Stránka 2 z 2
Napsal: 23.03.2009 14:47:33
od Hunter
Redd píše:Já jsem třeba proti jakékoliv úpravě verdat a pro jakékoliv systémové řešení tohoto problému.
Ty vidíš nefungující CoT na zeď, jako bug. Já to vidim, jako součást hry.
S tímhle se ztotožňuji, nedá se nic dělat.
Srovnávání nízkých zdí s pařezy
Dane, to není dobré. Protože na to má každý jiný názor a řádný stoprocentně neobhájíš. Stejně totiž jako ty třeba nevidíš pro zeď na zem abys to tam mohl dozdít, tak pvper nevidí kořen, aby mohl běžet .. viz džungle na Honoru a podobně. Navíc získáváš výhodu jen proti hráčům .. nikoliv proti pokladům v dungách, které NELZE přizpůsobovat takovým úpravám verdat a proto jsou pro neupravovatele verdat normální a pro nízkozdáře (kostkoptáčkovače, a jiné) lehčí. Ale říkám, zde se asi shodnout nedá, tak takového srovnávání nechme. Jsem rád, že své názory vzájemně respektujeme a tak to tedy necháme.
Hra je nějak nastavená a nastavení není chyba hry jen proto, že ti ztěžuje hru. Stejně jako (když ti to ukážu na hodně špatném příkladě), tak obtížnost "hell" není chyba hry oproti "normálu" a to, že v nějaké fps nevidíš za roh taky chybička nebude. To, že pro zeď nevidíš je (v naší ultimě) správně. Když to změníš, tak si hru ulehčuješ. Ty se na to ale dívaš (z neznámých důvodů) tak, že s vysokejma zdma to je chyba hry a konečně přišlo yoko (tedy opravnej patch!!), aby tu hru zachránilo. Tak to ale právě není. Ostatně, že ti vysoký zdi způsobují takové stavy, že radši ani nelogneš docela smutné. Ptejme se, jak lidi vůbec 5 let bez yoka mohli hrát, že. Ono je jasné, že kdyby nebyla ultima tak blbě nastavená a mohl jsi castit i přes překážky, neexistoval by fiz kouzel nebo boosty trvaly půl hodiny (jasná chyba hry, že trvaj tak krátce a navíc jdou tak lehce debuffnout - kdyby trvaly dýl a nešly shodit, tak se nemusíš rozčilovat a boostit každou chvíli, utrácet zbytečné regy navíc a být pouhým boost otrokem), tak se hraje jinak. Ale ono to je právě o tom, jak ta hra nastavena je - a to, že ji nějaký program dokáže modifikovat neznamená, že napravuje chyby, které nejsou hlavně vůbec chybami in a first place - jen si někteří zvykli, že "tak je to jednodušší".
Ale zase, můj názor - jediný rozdíl proti tomu tvému je ten, že můj se ztotožňuje s názorem GM - což je asi logické, pokud jsem proti modifikacím klienta. Ale jinak jsme na tom stejně, každému se nám něco líbí a něco nelíbí.
Čili zatím (pokud by se o tom hlasovalo, což zcela jistě nebude), tak to máme nízké zdi= 1x ano, 1x ne .. a pařezy = 2x ne

Napsal: 23.03.2009 15:02:58
od Inkvizitor Dan
Zustanme u toho ze se zvajemne respektujeme a ze me nezbyde nic jinyho nez respektovat nazor GMs v tomhle, ale musim mit jeste jednu poznamku k tomu:
1)verdata.mul nema nic spolecneho s yokem pokud se nepletu ne? Prave ze bych si nikdy nic podobneho netroufl rict, kdyby to byla funkce v yoku, ale tady se pokud vim jedna o patch souboru v korenovem adresari UO, tedy o normalni patch.
2) Srovnani s fps kde nevidim za roh mi neprijde dobre. Tohle bych prirovnal k tomu kdyz ve fps nevidim postavicku vedle me, protoze se prolina s texturou co ma byt z meho pohledu za onou postavickou a to bych se vubec nebal nazvat bugem. Nicmene na DP je zvykem, ze se z podobnych chybicek stava soucast hry a ja to respektuju, takze peace.
Napsal: 23.03.2009 15:12:48
od Redd
Je to neoficiální úprava souboru, ne patch. Ta věc nic neopravuje, ta věc upravuje na něco nestandardního. Když už se tu bavíte o FPS, tak je to prostě něco jako IDDQD nebo IDKFA :p
Napsal: 23.03.2009 15:37:01
od Hunter
1. Ano. Ale až příchodem yoka začly tyhle výmysly, tak si to automaticky spojuju. Ale jinak máš ofc pravdu.
2. To srovnání my prostě nenajdem

)) protože na tohle já bych ti musel napsat, že naše ultima je 2D hra a jak uz to ve 2D hrách bývá, tak holt jsou věci, za který nevidíš. Je jasné, že by uo mohla poskytovat "mezerník" jako ve strongholdu, ale neposkytuje. To je právě to. Že takovou uo je třeba hrát. Ale tak, zatím si může každý hrát jak chce. Užívejme ^^
Napsal: 23.03.2009 16:56:40
od Dave Lister
kdyz ty upravy pouzivaj i gm (aspon nekteri) tak to asi o necem vypovida.. kazou vodu, pijou vino..
Napsal: 23.03.2009 17:19:03
od Kelnor
Úpravy verdat jsem zkusil, pařezy jsou hnusný a nízky zdi zbytečný a vyjímečně musim souhlasit s Davem, že když se proti tomu tak hrozně zbrojí, tak proč to vidíme používat GMka ...
Napsal: 23.03.2009 17:25:51
od Triglav
Jen k tomu, že si pro naši práci občas verdata někteří z nás upraví:
Jde o to, že nám to usnadňuje práci při stavění dungeonů, osazování potvor, hledání zapadlých věcí atd. Naši práci to dělá efektivnější. To samé lze říci o hráčích a o jejich hře, nicméně zde je jeden zásadní rozdíl. Zatímco hráči s hrou "soupeří" a snaží se překonat námi nastavenou laťku (která je nastavena na vysoké zdi), my s nikým nesoupeříme a jde jen o to, zda budeme dělat práci lépe nebo ne. Takže toto opravdu nelze srovnávat. Nehledě ani na různé pokusy, experimentování apod.
Nicméně ani nevím, jestli nějaké GM úpravy verdat používá. Přijde mi bezpředmětné to řešit.
Napsal: 23.03.2009 17:56:14
od Pheme
Kdo rekne tetris v poradku, nizky steny ne si nevidi do ust
Cely tohle je o tom mit neco, co me to ulehci, pomocny programy se super scriptama, upravy grafiky jde to samozrejme dal u nekterejch pitomu az k bugovani
Napsal: 23.03.2009 20:06:53
od Inkvizitor Dan
Ad. Hunter a spojeni s yokem:
To me privedlo k myslence, proc se ty nizky zdi ofic nepovolej kdyz je povoleny yoko? Ja osobne bych nutnost mit vysoky zdi resil prave ubah scriptem co ty targety bude delat za me, protoze na prepinani waru a loveni v all names vazne nemam nervy :p
Napsal: 23.03.2009 20:08:26
od Night Storm
Redd píše:Já jsem třeba proti jakékoliv úpravě verdat a pro jakékoliv systémové řešení tohoto problému.
Ty vidíš nefungující CoT na zeď, jako bug. Já to vidim, jako součást hry. Až se domyslí, jak to celé kontrolovat, pak na tom budou všichni stejně
rozděleno, přesunuto
/Soap
ale kdo ti tu pak bude hrat?
Dave Lister píše:kdyz ty upravy pouzivaj i gm (aspon nekteri) tak to asi o necem vypovida.. kazou vodu, pijou vino..
rekl bych ze to je docela normalni a lidske..
oni musi rikat ze je to fuj a zakazane ale kazdej vi, ze bez nizkych sten by si jenom ublizoval a hralo by se mu hur..
Napsal: 23.03.2009 21:52:04
od Morlith
takze moje skusenosti, zacinal som z vysokymi, potom som mal wizyho krapniky, a nakoniec som skoncil na vysokych, na vysokych sa mi to hraje najlepsie hral som na tom klera i maga
za klera: neni to problem rve res tak to hodim na meno, poprosim ho do hry nech si zarve, bohuzial poslednou dobou su ty hraci tak zhyckany ze ani nedokazu spod z tej zdi poodstupit, ked su pod nou povedat si o zalozku, a to bola kedysi bezna vec, dnes im to opakujes 100x a nesu schopny to pochopit a potom su prekvapeny preco ich asi neresujem/nehilim/nebustim, pripada ti ako moja chyba ich lenivost zhyckanost a neschopnost? mne ne
za maga - nikdy som nebol extra ubah skilah mag, skor biedny priemer, ale risu a desp 1 (a polku 2) som dal, z vysokymi stenami sa mi to hralo dokonca lepsie, je to o zvyku, to ze nevidis niektore miesta sa da obist inym sposobo hadzania steny, o zvyku ktore steny idu prve, atd. takisto som zazil magov s vysokymi stenami ktory si to davali excelentnym stylom a nikdy ziadny problem nebol...
takisto je blbe ze magovia vyuzivaju taktiky na male steny, ktore vidno, a to uzke priechody a podobne somariny, pricom u maga s vysokymi dost casto vidno vacsi herny priestor + nechavaju cast hry aj na skupine, nieje to len nudne prezdievanie sa atd, aj ked tu ide mozno aj o styl hry toho maga
Napsal: 23.03.2009 21:55:55
od Wrall Nightmare
Samial píše:viz obrázek, kdo to bez exterňáků zazdí? (útěk neni řešení:p)
Příklad situace
Uplne v pohode
A klidne na nekolik zpusobu

Napsal: 23.03.2009 22:28:28
od Samial
Wrall Nightmare píše:Samial píše:viz obrázek, kdo to bez exterňáků zazdí? (útěk neni řešení:p)
Příklad situace
Uplne v pohode
A klidne na nekolik zpusobu

Je mi to jasný)))
Já bych to vyřešil asi jen EF na sebe:p
Napsal: 23.03.2009 22:54:42
od Night Storm
to Morlith:
no lidi jsou debilove.. uz sem si zvykl a proste radsi mam tu nizkou stenu nez mu vysvetlovat jak ma hrat.. sou lidi co ani po par letech nevi jak ta hra funguje a nedokazou domyslet nektery situace..
dalsi vec, ze za mlaticky a rangy potvurka za stenou je sux.. all names davat je docela vrazda..

nvm jak to funguje vam ale me to nemalo zlaguje hru..
hlavni vec ale asi je ze nemate prez celou obrazovku sedy kvadry ale vidite i neco ze hry
