Stránka 2 z 3

Napsal: 22 bře 2007 18:10
od Carda
Tak sem to stáhl a prozkoumal. Sou tam sice pěkný příkazy, ale nenapadá mě žádný reálný využítí :-] Hoď pls nějakýho hinta jak na to :p

Napsal: 22 bře 2007 18:54
od Mole Two
nehodim bo sem v tom nedelal jen vim co to umi

Napsal: 24 bře 2007 18:22
od Dante
Ja som vyuzitie nasiel, ked kraftim robimCb Mb Sfery, vsetky mju rovnaky Typ ale iny color ale massmove to nerozoznava tak by ich nahadzal na seba ale toto je super :) taktie az potiony ak si nacapujem nikolko druhov tak sa da to da krasne vytriedit :)

Napsal: 24 bře 2007 18:24
od Wizzy
Dante píše:Ja som vyuzitie nasiel, ked kraftim robimCb Mb Sfery, vsetky mju rovnaky Typ ale iny color ale massmove to nerozoznava tak by ich nahadzal na seba ale toto je super :) taktie az potiony ak si nacapujem nikolko druhov tak sa da to da krasne vytriedit :)
,massmove [pauza] [pocet] [barva]

Napsal: 24 bře 2007 18:39
od Dante
Wizzy píše:,massmove [pauza] [pocet] [barva]
aha , takze preto my to neslo, lebo tu farbu som daval ako 2 ... dik za upozornenie :)

Napsal: 01 dub 2007 23:33
od Melvior
jaká je doporučená minimální pauza na mass move? :?:

Napsal: 01 dub 2007 23:41
od Pallando
Melvior píše:jaká je doporučená minimální pauza na mass move? :?:
cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500

Napsal: 01 dub 2007 23:43
od Melvior
Pallando píše:cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500
jj dam si určitě tu sekundu, jen sem si s ni nebyl jistej, dík :wink:

Napsal: 05 dub 2007 15:25
od Melvior

Kód: Vybrat vše

sub presouvani()

uo.print("Co chces presunout?")
uo.exec('addobject item')
while uo.targeting()
wait(100)
wend

uo.print("Kam davat predmety?")
uo.exec('addobject destination')
while uo.targeting()
wait(100)
wend

repeat
    UO.Print("Presouvam")
    UO.MoveItem('item',0, 'destination')
    Wait(1500)
until uo.count('item')<1
uo.print("Vse presunuto!")
end sub
jak to upravit, aby toto fungovalo? přesune to jen jeden předmět a pak se to ukončí.

Edit: když tam na pevno zadám ID předmětu, tak to funguje v pohodě

Napsal: 05 dub 2007 16:43
od Carda
Melvior píše:

Kód: Vybrat vše

until uo.count('item') < 1
To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.

Napsal: 05 dub 2007 16:47
od Melvior
Carda píše:
Melvior píše:

Kód: Vybrat vše

until uo.count('item') < 1
To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.
jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim :). A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde :).

Napsal: 05 dub 2007 17:24
od Carda
Melvior píše:jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim :). A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde :).
Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??

Napsal: 05 dub 2007 17:32
od Melvior
Carda píše:Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??
jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.

Napsal: 05 dub 2007 17:36
od Carda
Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two :-) Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...

Napsal: 05 dub 2007 17:43
od Melvior
Carda píše:
Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two :-) Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...
kdyby mi to od něj fungovalo, používal bych to jeho a netrapčil bych tady :).

Napsal: 05 dub 2007 18:19
od Mole Two
mozna by nebylo spatny rict co na to mnefunguje

Napsal: 14 kvě 2007 14:43
od Nihilanth
Jak by se dalo udelat presunuti jedne veci s vetsi kvantitou z konkretniho mista na zemi na jiny konkretni misto na zemi?
Napriklad pri chodicim miningu, kdy kopu jen iron a presunu se na dalsi pole, by to rudu za mnou presunulo pod moje nohy, takze na konci lajny bych mel vsechnu pod sebou.
Presouval by po castech, treba po 100, aby to fungovalo i pri vetsim mnozstvi nez je mozny zvednout.

Napsal: 14 kvě 2007 14:50
od Carda

Kód: Vybrat vše

uo.moveitem("objekt", počet, kam, x, y, z)
?

Napsal: 14 kvě 2007 15:20
od Nihilanth
Hm.. Jak ale najit prave ten objekt na konkretnim miste? Kdyz budu mit hromadu treba 250 rudy jedno pole za sebou.. musim ten objekt najit.. vemu si jeho serial.. pomoci moveitem presunu prvnich 100.. ted bude mit serial, co jsem si vzal z toho baliku ta presunuta cast, takze musim znova najit ten zbytek baliku.
Bohuzel mi prikaz findtype asi nestaci, najde vzdycky tu cast, co jsem presunul, ne ten balik. Zkousel jsem ignore te presunute casti, ale stejny vysledek jako bez toho..
Moveitem samotnej je mi na nic, protoze nepresune neco, co neunesu. V podstate by stacilo neco, co by se pokusilo vzit nejaky mnozstvi z objektu na konkretnim miste vzhledem k postave.

Napsal: 15 kvě 2007 16:56
od Carda

Kód: Vybrat vše

dim ore[4?]
ore[0] = "agasdf" #1 ore
... #2, 3, 4+ ore
uo.set("finddistance",3)
for var i = 4 to 0
  uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
  while uo.findcount() && uo.getdistance("finditem")
    uo.moveitem("finditem", 100, "ground")
    wait(500)
    uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
  wend
next
Todle by možná mohlo jít za předpokladu, že uo.getdistance() vrací 0 pokavaď je to pod tebou :-) Ale nvm, možná je to úplná blbost :-)