Re: Questy a Timery
Napsal: 14 pro 2013 20:07
Nové hráče Ultima Online, 16 let stará hra, ničím neláká. Každý kdo hrál jinou MMORPG hru ví, že grafika UO je více než zastaralá, nastavování podpůrných programů složité a bez makrování není možné v podstatě mít bojeschopnou postavu. Je zde spousta F2P nových MMORPG her a ještě více neofficiálních serverů pro hry placené, které hráči spustí i na 5let starých sestavách. To celé v kombinaci k faktu, že popularita všech MMORPG her upadá, způsobuje že nový hráči na DP jsou spíše výjimkou.
GM team "gmkuje" ve volném čase, zadarmo a nemáme jednoduše dost času na to, abychom předělali systém na více přátelský pro začínající hráče, kteří v podstatě nejsou. V rámci možností jsme alespoň zrušili NB důl jako takový, přidali alternativní cestu do hry (NB dungeon) a přidali Pepíčka, který dokáže nastínit základní ovládání hry. Během příštího týdne taktéž přibude možnost nákupu základních skillů postav.
Žádná z zásadnějších změn herního systému není záležitostí rozhodnutí jedince, vždy je to prodiskutováno s dalšími GM. Samozřejmě nás názor herní komunity zajímá, ale není pro nás směrodatný. Dost přispěvatelů na fóru již ani aktivně nehraje, chybí jim podvědomí o herním nastavení, možnostech 51b nebo jen nechtějí změnu proti zaběhlému systému (např. specializace). Skutečně se server nesnažíme zabít, naopak se vám snažíme dodávat stálé nové věci k prozkoumávání, případně nové možnosti vašich postav. Pokud chcete server vylepšit i vy, není snad problém místo neustálého stěžování něco rozumného vymyslet a nějakému GM to soukromě navrhnout.
To že vám pak někdo napíše že to neřeší, není způsobeno tím že to dané GM nezajímá, ale tím že prostě není možné si udržet přehled ve všem. Abychom se vyhnuli mystifikování ohledně něčeho o čem nevíme že to tak skutečně funguje, je rozumnější vás přesměrovávat na GM které o tom přehled má.
Obtížnost průchodu, spolu s obtížností časovou, je součást celkové obtížnosti questu. Podle toho jak je questovní odměna silná a potřebná pro hraní je pak upravena celková obtížnost. Pokud byste dostávali vše zadarmo, nikdo by neměl důvod se zlepšovat za určitou postavu a hra jako taková by byla nudná. Proto také existuje Cloak of Dungeonmaster, skládačky, sochy a podobně. Dokud bude mít hráč stále nad sebou něco, čeho může dosáhnout, má důvod proč hrát. A do tohoto samozřejmě spadají i náročné questy.
TL;DR:
Hráči ubývají a budou ubývat, není v našich možnostech tomu zabránit. Je spíše zázrak, že jich zde máme po tolika letech stále tolik a jsme za to samozřejmě rádi. Pokud máte rozumný návrh ohledně toho, co by se mohlo udělat, kontaktujte GM.
Timer na Vendetu zůstane nadále 2 hodiny.
GM team "gmkuje" ve volném čase, zadarmo a nemáme jednoduše dost času na to, abychom předělali systém na více přátelský pro začínající hráče, kteří v podstatě nejsou. V rámci možností jsme alespoň zrušili NB důl jako takový, přidali alternativní cestu do hry (NB dungeon) a přidali Pepíčka, který dokáže nastínit základní ovládání hry. Během příštího týdne taktéž přibude možnost nákupu základních skillů postav.
Žádná z zásadnějších změn herního systému není záležitostí rozhodnutí jedince, vždy je to prodiskutováno s dalšími GM. Samozřejmě nás názor herní komunity zajímá, ale není pro nás směrodatný. Dost přispěvatelů na fóru již ani aktivně nehraje, chybí jim podvědomí o herním nastavení, možnostech 51b nebo jen nechtějí změnu proti zaběhlému systému (např. specializace). Skutečně se server nesnažíme zabít, naopak se vám snažíme dodávat stálé nové věci k prozkoumávání, případně nové možnosti vašich postav. Pokud chcete server vylepšit i vy, není snad problém místo neustálého stěžování něco rozumného vymyslet a nějakému GM to soukromě navrhnout.
To že vám pak někdo napíše že to neřeší, není způsobeno tím že to dané GM nezajímá, ale tím že prostě není možné si udržet přehled ve všem. Abychom se vyhnuli mystifikování ohledně něčeho o čem nevíme že to tak skutečně funguje, je rozumnější vás přesměrovávat na GM které o tom přehled má.
Obtížnost průchodu, spolu s obtížností časovou, je součást celkové obtížnosti questu. Podle toho jak je questovní odměna silná a potřebná pro hraní je pak upravena celková obtížnost. Pokud byste dostávali vše zadarmo, nikdo by neměl důvod se zlepšovat za určitou postavu a hra jako taková by byla nudná. Proto také existuje Cloak of Dungeonmaster, skládačky, sochy a podobně. Dokud bude mít hráč stále nad sebou něco, čeho může dosáhnout, má důvod proč hrát. A do tohoto samozřejmě spadají i náročné questy.
TL;DR:
Hráči ubývají a budou ubývat, není v našich možnostech tomu zabránit. Je spíše zázrak, že jich zde máme po tolika letech stále tolik a jsme za to samozřejmě rádi. Pokud máte rozumný návrh ohledně toho, co by se mohlo udělat, kontaktujte GM.
Timer na Vendetu zůstane nadále 2 hodiny.