Stránka 2 z 7
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 13:14
od erunno
Acarus píše:erunno píše:Jooooooooooo takže karma je kničemu?! TAK CO TAKHLE ZRUŠIT SHAMANOVI PRI MORFOVÁNÍ NÁROK NA KARMU!!
Další příklad měl jsem sniženou karmu nenasadil jsem KNIGHTKY!!! Takže zase to k ničemu není co?
Oj ty mluvis celkem o specifikacich, kde se kladl prvne duraz na karmu. Ano je to tak, ze nektere veci mimo ramec globalniho nastaveni jsou zavisle na karme, ale jsou to veci podradne celkem, ktere nesahaji ani za 1% vsech nastavenych veci.
Ale vzhledem k tomu jak je podle tebe shaman na hovno, tak se stejne do te situace prece nemuze dostat, kdo to kdy slysel, aby sel shaman prece do top dungu, kde tato extremni situace muze nastat!!!
Já jenom poukazuji na tvoji poznamku že karma je k ničemu! Pro tvou informaci jsem byl top dung za shamana, příznávám že by bylo daleko unosnější kdyby morfy nestaly karmu.
A šalamounský řešení by bylo zrušit tuto novinku v dungach a nechat ji pouze na svět venku!
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 13:20
od Acarus
erunno píše:
Já jenom poukazuji na tvoji poznamku že karma je k ničemu! Pro tvou informaci jsem byl top dung za shamana, příznávám že by bylo daleko unosnější kdyby morfy nestaly karmu.
A šalamounský řešení by bylo zrušit tuto novinku v dungach a nechat ji pouze na svět venku!
Ano stoji to karmu, karmu, kterou neztracis smrti, karmu kterou lze lehce ziskat a nicim ztratit ( do ted ). Karmu, ktera zlevnila provoz toho povolani minimalne na polovinu co se fame tyka a defakto ho neodsoudila na zavislost jestli chcipa ci ne. Ale toho si nikdo nevsimne...
Pokud ctes pozorne, tak na tvouo tazku tu uz odpoved byla aspon naznacena a tak ti to vysvetlim. Rozsah zon na DP neni nekonecny. Existujou ruzne variante a kombinace davajici zone proste jednotlive znaky, lze vypozorovat ( nejde teleport, nejde res, nejde kop, jde kop a nejde mark, nejde nic, nejde tele svitek ... ) neni tech priznaku malo. Ano existuje flag primo dungaon zona, ale ta je vyuzivana i v mistech, ktera nejsou dungeony skutecne a jsou to mista blizka a dokonce jsou to mist, ktera jsou 1minutu od teleportist a tak. Tedy potencialni mista, kde se toto muze stat a je to k tomu namirene. Pak si uvedom kolik existuje na dp mist ( .where a pokud se zmeni nazev jsi v nove zone ) a pak si muzes tak nejak zjistit, ze nelze udelat pro kazdou zonu unikatni ciselnou kombinaci. Proto je to tak tezke definovat tak, aby to nedelalo nic v urcitych mistech.
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 13:34
od erunno
Acarus píše:Pokud ctes pozorne, tak na tvouo tazku tu uz odpoved byla aspon naznacena a tak ti to vysvetlim. Rozsah zon na DP neni nekonecny. Existujou ruzne variante a kombinace davajici zone proste jednotlive znaky, lze vypozorovat ( nejde teleport, nejde res, nejde kop, jde kop a nejde mark, nejde nic, nejde tele svitek ... ) neni tech priznaku malo. Ano existuje flag primo dungaon zona, ale ta je vyuzivana i v mistech, ktera nejsou dungeony skutecne a jsou to mista blizka a dokonce jsou to mist, ktera jsou 1minutu od teleportist a tak. Tedy potencialni mista, kde se toto muze stat a je to k tomu namirene. Pak si uvedom kolik existuje na dp mist ( .where a pokud se zmeni nazev jsi v nove zone ) a pak si muzes tak nejak zjistit, ze nelze udelat pro kazdou zonu unikatni ciselnou kombinaci. Proto je to tak tezke definovat tak, aby to nedelalo nic v urcitych mistech.
Ano vím že existují zony! Ale v te změně stojí že v dungach to stojí -100karmy tak co to snížit na symbolických -10? dost by se tím postih v těch extremních situacích zmírnil.
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 13:37
od Acarus
erunno píše:Acarus píše:Pokud ctes pozorne, tak na tvouo tazku tu uz odpoved byla aspon naznacena a tak ti to vysvetlim. Rozsah zon na DP neni nekonecny. Existujou ruzne variante a kombinace davajici zone proste jednotlive znaky, lze vypozorovat ( nejde teleport, nejde res, nejde kop, jde kop a nejde mark, nejde nic, nejde tele svitek ... ) neni tech priznaku malo. Ano existuje flag primo dungaon zona, ale ta je vyuzivana i v mistech, ktera nejsou dungeony skutecne a jsou to mista blizka a dokonce jsou to mist, ktera jsou 1minutu od teleportist a tak. Tedy potencialni mista, kde se toto muze stat a je to k tomu namirene. Pak si uvedom kolik existuje na dp mist ( .where a pokud se zmeni nazev jsi v nove zone ) a pak si muzes tak nejak zjistit, ze nelze udelat pro kazdou zonu unikatni ciselnou kombinaci. Proto je to tak tezke definovat tak, aby to nedelalo nic v urcitych mistech.
Ano vím že existují zony! Ale v te změně stojí že v dungach to stojí -100karmy tak co to snížit na symbolických -10? dost by se tím postih v těch extremních situacích zmírnil.
az ty zony budou kompaktnim celkem pro dungeony a ne i pro zony ve svete, slo by s tim souhlasit.
Ale Vy porad nechapete, ze i stav kdyby to zralo stejne, se dotyka lidi v extremni situaci, ktera nastane za uherak ( tim nemyslim ten salam ). Nehlede na to, ze lide vetsinou chodej tyto akce v ramci guildy ( + pro ne). Ale to uz bylo receno.
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 18:12
od Rainbow
No působí to na mě jako zbytečně vyhrocené řešení. 1. Souhlasím s Erunem mohla by to opravdu být dost pakarna pro shamany.
2. Kvůli pár exotum toužících po pár itemech většinou pvperu v oblasti cove.
3. exemplární poprava těchto hříšníků o které tu asi moc lidí nestojí mi přijde jako lepší řešení, ale což vy ste gmka
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 18:22
od Corruptus
Mno to že se to normálně hrajících lidí moc nedotkne je fakt. Sem tam nějáká krizovka kde si někdo něco pujčí z těla protože jemu to došlo nebo to nemá, eventuálně locení padlejch zas takovej problém neni.
Nadruhou stranu, Acarem zminovanej nubík když se prolotí k šedé karmě prostě založí nového prudicího nubíka a tendle postih se ho nedotkne vubec nijak.
Hysterie okolo toho je zbytečná ale je pravda že když si to pročtu mám dojem že z toho budou mít problémy spíš ty obyč hráči co se dostanou do mezních situací a prasata to nepostihne v podstatě nijak.
Prase lotne pár cených itemu kde mu ta karma za to stojí, mobeři musí někde vybrat celé tělo (veže, odpočívadla kde nejde ress, no ress části dungu atd atd) a pokud pak nejsou všichni z jedné gildy je to pro ně pruzení bez důvodu. Je pravděpodobné že mi ucházi širší souvislosti ale připadá mi to jako uprava bez většího smyslu ale s potenciálně dost nasíracíma dusledkama. (jen můj nazor)
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 21:16
od Retromancer
Jo jo, je to vidět. Řekl bych, že se spíš zase někdo nudil, sám odsouhlasil a zapracoval a protože se to plebsu nelíbí, postavíme to (zase) jako KONFLIKT dne "GM vs Remcalové" a neustoupíme ani o píď.
Nejsmutnější je ale to, že se zavrhují užitečné návrhy (přelévání potionů po více kusech, stackovatelnosti některých předmětů, váha jiných a podobně) a to z důvodu "je to zbytečný luxus, poradíte si jinak milí hráči", a pak se zavede takováhle "olalá" novinka, která nepřinese naprosto úplně a vůbec nic. Prasata se s tím naučí žít a štvát to bude ty, kteří si chtějí prostě normálně zahrát.
Díky.
PS : Pokud chcete trestat prasata, dělejte to jako dosud nesystémově, čímž nebudete postihovat zbývající normální hráče. V poslední době vám to jde docela dobře a koneckonců se tu zmiňovaly ty tradice...
EDIT : vážně by jste mohli alespoň někdy zareagovat na větší počet kritických hlasů na fóru tím, že se zkusíte zamyslet, jestli to vážně není změna naprd. Nakonec, děláte ty změny přeci ještě furt pro nás hráče ne? Někdo tu zmiňoval ty hitpointy - jistě že se ve výsledku vůbec nic nezměnilo, stále trvá NPC zabít stejně dlouho, ale ani tak se to hráčům nijak nelíbilo (už kvůli tréningu) a stejně jste to prostě museli najust protlačit. Proč? Proč se poslední dobou stále snažíte nějaké ty hráče naštvat, nebo alespoň jim to ztížit? Líp se vám pak spí?
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 22:49
od azachiel
Retromancer píše:
Jo jo, je to vidět. Řekl bych, že se spíš zase někdo nudil, sám odsouhlasil a zapracoval a protože se to plebsu nelíbí, postavíme to (zase) jako KONFLIKT dne "GM vs Remcalové" a neustoupíme ani o píď.
Nejsmutnější je ale to, že se zavrhují užitečné návrhy (přelévání potionů po více kusech, stackovatelnosti některých předmětů, váha jiných a podobně) a to z důvodu "je to zbytečný luxus, poradíte si jinak milí hráči", a pak se zavede takováhle "olalá" novinka, která nepřinese naprosto úplně a vůbec nic. Prasata se s tím naučí žít a štvát to bude ty, kteří si chtějí prostě normálně zahrát.
Díky.
PS : Pokud chcete trestat prasata, dělejte to jako dosud nesystémově, čímž nebudete postihovat zbývající normální hráče. V poslední době vám to jde docela dobře a koneckonců se tu zmiňovaly ty tradice...
EDIT : vážně by jste mohli alespoň někdy zareagovat na větší počet kritických hlasů na fóru tím, že se zkusíte zamyslet, jestli to vážně není změna naprd. Nakonec, děláte ty změny přeci ještě furt pro nás hráče ne? Někdo tu zmiňoval ty hitpointy - jistě že se ve výsledku vůbec nic nezměnilo, stále trvá NPC zabít stejně dlouho, ale ani tak se to hráčům nijak nelíbilo (už kvůli tréningu) a stejně jste to prostě museli najust protlačit. Proč? Proč se poslední dobou stále snažíte nějaké ty hráče naštvat, nebo alespoň jim to ztížit? Líp se vám pak spí?
Amen .. Je legrační na co energie neschází a kde naopak chybí ..
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 23:06
od Kesemot
Mulambo píše:sak moberum to snad muze bejt jedno kdyz to pristi dung hned naberou ne?
Sám si si zodpovedal na zmyselnosť Vašej zmeny. Moberom môže byť jedno, že nechcete aby sa prasilo v pvp
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 23:33
od Ocroc
Retromancer píše:
PS : Pokud chcete trestat prasata, dělejte to jako dosud nesystémově, čímž nebudete postihovat zbývající normální hráče. V poslední době vám to jde docela dobře a koneckonců se tu zmiňovaly ty tradice...
Bohužel zde je názorný případ že vůbec netušíte o čem mluvíte. 90% prohřešků spojené s kažením hry ostatním, dělají ti stejní hráči které je v dnešní době téměř nemožné zablokovat (bez toho aby jsme zablokovali např. celé O2), proto se musí dělat takovéto srandičky na herní úrovni.
Pokud máte nějaký smysluplný návrh na něco co by šlo na DP vylepšit, pište ho v PM/ na ICQ, na fóru se to snadno ztratí.
Postavy si hráči sami mazat nemůžou, proto jsou tyto prasátka omezena alespoň počtem postav na účet.
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 23:41
od Wlern
Ocroc píše:Postavy si hráči sami mazat nemůžou, proto jsou tyto prasátka omezena alespoň počtem postav na účet.
Myslim, ze neomezeny pocet uctu toto zase tak trochu... ehm... vyvraci ?
A nez se zde kdokoliv pusti do diskuze, ze to neni koser, tak jsou povoleny dualy - a ty by bez nekolika accountu byly nerealizovatelne...
Re: Lootování Blue
Napsal: 27 říj 2011 23:47
od Ocroc
Zakládání účtu je něco co kontrolujeme my a dá se to mnohem snadněji ohlídat.
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 03:03
od Acarus
Wlern píše:Ocroc píše:Postavy si hráči sami mazat nemůžou, proto jsou tyto prasátka omezena alespoň počtem postav na účet.
Myslim, ze neomezeny pocet uctu toto zase tak trochu... ehm... vyvraci ?
A nez se zde kdokoliv pusti do diskuze, ze to neni koser, tak jsou povoleny dualy - a ty by bez nekolika accountu byly nerealizovatelne...
Ucty a jen a pouze od jiste chvile povoluji ja, a vzhledem k tomu, ze sedive chary nemazeme je to zrejme dost frustrujici vec, kdyz nejakymu prudicovi nepovolim ucet .... a ze jich je.
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 12:54
od cara
Prepacte ale podľa mna situácia, kedy shaman sam prežije ako posledný vo výprave nie je vôbec nereálna (fire imun forma + vysoky hiding + klamaci). U shamana je s karmou problém i tak, čo ešte keď bude museť polootiť xy ľudí v dungu.
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 13:20
od Wlern
mohl by se Shaman treba potykat s mnohem mensim narokem na karmu nez zbytek ? Je to jedno z mala povolani, ktere ji potrebuje...
A nebo dat karma rewardy stejne jako jsou fame rewardy do urcitych dungu... Davalo by to jen medum ( popr. srnam...
) a ti by byly spokojenejsi
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 13:31
od azachiel
Nebo tuhle opičárnu zrušit úplně
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 18:35
od Mulambo
az nekdo vychcipate cela vyprava krome shamana, ktery bude nucem vylootit ostatni hrace tak dejte vedet. Pokud se vam tak deje kazdy druhy dung, doporuju najit jine lidi na dungovani
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 19:31
od Raziel
Acarus píše: V dungu za vylocení výpravy se nedostaneš do mínusové karmy ani když polotíš celou výpravu.
Tak se alespon potrestají prudiči co lotujou s nb postavou.
Namířené proti nb char loterům.
Karmu lze velice snadno získat.
Na karmu není moc využití.
Myslím že tohle jsou hlavní body téhle změny. Trochu si možná odporuješ ale.
Při tréninku nedávno se "povedlo" získat kill s nb postavou co měla 0 karmu(což je tuším -3000 karmy). Za obejití pouště s mou pomocí byl modrý(cca 15 minut). Opravdu si nemyslím že vylocení 10ti itemů(taky -3000 karmy) bude těm nb blue loterům nějak vadit na karmě když to jde snadno nabrat zpátky(i podle vašich vlastních slov). Locení na výpravě se týká ale mnohem víc itemů a taky někteří tu karmu potřebují možná to znamená nechat nějaké věci na místě. Nevím jak to je s knightkama ale mám dojem že je třeba mít na ten quest hodně karmy(snad 8k?), mystik má taky nějaký limit ale už nevím kolik, gangrel má morfy taky za karmu tuším. V dalším dungu to možná nabrat jde ale co když hned ten další dung je ten kde ji potřebuju ? Co se týká guild only výprav, tak v dnešní době jich takových moc není.
Jako RP uprava to není špatná, jen nevím jestli to má ten zamýšlený věcný efekt na hru(ubude nb blue loterů?). To se asi snaží naformulovat i ostatní...
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 21:45
od Papez
A já si myslím, že diskuse s gm týmem na toto téma je asi jako házet hrách proti zdi. Rozhodně souhlasím, že na lootery tohohle typu je třeba si došlápnout pořádně, ztrátu karmy v dungu zrušit úplně a pak to řešit individuálně.
Re: Lootování Blue
Napsal: 28 říj 2011 21:59
od Nun
Papez píše:A já si myslím, že diskuse s gm týmem na toto téma je asi jako házet hrách proti zdi
Keby len na toto téma