Stránka 2 z 5
Napsal: 03.01.2010 09:56:53
od Marius
Já bych udělal jednoduše Khaaruny = něco jako kyklop , bylo to na DP2 , aby nebyl jenom vamp tak velkej

Měli vlastnosti podobný jako warrior , ale taky uměli házet lebky :p Nová rasa nebo povolání by tutomu shardu opravdu prospělo , ale POZOR! Ne jako , že to bude formou pos*anýho questu , ale formou normální nabídky povolání. A neudělal bych jenom jedno , ale rovnou více..
Napsal: 03.01.2010 11:15:04
od Lucky
Marius píše:Já bych udělal jednoduše Khaaruny = něco jako kyklop , bylo to na DP2 , aby nebyl jenom vamp tak velkej

Měli vlastnosti podobný jako warrior , ale taky uměli házet lebky :p Nová rasa nebo povolání by tutomu shardu opravdu prospělo , ale POZOR! Ne jako , že to bude formou pos*anýho questu , ale formou normální nabídky povolání. A neudělal bych jenom jedno , ale rovnou více..
Tak stahni a rozjed vlastni sferu a predloz plody svy prace...
A muzes si jich udelat klidne 20 kdyz na to prijde.
Napsal: 03.01.2010 14:06:55
od Jakub Bohem
nova rasa ani povolani neni potreba prakticky vsechno potrebne uz pokryvaj soucasna povolani spis to chce vetsi interakci ve hre mass kvesty apod
Napsal: 03.01.2010 14:11:32
od Baltik
Lucky píše:
Tak stahni a rozjed vlastni sferu a predloz plody svy prace...
A muzes si jich udelat klidne 20 kdyz na to prijde.
Na to ze plot1 na to ma 16 bitu bych to s tema 20 nevidel tak zhave

Napsal: 03.01.2010 14:27:14
od Calderik
nechapu na co novou rasu ja bych zpristupnil werevolfa spis
Napsal: 03.01.2010 14:29:57
od Baltik
Calderik píše:nechapu na co novou rasu ja bych zpristupnil werevolfa spis
WW vicemene pristupnej je (no,
nekdo dodela do pristiho uplnku questik, ze ano

)
Napsal: 03.01.2010 14:38:25
od Calderik
mě se toho šašulu na toho werevolfa zatim nepodařilo najit
, ja myslel že pujde udělat werevolf jako každa new postava když si vybírá povolání
Napsal: 03.01.2010 14:39:51
od Baltik
Calderik píše:
, ja myslel že pujde udělat werevolf jako každa new postava když si vybírá povolání
WW se dela tak, ze o uplnku najdes questovni NPC a to te nakazi.
Quostovni NPC co jsem tak pochopil neni vazane na serverovou promennou, nybrz na to ze ho musi GM nekam hodit, coz zjevne nefunguje.
Napsal: 03.01.2010 14:43:26
od Miki
Baltik píše:Calderik píše:
, ja myslel že pujde udělat werevolf jako každa new postava když si vybírá povolání
WW se dela tak, ze o uplnku najdes questovni NPC a to te nakazi.
Quostovni NPC co jsem tak pochopil neni vazane na serverovou promennou, nybrz na to ze ho musi GM nekam hodit, coz zjevne nefunguje.
A nemohlo by se to udělat jako s qwestem pro rangera na Elvenku? S tím že by objevování NPC bylo méně časté? Náhodný spawn v dungeonu? A tím by odpadla práce GM.
Napsal: 03.01.2010 14:50:34
od Baltik
Miki píše:
A nemohlo by se to udělat jako s qwestem pro rangera na Elvenku? S tím že by objevování NPC bylo méně časté? Náhodný spawn v dungeonu? A tím by odpadla práce GM.
Spis NPC bude porad, jen bude reagovat pouze o uplnku

Napsal: 03.01.2010 14:53:41
od Miki
Baltik píše:Miki píše:
A nemohlo by se to udělat jako s qwestem pro rangera na Elvenku? S tím že by objevování NPC bylo méně časté? Náhodný spawn v dungeonu? A tím by odpadla práce GM.
Spis NPC bude porad, jen bude reagovat pouze o uplnku

Tak to bude jak fronta u kasy v obchodních střediscich o vánocích.... Super...
Napsal: 03.01.2010 16:38:27
od Redd
GM nefunguje proto, protože WW jsou zabugovaný a dokud nebudou opravený, tak fungovat nebude. Je to prostě schválně, protože je to jediná možnost, jak se dá spolehnout na server a ne na to, že řekneme hráčům "tohle nedělejte".
Napsal: 03.01.2010 16:39:57
od Calderik
Redd píše:GM nefunguje proto, protože WW jsou zabugovaný a dokud nebudou opravený, tak fungovat nebude. Je to prostě schválně, protože je to jediná možnost, jak se dá spolehnout na server a ne na to, že řekneme hráčům "tohle nedělejte".
to je zbytečný pomalu říkat protože se dycky najde blbec kterej udělá opak.
Napsal: 03.01.2010 16:54:57
od Redd
Právě proto to není momentálně v oběhu.
Napsal: 03.01.2010 17:17:55
od Jakub Bohem
a jaky povolani vetsina skilu je uz u ostatnich povolani
Napsal: 03.01.2010 17:33:16
od Kaj
Jakub Bohem píše:a jaky povolani vetsina skilu je uz u ostatnich povolani
Řekněte si, kterých skillů jste ochotni se vzdát (respektive jste schopni zkousnout jejich snižování) u současných postav ve prospěch nového povolání a můžem o tom mluvit. Ale jak znám hráče ...
Napsal: 03.01.2010 17:42:39
od Darkne
Kaj píše:Jakub Bohem píše:a jaky povolani vetsina skilu je uz u ostatnich povolani
Řekněte si, kterých skillů jste ochotni se vzdát (respektive jste schopni zkousnout jejich snižování) u současných postav ve prospěch nového povolání a můžem o tom mluvit. Ale jak znám hráče ...
Zrušit sumy u clerika?by mohl jen léčit =)
Napsal: 03.01.2010 18:09:15
od Raynor
Darkne píše:Kaj píše:Jakub Bohem píše:a jaky povolani vetsina skilu je uz u ostatnich povolani
Řekněte si, kterých skillů jste ochotni se vzdát (respektive jste schopni zkousnout jejich snižování) u současných postav ve prospěch nového povolání a můžem o tom mluvit. Ale jak znám hráče ...
Zrušit sumy u clerika?by mohl jen léčit =)
Jenže tim smažes hlavní rozdíl mezi paladinem a klerikem.Takhle to bude ale se vším jakmile chces změnit jednu postavu tak musíš změnit vsechny
Napsal: 03.01.2010 18:11:02
od Kaj
Ehm já myslel spíš snížit obecně všem, ne "hraju za mága a ty klerové mě fakt s....u jak je nemůžu v PVP sundat, měli by se zkrouhnout .."

Napsal: 03.01.2010 18:13:19
od Lucky
Darkne píše:Jakub Bohem píše:a jaky povolani vetsina skilu je uz u ostatnich povolani
Zrušit sumy u clerika?by mohl jen léčit =)
A (na misto toho) udelat [neco jako] nekra - primarniho sumonera! :p
Sic by mel betj cler trů suport ale kdyz by nemel ani sumy ... nevim nevim...
V tomhle ohldu ej to problemovy no dp se snazil ocelou dobu o to aby ty postavy byly tak nak vyvazeny kazda mela neco ...
Prijde mi ze jedna z mala otevrenejsich kapitol by mohl bejt druid alá wow.
Clovicek se schopností lečit (im, ivm) s rekneme treba 60-70 mgr co by umel aj neco ofenzivniho harm-pog?, jakozto kamos lesa velky animal lore nebo cvo je to potreba na klamaky ale naopak treba z rp hlediska nechce zotrocovat zvirata (moc :p) takze bez tamingu, trochu se muze vyznat v bylinkach a tak treba 75 alch. a mozna ze i jed by mohl umet vylecit ale jen curem heal dat treba mensi bla bla ... a naky morfy do zvere ... nemoznost jezdit na konich atak dale.. např:
meda/aligator/gorila - vetsi ar a utok (alá vamp) ale int 1 aby to bylo fakt zvire coz u vampa rly chybí.
kocka nebo krysa nebo had treba vetsi stealth (nvim jak moc by treba musel bejt vetsi aby to k necemu bylo jakozto za vampa pri 100 odhid obcas po kroku ...) ale zase 5 ar treba a naky takovy vychytavky, urco by se neco naslo no kdyz by se o to vfakt usilovalo.
Jen tak me napadlo kdyz jsou zpristupneny ww neuvazuje se i o bastetech? Kocku bych bral radsi jak vlčka.