Stránka 2 z 10

Napsal: 28 srp 2009 15:23
od Papez
Stačí opravit existující chyby.

Napsal: 28 srp 2009 18:15
od Bejkal
Musim přiznat , že to co napsal Hunter tak vlastně se všim souhlasim.

Dále za sebe musim dodat, že by bylo velmi k užitku občas najít v pokladu artefakt nebo jinou zajimavou věc.

Nebylo by od věci udělat 2 nový GMka na vyřizování page aby se ty starší a lepší mohli věnovat zajímavějším věcem než jen vyřizovat bugnutí váhy atd...

Popřípadě zajímavý výběr itemů na odkup třeba za sochy/gp.

Smazání všech do teď vybojovaných guardů, smazání pláštů. A vytvořit nový a třeba přidávající věc podle charakteru.

Především bych omezil silně kamenné zbraně, oprášil staré dobré formy.

No a ty poklady bych krapetek vylepšil.

Každopádně bych vytvořil pro hráče nový vrchol, nový možnosti, změny, aby museli zjištovat, hledat a umírat.....přesně tak aby online hra neměla konec.

Napsal: 28 srp 2009 20:12
od Foukus
Bejkal píše: Nebylo by od věci udělat 2 nový GMka na vyřizování page aby se ty starší a lepší mohli věnovat zajímavějším věcem než jen vyřizovat bugnutí váhy atd...
To je sice zajimávej návrh, ale řekni mi, kdo by to měl byt? Jak vidíš tady na fóru, někdo něco navrhne, ale zbytku se to nelíbí a tak je to skoro u každýho. Sice si psal jenom na vyřizování page, ale nevím jestli se do nich píšou jenom věci který zvládne i "mladý" a "horší" Gmko :)

Napsal: 29 srp 2009 13:10
od Petrkov
castejsi doplnovani pokladu
zvysit drop itemu - pac skoro vubec nic nepada :D
dat mi GM ucet :D :D :D :D :D :D

Napsal: 29 srp 2009 14:17
od Empair
Mrakoplas píše:pri zlepseni pokladu hraci dosahnou rychleji vseho co chteji... tedy jedinym ucelem je zrychleni mamoneni...
a co poklady zrušit úplně? aby to vážně bylo pomalé mamonění ... ???

ak nechápeš, že není v pořádku, když člověk de dung s eqipem za 2m a odnesi si při úspěchu 500k tak ti asi není pomoci. Lepší dungy se chodí málo bo lidi co tady na serveru nemají zkušenosti s nimi, buďto musí socknout k nějaké top skupině(což není jednoduché) nebo na ně zapomenout. Dneska pro výpravu, která dung podrobně nezná nemá ani cenu zkoušet ho dobýt.3x 4x umřou aby se dostali do konce a jako odměnu si neodnesou ani peníze na jeden ztracený eqip.

a druhá část hráčů co jsou zkušený a chodí si top dungy podle nálady ztrácí motivaci bo, už není proč tam chodit ... dung je těžký jako kráva, časově a eqipově náročný a odměna?? nestojí za tu námahu a čas.

Napsal: 29 srp 2009 14:24
od Big Bud
nestěžovali ste si nedávno, že dungy sou moc jednoduchý? Už najednou sou těžký jak kráva..:p Ono kdyby se čtverka nevybírala co 2 týdny ale třeba 1 za měsíc nebo míň, tak poklady budou větší..:p Protože ty si tady pekně protiřečíš.. Kdyby byli v pokladu zajimavé(čti rare) věci pořád, tak to chodíte co 2 dny.. Takže asi tak.

Napsal: 29 srp 2009 16:10
od Johny Matovic
Empair píše: ak nechápeš, že není v pořádku, když člověk de dung s eqipem za 2m a odnesi si při úspěchu 500k tak ti asi není pomoci. Lepší dungy se chodí málo bo lidi co tady na serveru nemají zkušenosti s nimi, buďto musí socknout k nějaké top skupině(což není jednoduché) nebo na ně zapomenout. Dneska pro výpravu, která dung podrobně nezná nemá ani cenu zkoušet ho dobýt.3x 4x umřou aby se dostali do konce a jako odměnu si neodnesou ani peníze na jeden ztracený eqip.

a druhá část hráčů co jsou zkušený a chodí si top dungy podle nálady ztrácí motivaci bo, už není proč tam chodit ... dung je těžký jako kráva, časově a eqipově náročný a odměna?? nestojí za tu námahu a čas.
Empe a nie su tie poklady nahodou take male kvoli vasej nenazranosti ?A kvoli tomu ze ste tie despy REALLLLLLlY chodily kazdy den?
Hladaj chybu u seba doma.....
A vlastne nie chodily ale este stale aj chodite..

Napsal: 29 srp 2009 19:46
od Delarock
Zrychlit rust skillů

Napsal: 29 srp 2009 20:51
od Big Bud
víc akcí jako byl ananasův ankh3...

zas ne 3 :(

Napsal: 29 srp 2009 21:45
od Shadowsong
motivacia pre nudiacich sa starych hracov
angerov napad s rewardom za pocet odchodenych dungov bu sa mi celkom pacil, keby kazdy dungeon mal za x prejdeni (x podla dungeonu) nejaky reward. od oblecenia v nenamiesatelnej farbe, cez dekoracie do domu, farebne jazditka v normalnych farbach ( zlteho zosta! :p ) az po deedy na zaujimave domy ( z deedu sa da urobit aj stan nie? ), spominane nb mystiky alebo trebars farbicky na rozne typy itemov ( farba len na zbrane/zbroje/roby/... )

viac zabavy v prirode
v divocine je vela minidungov s klapackami, ale vo vacsine z nich je najsilnejsi mob nieco na urovni orc captain. cast z tychto minidungov by mohla prejst reviziou, tazsie moby, prepojit viacero minidungov do 1 vacsieho, do tychto minidungov dat klapacky s vylepsenymi pokladmi a mozno urobit 1 npc, ktore by sa v nich spawnovalo a zvysovalo skilly ako alchemy...

Napsal: 30 srp 2009 01:42
od Mesmeric
Udělat další middle dung

Napsal: 30 srp 2009 08:40
od Nagamma
udělat víc TOP dungů, který by šli projít za 2- 3 hoďky.

Napsal: 30 srp 2009 10:33
od Nago
Souhlasim s Hunterem

Napsal: 30 srp 2009 11:05
od Big Bud
King píše:
Mrakoplas píše:
Empair píše:...
tobe prijde normalni aby si hrac odnesl z jednoho dngu dost mamonu na jeden cely "top" equip? kdybys umiral v kazdym druhym dngu.. .tak ok... jinak mi to normalni neprijde
tim chces neprimo rict ze kdyz umime hrat a neumirame nemame narok na Top poklady jo ?
Smířit se stím, že když ste tak TOP tak ty poklady kvůli Vám nikdo TOP dávat nebude. Stejně tak to bylo před x rokama když STR + Bratrstvo chodili pořád despy 1+2, 1+3 taky se rapidně snížila kvalita pokladů..

Napsal: 30 srp 2009 13:18
od Raynor
více dungů jako jsou drowy

Napsal: 30 srp 2009 18:20
od Ian
Ian píše:Revize prskajících povolání:
Neříkám že je současná situace vyloženě špatně, přece jenom povolání jak jsou fungují už +- dlouho:) Ale prsci se mi zdají overboosted.
Podle mého osobního pohledu by měl být necr summoner (kdyz to preženu dmg kouzla pryč, stěny pryč atp), mág by měl partě porcovat nepřitele (dmg kouzla pryč, sumy pryč (opakuji, přeháním)) a pak vytvořit nový char prska s dmg kouzlama.
Když už jsme u toho, sumy bych zrušil i u rangera, mel by si vystacit s petama (=upravit pet system).

Vím, "trochu" fantazmagorie

Napsal: 30 srp 2009 18:48
od Legolend
Ian píše: Když už jsme u toho, sumy bych zrušil i u rangera, mel by si vystacit s petama (=upravit pet system)
:) Tak že magery jenom na světlo, šipku, harm a POGy jo ? Nebo mu vemem aji ty POGy ať je zábava ne ? :-P

Napsal: 30 srp 2009 19:15
od Ian
King píše:tak ale kdyz zrsuit magovi tak i klerikovi :))))))))
Legolend píše::) Tak že magery jenom na světlo, šipku, harm a POGy jo ? Nebo mu vemem aji ty POGy ať je zábava ne ? :-P
Vsak proc ne, na jinych shardech takové vymoženosti nemají a lidi to hrajou:) Je ale pravda, ze to maju vynahrazené zase něčím jiným (peacemaking, ability apod).
Sorry že jsem se nevlezl do tří slov :cry:

Napsal: 30 srp 2009 21:00
od Lucky
revize crit utoku

Napsal: 30 srp 2009 21:38
od Lifespring
Vytvorit nove questy

Zrusit "NB" veci
No tak knizky atp. sa mozu nechat preto tam su tie uvodzovky ze len iste druhy NB veci
Menej spamovat forum --> viac hrajucich hracov

Mozno bude vela ludi nesuhlasit ale mala by sa aj zrusit rasa bastetov a maciek, UO ma byt o chrabrych rytieroch, temnych magoch, nieco ako stredovek a nie ziadne macky a psy chodiaci do dungov bez equipu a este aj s funkciami klerika s dmg...

zlehka promazáno, upraveno
/Soap