No nemá smysl se tu o cokoliv hádat, ale dal bych pár příkladů k zamyšlení...
1) Pk dungy nepojíždí (aspoň velmi zřídka) když se jim někdo (Gm) věnuje formou kvestu nebo jiné zábavy
2) Dokud byl starej Vadzasiah system, tak pk harvili itemy (opet misto obihani se zabavili jinak) a pak chodili na vaška..
3) Nějaký možný dosažitelný cíl (item/jezdo/rare) pro pk formou plnění něčeho by taky zaměstnal ty hráče jinak.
--> tohle se vztahuje hlavně k tomu, že hodně hráčů z hated nehraje nebo ani nemá modré postavy, a tak je to pro ně jediná možnost zíksatt něco na sebe tím že někoho pojedou. (až tu bude zas někdo křičet že si tu cestu vybral sám, tak je to směr hry kterej by si zaloužil stejnou podporu jako ten co hrajete vy)
Celý co tím chci říct, že nemůžeš přehazovat vinu jen na jednu stranu. Hádat se tu o tom že modraci hlídají dungy za duchy, pak tu blejou bobky že tam můžou stát že čekají na ress bez těla apod, to nikoho nevzrušuje :p (pravda jednou za půl roku se exemplárně někdo potrestá

)