Stránka 2 z 2

Napsal: 04.08.2007 16:54:26
od Spike
Cpt.Rookie píše:Zjišťování warModu je super věc, bohužel často to není synchronizováno, resp. jiný stav je na serveru a jiný u klienta.
No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Cpt.Rookie píše:No ty bys to možná neřekl, ale nezáleží, no.
Pokud si dobře vzpomínám, tak pokud seš v peace modu, tak UO.WarMode(0) warmode opravdu nezmění. Stejně tak jako UO.WarMode(1) neudělá nic, pokud jsi ve war modu. Vím že jsem si s tím před časem hrál, a vyřešil jsem to právě tím, že jsem si zjistil aktuální warmode a podle toho ho přepnul. Bohužel nemám po ruce UO abych to ověřil, takže ruku do ohně za to nedám, ale pokud by to bylo tak jak ty říkáš tak nechápu proč bych to dělal tak složitě :p

Napsal: 04.08.2007 17:08:11
od Cpt.Rookie
Spike píše:No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Spíš jsem narážel na to, že na serveru jsi někdy veden ve warmodu, kdežto v klientovi to nic moc poznat není. Ale kupodivu to při přepínání neblbne, to je fakt.
Spike píše: Pokud si dobře vzpomínám, tak pokud seš v peace modu, tak UO.WarMode(0) warmode opravdu nezmění. Stejně tak jako UO.WarMode(1) neudělá nic, pokud jsi ve war modu. Vím že jsem si s tím před časem hrál, a vyřešil jsem to právě tím, že jsem si zjistil aktuální warmode a podle toho ho přepnul. Bohužel nemám po ruce UO abych to ověřil, takže ruku do ohně za to nedám, ale pokud by to bylo tak jak ty říkáš tak nechápu proč bych to dělal tak složitě :p
Ano, to je samozřejmě pravda. Myslel jsem, že tvrdíš, že záleží na tom, jestli přepínáš z peace do war nebo naopak.
Potom to řešit buď tak, jak jsi uvedl nebo pomocí

Kód: Vybrat vše

sub switchWarMode()
  uo.say(",warmode flip")
end sub
edit: pro šťouraly: ne, uo.warmode("flip") opravdu nefunguje. Ne, uo.msg(",warmode flip") také nefunguje. A pokud by to šlo bez toho say, rád se nechám poučit.

Napsal: 04.08.2007 17:20:33
od Wizzy
Cpt.Rookie píše:
Spike píše:No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Spíš jsem narážel na to, že na serveru jsi někdy veden ve warmodu, kdežto v klientovi to nic moc poznat není. Ale kupodivu to při přepínání neblbne, to je fakt.
otazka cim myslis server-warmod, to ze kdyz te nekdo attackne tak ti cinnosti zacnou psat ze nesmis bojovat?

Napsal: 04.08.2007 17:22:47
od Cpt.Rookie
Wizzy píše:otazka cim myslis server-warmod, to ze kdyz te nekdo attackne tak ti cinnosti zacnou psat ze nesmis bojovat?
Ano, to jsem myslel. Samozřejmě to tak nemusí být, že. A rovnou jsi to mohl napsat do toho postu, co teď quotuju.

edit: no vida. Tak exec. Díky Kryso.

Napsal: 04.08.2007 18:09:13
od Mole Two
cpt: uo.exec("warmode flip") by melo jit
zbytek: poslani packetu s informaci o warmodu = preruseni akce

Napsal: 13.08.2007 23:24:40
od Spike
Mole Two píše: zbytek: poslani packetu s informaci o warmodu = preruseni akce
Nj, jde to, máš pravdu, já jsem si toho nevšiml, bral jsem to jako že když se nezmění warmod, tak se nic nestane. Teď je to mnohem vychytanější, díky :)