Napsal: 22 bře 2007 18:10
Tak sem to stáhl a prozkoumal. Sou tam sice pěkný příkazy, ale nenapadá mě žádný reálný využítí :-] Hoď pls nějakýho hinta jak na to :p
,massmove [pauza] [pocet] [barva]Dante píše:Ja som vyuzitie nasiel, ked kraftim robimCb Mb Sfery, vsetky mju rovnaky Typ ale iny color ale massmove to nerozoznava tak by ich nahadzal na seba ale toto je super taktie az potiony ak si nacapujem nikolko druhov tak sa da to da krasne vytriedit
aha , takze preto my to neslo, lebo tu farbu som daval ako 2 ... dik za upozornenieWizzy píše:,massmove [pauza] [pocet] [barva]
cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500Melvior píše:jaká je doporučená minimální pauza na mass move?
jj dam si určitě tu sekundu, jen sem si s ni nebyl jistej, díkPallando píše:cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500
Kód: Vybrat vše
sub presouvani()
uo.print("Co chces presunout?")
uo.exec('addobject item')
while uo.targeting()
wait(100)
wend
uo.print("Kam davat predmety?")
uo.exec('addobject destination')
while uo.targeting()
wait(100)
wend
repeat
UO.Print("Presouvam")
UO.MoveItem('item',0, 'destination')
Wait(1500)
until uo.count('item')<1
uo.print("Vse presunuto!")
end sub
To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.Melvior píše:Kód: Vybrat vše
until uo.count('item') < 1
jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim . A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.Carda píše:To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.Melvior píše:Kód: Vybrat vše
until uo.count('item') < 1
Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??Melvior píše:jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim . A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde .
jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.Carda píše:Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??
Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
kdyby mi to od něj fungovalo, používal bych to jeho a netrapčil bych tady .Carda píše:Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
Kód: Vybrat vše
uo.moveitem("objekt", počet, kam, x, y, z)
Kód: Vybrat vše
dim ore[4?]
ore[0] = "agasdf" #1 ore
... #2, 3, 4+ ore
uo.set("finddistance",3)
for var i = 4 to 0
uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
while uo.findcount() && uo.getdistance("finditem")
uo.moveitem("finditem", 100, "ground")
wait(500)
uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
wend
next