Kun/Jezditko
Re: Kun/Jezditko
Diky moc za navratenie fizzovania dismountom (mimo gz), snad to bude aj v dungu tak fungovat
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: Kun/Jezditko
Dopad na pvp jak jsem psal nebyl bran na zretel, proto se provedla korekce, viz skriptove novinky. Doufa, ze pvp se stane opet trosku snesitelnejsi pro hrace hrajici plechy.
Kazdopadne to primarni, co ja chtel zmenit a rad bych i nadale nejakym sikovnym zpusobem omezil je stale zde v ramci diskuze bezuspesne reseno a nevidim zadnou cestu jak toho dosahnout.
Nechci ani vedet co by delali lide, kdyby se jim pustila scripta '04 napr ... a pak si zkusily aktualni.
Kazdopadne to primarni, co ja chtel zmenit a rad bych i nadale nejakym sikovnym zpusobem omezil je stale zde v ramci diskuze bezuspesne reseno a nevidim zadnou cestu jak toho dosahnout.
Nechci ani vedet co by delali lide, kdyby se jim pustila scripta '04 napr ... a pak si zkusily aktualni.
Re: Kun/Jezditko
No jsem od vás zvyklej na ledacos, ale i tak mě občas dokážete překvapit. Nechápu, respektive nerozumím tomu, co vás neustále vede k tomu na nás reagovat, komunikovat s námi a i mezi sebou slovy, za které by se nemusel stydět kde jaký dlaždič, který o slušnost ani nezakopl. Naše rozhodnutí nemusí být ty nejlepší, ale od toho tu jsou pořád další možnosti, jak je upravit, nebo navrátit na původní nastavení. Tato změna je na serveru teprve zhruba dva dny a vy všichni jste najednou experti, co všechno to najednou pokazilo a zničilo? My také nedokážeme s přesností určit jak daná změna vše ovlivní. Ale snažíme se věci pozorovat a následně to upravit a dopracovat se k tomu, aby to bylo přijatelné. Nikdo z vás tu nemá právo házet kamenem. A rozhodně ne ti, jejich jediný přínos pro hru jsou jen prázdné urážející posty na forum.
Re: Kun/Jezditko
Na jednu stranu děkuji za úpravu se sesedáním na dung zóny, ale pořád to samozřejmě není ono. Přeci jen takové Ice je velmi popůlární dung na loot -> časté PvP, dnes jsem tam dnes taky zapevepil a málem jsem se taky vztekl, když jsem si PK bloknul a hle, ze zvyku člověk sesedne, aby protihráči člověk víc omezi pohyb a nápřah v tahu... Při náběhu apod jsme tam, kde jsme byli... Chápu, že jste to povolili mimo dung, kvůli většinovému PvP, ale i v dungu je časté PvP a dost často se i bojuje v delu v jeskyni,...
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Qvido, psalo se tu tisíce nápadů, jak to vyřešit, a když už se teda něco chystáte uvézt do provozu, co to nejprve vyzkoušet?Qvido píše:No jsem od vás zvyklej na ledacos, ale i tak mě občas dokážete překvapit. Nechápu, respektive nerozumím tomu, co vás neustále vede k tomu na nás reagovat, komunikovat s námi a i mezi sebou slovy, za které by se nemusel stydět kde jaký dlaždič, který o slušnost ani nezakopl. Naše rozhodnutí nemusí být ty nejlepší, ale od toho tu jsou pořád další možnosti, jak je upravit, nebo navrátit na původní nastavení. Tato změna je na serveru teprve zhruba dva dny a vy všichni jste najednou experti, co všechno to najednou pokazilo a zničilo? My také nedokážeme s přesností určit jak daná změna vše ovlivní. Ale snažíme se věci pozorovat a následně to upravit a dopracovat se k tomu, aby to bylo přijatelné. Nikdo z vás tu nemá právo házet kamenem. A rozhodně ne ti, jejich jediný přínos pro hru jsou jen prázdné urážející posty na forum.
J8 nevím...ale jako všude jinde, než se něco primárně zavede do čehokoliv, tak se to nejdřív otestuje....
Já se pak nedivím, že tu každej háže pak špínu....i já....protože tohle normálního hráče nasere....
jako ruku na srdce, ale díky pár lidem zase zavádět plošný omezování....nevím proč netrestáte jedince, kteří si u toho honí ptáky a myslí si jací sou TOP, že neustále sesedají a nasedají....
TO mě přijde docela nefér vůči normálním hráčům.
Pak se jako nediv, že každej reaguje tak, jak reaguje.

Re: Kun/Jezditko
jeskyne a pruchody se pravdepodobne predelaji na non dung zonu, Ice pravdepodobne ne z moji strany, ale to zalezi na soucasnem spravci dungeonu.Xan píše:Na jednu stranu děkuji za úpravu se sesedáním na dung zóny, ale pořád to samozřejmě není ono. Přeci jen takové Ice je velmi popůlární dung na loot -> časté PvP, dnes jsem tam dnes taky zapevepil a málem jsem se taky vztekl, když jsem si PK bloknul a hle, ze zvyku člověk sesedne, aby protihráči člověk víc omezi pohyb a nápřah v tahu... Při náběhu apod jsme tam, kde jsme byli... Chápu, že jste to povolili mimo dung, kvůli většinovému PvP, ale i v dungu je časté PvP a dost často se i bojuje v delu v jeskyni,...
Re: Kun/Jezditko
Tisíce nápadů, ale jen špetka realizovatelných, případně použitelných s dopady na jiné aspekty hry. A to, že mě někdo štve znamená, že se budu chovat jako hulvát a dám mu najevo, pěkně od podlahy co si o něm myslím? To snad ne. Výchovu jsme měli dozajista všichni rozdílnou, ale pořád tu jsou určítě hranice slušnosti, na které by nikdo neměl zapomínat.
A co se týká otestování, nikdo nikdy neotestuje všechny možnosti, které mohou naskytnout. I když je pravda, že jsme opomněli, při tomto kroku na dopad v PvP, což jsme ale co nejdříve napravili. A stále nejsme ve finální podobě.
A co se týká otestování, nikdo nikdy neotestuje všechny možnosti, které mohou naskytnout. I když je pravda, že jsme opomněli, při tomto kroku na dopad v PvP, což jsme ale co nejdříve napravili. A stále nejsme ve finální podobě.
Re: Kun/Jezditko
V ice zůstane určitě dung zóna.
Re: Kun/Jezditko
To Ice byl jen příklad z praxe. Je mi jasný, že ice dung zonou zůstane, o to mi nešlo, to by mělo doapd na víc věci asi... Ale že kvůli hidu, jako prvopočteční problém, to nakonec ruší vše...Nevím, jestli jsem to nepřehlídl, ale nejde o pořešit jen čistě na hid/konkrétní akci a ne takhel obecně úplně na vše?
Opět jsem dnes zkoušel solo za wara a klamakování s jezdítkem, ano jde, je to větší opruz, ale bohužel to chce už jezdítka s více hp, protože je větší šance, že dmg dostane. Toho jste se asi snažili docílit. Bohužel jsem stejěn nakonec přišel asi o 3 jezdítka kvůli save a nedmg, protože jsem zapoměl kopnout do domovní zóny a tam sesednout...
Opět jsem dnes zkoušel solo za wara a klamakování s jezdítkem, ano jde, je to větší opruz, ale bohužel to chce už jezdítka s více hp, protože je větší šance, že dmg dostane. Toho jste se asi snažili docílit. Bohužel jsem stejěn nakonec přišel asi o 3 jezdítka kvůli save a nedmg, protože jsem zapoměl kopnout do domovní zóny a tam sesednout...
Re: Kun/Jezditko
Robite taketo veci chore na hlavu ktorymi maximalne kazite ludom hranie a este cakas uctu a slusnost?
vtipalek

Re: Kun/Jezditko
škoda že nejde dat likeJolithia píše:Robite taketo veci chore na hlavu ktorymi maximalne kazite ludom hranie a este cakas uctu a slusnost?vtipalek

Re: Kun/Jezditko
Pokud se clovek neumi vyjadrit slusne k veci, tak ho uprime lituju, chapu ze delat velka ramena v klidu domova za nejakym noname nickem je prima, ale dokazuje to maximalne, ze dotycnej je ubozak, ktery ma hlavu maximalne na to, aby mu neprselo do krku.Jolithia píše:Robite taketo veci chore na hlavu ktorymi maximalne kazite ludom hranie a este cakas uctu a slusnost?vtipalek
Re: Kun/Jezditko
Kazdopadne me napadlo, ze by jezditko mohlo byt invul, a v pripade smrti majitele by mohlo byt zabito. To by celej problem vyresilo.
Re: Kun/Jezditko
Tzn absolutne zadne klamakovani jezditkem, solo za buchnu ciste klamaky s velkym timerem a par hp v malem prostoru o nibem a pri par smrtech v dungu vzdy jezdo dead, tzn radsi dung bez jezditek, to uz rovnou dejte vsude nizke stropy
Re: Kun/Jezditko
nastavit jazditku invul by bol este horsi stav ako je momentalny. Viedlo by to akurat k zneuzivaniu ze si bloknes ulicku s jazdom atd.. A stratilo by vyznam zosadanie kedze by to nemalo ziadny efekt teraz sa to da pouzit oproti povodneme stavu znacne obmedzene ale tento tvoj napad by viedol u uplnemu znemozneniu pouzitia jazditok.
Najvacsi odpor voci tomuto kladie dmg lebo je na solo akcie s momentalnym nastavenim uplne tragicka... Takze jednoznacna volba je ked si chce niekto zahrat aj sam nieco okrem prska tak je na to ideane shaman s gangrelom nizky timer na klamaky a dmg vyssia ako war paladin
takze, nech paladinske a wariorske solo akcie odpocivaju v pokoji.
Boli tu argumenty, ze je stale mozne zabit lsn za wara/paladina... to rozhodne nepopieram len zalezi ake podmienky na to su a cas kt. je na to potrebny pri starom nastaveni bolo moznze zabit lsn aj na 5x5 policok behom +- 2 minut, dnes ak je to vobec mozne tak s hromadou klamakov a casom priblizne 10 minut... Stare nastavenie bolo mozne prejst aj FDD za paladina pri dnesnom nastaveni je to nemozne resp. sanca 5% a o case ani nehovorim.
Nech uz bude vysledok hociaky najprijatelnejsie pre hracov by bolo vratit nastavenie ake bolo...
Najvacsi odpor voci tomuto kladie dmg lebo je na solo akcie s momentalnym nastavenim uplne tragicka... Takze jednoznacna volba je ked si chce niekto zahrat aj sam nieco okrem prska tak je na to ideane shaman s gangrelom nizky timer na klamaky a dmg vyssia ako war paladin

Boli tu argumenty, ze je stale mozne zabit lsn za wara/paladina... to rozhodne nepopieram len zalezi ake podmienky na to su a cas kt. je na to potrebny pri starom nastaveni bolo moznze zabit lsn aj na 5x5 policok behom +- 2 minut, dnes ak je to vobec mozne tak s hromadou klamakov a casom priblizne 10 minut... Stare nastavenie bolo mozne prejst aj FDD za paladina pri dnesnom nastaveni je to nemozne resp. sanca 5% a o case ani nehovorim.
Nech uz bude vysledok hociaky najprijatelnejsie pre hracov by bolo vratit nastavenie ake bolo...
Re: Kun/Jezditko
chvalim, uz jen proto blokovani jezditkama to neni mozne zavest. Byl to je napad.Joewar píše:nastavit jazditku invul by bol este horsi stav ako je momentalny. Viedlo by to akurat k zneuzivaniu ze si bloknes ulicku s jazdom atd.. A stratilo by vyznam zosadanie kedze by to nemalo ziadny efekt teraz sa to da pouzit oproti povodneme stavu znacne obmedzene ale tento tvoj napad by viedol u uplnemu znemozneniu pouzitia jazditok.
Najvacsi odpor voci tomuto kladie dmg lebo je na solo akcie s momentalnym nastavenim uplne tragicka... Takze jednoznacna volba je ked si chce niekto zahrat aj sam nieco okrem prska tak je na to ideane shaman s gangrelom nizky timer na klamaky a dmg vyssia ako war paladintakze, nech paladinske a wariorske solo akcie odpocivaju v pokoji.
Boli tu argumenty, ze je stale mozne zabit lsn za wara/paladina... to rozhodne nepopieram len zalezi ake podmienky na to su a cas kt. je na to potrebny pri starom nastaveni bolo moznze zabit lsn aj na 5x5 policok behom +- 2 minut, dnes ak je to vobec mozne tak s hromadou klamakov a casom priblizne 10 minut... Stare nastavenie bolo mozne prejst aj FDD za paladina pri dnesnom nastaveni je to nemozne resp. sanca 5% a o case ani nehovorim.
Nech uz bude vysledok hociaky najprijatelnejsie pre hracov by bolo vratit nastavenie ake bolo...
Re: Kun/Jezditko
Ja zas lutujem teba, hracom totalne kazis zabavu z hry pri ktorej stravili kopu casu a hras sa tu na najvyssieho naslusnejsieho a podobne.... Jasne ze ty mozes byt kludny ked tebe tie zmeny nic nerobia teda mozno ta to nejakym sposobom uspokojuje ked kazis hru druhym ale hrac ktory nesuhlasi s danou zmenou a mysli si o nej ze je to mega k*k*tina tak moze akurat zanadavat na fore pretoze vy na nazory hracov z vysoka kaslete a nic ine mu neostava len si zanadavat a zmierit sa s tym ze tento server riadia ludia ktori maju hlboko niekde hracov a ich zabavu v tejto hre a bud sa s tym nauci fungovat alebo zahodi xy rokov hrania a pojde inam... Na toto sa vy zrejme stale spoliehate vo? Ze ostane tu lebo malokto odide niekam ist hrat od znova ked tu uz stravil kopu casu trenovanim a zabezpecovanǐ saAcarus píše:Pokud se clovek neumi vyjadrit slusne k veci, tak ho uprime lituju, chapu ze delat velka ramena v klidu domova za nejakym noname nickem je prima, ale dokazuje to maximalne, ze dotycnej je ubozak, ktery ma hlavu maximalne na to, aby mu neprselo do krku.Jolithia píše:Robite taketo veci chore na hlavu ktorymi maximalne kazite ludom hranie a este cakas uctu a slusnost?vtipalek
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Tak zrovna Quam je asi jediné gm, které tu teď je a vážím si ho za to co dělá a jak to dělá. Kdyby ho nezajímal názor hráčů, tak tu neni tento topic. (Za největší vtip beru gm Hoaxe, protože jeho zvolení je asi největší "plivnutí" do tváře všem slušným a nearogantním hráčům, chápu jeho schopnosti, odsuzuju jeho charakter.) Aby jsi si nemyslel, že mu lezu do zadku, tak změna se mi také nelíbí, ale pro velké dungování to není zase taková změna.
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
Re: Kun/Jezditko
Já mám takový skromný dotaz. Proč se to musí měnit, když to funguje už 10 let. Chápu, že to mají GM těžký, nikdy se nezavdečíš všem. Ale co nechápu, je neustálá tendence furt něco měnit a zlepšovat. Když začínalo DarkParadise a lidi se rozhodovali, kam půjdou hrát, tak šli na DarkParadise kvůli tomu, že se jim libí provedení shardu. Vím že pokrok nezastavíš, ale tohle, v jaké formě to je dnes, má od původního DarkParadise hodně daleko.
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
pretoze to 10 rokov nefungovalo uplne spravne a zrovna teraz to niekomu moc padlo do oka az trebalo vytahovat trne z paty :pTiano píše:Já mám takový skromný dotaz. Proč se to musí měnit, když to funguje už 10 let.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit