S tímhle se ztotožňuji, nedá se nic dělat.Redd píše:Já jsem třeba proti jakékoliv úpravě verdat a pro jakékoliv systémové řešení tohoto problému.
Ty vidíš nefungující CoT na zeď, jako bug. Já to vidim, jako součást hry.
Srovnávání nízkých zdí s pařezy Dane, to není dobré. Protože na to má každý jiný názor a řádný stoprocentně neobhájíš. Stejně totiž jako ty třeba nevidíš pro zeď na zem abys to tam mohl dozdít, tak pvper nevidí kořen, aby mohl běžet .. viz džungle na Honoru a podobně. Navíc získáváš výhodu jen proti hráčům .. nikoliv proti pokladům v dungách, které NELZE přizpůsobovat takovým úpravám verdat a proto jsou pro neupravovatele verdat normální a pro nízkozdáře (kostkoptáčkovače, a jiné) lehčí. Ale říkám, zde se asi shodnout nedá, tak takového srovnávání nechme. Jsem rád, že své názory vzájemně respektujeme a tak to tedy necháme.
Hra je nějak nastavená a nastavení není chyba hry jen proto, že ti ztěžuje hru. Stejně jako (když ti to ukážu na hodně špatném příkladě), tak obtížnost "hell" není chyba hry oproti "normálu" a to, že v nějaké fps nevidíš za roh taky chybička nebude. To, že pro zeď nevidíš je (v naší ultimě) správně. Když to změníš, tak si hru ulehčuješ. Ty se na to ale dívaš (z neznámých důvodů) tak, že s vysokejma zdma to je chyba hry a konečně přišlo yoko (tedy opravnej patch!!), aby tu hru zachránilo. Tak to ale právě není. Ostatně, že ti vysoký zdi způsobují takové stavy, že radši ani nelogneš docela smutné. Ptejme se, jak lidi vůbec 5 let bez yoka mohli hrát, že. Ono je jasné, že kdyby nebyla ultima tak blbě nastavená a mohl jsi castit i přes překážky, neexistoval by fiz kouzel nebo boosty trvaly půl hodiny (jasná chyba hry, že trvaj tak krátce a navíc jdou tak lehce debuffnout - kdyby trvaly dýl a nešly shodit, tak se nemusíš rozčilovat a boostit každou chvíli, utrácet zbytečné regy navíc a být pouhým boost otrokem), tak se hraje jinak. Ale ono to je právě o tom, jak ta hra nastavena je - a to, že ji nějaký program dokáže modifikovat neznamená, že napravuje chyby, které nejsou hlavně vůbec chybami in a first place - jen si někteří zvykli, že "tak je to jednodušší".
Ale zase, můj názor - jediný rozdíl proti tomu tvému je ten, že můj se ztotožňuje s názorem GM - což je asi logické, pokud jsem proti modifikacím klienta. Ale jinak jsme na tom stejně, každému se nám něco líbí a něco nelíbí.
Čili zatím (pokud by se o tom hlasovalo, což zcela jistě nebude), tak to máme nízké zdi= 1x ano, 1x ne .. a pařezy = 2x ne
