Stránka 2 z 26
Napsal: 25.04.2009 16:11:53
od Hajek II.
Xviva píše:Hajek II. píše:Mne to prijde celkem umerny, kdyz jdou 2 modraci dung a prijde na ne 5 PK, tak proc by na 5 PK nemohlo skocit 10 lidi z frakce.). Kdyz vyrovnat, tak celkove 2 modraci jdou dung,pusti to za nima 2 PK a na 2 PK to pusti 2 lidi z frakce jak psal Wilson.)
Jinak pvp nehraju, nebavi me to, neumim to a klidne bych se bez toho obesel, aniz by me ta hra omrzela.).
Tohle je celý na nic, dopadne to stejně jako s přístupem do ilshu, prostě si to modráci bloknou svejma pk nb charama, resp. si tam prostě místo toho že tam budou špehovat v ress robě daj nb pk a maj 100% jistotu že je nikdo nesjede.
No jo to mas pravdu, to je taky naprd, staci mit par kamaradu PK, kterejm bys napsal ze jdete dung a at ti to prijdou bloknout a neslo by to ani postihovat.
Napsal: 25.04.2009 17:51:52
od Inkvizitor Dan
A ceho je dusledek to ze na 2 modraky nabehne 5 pk? Nasich uzasnych O/CH run. Ja se taky minule v shame nestacil divit kolik lidi a s jakym equipem na nas nabehlo, ale po kratkem rozhovoru s Mikim jsem zjistil ze to bylo kvuli frakcim. Takze k cemu me ty podelany blby runy jako modrakovy byli? Nahovno, protoze nase uzasne frakce evidentne nemeli 15 lidi aby si na ne troufli a jedinej vysledek z toho bylo, ze na nas nabehla presila proti ktery sme nemeli sance. Takze cely O/CH runy me pekne stvou jako modraka i jako pk.
Napsal: 25.04.2009 17:52:44
od Lucky
Jn tenhle system je fakt na nic.
Kdyz teda pominem to ze 2+2=4 vs 2 ale to uz je samozrejme vedlejsi :p
u tech run by stacilo jeden skok a je po problemech.
Napsal: 25.04.2009 18:06:56
od Persian
Nevim no stim jednim kopem to taky neresi vse ono kdyz natebe kopne 30 lidi sice jen jednou tak to vijde stejne jako kdyz skoci 15 ale dvakrat se otocej ......... To chce vratit na ten stari sis ze to hodi na urcite misto v dungu a ne na hlavu ...
Napsal: 25.04.2009 18:08:01
od Miky Mora
Lucky píše:Jn tenhle system je fakt na nic.
Kdyz teda pominem to ze 2+2=4 vs 2 ale to uz je samozrejme vedlejsi :p
u tech run by stacilo jeden skok a je po problemech.
Jeden skok a počet frakcí=počet pk v dungu
Napsal: 25.04.2009 18:35:39
od Michaels
to je taky blbost, taky jdes na 4 modraky v 6 , proste si muze jit kolik chce tak to bylo vzdycky , ale jen na urcite misto a ne na hlavy , driv to fungovalo dobre, akorat ze je videli vsichni, nejsem zastanece pk , ale modry co tu breci ze se klidne bez pvp obejdou tak at dou na pvm sever a muzou mamonit nesmyslne
Napsal: 25.04.2009 18:51:34
od Miky Mora
Michaels píše:to je taky blbost, taky jdes na 4 modraky v 6 , proste si muze jit kolik chce tak to bylo vzdycky , ale jen na urcite misto a ne na hlavy , driv to fungovalo dobre, akorat ze je videli vsichni, nejsem zastanece pk , ale modry co tu breci ze se klidne bez pvp obejdou tak at dou na pvm sever a muzou mamonit nesmyslne
To tu bylo taky vždy že si mohl jít na 4 modráky v 15. Když runy budou kopat stejnej počet frakcí jako nás, tak není důvod v těch 15 chodit...
Ale to je fuk. Za každou změnu, která posune hratelnost za pk směrem nahoru, budu rád.
Napsal: 25.04.2009 19:49:20
od Michaels
tak nepojizdej dungy

Napsal: 25.04.2009 20:07:35
od Inkvizitor Dan
Udelej kvalitni podminky pro pvp mimo dung a uvidis kolik lidi prestane mit zapotrebi do tech dungu lezt.
Re: navrhy na zlepseni pvp
Napsal: 25.04.2009 22:47:48
od Nait Magusanus
k prvnimu postu:
-pvp zona
premyslel bych o zruseni celeho ilshenaru a mozna rozsiril mirne pvp zonu lesik treba pridal jeden ostrov na ktery by se dal dostat pres jeden z mostu. Ilshenar mi prijde zbytecne velky s moc porty, radsi si kousek zabojuju v prirode a pobezim nez behat z jednoho portu do druheho, posunout trochu port od portoviste abych nemohl nekam dojit a hned vlezt to dalsiho, ci zvysit obtiznost se dostat se na nejaky (dobrym prikladem by mohl byt port do buxu severne od banky delucia na ktery se musi vylezt 3je schody na konec budovy, behem te doby podstupuje riziko ze ten druhy ho tam nejak blokne nebo mu zabrani se tam dostat) port.
-pk porty
jeste jeden by mohl byt pridan ale urcite dal nez jen jak je ten port pod coveckem do portroomu, a vubec do cove bych to moc nesoustredil spis nekde daleko v t2a pod delucii
-pk reward
myslim ze misto nejake rewardy ve forme veci by mohla byt take ocenena nejaka statistika kde by nejlepe ve hre nebo na webu slo videt kdo za jake povolani zabil kolik ruznych postav, kde by byl zebricek nejlepsich ("nejhledanejsich") vrahu, podporila by se takova ta soutezivost, ta touhla byt nejlepsi coz velka cast lidi co hraji pk ma za svuj cil, byt lepsi nez ten druhy zabit ho, zpusobit mu skodu, ukazat mu ze je slabsi. Ten nejlepsi by mohl dostat jednorazove napr plast ktery by mu daval nevelky bonus do statu napriklad, kdyby ho zabil nejaky modrak a plast mu vzal po poklikani by zmizel a pridal modrakovi famu (odmena za zabiti psance). Ale reward v podobe nejakych spotrebaku nebo neceho bych nedelal, nejenze maji jine zpusoby jak si tohle obstaravat, tak by to bylo tezke uhlidat kvuli zneuziti, asi by nebyl problem si vyresskilovat vsechny accounty na dualu a pak si naklikat za to naky reward...
-pk runy
omezeni aby to koplo maximalne tolik frakcnaku kolik pk by nejspis i technicky bylo docela slozite, tak i eticky

ne vzdy hrajou o/ch aby tu byly a sli pojet pk vypravu, myslim ze je zajimave ze kdyz de modra vyprava ma sanci ze na ne nabehnou pk a ti maji sanci ze na ne nabehne frakce. Mozna bych pridal jeden dung na ktery by nemela frakce runu, ktery by si mohli pk v klidu zajit jako v pvm (to sice takhle nikdo nedela) ale nemit nutnost mit modraka a pk aby mohli fungovat i pure pk hraci kteri nechcou mit modryho a mohli mit moznost jit si i pripane pvm, to je mi jasne ze to by vyuzivalo tolik lidi kolik bychom mohli spocitat na jedne ruce postavy ze simpsnovych ale jde o tu moznost.
Re: navrhy na zlepseni pvp
Napsal: 25.04.2009 23:09:26
od Anger
A co ish a jeho velmi problematicka pristupnost ? (ank,cyclop,sorcerer,ratmany)
Napsal: 25.04.2009 23:25:59
od Night Storm
kdyz ten pocet o/ch omezite na pocet pk v dungu tak tam malo kdo skoci..
ja osobne bych nesel na sehranou bandu s dobrym ekvipem kaminkovkama, na ts, na mape jenom s nakejma lidma se 100 regama a verite hrudi na sobe.. nesel bych tam protoze bych umrel a to by me nebavilo.. v presile je to jinci sranda, kdyz protivnik nema sanci a jenom nadava..

Re: navrhy na zlepseni pvp
Napsal: 25.04.2009 23:30:10
od Miky Mora
Nait Magusanus píše:
-pk runy
omezeni aby to koplo maximalne tolik frakcnaku kolik pk by nejspis i technicky bylo docela slozite, tak i eticky

ne vzdy hrajou o/ch aby tu byly a sli pojet pk vypravu,
Tak to je snad jedno naite ne?:). Když prostě nikdo z OCH není online, tak je jasný, že tam nikdo holt nekopne. A to může být systém jakejkoliv:)
Ale takováto situace je hodně hodně ojedinělá :-/...
Napsal: 25.04.2009 23:35:39
od Miky Mora
Night Storm píše:kdyz ten pocet o/ch omezite na pocet pk v dungu tak tam malo kdo skoci..
ja osobne bych nesel na sehranou bandu s dobrym ekvipem kaminkovkama, na ts, na mape jenom s nakejma lidma se 100 regama a verite hrudi na sobe.. nesel bych tam protoze bych umrel a to by me nebavilo.. v presile je to jinci sranda, kdyz protivnik nema sanci a jenom nadava..

No toto rači fakt bez komentáře

Napsal: 25.04.2009 23:39:30
od Inkvizitor Dan
Pro oziveni zabavy jsem vymyslel jednu pvp akci. Blizsi info v pk sekci. Doufam, ze se vam bude libit.
Napsal: 26.04.2009 00:17:22
od Raynor
Night Storm píše:kdyz ten pocet o/ch omezite na pocet pk v dungu tak tam malo kdo skoci..
ja osobne bych nesel na sehranou bandu s dobrym ekvipem kaminkovkama, na ts, na mape jenom s nakejma lidma se 100 regama a verite hrudi na sobe.. nesel bych tam protoze bych umrel a to by me nebavilo.. v presile je to jinci sranda, kdyz protivnik nema sanci a jenom nadava..

to si krasne vystih )))
Napsal: 26.04.2009 01:11:01
od Hajek II.
Inkvizitor Dan píše:A ceho je dusledek to ze na 2 modraky nabehne 5 pk? Nasich uzasnych O/CH run...
Takovyhle stavy tady byly i pred revizi run. Malokdy se mne stalo, ze by PK bylo <= poctu modrejch:). Prijde mne to taky divny, kdyz PKckum naskace na hlavu 15 O/CH, ale zase na druhou stranu, kdyz na modraky muze jit taky kolik chce PKckem, tak proc ne O/CH:). Kdyz me nekdo pojede tak mne to je sumafuk, ale na tom pvp me stve nevyrovnanost v poctu lidi a chovani samotnejch lidi, ale s ani jednim se neda nic udelat:).
Michaels píše:...modry co tu breci ze se klidne bez pvp obejdou tak at dou na pvm sever a muzou mamonit nesmyslne...
Ano je to strasny breceni, kdyz napisu ze by mne pvp nechybelo:(.
Odpovim ti stejne, pokud PK chtej lepsi vyhody a vyrovnanost tak at jdou na nejakej pvp server, kde by o to pvp meli mit zajem vsichni.), ale pokud si svuj pvp pozitek uzijou pojetim lidi v dungu, ktery o to vetsinou nemaj zajem, nebo nahyho kopace v dole, tak at jsou tady ale at si nestezujou:).
Anger píše:A co ish a jeho velmi problematicka pristupnost ? (ank,cyclop,sorcerer,ratmany)
A je to tu zase, uz potreti?.).
Stejne to dopadne zase stejne, jako u ostatnich PK brecicich topiku, budou se tady na x strankach dohadovat lidi co to pvp hrajou s tema co ne a pak se to zamkne:).
Napsal: 26.04.2009 08:54:47
od Miki
Hajku , docela s tebou souhlasim... Aneb byly jsme s kamosem Destard 1 a nabehlo na nas 8 hatedaku. Sice jsme se odstenili. Ale ani kop jsme nestihlli:)
Napsal: 26.04.2009 11:24:26
od Raynor
Miki píše:Hajku , docela s tebou souhlasim... Aneb byly jsme s kamosem Destard 1 a nabehlo na nas 8 hatedaku. Sice jsme se odstenili. Ale ani kop jsme nestihlli:)
tak destard chodi 10 lidi 1,2,3 tak se nemuzes divit...JA si pamatuju dost pojezdu na kterym nas sundal mensi pocet modrejch pvm hracu nebo i naopak pamatuju treba jak sme v 3pk sundaly 7 modraku a takovich akci bylo vic...
Napsal: 26.04.2009 11:29:54
od Lucky
No co si budem povidat... ne kazdej ma koule na to jit pojet dung v
par lidech :pp
Nadruhou stranu, pri takovymhle pojezdu dostane clovek cast valorka a to je vse ... nahrazovat kvalitu kvantitou se vyplati opravdu jen frakcnim.
S raynorem souhlasim, zrovna nedavno jsme sli ve 3 Ice .. a potkali tma 4 modraky s pomerne nadprumernejma equipama (na Ice=+9,+15,druidka a bla bla).