tak to ale neni, pokud zacnes objevovat mista urcena pro nubiky od tech nejlehcich a tak jak ti budou postupne se zvysovat skilly tak budes zdolavat i tezsi minidungy, holt sis asi vybral asi spatny minidung, ale opravdu makrovat nepotrebujes ...Xiin píše:To Wilson:
Ne, mě žádná pointa neutíká, ba naopak, vzpomínám na moje začátky, kdy jsem prozkoumával každičký kousíček (a ještě za 6 let nemám vše prozkoumáno) ale taky vzpomínám na ty muka, když jsem někam chtěl a nemohl jsem tam, protože to hlídal nějaký strážce (skupinka) to je jedno a musel jsem jít co? Macrovat.
Získat novou krev
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07.09.2006 20:26:53
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
No kdysi snad i pocatecni skily byli vetsi nez jsou ted
Hlavni skily postavy by podle me klidne mohli byt vetsi, stejne 90% lidi ty skily makruje takze "nehraje". Rozdil bych potom videl v tom, ze postava nebude stat v cechu 14 dnu, ale tyden(podle pocatecni vyse toho skilu teda)
Ze by to vedlo k 350 lidem ve spicce uz asi pravda nebude
Hlavni skily postavy by podle me klidne mohli byt vetsi, stejne 90% lidi ty skily makruje takze "nehraje". Rozdil bych potom videl v tom, ze postava nebude stat v cechu 14 dnu, ale tyden(podle pocatecni vyse toho skilu teda)
Ze by to vedlo k 350 lidem ve spicce uz asi pravda nebude
myslim, ze vic nez odstranenim nb dolu(coz se stalo) se novym hracum vyjit vstric vic uz nemuze...
myslim, ze postava na max neni tim hlavnim tahadlem na tudle hru:p
myslim, ze tyto nove hrace chcete umyslne/neumyslne pripravit o tu nejhezci uo cast a vychovavat z nich jen dalsi radoby TOP dngare:)
osobne sem pro obnoveni mist, kde se nbici muzou potkat, tedy cechu...
dnes jiz z tech starsich stejne nikdo nebude harvit 20 gpckovy monstra a pro nbiky to byla super vec...
myslim, ze postava na max neni tim hlavnim tahadlem na tudle hru:p
myslim, ze tyto nove hrace chcete umyslne/neumyslne pripravit o tu nejhezci uo cast a vychovavat z nich jen dalsi radoby TOP dngare:)
osobne sem pro obnoveni mist, kde se nbici muzou potkat, tedy cechu...
dnes jiz z tech starsich stejne nikdo nebude harvit 20 gpckovy monstra a pro nbiky to byla super vec...
Omlouvam se za svuj dobry humor...
Pod vlivem Mamonstva
Pod vlivem Mamonstva
Jsem za Angerem.
Xiin se tu o něco snaží a jeho snaha mě osobně je velmi sympatická. Trochu hnul prdelí a začal jednat, ne si jen stěžovat na forum, jak byla tehdy tráva zelenější. Já osobně mu fandím, a pokud se mu podaří zapříčinit rychlejší růst skillů, tak mu zatleskám, rozhodně se nebudu sžírat žárlivostí, že já "oldschool" jsem si je natrenil ještě za starého gainu, tak jako o co jde, nikdo nový nebude mít větší výhody jak já, ne????
Xiin se tu o něco snaží a jeho snaha mě osobně je velmi sympatická. Trochu hnul prdelí a začal jednat, ne si jen stěžovat na forum, jak byla tehdy tráva zelenější. Já osobně mu fandím, a pokud se mu podaří zapříčinit rychlejší růst skillů, tak mu zatleskám, rozhodně se nebudu sžírat žárlivostí, že já "oldschool" jsem si je natrenil ještě za starého gainu, tak jako o co jde, nikdo nový nebude mít větší výhody jak já, ne????
Mesmericu, diky. To opravdu potěší a zahřeje u srdíčka.
Takže, nejnovější a žhavé novinky. Pár lidí mi napsalo, že se na to o víkendu vrhnou, 1 dokonce, že už si vyplnil registraci, ale reg. e-mail nikde, tak poprosím GM, aby na to ted koukali častěji, snad přibude více těch žádostí o registraci. A jinak by se k tomuto tématu měli vyjádřit už i GM, zda-li zvýšit nebo nezvýšit gain skillu? Jinak se chci zeptat, kdo už se zeptal kámošů, složáků, spolupracovníků na UO? A ohlasy?
Takže, nejnovější a žhavé novinky. Pár lidí mi napsalo, že se na to o víkendu vrhnou, 1 dokonce, že už si vyplnil registraci, ale reg. e-mail nikde, tak poprosím GM, aby na to ted koukali častěji, snad přibude více těch žádostí o registraci. A jinak by se k tomuto tématu měli vyjádřit už i GM, zda-li zvýšit nebo nezvýšit gain skillu? Jinak se chci zeptat, kdo už se zeptal kámošů, složáků, spolupracovníků na UO? A ohlasy?
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
mne sa uz aj v minulosti podarilo pritiahnut par ludi na dp, ale kazdy po kratkom case hrat prestal lebo to bolo nudne. mlatenie v cechu\polhodinova snaha zabit 1 skeletona\v lepsom pripade ked ma nbik support tak makrovanie...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Hlasování: Je mi to úplně jedno, jsem mamon, všechny postavy mám na max a nové lidi nechci ;P
Ale jinak. V každé hře se postupem času začátky zjednodušují/zrychlují. Já bych ovšem rozhodně nešel cestou přímého zrychlení růstu skillů, nýbrž spíše formou "dojdu dung a na konci poklik na gain skillu". Zabiju modrého krokodýla na ostrově, červeného na poloostrově a žlutého na hradě a za ty tři srdce si budu moct vybrat gain x% nějakého skillu. A podobně. Rozhodně se vyhněte srovnávání nastavení s WoWkem a podobnými hrami, protože to je naprosto jiná kategorie her, pro jiné cílové skupiny s jinými možnostmi.
Btw ty training zbraně s větším gainem fungujou?
Ale jinak. V každé hře se postupem času začátky zjednodušují/zrychlují. Já bych ovšem rozhodně nešel cestou přímého zrychlení růstu skillů, nýbrž spíše formou "dojdu dung a na konci poklik na gain skillu". Zabiju modrého krokodýla na ostrově, červeného na poloostrově a žlutého na hradě a za ty tři srdce si budu moct vybrat gain x% nějakého skillu. A podobně. Rozhodně se vyhněte srovnávání nastavení s WoWkem a podobnými hrami, protože to je naprosto jiná kategorie her, pro jiné cílové skupiny s jinými možnostmi.
Btw ty training zbraně s větším gainem fungujou?
Nexios
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nepoznal sem rychlejsi rust s tema train zbranema, nez mlatit rychlou kudlickou, sekackem
Jako ja mam rad rpg hry, vytvaret si postavu, ale na dp na me nak casem dolehlo, ze ta postava je uplne jedno jak sem se s ni smrdlal, jestli sem ji dostal/ koupil. Jediny dulezity jestli se s ni da hrat, nebo vyrabet. No a s postavou bez skilu se tady da hrat jen v nb dungu, a to asi moc dlouho cloveku nevydrzi
Mozna v dobe, kdyz nikdo zadnej skil nemel tak ste se cejtili kabrnaci i s 70 bojovym/ magery, ale ted je to proste jen nehotova postava, nic vic
Ja nevim, kdyz by treba byla skupinka kamosu(nebo neco stylem te gildy ktera poradala vypravy pro zacinajici) tak se vyblbnou i s tema bez skilu postavama, ale jinak...
Jako ja mam rad rpg hry, vytvaret si postavu, ale na dp na me nak casem dolehlo, ze ta postava je uplne jedno jak sem se s ni smrdlal, jestli sem ji dostal/ koupil. Jediny dulezity jestli se s ni da hrat, nebo vyrabet. No a s postavou bez skilu se tady da hrat jen v nb dungu, a to asi moc dlouho cloveku nevydrzi
Mozna v dobe, kdyz nikdo zadnej skil nemel tak ste se cejtili kabrnaci i s 70 bojovym/ magery, ale ted je to proste jen nehotova postava, nic vic
Ja nevim, kdyz by treba byla skupinka kamosu(nebo neco stylem te gildy ktera poradala vypravy pro zacinajici) tak se vyblbnou i s tema bez skilu postavama, ale jinak...
Přesně tak. A jinak...Jinak je to o macrování, nic víc. Macrováním myslím i to mlácení v cechu... A možná jsem to měl napsat hned na začátku, já nemyslel zvýšit gain tím stylem, že za hodinu natrénuji např. 1% tactiky, tak to zvednout na 10%... já myslel zvednout to třeba na 2%-3%, prostě aby to bylo rychlejší, ale ne na úkor toho, aby jste si potom postavy nevážily.Pheme píše:Nepoznal sem rychlejsi rust s tema train zbranema, nez mlatit rychlou kudlickou, sekackem
Jako ja mam rad rpg hry, vytvaret si postavu, ale na dp na me nak casem dolehlo, ze ta postava je uplne jedno jak sem se s ni smrdlal, jestli sem ji dostal/ koupil. Jediny dulezity jestli se s ni da hrat, nebo vyrabet. No a s postavou bez skilu se tady da hrat jen v nb dungu, a to asi moc dlouho cloveku nevydrzi
Mozna v dobe, kdyz nikdo zadnej skil nemel tak ste se cejtili kabrnaci i s 70 bojovym/ magery, ale ted je to proste jen nehotova postava, nic vic
Ja nevim, kdyz by treba byla skupinka kamosu(nebo neco stylem te gildy ktera poradala vypravy pro zacinajici) tak se vyblbnou i s tema bez skilu postavama, ale jinak...
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
podla mna ma xiin perfektny napad ja som doviedol na uo dvoch novych ludi jeden to prestal hrat po dvoch dnoch ked videl ako to ide pomali (behal som s nim nb dungy) a druhy tak isto len tomu to prestatie hrania trvalo tyzden takze gain zvysit urcite a tie skillpointy to je tiez perfektny napad a co sa tyka toho ze by tu boli prasata tak iba GM odporucit tvrdsie tresty za urazky velmi pestry slovnik apod.....
Mate radi ptacky?
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Wilson píše:tak to ale neni, pokud zacnes objevovat mista urcena pro nubiky od tech nejlehcich a tak jak ti budou postupne se zvysovat skilly tak budes zdolavat i tezsi minidungy, holt sis asi vybral asi spatny minidung, ale opravdu makrovat nepotrebujes ...Xiin píše:To Wilson:
Ne, mě žádná pointa neutíká, ba naopak, vzpomínám na moje začátky, kdy jsem prozkoumával každičký kousíček (a ještě za 6 let nemám vše prozkoumáno) ale taky vzpomínám na ty muka, když jsem někam chtěl a nemohl jsem tam, protože to hlídal nějaký strážce (skupinka) to je jedno a musel jsem jít co? Macrovat.
a k tomu sa musim tiez vyjadrit vidim to tak ze wilson dlho ziadnu postavu neskillil vyskusaj si skillit napriklad wariora v iron komplete a s mace v ruke skillit v nb dungu ked spravis 50 mf budes sedivy.....
Mate radi ptacky?
Perfektní, vidím, že se tu pár rozumných lidí najde. Nechci nějak rejpat do Wilsona, ale asi je zvyklý kupovat postavy, nebo changovat účty, já opravdu nevím, ale fakt asi nemá tucha, jak to leze pomalu. Říkám, když nezvýšit gain skillu macrem, tak zaimpletovat všechny skilly, počínaje Alchemy a konče Wreslingem do skillpointu a do všechny monster počínaje nějakou Hellcatou a konče LD. Byl by problém, aby třeba z Balrona vypadl skillpoint např. mining +0,5%, MF +0,8%, Alchemy +0,7% (příklady prosím vás) Já myslím, že ne. Skillpointy by byly barevně rozlišeny a mohli by být i uvěřejněny na DP stránkách. A co na to bohové?Stich píše:Wilson píše:tak to ale neni, pokud zacnes objevovat mista urcena pro nubiky od tech nejlehcich a tak jak ti budou postupne se zvysovat skilly tak budes zdolavat i tezsi minidungy, holt sis asi vybral asi spatny minidung, ale opravdu makrovat nepotrebujes ...Xiin píše:To Wilson:
Ne, mě žádná pointa neutíká, ba naopak, vzpomínám na moje začátky, kdy jsem prozkoumával každičký kousíček (a ještě za 6 let nemám vše prozkoumáno) ale taky vzpomínám na ty muka, když jsem někam chtěl a nemohl jsem tam, protože to hlídal nějaký strážce (skupinka) to je jedno a musel jsem jít co? Macrovat.
a k tomu sa musim tiez vyjadrit vidim to tak ze wilson dlho ziadnu postavu neskillil vyskusaj si skillit napriklad wariora v iron komplete a s mace v ruke skillit v nb dungu ked spravis 50 mf budes sedivy.....

Takze snaha je to pekna a prilaka-li par hracu z nichz zustane treba i jen jeden tak je to pekne.
K topicu a hlasovani budu mluvit za sebe hlavne, ale troufam si tvrdit, ze budu mluvit za cely gm team.
Rust skillu se urcite zvedat nebude, ale ...
... ale nebranim se postupnemu vzniku nejakych trvalych kvestu sem tam , jednorazovych, ktere by mohli sem tam nejaky ten skill vylepsit, na par se pracuje a par jich dokonce existuje. Nasi vizi je porad to, ze trenujici hraci se rozprostrou do prirody ci sveta, kde hranim budou ziskavat zkusenosti a znalosti a bohatstvi ,ktere bude alespon pro prvnich par postav zabavnejsi nez stani v cechu a mlaceni se ci podobna makra.Chapu, ze 5 postava se uz asi bude tezko trenovat, ale primarni snahou je vyjit vstric novackum.
K topicu a hlasovani budu mluvit za sebe hlavne, ale troufam si tvrdit, ze budu mluvit za cely gm team.
Rust skillu se urcite zvedat nebude, ale ...
... ale nebranim se postupnemu vzniku nejakych trvalych kvestu sem tam , jednorazovych, ktere by mohli sem tam nejaky ten skill vylepsit, na par se pracuje a par jich dokonce existuje. Nasi vizi je porad to, ze trenujici hraci se rozprostrou do prirody ci sveta, kde hranim budou ziskavat zkusenosti a znalosti a bohatstvi ,ktere bude alespon pro prvnich par postav zabavnejsi nez stani v cechu a mlaceni se ci podobna makra.Chapu, ze 5 postava se uz asi bude tezko trenovat, ale primarni snahou je vyjit vstric novackum.
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Pekne napisane ale ked sa nad tym zamyslis tie skillpointy su super teda ak som to dobre pochopil hraci by nemuseli stat v cechoch aby trenovali ale trenovali by na brit hb v nb dungeonoch v prirode atd..... takze cechy by neboli tak plne (aj ked uz su moc plne neni) ale vsetko by sa dalo vytrenovat v prirode a keby tie skillpointy davali aj dost skillu mozno by sa ani neoplatilo v cechu stat a buchat....Acarus píše:Takze snaha je to pekna a prilaka-li par hracu z nichz zustane treba i jen jeden tak je to pekne.
K topicu a hlasovani budu mluvit za sebe hlavne, ale troufam si tvrdit, ze budu mluvit za cely gm team.
Rust skillu se urcite zvedat nebude, ale ...
... ale nebranim se postupnemu vzniku nejakych trvalych kvestu sem tam , jednorazovych, ktere by mohli sem tam nejaky ten skill vylepsit, na par se pracuje a par jich dokonce existuje. Nasi vizi je porad to, ze trenujici hraci se rozprostrou do prirody ci sveta, kde hranim budou ziskavat zkusenosti a znalosti a bohatstvi ,ktere bude alespon pro prvnich par postav zabavnejsi nez stani v cechu a mlaceni se ci podobna makra.Chapu, ze 5 postava se uz asi bude tezko trenovat, ale primarni snahou je vyjit vstric novackum.
Mate radi ptacky?
Tak tak tak, nebo takto, to je také dobrý nápad, líbí se mi (ještě jsem to nezkoušel, ale brzy se do toho vrhnu) ten jako by q na Carpentry, kde vám NPC zadá nějaký úkol (nevím, říkám, ještě jsem to nezkoušel) když jsem tam byl, tak mi řekl, abych zatím dělal slabší věci a přišel, až budu zkušenější, takže udělej třeba (příklad) 50 barrel lidů a já ti dám 0,7% carpentry... trz. já půjdu udělat 50 lidů, kde je šance, že se mi zvedne skill a ještě dostanu odměnu. Tzn. radost ze splněného "úkolu" a odpovídající odměna ve formě skillu. Takto bych to udělal na všechny skilly (Alchemy - Alchimista Pederson "Umíchej mi 200 Agilitek, dostaneš 0,4% Alchemy) ... (Dodavatel Rudy Fanda - Nakopej mi 65 Iron ore - dostaneš +0,4% Miningu) ... a šlo by to i na bojové? např. Lučišník Panasonicson (Ulov 4 Grizzly Bear, 5x Rabbit, 3x Ettin a 2x Rattmena - dostaneš +0,9% Archery a +0,6% Tactiky)? ... (Chovatel Philipson - Ochoč 3x Dog, 4x Cat, 8x Eagle - dostaneš 0,7 Animal Taming) atd. atd. atd.
To post: Když jsem mluvil o té Carpentry, to druhé NPC by měl být kovář, na BS. Nechce mi ale zadat žádný úkol, ted nevím to oslovení, ale když ho zadám, je tam chybka a začne mluvit anglicky, jako, že nerozumí. Chyba?
To post: Když jsem mluvil o té Carpentry, to druhé NPC by měl být kovář, na BS. Nechce mi ale zadat žádný úkol, ted nevím to oslovení, ale když ho zadám, je tam chybka a začne mluvit anglicky, jako, že nerozumí. Chyba?