Stránka 88 z 93

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 11:04:08
od erunno
Irto píše:Člověče musím s tebou naprosto souhlasit. Jen bych byl odvážnější ve změnách.

1) Ostro by měl mít port s hlavy tak jak normální ranger a na svitek by mu měli dat na paru klidně s timrem.
2) Další věc zrušit omezeni na klamáky tzv všechny levly a nechat jejich interval jak je nebo snížit interval nechat lvl omezeni
3) DMG nové zbraně, nové střelivo prostě dat mu něco užitečného nebo nebezpečného aspoň trochu do ruky.
Irto člověče zas to nepřeháněj, 1) jednička je uplně mimo 2) souhlasím nechat timer povolit všechny klamaky nebo snižit timer ale nechat jen 3lvl. 3) trošku upravit zbraně to ano.

A hlavně upravu tamingu, jak už jsem tu psal ostrové trenovali taming stejně tvrdě jako druidi, měli by mít možnost tamnout všechno.

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 13:56:28
od Arianna
Zase to lidi berte tak, že ostro byl udělán jako nejlepší dmg na dálku. nemůže mít tedy polovinu výhod co má druid.

1. to že ocrok psal o sníženám timeru na port svitek je fajn, navrhuju timer cca pul minuty
2. Klamáky a jejich vyhazovaní - ponechal bych mu klamaky lvl 3 jsou tam dobri klamaci se kterryma se da pracovat a timer 6s bych mozna snizil na 4-5sekund
3. zvysit dmg elvenek- HC, Dlouhy LUK

a najednou z toho mame povolaní, ktere z toho melo byt od zacatku si myslim.

A jeste kdyz tady lidi pisou ze by chteli za ostra tamovat vse. Videl bych to na nejakou podminku a to treba 2x prsten ochoceni a mohl by prajd lamu desp musta atd. Ale to je dle meho moc velky povyk, kvuli 4 jezditkam.

Jeste bych byl rad kdyby se nejake gm, co by se na to mohlo mrknout vyjadrilo k tem silver zbranim DEKUJI

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 14:13:06
od erunno
Arianna píše: 3. zvysit dmg elvenek- HC, Dlouhy LUK
Zvednout všeobecně DMG elvenek - všech! Nepouživám za ostra jen HC a Dlouhej ale i LC + kratkej luk. Ale udělat to stylem Ostro zbraní aby se to nedotklo druida.
Arianna píše: A jeste kdyz tady lidi pisou ze by chteli za ostra tamovat vse. Videl bych to na nejakou podminku a to treba 2x prsten ochoceni a mohl by prajd lamu desp musta atd. Ale to je dle meho moc velky povyk, kvuli 4 jezditkam.
Jde o princip, Druid = ranger / Ostro = Ranger / Shaman = Ranger všichni jsem trenovali taming stejně tvrdě a usilovně. Takže je nesmysl aby určitá část rangů nemohla taming plně využít. Souhlasil bych s prstenem ochočování pokud bude zaručeno že půjde tamnout opravdu všechno a na co dva? Stačí jeden jako u Shamana.

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 14:24:35
od Dudek
Druid = Ranger/ Ostro = Ranger / Shaman = Ranger... Archery jsme trenovali vsichni stejně tvrdě a poctivě , proč nemůže shaman HC?
Druid = Ranger/ Ostro = Ranger / Shaman = Ranger... Magery jsme trenovali všicni stejně tvrdě a poctivě, proč ostro nemuže blesk?
(to k logice tve uvahy o tamingu)

PS: Jsem ostro...

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 14:27:24
od Arianna
Dudek píše:Druid = Ranger/ Ostro = Ranger / Shaman = Ranger... Archery jsme trenovali vsichni stejně tvrdě a poctivě , proč nemůže shaman HC?
Druid = Ranger/ Ostro = Ranger / Shaman = Ranger... Magery jsme trenovali všicni stejně tvrdě a poctivě, proč ostro nemuže blesk?
(to k logice tve uvahy o tamingu)

PS: Jsem ostro...
A odpoved bude stylu, ze taming se trnuje 3x dele atd atd. Kazdopadne jeslti chcete teda neco ohledne tamingu upravovat, coz se nestane. Tak uberte magicky prsten ochoceni Shamanovi a dejte ho ostrovi. Protoze Shaman s prominutim proste u me ranger neni :)

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 14:30:32
od Dudek
zrovna to tamingu bych vubec nevrtal

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 15:37:34
od Sikus
Vy si tu ještě stěžujete na nevýhody ostrostřelců? Chcete mu zvyšovat dmg? tj pěkná blbost :). Druid (když už má tak nízkou damage, a to i s elvenkou ... 8x miss a pak rana co skoro nema dmg) by měl být aspon trochu zdatný kouzelník (rozhodně by měl mít vyšší magery než vamp a to už jen z principu) .. summony sice fizují min nez za ostrostrelce ale porad fizuji dost, stejne jaka para atd. Je jedine dobre ze ma druid aspon takovou vyhodu, ze muze tamovat vsechno narozdíl od ostrostrelce, nema totiz zadny dmg a fizuje rovnez pomerne casto ...
PS: mam ostrostrelce i druida .. uz od zacatku specializaci ..

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 16:05:40
od Strigwyr
Sikus píše:Vy si tu ještě stěžujete na nevýhody ostrostřelců? Chcete mu zvyšovat dmg? tj pěkná blbost :). Druid (když už má tak nízkou damage, a to i s elvenkou ... 8x miss a pak rana co skoro nema dmg) by měl být aspon trochu zdatný kouzelník (rozhodně by měl mít vyšší magery než vamp a to už jen z principu) .. summony sice fizují min nez za ostrostrelce ale porad fizuji dost, stejne jaka para atd. Je jedine dobre ze ma druid aspon takovou vyhodu, ze muze tamovat vsechno narozdíl od ostrostrelce, nema totiz zadny dmg a fizuje rovnez pomerne casto ...
PS: mam ostrostrelce i druida .. uz od zacatku specializaci ..
Tymto si chcel povedat co? :) nebodaj ze potrebuje druid posilit?

Ked tu pises ze druidova jedina vyhoda je taming tak mam pre teba zlu spravu - bez urazky, si este NB...

Neviem kde si testoval pokial si vobec testoval druidovu LC... Druid s tym rozhodne nema mat vacsiu dmg/rychlost ako teraz ma, mas blesky s ktorymi davas slusny DMG, tak nestrielaj a POGuj a ziadnu LC nepotrebujes, to je jedna z vyhod druida...
Dalej ani nevravim o 3x rychlejsich klamakoch oproti ostrovi a teleport hlave, avsak v NB dungu netreba klamakovat ani teleportit pochopitelne...

Predtym nez tu napises taku blbost tak si zisti ze Ostro je momentalne najhorsia postava co nema nikde vyuzitie a druid je dost dobry, nie najlepsia ale aspon priemer...
-jeho abilitami mi mozes verit ze je lepsi v PvP v momentalnom stave a to znacne (port,blesk,para, dobre LCcka) a v PVM ani nevravim koli klamakom tamingu Magerke a porte....

Re: Ranger

Napsal: 09.01.2013 16:59:30
od Sikus
Strigwyr píše:
Sikus píše:Vy si tu ještě stěžujete na nevýhody ostrostřelců? Chcete mu zvyšovat dmg? tj pěkná blbost :). Druid (když už má tak nízkou damage, a to i s elvenkou ... 8x miss a pak rana co skoro nema dmg) by měl být aspon trochu zdatný kouzelník (rozhodně by měl mít vyšší magery než vamp a to už jen z principu) .. summony sice fizují min nez za ostrostrelce ale porad fizuji dost, stejne jaka para atd. Je jedine dobre ze ma druid aspon takovou vyhodu, ze muze tamovat vsechno narozdíl od ostrostrelce, nema totiz zadny dmg a fizuje rovnez pomerne casto ...
PS: mam ostrostrelce i druida .. uz od zacatku specializaci ..
Tymto si chcel povedat co? :) nebodaj ze potrebuje druid posilit?

Ked tu pises ze druidova jedina vyhoda je taming tak mam pre teba zlu spravu - bez urazky, si este NB...

Neviem kde si testoval pokial si vobec testoval druidovu LC... Druid s tym rozhodne nema mat vacsiu dmg/rychlost ako teraz ma, mas blesky s ktorymi davas slusny DMG, tak nestrielaj a POGuj a ziadnu LC nepotrebujes, to je jedna z vyhod druida...
Dalej ani nevravim o 3x rychlejsich klamakoch oproti ostrovi a teleport hlave, avsak v NB dungu netreba klamakovat ani teleportit pochopitelne...

Predtym nez tu napises taku blbost tak si zisti ze Ostro je momentalne najhorsia postava co nema nikde vyuzitie a druid je dost dobry, nie najlepsia ale aspon priemer...
-jeho abilitami mi mozes verit ze je lepsi v PvP v momentalnom stave a to znacne (port,blesk,para, dobre LCcka) a v PVM ani nevravim koli klamakom tamingu Magerke a porte....
A tak vsichni vime ze ty jsi takova lama ze te v pvp podela i druid ale jinak se v pvp s druidem oplati jen parovat/pogovat. A mas vubec ranga nebo jen okradas tela modraku co zabije nekdo jiny za pk a pak tu jen tak hloupe kecas?

Re: Ranger

Napsal: 15.01.2013 14:24:52
od Raona
tak me napadli zajimave kamenovky na dalku
dal by se z ranga udelat support charakter nekterymi specialnimi luky
pri zasahu 0 dmg a seslal by ivm, samozrejme co zasah to durabka dolu, takze by mohli mit durabku jak piercing luk
zajimavy by byl elven bow s in many (malym healem)
boostujici luk co dava staty
luk co ortuje, pripadne jako witch hunter ortne a vyleci, nebo pokud lze tak vyleci vic a castne na archera mana drain
silnejsi varianta luku co zere 10x vic munice na 1 vystrel
luk co permanentne snizi armor potvory o x, pouze na pvm
luk co neguje preboost potvor
luk co da 2 blesky potvore a 1 hraci (pripadne ten 1 blesk hraci i pri missu)
specialni luk co da nekolik efektu dohromady ale prodleva mezi vystreli velmi vysoka
univerzalni luk ktery hodi nahodny z techto efektu (mozna i ponechat heal na potvoru at se hrac popada za hlavu :D )
luk, ktery po zasahu teleportuje na misto cile
luk co zasahem do ducha da ress - myslim ze by nefungovalo, a musel by mit treba vahu 200
amplify luk, kazda dalsi rana da o 1 vetsi dmg jen na 1 cil, po zmene cile reset (zvysena dmg by mohla byt typu piercing, ale nemusela)
a ted asi uplna blbost, finishing bow - nejspis by byl piercing, ktery po zasahu do potvory a jejim zabiti dal rangovi do baglu nejakou odmenu (rozdilnou, vice druhu), avsak pokud by potvora prezila, vylecila by se do maxima

Re: Ranger

Napsal: 15.01.2013 14:41:45
od Arianna
no urcite bych nehazel flintu do zita stim ze pulka navrhu jsou blbosti, aspon nejaky napad ->snad povede i k necemu dobremu.

Ale k veci co si napsal pulka zbrani ktere si tam vypsal jsou vicemene top zbrane (blesky tempest, in mani forgivneska, ort mino sekera)
Prijde mi to jakoze trochu moc.

Ja osobne bych se ani cestou nejakych kamenovek pro ranga nevydaval, ale jen bych zvysil dmg strelnym zbranim popripade udelal ostro zbrane. A zase bych opet rad pripomel ze tady nikdo nevola po takovem DMG tech zbrani jako ma destro s destro halou. Jen a pouze to zvysit

a pridat tempestu skilly co dava ostrovi i +7 luk :)

Re: Ranger

Napsal: 15.01.2013 14:48:40
od Raona
ja za to nemuzu ze jsem nikdy v ruce mel ani v akci nevidel top zbrane (krom tempesta)
mozna by to chtelo top zbrane posunout nekam vyse, kdyz se zavadeli kamenovky, take to nejak proslo :-)

Re: Ranger

Napsal: 15.01.2013 14:59:05
od Severka
Raona píše:ja za to nemuzu ze jsem nikdy v ruce mel ani v akci nevidel top zbrane (krom tempesta)
mozna by to chtelo top zbrane posunout nekam vyse, kdyz se zavadeli kamenovky, take to nejak proslo :-)
mozno by trosku posilnenia top gunom neuskodilo :P stejnak destro s halou mi da IK a war s mino sekerou mi da dve rany a stojim ;)

e.> a to IK s tou halou ma taky v podstate ortne!! :D

Re: Ranger

Napsal: 15.01.2013 15:03:03
od Dudek
Zajimavy, leč asi neproveditelny.

Re: Ranger

Napsal: 16.01.2013 09:12:36
od Amigor
Rad bych se zeptal Qvida jak to vypada, říkal že se na to mrknul, na co se mužem těšit, co vymyslel...atd , ? : p

Re: Ranger

Napsal: 17.01.2013 15:50:57
od Thief
Na jedné myšlence pracujeme, zatím vydržte.

Re: Ranger

Napsal: 13.02.2013 15:18:50
od Strigwyr
Raona píše:amplify luk, kazda dalsi rana da o 1 vetsi dmg jen na 1 cil, po zmene cile reset (zvysena dmg by mohla byt typu piercing, ale nemusela)
zaujimave...

Inak, neplanuju sa dat ostrovi klamaky z 6s na 2s aby ho to aspon trochu zatraktivnilo do dungu?
ostra som v medium/high dungu nevidel ani z 0,5% zlozenia (ma sice sumiky ale kazdy druhy fizzne...)

Re: Ranger

Napsal: 13.02.2013 18:09:57
od Raziel
Tak ostro je ted dobrý na low dungy ve dvou kdy máš trochu damage a zároven tamneš musta. ale to samé se dá jít s druidem tak ono to je fuk asi no :)

Re: Ranger

Napsal: 13.02.2013 18:17:57
od Shadowsong
ostrovi akutne chyba nejaka ta diverzifikacia zbrani...

Re: Ranger

Napsal: 13.02.2013 22:44:30
od Acarus
Shadowsong píše:ostrovi akutne chyba nejaka ta diverzifikacia zbrani...
jako by se na nejaky jiny meelee skill pouzivala tuna zbrani ... kazdej vzdy bere to nej co ma k dispozoci a dlouho sem nevidel nekoho mlatit vidlema zum beispiel.