Stránka 2 z 14
Napsal: 06.02.2010 17:37:04
od Shadowsong
to stackovanie urcite urobit len na rovnaky typ steny. ako inak by sme zapfkovali niekoho zazdeneho do kriza :p
Napsal: 06.02.2010 17:49:27
od Xardax
tak sem si to testnul na vlastní kůži no...
čas kdy to ortne suma, když ho házíš na zeď by mohl byt o chlup delší protože v lagach nic neprohodíš (pokud to není záměr), ale zase ne tak moc aby to stihlo ortnout teda toho vorta.
To že se zdi nevrství, to bych bral jako pozitivum...
Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Jó kdyby se tam nějak porovnávala sesílačova inteligence, s nějakým poměrem čehosi, jestli tu barieru prolomí nebo ne.. proč né.
Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
Napsal: 06.02.2010 17:54:31
od Baltik
Xardax píše:
Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Spis ohnivy plosnaky jako flus ne?
K tomu je duvod, aby sla rozbit, asi (finalne) bych to ale vazal na str potvory (aby to neovlivnilo low dungy)
Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
I to by slo a i to je moznost...
Napsal: 06.02.2010 18:08:15
od Xardax
Baltik píše:
Spis ohnivy plosnaky jako flus ne?
No tak sem to myslel, ale příjde mě divný, že to rozbije i prostě máguv drak no... nebo že nějakej NB hráč natáhne flus do celý zdi a najednou puf a ono nic

.Vím je to otázka herní taktiky a hráčů, ale jakožto mága bych chtěl nějakou možnost, než se mi cela zeď zhroutí, na to reagovat...
Nevím no je to taková hrr akce, chce to ještě odzkoušet, ale teď si nedokážu představit v tomhle projít destard. A to mám představivost dobrou

Napsal: 06.02.2010 18:15:08
od Miki
Tak jsem to byl zkusit, přišernej nezvik. Stíží to mega dungy (a to jako fakt - doufam že k tomu budou přiměřený poklady).
Chtělo by alespon udelat ten sum na stěnu. Jinak je to fakt dost hnus...
Jinak celkově mě tadle změna přijde jako strašná blbost.
Napsal: 06.02.2010 18:30:14
od Anger
no je to ztizeni ja myslim ze pvm to posune nekam jima zase.
Napsal: 06.02.2010 18:33:07
od Triglav
Co se týče úniku PK z dungu, nemyslím, že by to stálo a padalo na zdi, jsou mnohem efektivnější způsoby.
Napsal: 06.02.2010 18:36:05
od Miki
Triglav píše:Co se týče úniku PK z dungu, nemyslím, že by to stálo a padalo na zdi, jsou mnohem efektivnější způsoby.
Aha takže když na tebe naběhne 8 hatedáku, jdete ve 3 . Tak furt nemyslíš že to na ty stěně stoji?
Edit, každopádně si myslím , že by se mohla stockovat EF a magovská stěna.
Napsal: 06.02.2010 18:51:08
od Leinad
Tak sme teda otestovali tie steny a pk v Ice

Tak Balt aspon si videl, aj ked to nebolo zrovna to najlepsie pvp z podani dohru

Ale dakujeme Hated za zabavne spestrenie vecera, ja som sa za maga zabavil teda
Jo este ma tak napadlo, ze na dvere tej miestnosti mi nejak neslo hodit stenu, ale malo by ist nie?
Napsal: 06.02.2010 19:23:36
od Baltik
Xardax píše:
Nevím no je to taková hrr akce, chce to ještě odzkoušet, ale teď si nedokážu představit v tomhle projít destard. A to mám představivost dobrou

Proto to tam je, na odzkouseni.
Ten magic drake je otazka jednoho bitu aby nesel, stack 20 znaku, v noci neco budu kutit, zmenim to.
Napsal: 06.02.2010 19:31:08
od Baltik
Shadowsong píše:hlavne nech sa nestackuju firefield a steny. vraj celu stenu zrusis 1 firefieldom
Naopak at se stackujou

jop mas pravdu to je chyba

Napsal: 06.02.2010 19:32:57
od Shadowsong
jojo poplietol som to ^^
Napsal: 06.02.2010 19:54:57
od Miki
Hlavne by mě zajímalo co bude dělat výprava po 6h v dungu (desp 4). A skončí u draků

.... you are dead.
Napsal: 06.02.2010 19:59:00
od King
jo jak zazdit ty 2 ancestraly a Flamy wyvernu v te male mistosti ?
nebo destard bude taky docela zajimavy ... hlavne ten skok od ada serpent
NAVRH
Napsal: 06.02.2010 21:13:28
od Laguman
Souhlasim ze pro ulehceni serveru je dobry aby se zdi (hlavne stejneho typu) nestackovali. Ale aby nedosko k takovymu stizeni dungu a zlehceni gravovani pro pk tak mam takovy mavrh. nebo spis 2
1. jestli by bylo mozne udelat, ze by kazde policko zdi melo vlastni "durabku"
Flusy a gravy by zed pozkozovali treba podle STR nebo u gravu INT sesilatele.
Ze by se zed musela gravovat treba na 2x. takze by bylo mozne po 1. gravu/flusu zed obnovit. takze by to pk nemeli tak lehky. Idealni by bylo kdyby bylo videt ze je zed poskozena (popraskana, nejlip treba ztencena aby to bylo videt i u nizkych zdi)
2. Zdi by se stackovali, ale opet by meli vlastni (durabku) a poskozovali by je i jine zdi a zdi stejneho typu. Takze by treba na 1 policku mohli byt max 2 zdi a z toho 1 zdrava a 2. na pul rozbita.
Popripade tyhle 2 moznosti nak zkombinovat. Doufam ze moje navrhy nak pomuzou nebo aspon budou inspiraci k dalsim napadum
Re: NAVRH
Napsal: 06.02.2010 21:22:34
od Wrall Nightmare
Laguman píše:Idealni by bylo kdyby bylo videt ze je zed poskozena (popraskana, nejlip treba ztencena aby to bylo videt i u nizkych zdi)
Tenhle se ti povedl

Napsal: 06.02.2010 21:36:52
od Dargor
Myslím si to samé co Beanes... Nastavit stejné podmínky pro obič zeď co je ze svitku okamžitá záležitost a pro necro zeď, jež se sesílá déle a stojí daleko více je blbost... Některé části dungeonů celá tato změna zdí (nastane-li trvale) ztíží, ale některé se stanou opravdu "neudělatelné", protože to na stěně všechno stojí a padá žeano... Jinak mi uniká vůbec důvod těchto změn... Se ti zdá Balte, že Pride, Despi a podobné "lahůdky" už chodí celý server jakoby nic, když se to snažíš ještě ztížit? Nebo o co ti jde?
Napsal: 06.02.2010 21:41:33
od Kaj
Jak uz napsal Balt, je to jen test, ale obecně: ztížení dungeonů je v současné době VELMI žádoucí.
Napsal: 06.02.2010 21:51:04
od erunno
Mrs.Beanes píše:
Tady by se mohlo zrusit niceni NEKRO STEN. Zpotrebovavaji hodne many, dlouho se kouzli, coz takhle jim nechat vyhodu?
Vyhodu aspon necro stenám bych bral. Jako mág je castit muzu taky. takze proc ne.
Navic kdyz to vezmu z hlediska vizualniho a RP tak necro stena je jen silá "energie" utvorená do zdi takze by ji nemuselo nic nicit.
Nejsem extra zkusený mág ale nedokázi si predstvit jak projit uz jen cove kdyby zdi meli reagovat na kazdý flus.
A pro maga který si treba soluje lehci dg jsou obcas sumy prez zed docela potreba pripada mi jako skoda je tedy rusit

Napsal: 06.02.2010 21:54:19
od Baltik
Dargor píše: Despi a podobné "lahůdky" už chodí celý server jakoby nic, když se to snažíš ještě ztížit? Nebo o co ti jde?
Ano, konkretne Desp ztizit jednoznacne chceme, stredni a nize bych nechal obtiznosti tam kde jsou (to znamena bud dat do zdi vyjimku, nebo tomu prizpusobit osazeni - i ta zmena je plus (min potvor = min lagu kdyz je obsazenych 6+ dungu)
Od rana to trochu pozmenim, normalni zed budou nicit potvory od 250str, EF od 500. Cimz by se low dungy mely polepsit. + to stackovani ruznych zdi.