Stránka 10 z 13

Re: Stav PvP

Napsal: 09 dub 2012 12:16
od Strigwyr
Helloween píše: Takže ještě jednou....PvP a PvM jsou rozdílné....nemůžeš chtít to samé co mají PvMeři(mamon z 5 hodinovýho dungu) pro PvPery (mamon za 5minut)
Si tu len automaticky postujes do topiku o ktorom stejne nic nevies... Kde kto napisal, ze chce mamon rovnaky ako pvmer za 5 minut ktory pvmer ma za hodinu?
Kludne nech je to v pomere 2:1 v prospech PVMera, ale v takomto stave ako pvp je, proste aj ked si jeden z najlepsich raz v tom pvp skrachujes...
Irto píše: Za poslední měsíc jsem v PvM nechal equip asi za 4-5M a to hram tupého ranga jak jsi napsal.
Fajn ale to je problem tvojej partie alebo jednotlivca... Vraj koli tebe lahli v despe vsetci lebo si nevedel zliezt z tych co tam uz stali...
-Ja sa tiez nestazujem ked za 1 den lahnem 3x a pridem o equip za 500k...

Uz sa mi ani nechce postovat nema to zmysel :) necham to tak nech si robi kto co chce... Ludia maju napady avsak bud ich nikto neoceni alebo tu zacnu pisat taky co o pvp nic nevedia...

-Skuste si zahrat PK a behat aktivne 1 mesiac... uvidite kolko stratite a ze skupinove hranie je tiez dolezite...

Re: Stav PvP

Napsal: 09 dub 2012 12:26
od Stich
Strigwyr píše:-Ja sa tiez nestazujem ked za 1 den lahnem 3x a pridem o equip za 500k...
:D :D :D na toto sa neda ani nic napisat... PVPcko chodite v +5robach bez kozi/kosti alebo ked nahodite TOP equip tak mate +5koze a ked to tak zratam tak ked 3x lahnes nechas v equipoch aj so spotrebakom mozno 100-150k... :clap: :clap:

Re: Stav PvP

Napsal: 09 dub 2012 14:10
od Fourto
Lidi, kteří hrajou pvp, zejména Pk by tak často nepojížděli dungy a neprasili tamery, kdyby se dalo v pvp nějak vydělat.. Ale když člověka baví jen to pvp, tak musí najít jinou cestu, jak si na to vydělat. :wink:

Re: Stav PvP

Napsal: 09 dub 2012 14:15
od Robin de Martis
Strigwyr píše: Vraj koli tebe lahli v despe vsetci lebo si nevedel zliezt z tych co tam uz stali...

To sem byl ja... pak jsem to šecko polotil a nechal si to...

Re: Stav PvP

Napsal: 09 dub 2012 19:22
od Beruska
Fourto píše:Lidi, kteří hrajou pvp, zejména Pk by tak často nepojížděli dungy a neprasili tamery, kdyby se dalo v pvp nějak vydělat.. Ale když člověka baví jen to pvp, tak musí najít jinou cestu, jak si na to vydělat. :wink:
Přesně tak... podle mě se tu shodnem na tom, že kdyby se v čistém cv pvp dalo vydělat aspoň na to běhání a dobrej pvp equip, pvper prostě do dungu nepáchne na pojezd... Jo, je to víc mamonu, ale zase se tu bavíte o něčem, s čím nemáte zkušenosti lidi. Samotnej pojezd trvá 5 minut, ale těch hodin, než nějakej najdeš, ta pravděpodobnost, že ti kopnou + pravděpodobnost, že tě vyjedou dohromady dávají skoro až nevýhodnou investici času. Pořád je ale lepší, než ta v cv pvp momentálně a to je, myslím si, jedinej důvod, proč i v tak obtížnejch podmínkách pk stále hledají způsoby, jak ty modráky někde v dobrým ekvipu vyjet. Mě osobně, pokud budu mít jak zarobit v cv pvp a budou běhat lidi, už nikdy nikdo na pojezd dungu nedostane - hodiny nudy a "práce" pro pár minut napětí a mamonu? Ne, díky... pokud to půjde jinak, fakt ne. Těším se na to, co Acar vykoume!

Re: Stav PvP

Napsal: 09 dub 2012 23:24
od Fourto
Beruska píše:
Fourto píše:Lidi, kteří hrajou pvp, zejména Pk by tak často nepojížděli dungy a neprasili tamery, kdyby se dalo v pvp nějak vydělat.. Ale když člověka baví jen to pvp, tak musí najít jinou cestu, jak si na to vydělat. :wink:
Přesně tak... podle mě se tu shodnem na tom, že kdyby se v čistém cv pvp dalo vydělat aspoň na to běhání a dobrej pvp equip, pvper prostě do dungu nepáchne na pojezd... Jo, je to víc mamonu, ale zase se tu bavíte o něčem, s čím nemáte zkušenosti lidi. Samotnej pojezd trvá 5 minut, ale těch hodin, než nějakej najdeš, ta pravděpodobnost, že ti kopnou + pravděpodobnost, že tě vyjedou dohromady dávají skoro až nevýhodnou investici času. Pořád je ale lepší, než ta v cv pvp momentálně a to je, myslím si, jedinej důvod, proč i v tak obtížnejch podmínkách pk stále hledají způsoby, jak ty modráky někde v dobrým ekvipu vyjet. Mě osobně, pokud budu mít jak zarobit v cv pvp a budou běhat lidi, už nikdy nikdo na pojezd dungu nedostane - hodiny nudy a "práce" pro pár minut napětí a mamonu? Ne, díky... pokud to půjde jinak, fakt ne. Těším se na to, co Acar vykoume!
Ano, tim chceme říct, umírejte v cove v mythrilu a elvenkách a bude ještě o dost menší šance na pojezd.. :)

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 08:15
od Acarus
Beruska píše:Těším se na to, co Acar vykoume!
Ja nic nevykoumu, ja nad pvp zlomil hul a nehodlam se mu nikdy a vubec venovat.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 08:37
od Strigwyr
Irto píše:BINGO PVP bez PVM se uživit nedá. To je vše podstatné, souhlasím takže my mame dělat dojné ovce PVPerům protože oni jsou lini si zajit PVM?
Ale dalo sa... Kedysi sa to dalo sice si nikdy nenamamonil sochu ani string(silno teoreticky mozno top cast) ale co si na pojazde zlootil mal si aspon z coho vylahavat...
-Ono ide o to, ze najlepsie MMO je kombinacia 50% pvm a 50% pvp a v ziadnej inej hre nemas take moznosti ako v uo... V L2 vymlacujes solo priserky zaradom zislas lvl 100 a tym to konci co je pekna nuda (po 3 dnoch som to vzdal) a PvP je tam tiez dost suche aj ked som ho tam nehral nevidel som v nom nejake moznosti ... 150 kuzel z ktorych sa stejne pouziva zo 5 a nemas tam ziadne ine moznosti ako castenie... (kde v uo mas fizzovost, rozne typy priestorov a na kazdeho funguje lepsie nieco ine...)

A teraz k DP... Kedysi aj ked neboli vylepsovatka tak bolo takych 75% pvm a 25% pvp (teraz je tak 90:10) ...

-Problem je ten, ze ked to mam "spravne povedat" tak GMka doplnanim pokladov "supportuju" hracov... To je zasah rucne zo strany GM a teraz mi povedzte kto by hral PVM bez pokladov keby bol iba drop po ceste? No skoro nikto lebo bez odmeny by ich to nebavilo pretoze by postupne stracali equip...

A teraz preco pvp hrava tak malo hracov a stale kazdy prichadza o equip? No lebo neni to na styl nejakej "truhlice s pokladom"... Ako vravim urobit PvP ligu nieco ako guildovne hry a PvP sa zacne omnoho viac behat este k tomu spravit frakciu s obmedzenym lootom (loot iba frakcnych veci) a potom sa zacne to pvp ovela viac behat... Zacnu to behat guildy ktore TOP dungy nechodia lebo nemaju na to ludi tak daju grupu 5 ludi dohromady a mozno aj nieco ziskaju...

A to ze sa to nejakemu hentomu a tamtomu nepaci je pochopitelne lebo ked uz niekto nevie ani PVP ani PVM a iba mixuje potiony alebo pise zvitky alebo tamuje jazditka to je uz jeho smola (Je to potrebne ale GP z toho ludia maju dost...)

A dajme si ruku na srdce - kolko schopnych pvp hracov preraba? kazdy... Aj najlepsi... A teraz nejaky klasa PVM hrac ktory sa iba taha s vypravou a nevie to hrat? :) no mamoni spolu s ostatnymi... Ako vravim urobit PvP na body a za to truhly a hned to tu bude ine (lepsie) pretoze hraci namiesto fnukania ze su PK zle a nudy miesania TMRiek budu hrat to pvp a naucia sa to a aj daco ziskaju... A mal by som aj napad ako to cele spravit...

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 09:06
od Acarus
Takze v ramci nakejch pvp diskuzi musite vy pvp hraci pochopit to, ze tu nejste sami, a ze nejste na pvp serveru. Z druhe strany je jasne, ze pvm hraci tu nejsou sami a nejsou na cistem pvm serveru, kde je pvp zakazano.

Ovlivneni sfer hrani zajmu je vicemene jednostrany. Pvm hraci nijak nicim neomezuji hrani pvp, ale tento vztah neni ekvivalentni. Pvp hraci muzou ovlivnovat hrani pvm svym zasahem. To je dulezite pochopit. Dalsi nepomereme je dozajiste to, kdyz pvm dojdou svuj task (dung) tak odmena delena na hlavu je v podstate mensi, nez kdyz je takova vyprava pojeta ze stran pk. Nehlede na rozdilnost v tom co je pro koho lehci. Uznavam fakt, ze hraci by meli zvladat vsecko postupem casu. Z toho celkem vyplyva fakt, ze souhlasim relativne s tim, ze cim tezsi jakoby dung, tim by ta pravdepodobnost to dobehnout mela byt vetsi. ALE. Dobehnout dung a jit jako prvni je obrovskej rozdil. A to z toho duvodu, ze vetsina monster je vymlacenejch. Tedy neni zde takove halo na pvm pro dobihajici hrace. Takze ten postup neni opet ekvivalentni, nemluvim zde uz o tom, ze jedni o druhejch vedi a ti prvni vetsinou ne, nebo je tam snaha mit na sve strane prekvapeni. Zde je pak tezke nastavit takovy dung tak, aby vyhovoval nejake urcite rovnomernosti. Za sebe muzu rict, ze trosku predelam desp1 tak aby sla jeste trosku lip dobihat, coz tedka relativne znemoznuje bazina. Ale k ni to dobehnout celkem jde. Pride je resene takto kvuli poct hracu, kdy proste neni zadouci vetsi pocet lidi. A obejiti systemu ze si pockam proste 20 minut neni dobry a nehodlam pak poslouchat to, ze sme tomu mely precesystemove zabranit. V podstate stav je takovej, ze existuji dungy prakticky nedobihatelne (dec) a dobihatelne, jichz je v podstate mene.

K rewardu pvp. Pokud jej chcete, bezte do O/Ch, organizujte se a hrajte si pvp tam. Co se tyka pk, tak brat mu tu nejvetsi svobodu a zabavnost na ukor rewardu je prece nesmyslne, to by prece nikoho nebavilo. Existence treti jakoby cervene frakce s prisnymi pravidly (nemoznost mit jine pk mimo guildu, nemoznost nejakym zbusobem ovlivnovat cinnost pvm hracu, poruseni pravidel za vysoke tresty atd.) za existence rewardu a nejakeho rating systemu, podminene scriptovou podporou je naprosto vyloucena z moji strany ( nechut ) a ze strany ostatnich gm pravdepodobne taky, protoze jakmile je neco takoveho zavedeno, tak je tu snaha to stejne ojebat ( ano presumce nevinny tu neexistuje - dlouhodoba zkusenost ). Nikdy ste nam nedali zadnej pozitivni impuls a dukaz toho ze toho muzeze byt hodni. Zadnej zajem se o to starat, neco organizovat, coz se uz dneska vubec nenosi.

Co se tyka toho meho zmeneni, ze neco vymyslene je, ale nevi se zda to bude implementovano, se tyka herniho nastaveni charakteru a to takove, ze by urcite kouzlo melo moznost jaksi fizzovat bandy/hiding a v podstate by znemoznilo bugovani hidu a nebo fizzovalo plechum/prskum bandy.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 09:34
od Beruska
Acarus píše:...
Takže zásahy do pvm budou minimální, pk frakce nebude... dobře... co prosimtě říkáš ale na ty arény s odměňovacím systémem? Nebo celkově ten bodovej systém... prostě plošně nějaký pvp body, za který by byl vstup do arén, nebo rovnou nějaký odměny.
Jak jsem říkal, ojebat to nepůjde, když bude třeba z jednoho člověka za jeden den maximálně jeden bod :-). A když to někdo ojebat mermomoci bude zkoušet, tak relogy desítek accountů se dají lehce zkontrolovat hm? Nebo je to celý blbost?

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 09:59
od Acarus
Beruska píše:
Acarus píše:...
Takže zásahy do pvm budou minimální, pk frakce nebude... dobře... co prosimtě říkáš ale na ty arény s odměňovacím systémem? Nebo celkově ten bodovej systém... prostě plošně nějaký pvp body, za který by byl vstup do arén, nebo rovnou nějaký odměny.
Jak jsem říkal, ojebat to nepůjde, když bude třeba z jednoho člověka za jeden den maximálně jeden bod :-). A když to někdo ojebat mermomoci bude zkoušet, tak relogy desítek accountů se dají lehce zkontrolovat hm? Nebo je to celý blbost?
Odpovedi tam jsou a v predchazejicim poste taky.
A propo delat si praci s kontrolovanim logu, kdyz je snazsi radsi nic nekontrolovat.

Podpora pk jakotakovych fungujicich tedka nepripada v uvahu. Coz snad bylo jasne napsano o post vyse.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 10:54
od Thief
Já jsem ochotnej se Vám o PvP zábavu postarat, ale bez vaši iniciativy, případně nápadu a organizace (svolání tlupy Pkček) to jde velmi těžko.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 11:07
od Fourto
Acarus píše: Co se tyka toho meho zmeneni, ze neco vymyslene je, ale nevi se zda to bude implementovano, se tyka herniho nastaveni charakteru a to takove, ze by urcite kouzlo melo moznost jaksi fizzovat bandy/hiding a v podstate by znemoznilo bugovani hidu a nebo fizzovalo plechum/prskum bandy.
Oceňuju nový nápady, ale mage už se sotva healuje teď a ještě aby mu fizzovaly bandy? :roll: To mě hlava nebere..
Qvido píše:Já jsem ochotnej se Vám o PvP zábavu postarat, ale bez vaši iniciativy, případně nápadu a organizace (svolání tlupy Pkček) to jde velmi těžko.
Když už jsi navrhl ten pvp rating, tak o tom ještě popřemýšlej, víc lidí by ocenilo něco stálého, než chvílkového..

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 11:33
od Acarus
Fourto píše:
Acarus píše: Co se tyka toho meho zmeneni, ze neco vymyslene je, ale nevi se zda to bude implementovano, se tyka herniho nastaveni charakteru a to takove, ze by urcite kouzlo melo moznost jaksi fizzovat bandy/hiding a v podstate by znemoznilo bugovani hidu a nebo fizzovalo plechum/prskum bandy.
Oceňuju nový nápady, ale mage už se sotva healuje teď a ještě aby mu fizzovaly bandy? :roll: To mě hlava nebere..
Qvido píše:Já jsem ochotnej se Vám o PvP zábavu postarat, ale bez vaši iniciativy, případně nápadu a organizace (svolání tlupy Pkček) to jde velmi těžko.
Když už jsi navrhl ten pvp rating, tak o tom ještě popřemýšlej, víc lidí by ocenilo něco stálého, než chvílkového..
Odpovedi mas nekde v mem poste hore.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 11:38
od Fourto
No, to nebyly otázky, tak nač odpovědi.. Spíš jsem chtěl "donutit" Qvida ať se vrhnet na ten pvp rating a vše okolo toho, protože zamítnout takhle dobrej nápad.. Nemělo se tu o tom vůbec nic psát, teď je z toho akorát lákavá možnost, která nejspíš nikdy nebude. :roll:

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 11:46
od Acarus
Fourto píše:No, to nebyly otázky, tak nač odpovědi.. Spíš jsem chtěl "donutit" Qvida ať se vrhnet na ten pvp rating a vše okolo toho, protože zamítnout takhle dobrej nápad.. Nemělo se tu o tom vůbec nic psát, teď je z toho akorát lákavá možnost, která nejspíš nikdy nebude. :roll:
Je tam jasne napsano, proc se to proste nezavede. Navic Qvido o tom nikde nemluvil co je mi znamo. Takze se prvne naucit cist, nez zacnu o necem psat, co uz bylo psano.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 11:54
od Fourto
Acarus píše:
Fourto píše:No, to nebyly otázky, tak nač odpovědi.. Spíš jsem chtěl "donutit" Qvida ať se vrhnet na ten pvp rating a vše okolo toho, protože zamítnout takhle dobrej nápad.. Nemělo se tu o tom vůbec nic psát, teď je z toho akorát lákavá možnost, která nejspíš nikdy nebude. :roll:
Je tam jasne napsano, proc se to proste nezavede. Navic Qvido o tom nikde nemluvil co je mi znamo. Takze se prvne naucit cist, nez zacnu o necem psat, co uz bylo psano.
Srdečně se Ti omlouvám, že jsem si spletl Ocroca s Qvídem. :( První věc je o tom něco napsat a druhá k tomu někoho dokopat.. Prostě je škoda, že vás konečně napadne něco normálního a vy o tom jen napíšete.. Místo těch věcí, co znehodnotili jednu stranu pvp by bylo todle mnohem lepší, ale vy si to prostě nenecháte rozmluvit.. Tvrdohlavost je na obou stranách.

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 15:22
od cermi
na kecy typu ze je to zkopcene z wow atd bych se uplne vykak, kazdopadne si myslim, ze i kdyz nebeha moc lidi pvp, tak dlouhodobejsi zalezitosti, typu xvx a s ratingem, by bylo plno... na to si kazdej najde chut, aby na konci v nejake tabulce bylo videt, ze je nejlepsi

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 15:41
od Arandil
Poprve v historii sa tu objavuje normalny napad,gratz !

Re: Stav PvP

Napsal: 10 dub 2012 15:59
od Strigwyr
Acarus píše:K rewardu pvp. Pokud jej chcete, bezte do O/Ch, organizujte se a hrajte si pvp tam. Co se tyka pk, tak brat mu tu nejvetsi svobodu a zabavnost na ukor rewardu je prece nesmyslne, to by prece nikoho nebavilo...
Akar, poviem to tak... Bol som vo frakcii asi 5x.
-Vzdy ked som behal po nejakom case proste jedna strana prestane behat lebo vzdy dostanu naprdel... Nikdy to nie je vybalancovane a pekne ma stvalo cakat v cove 3 hodiny a nikto z frakcie sa neukazal... To je problem frakcie preco ludia behaju pk.. Ked behaju pk beha proti absolutne kazdemu koho sttretne a o to ide hlavne v pvp...

-V cove ked stoji 1 frakcny hrac tak si pocka na ostatnych blue a spolu idu na PK... PK su chodiace terce, avsak keby kazdy hral vo frakcii, tak by nikto sam z frakcie cove necakal lebo by vedel ze ho proste ostatna frakcia zjazdi lebo protifrakcia ho moze proste aj v gz zabit cize cisto teoreticky su niekedy horsi ako PK...
Preto nema zmysel hrat tu frakciu a stejne ju uz teraz nikto nebeha... Kedysi ked behali pvp iba prskovia tak pvp bolo o skille, dnes sa sice hra, je zabava ale uz je to len o pocte...

-Vravim, ze urobit PvP ligu pre o/ch/pk s truhlami aspon pvp spotrebakom, a to pvp sa zacne naozaj hrat... a ludiap ojdu aj do frakcie... A este samozrejme je dolezite, ze relogy medzi frakciou/pk musia byt maximalne 5 minut inak to moc zmysel nema... ta hodina je odradzujuca lebo kazdy kto chce hrat pvp tak ledva pocka aj tych 5 minut... Rozumiem tomu viem co hovorim zazil som to :) a vravim par veci by to zlepsilo... Ale uz nevladzem sem postovat navrhy.. uvidime... :)