrát. A do tohoto samozřejmě spadají i náročné questy.


TL;DR:
Hráči ubývají a budou ubývat, není v našich možnostech tomu zabránit. Je spíše zázrak, že jich zde máme po tolika letech stále tolik a jsme za to samozřejmě rádi. Pokud máte rozumný návrh ohledně toho, co by se mohlo udělat, kontaktujte GM.
Timer na Vendetu zůstane nadále 2 hodiny.

Re: Questy a Timery

Napsal: 14 pro 2013 20:44
od Han Gamms
Milý Ocroccu,

nám by bohatě stačilo aby si GM, které otevře nový quest. Zkusilo projít ten quest za herní postavu, případně to prošlo s nějakým lepším hráčem před otevřením.

To GM které ozkoušelo ranger quest Kletba krále elfů a prošlo ho v timeru, tomu se pokloním.

Když lidé jdou několikrát quest a xkrát je zastaví bug či chybné nastavení. Pak ti napíšou co a kde je špatně a ty jsi ještě arogantní. To se pak těžko spolupracuje s bohy na lepším životě na tomto světě, pokud nadále budeš přistupovat ke spolupráci s hráči tak jak to děláš.

Re: Questy a Timery

Napsal: 14 pro 2013 21:45
od Arianna
Můžu se zeptat, ve které části questu jste se nacházeli když vás to koplo?. a popřípadě přijde Vám ten quest nějak extrémně těžký?(dejme tomu stupnice "1" těžký "10" lehký)

Re: Questy a Timery

Napsal: 14 pro 2013 23:27
od Fila
ja skoncil v prvni mistnosti, jelikoz mam debilni mysku ktera obcas udela double click, mel sem zabite lsn a poisleho spidermana a stal sem v hidu u dveri chtel sem se podivat co je napsane na dverich a tam zafungovala ma dokonala myska ktera mi dvere na jedno otevreni krasne otevrela, spiderman by na pois nezdechl tak sem nemohl stoupnout do dveri, mno proste sem to posral jak jen se to dalo, nicmene skok me malem zaskocil a zabil...uz se tesim az to zkusim za shamika

Re: Questy a Timery

Napsal: 14 pro 2013 23:32
od Arianna
Že by první člověk +- spokojený 8)

Re: Questy a Timery

Napsal: 15 pro 2013 18:57
od Ciatronic
v místnosti u dmka 3 lidi od nas byla to poslední místnost jestli si dobře pamatuju

Re: Questy a Timery

Napsal: 15 pro 2013 19:04
od Artwelis
Ocroc píše:
Diky za vycerpavajici odpoved. Tak obsahlou jsem ji popravde ani necekal.
NB dung a podpora novych postav/hracu si myslim, ze je velmi dobra.

Dost jsem o tom premyslel v poslednich par tydnech, kdy jsem se opet ponoril do UO, takze to sem napisu:
Mam pocit, ze by DP prospelo vice non-PK/PvP zone. Ja hral PvP ve sve dobe hodne aktivne a stale si myslim, ze ten system je vynikajici.
Jenze postupem casu si myslim, ze odrazuje vic a vic lidi a nikdo novy neprijde hrat UO kvuli skvelemu PvP.

Re: Questy a Timery

Napsal: 15 pro 2013 19:35
od Fila
Artwelis píše:
Ocroc píše:
Diky za vycerpavajici odpoved. Tak obsahlou jsem ji popravde ani necekal.
NB dung a podpora novych postav/hracu si myslim, ze je velmi dobra.

Dost jsem o tom premyslel v poslednich par tydnech, kdy jsem se opet ponoril do UO, takze to sem napisu:
Mam pocit, ze by DP prospelo vice non-PK/PvP zone. Ja hral PvP ve sve dobe hodne aktivne a stale si myslim, ze ten system je vynikajici.
Jenze postupem casu si myslim, ze odrazuje vic a vic lidi a nikdo novy neprijde hrat UO kvuli skvelemu PvP.
tj zas taky problem protoze tak jak my to hrajeme kvuli PvM tak to jini hrajou kvuli PvP...mozna ze to odrazuje vic a vic lidi jenze kdybys zavedl vic nonpk/pvp zon tak taky ubudou hraci a verim ze bych jich ubylo vic nez by prislo (a nerikam to s nadsenim bo bych tvuj navrh rozhodne jako nonpvper bral)

Re: Questy a Timery

Napsal: 15 pro 2013 21:19
od Artwelis
Fila píše:tj zas taky problem protoze tak jak my to hrajeme kvuli PvM tak to jini hrajou kvuli PvP...mozna ze to odrazuje vic a vic lidi jenze kdybys zavedl vic nonpk/pvp zon tak taky ubudou hraci a verim ze bych jich ubylo vic nez by prislo (a nerikam to s nadsenim bo bych tvuj navrh rozhodne jako nonpvper bral)
Jiste, ja to bral taky jako lehce provokativni post :)