Stránka 2 z 3
Re: Lumberjacking
Napsal: 21.05.2011 16:55:57
od Maurrie
Kód: Vybrat vše
sub Lumberjacking_tezba_dreva()
var x = 0
var sekera = 0x0f43
While NOT UO.Dead()
IF UO.Count("0x0F43") < 1 THEN
UO.Print("ZE BYCH SI ZAPOMNEL VZIT SEKERU !?!")
RETURN 0
EndIF
uo.deletejournal()
uo.print('Vyber strom')
uo.usetype(sekera)
repeat
wait(200)
repeat
wait(200)
until uo.injournal('akce skoncila')
if UO.Injournal('You found something special') then
UO.Findtype('0x1BDD','-1','ground')
UO.Moveitem('finditem',-1,'backpack')
endif
if uo.injournal('You put the logs|You hack at') then
x = str(uo.count('0x1bdd','0x0000'))
uo.print(x)
uo.deletejournal()
uo.waittargettile('lasttile')
uo.usetype(sekera)
endif
until uo.injournal('There are no logs|of a way')
uo.print('Doslo drevo! Jdi na jiny strom.')
wait(1000)
wend
end sub
Zkus. Mělo by to brát i ty speciální logy ze země.
Re: Lumberjacking
Napsal: 22.05.2011 07:25:43
od Pheme
Za sebe, dekuji slecno
Re: Lumberjacking
Napsal: 22.05.2011 17:08:25
od Buldy
Čau, hej díky moc seš fakt borec ale bohužel to není ještě ono, když se ti rozpadne/zmizí sekera, tak ten skript zůstane běžet dál a neukončí se. Už si stím hraju pěkně dlouho a pořád nevím jak to udělat aby se sám ukončil když ta sekera zmizne.
Re: Lumberjacking
Napsal: 24.05.2011 11:42:39
od Buldy
Tak tady to je:
Kód: Vybrat vše
sub Lumberjacking_tezba_dreva()
var x = 0
While NOT UO.Dead()
IF UO.Count("0x0F43") < 1 THEN
UO.Print("ZE BYCH SI ZAPOMNEL VZIT SEKERU !?!")
RETURN 0
EndIF
uo.deletejournal()
uo.print('Zamer strom, ze ktereho chces sekat.')
uo.usetype(0x0F43)
repeat
wait(600)
repeat
wait(600)
until uo.injournal('akce skoncila')
if UO.Injournal('You found something special') then
UO.Findtype('0x1BDD','-1','ground')
UO.Moveitem('finditem',-1,'backpack')
endif
if uo.injournal('You put the logs|You hack at') then
x = str(uo.count('0x1bdd','0x0000'))
uo.print(x)
uo.deletejournal()
uo.waittargettile('lasttile')
uo.usetype(0x0F43)
endif
IF UO.Count("0x0F43") < 1 THEN
UO.Print("SEKERA ZNICENA, BEZ PRO NOVOU !!!")
RETURN 0
EndIF
until uo.injournal('There are no logs|of a way|far away')
uo.print('Doslo drevo! Jdi na jiny strom.')
wait(1000)
wend
end sub
snad už bude dokonalej.
Skript upraven, už nezůstává vyset, když se sekera zničí.
Have fun.

Re: Lumberjacking
Napsal: 25.05.2011 00:05:39
od Estel
Ach jo, me to tento skript jednou sekne a konec dal to nejede, nevite proc?

Re: Lumberjacking
Napsal: 25.05.2011 01:41:41
od Buldy
Chyba bude někde u tebe v autoloadu.
Zkus spustit ten skript samostatně.

Re: Lumberjacking
Napsal: 25.05.2011 23:44:01
od Estel
Fajn skript uz mi jede, ale nezda se vam ze to niceni sekery je trosku fakt rychly, myslela jsem ze se to upravilo, ale ono to je furt stejny, parkrat seknu a za chvilku sekera fuc? To takhle jako je normal?

Re: Lumberjacking
Napsal: 26.05.2011 05:39:34
od Buldy
Taky mě to štve, mohla být ta durabilita stejná jako u krumpáčů. Strašně rychle se ničí.

Re: Lumberjacking
Napsal: 27.05.2011 12:00:17
od Hodmal
Estel píše:Fajn skript uz mi jede, ale nezda se vam ze to niceni sekery je trosku fakt rychly, myslela jsem ze se to upravilo, ale ono to je furt stejny, parkrat seknu a za chvilku sekera fuc? To takhle jako je normal?

No jo tak to dopadá když veme ženská sekeru do ruky!

Re: Lumberjacking
Napsal: 27.05.2011 14:48:05
od Estel
Hodmal píše:Estel píše:Fajn skript uz mi jede, ale nezda se vam ze to niceni sekery je trosku fakt rychly, myslela jsem ze se to upravilo, ale ono to je furt stejny, parkrat seknu a za chvilku sekera fuc? To takhle jako je normal?

No jo tak to dopadá když veme ženská sekeru do ruky!

Hele helee nebuj drzej

Re: Lumberjacking
Napsal: 01.06.2011 18:01:41
od Mephist
Bude se jeste upravovat to niceni seker, nebo je tohle finalni verze? Rozbiju tak 15-20 seker na jeden vylet do lesa (700 logu, 50 stromu, skill 50%).
Re: Lumberjacking
Napsal: 06.06.2011 15:32:44
od Dudek
mam jinej dotaz, i když počkám na hlášku "...akce skončila" v zápětí mám jinou, že mám počkat na dokončení akce, nešlo by to udělat tak, aby hláška "...akce skončila" nelhala?
Re: Lumberjacking
Napsal: 13.06.2011 08:16:49
od Irenicus
Hele, kde najdu naky informace o tom, jaky logy padaji a pri jakym skillu?
Re: Lumberjacking
Napsal: 13.06.2011 12:13:56
od Big Bud
vypozoruj si to

Re: Lumberjacking
Napsal: 13.06.2011 16:59:52
od Dave Lister
Dudek píše:mam jinej dotaz, i když počkám na hlášku "...akce skončila" v zápětí mám jinou, že mám počkat na dokončení akce, nešlo by to udělat tak, aby hláška "...akce skončila" nelhala?
taky bych to uvital.. skript ceka na hlasku akce skoncila, ale kazdou chvili se zasekne pac po "akce skoncila" na me vyskoci hlaska "pockej na dokonceni predchozi akce"
Mephist píše:Bude se jeste upravovat to niceni seker, nebo je tohle finalni verze? Rozbiju tak 15-20 seker na jeden vylet do lesa (700 logu, 50 stromu, skill 50%).
a tohle me taky stve, spotrebovat 3 sekery na 100 logu je trochu moc ne? neni nahodou chyba v nejaky desetinny carce?
Re: Lumberjacking
Napsal: 14.06.2011 23:43:18
od Ocroc
Po dalším resyncu by měla být opravena hláška i durabilita.
60% Plum-Tree log
70% Fir-Tree log
80% Lime-Tree log
95% Oak-Tree log
100% Ebony log
Re: Lumberjacking
Napsal: 16.06.2011 18:02:59
od Marcus De Raven
Maurrie píše:Zkus. Mělo by to brát i ty speciální logy ze země.
Děkuji.
Re: Lumberjacking
Napsal: 17.06.2011 12:08:02
od Buldy
Hej lidi zůstává vám vyset ten skript, když se zničí sekera/zmizí?
Re: Lumberjacking
Napsal: 20.06.2011 20:17:38
od Buldy
Pořád se ty sekery strašně rychle ničí.

Re: Lumberjacking
Napsal: 21.06.2011 10:02:49
od Skuhry
Vypada to ze cim vyssi skill tim hure se nici...