Stránka 2 z 2
Napsal: 12 zář 2006 08:01
od JoeMoe
Blood Berry píše:Dynamicke pauzy mam vsude v kazdem jedoucim skriptu.
Slo me o to at se me vypne zcela skript pri WS/Resyncu, at vubec nejede.
,terminate all only ci vis jiny zpusob OooOO mocny?
ja mam taky pocit, ze fakt nevies co to ta dynamicka pauza je.
dost casto (ak nemam vytiahnuty journal) si save vsimnem az po hlaske "connection lost". ked sa to rozbehne a lognem, tak sa mi ten script pomerne casto rozbehne
OooOO nemocny
Napsal: 12 zář 2006 13:10
od Smrt Bob
Neexistuje pravidlo dynamická = jsem za vodou
správná pauza je kombinovaná:
A) Správne podmínky
B) Odolnost vůči vlivům (WS, Utok, AFK kontrola, Soused atd)
C) Ma dostatecnou pauzu i kdyz podminka není dodržena
Kód: Vybrat vše
wait(2000)(minimum pro činnost - 300ms)
repeat
wait(300)
until UO.Injournal("Přesná hláška fizzu|Přesná hláška uspěchu|Pauziruj")
if UO.Injournal("Pauziruj")
repeat
wait(300)
until UO.Injournal("Resume")
end if
Nebo:
Kód: Vybrat vše
sub Cekej(Time, Text)
UO.DeleteJournal()
wait(Time)
repeat
wait(300)
until UO.Injournal(Text) or UO.Injournal("Pauziruj")
if UO.Injournal("Pauziruj")
repeat
wait(300)
until UO.Injournal("Resume")
end if
return 0
end sub
Edit
Napsal: 12 zář 2006 13:38
od Romeo
Taky jsem si vždycky přál server co mi bude psát do journálu, i když je zrovna vyplej...
Když ti to napíše mezi WS a restartem, tak je to celkem fuk, je to ve chvíli kdy už se stejně shazuje systém, nikoho to neomezuje (ok, bude o 5 vteřin delší restart). 300 lidí tam nepošle několik příkazů. Pokud mají správně makro, ve kterém je dynamická puza, přijde těch požadavků méně než 300, maximálně tedy jeden od každého. Pokud by si hráči udělali makro aby se ty požadavky rovnoměrně rozložily do 5 vteřin po savu, bylo by to hezké, ale nenapdá mě jak je zkoordivnovat.
Poznámka nakonec, tvoje fyzická pauza se ve skutečnosti jmenuje statická.
Napsal: 12 zář 2006 14:45
od JoeMoe
SmrtBob: co to sakra postis?
jak bugnut? poprosim konkretny priklad
ked miesam tak script vyzera
Kód: Vybrat vše
klikni na reg
cakaj nez sa ti napise "hotovo"
co tam ako moze bugnut?
jak mozem dostat akukolvek hlasku pocas resyncu, ked je pauznuty server?
a comu vadi, ked sa rozbehne znova makro, a odosle tu jednu jedinu poziadavku a zas caka na odpoved ?
a to, ze za dynamickou pauzou nasleduje 0.5-1sec statickej povazujem za samozrejme.
btw: neslo by pouzivat viac typou pisma? perfektne sa to cita.
Napsal: 12 zář 2006 15:10
od JoeMoe
Smrt Bob píše:1) Pokud tam mas "do lahve"(treba), tak staci aby nekdo vedle tebe taky michal...... Pokud delas craft veci, znam hooodne lidi co tam maji jen "fail", nebo "put" to pak staci aby kolem tebe nekdo michal, nebo ti enco spadlo do inventare: V tu chvili zacnes delat vec jeste predtim nez skonci predchozi, a napise to dalsi fizz, pokud tam nemas na zacatku delsi pauzu nez se to pta na dalsi Uo.InJournal, napise se fizz, zpusobeny rychlou vyrobou a takhle porad dokola to jen fizuje. Alchemka ti da jen ze jeste enmuzes znova michat.
2) Jak jsem psal, podivej se nekdy s craftem behem resyncu a napise ti to do journalu odpoved jeste pred tim nez se napise Resync complete.....
3) GM ti reklo abys vypnul makra tak to proste udelas...
1) "You pour the completed potion into a bottle"
"Tinkering failed" "You have failed" "You put *neco*"
To ze si niekto debilne nastavy podmienku, to neznamena ze je zla dynamicka pauza
2) To je PO resyncu, len k tebe este nedorazila hlaska o tom ze skoncil. Pri resyncu je zapauzovany server
3) Neudelam. A riskujem ze ma zavru z jednu poziadavku odoslanu naviac?
edit: zas a znova. ked ma niekto dementne spravene podmienky, tak mu nepomoze ani voda svetena.
Napsal: 12 zář 2006 15:27
od Smrt Bob
JoeMoe píše:edit: zas a znova. ked ma niekto dementne spravene podmienky, tak mu nepomoze ani voda svetena.
Tys to pochopil jako utok na dynamickou pauzu?, no tak to promin to byl utok prave na lidi co si popsal...
Nemusite cekat an moderatora... (Promazano, editovano.. muzete se podivat..)
Napsal: 12 zář 2006 15:30
od Triglav
K pauzám - samozřejmě lze snadno udělat dynamickou pauzu která si resync u drtivé většiny skillů krásně pohlídá. Jen jde o to, že ta pauza nehlídá kdy je nebo není resync, ale to, zda-li byla dokončena činnost nebo (v případě resyncu) nebyla, takže makro nebude pokračovat dokud resync neskončí a neproběhne akce na kterou se čeká.
Statická pauza je ve většině případů mnohem horší, protože nezachytí speciální případy (kdy kupříklady resync trvá minutu kvůli nějakým větším úpravám apod.), lagy apod. Než nejistou pauzu, raději vypnout makro.
Nechat běžet makro přes resync je pak hrdelním zločinem a naprostou neúctou vůči spoluhráčům.
Jinak bych tu rád zdůraznil, že nejlepší je, když přes resync ani nemluvíte. Zejména zadávání příkazů summonům může mít efekt jako makro bez pauzy a divili byste se, kolik přes resync přilítne "all kill" příkazů, přičemž je to samozřejmě naprosto zbytečné.
Napsal: 12 zář 2006 15:39
od JoeMoe
Smrt Bob píše:Tys to pochopil jako utok na dynamickou pauzu?, no tak to promin to byl utok prave na lidi co si popsal...
Nemusite cekat an moderatora... (Promazano, editovano.. muzete se podivat..)
aj by som ti tu vetu quotol, len z nejakeho neznamehu dovodu si to pomazal.
Triglav píše:Jinak bych tu rád zdůraznil, že nejlepší je, když přes resync ani nemluvíte. Zejména zadávání příkazů summonům může mít efekt jako makro bez pauzy a divili byste se, kolik přes resync přilítne "all kill" příkazů, přičemž je to samozřejmě naprosto zbytečné.
cez ws/resync dost casto spravim krok / macknem "allnames" (ked som sam) z dovodu, ze pri dlhom save/resyncu ma to inac disconectne.
Vytahnuto z 'Kontrola AFK pomoci gate' Orisa
Napsal: 02 říj 2006 14:01
od Wizzy
Triglav píše:
Statická pauza je ve většině případů mnohem horší, protože nezachytí speciální případy (kdy kupříklady resync trvá minutu kvůli nějakým větším úpravám apod.), lagy apod
Nez se za to fakt zacne trestat, tak to lidi pouzivat budou, je to i pro ty nb scriptare co videli assist jen z dalky a zacinaj rovnou na yoku jednodusi