Stránka 84 z 93
Re: Ranger
Napsal: 30.12.2012 14:02:44
od Raona
asi je na to potreba nejaky skill, natrenoval jsem necelych 60 poisoningu, vcera jsem luk vyzkousel na moon nightmaru a skoro celou sem ji ustrilel, bezefektne, ale lepsi nez elven lc, protoze je rychlejsi (v tomhle pripade najta nema armor)
Re: Ranger
Napsal: 30.12.2012 15:09:44
od Xan
To má efekt jen do hráčů, stejně tak para u melee skláadaček
Re: Ranger
Napsal: 30.12.2012 16:21:06
od Raona
a ja se muzu divit

Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 10:22:41
od Strigwyr
Chvem sa spytat ci by nebolo mozne posilit specializaciu ostrostrelca...
Dokonca aj pred speckami mal rang vacsiu dps ako teraz ostro... Vec sa ma nasledovne:
Zoberem do uvahy ked maju obaja tempesta:
-Ostro: +5% archery, nejaky poisoning, nejaky stealth, dmg priserne zla a striela uplne pomaly
-Druid- blesky a para navyse a teleport, vyssia mgr, rychlejsi unshrink zvierat 3- nasobne, vyssi taming a moznost viacerych mustov a special taming palica, druidova palica, greezi teleporter, kazda rana z LC fizuje bandenie aj kuzlo co je fakt dost preboost...
Chcem povedat tymto to, ze druid je fajn postava ktora sa potiahne do dungu aj to viacmenej koli tamingu a do pvp tiez trocha, ale co potom este 2x slabsi ostro? musim povedat ze nielen ze sa ostro nebere do pvm ale nebere sa ani vobec do pvp, sam som zobral za ten najhorsi char(ostro) elven lc do pvp ale ako pomaly strielala ma skoro porazilo a tie rany za 10 do prska s 25 armorom som si uz povedal ze v sucastnom stave je taky odpad nehratelny. Myslim si ze nie som sam tohto nazoru a oproti vsetkym speckam to chce dost vyrazne posilit toho ostra...
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 10:42:22
od Thief
Podsouvat zde k příkladu zbraň, která jako jediná snad ostrostřelci nedává plný bonus, tak jako každá jiná střelná zbraň není dle mého názoru zcela v pořádku.
A nemyslím si, že by ostrostřelec potřeboval nějak posílit.
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 10:55:45
od Strigwyr
Qvido píše:Podsouvat zde k příkladu zbraň, která jako jediná snad ostrostřelci nedává plný bonus, tak jako každá jiná střelná zbraň není dle mého názoru zcela v pořádku.
A nemyslím si, že by ostrostřelec potřeboval nějak posílit.
Ano viem len to som zobral taky extremny pripad

ako ono v podstate je fakt ten ostro slaby a hovori o tom to ze ako casto sa hrava

keby mate naku statistiku tam by to bolo vidiet si myslim... Je to v podstate jedno ci ho posilite ak ano ludia ho zacnu mozno trocha viac hrat

inak tym posilenim som myslel nasledovne : Rychlost u vsetkych zbrani zvysit cca 15%, dmg u obyc +1 - +9 zvysit o 15% a u elveniek vzhladom ze su to semi-top zbrane zvysit dmg o 25% a mozno by bol uz trochu fajn ten ostro...
Chcem len podotknut ze testovne sa moze ten dmg/as zvysit na mesiac a znizit pokial to bude moc

chce to trochu experimentovat a tych 15-25% zvysenia tym by som zacal si myslim

a nie neporovnavam ostra s destrom len to kolko ludi to hralo a kolko hra no...
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 11:20:12
od Joewar
Hoci som si uz zmenil tu ostrostrelecku katastrofu na druida rozhodne by som nebol proti posilneniu ostra.
Kvalitny druid si nema problem najst uplatnenie v top dungeonoch a pvp vdaka jeho abilitach, ktore z neho robia jednu z postav ktora umiera ako jedna z poslednych.
Shaman velmi zaujimavo poskladana specka idealna na solo akcie vdaka jeho vsestrannosti - vysoko armorovy morf, poison morf skoro ako zubojed, morf s vysokym dmg niet co dodat..

Ostro je ako chudobne dieta od susedov... Dmg na smiech, timer na port svitok pol roka, s timerom na klamaky ake ma vacsiu krizovku neuklamakuje, sumy zvacsa iba fizuje etc...
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 12:28:47
od Xan
+7/9 strelne zbrane fizzuji kouzla v rukou jakehokoliv ranga, tzn nechapu argument o druidovi.Ostro pokud vim, tak má větší skilly než dříve obyc rang, tzn menší miss tzn větší dmg + skill v robe. Já v tom vidím archery wara, proto asi to omezení na port, žít se s tím dá. A neříkej mi, že se omezila dmg samotných zbraní. A v těch pár sumech tkvi tajemstvi dmg? Par ostru jsem v dungu zazil a problemy nebyly ani se sumy ani s dmg, spis jen klady...
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 12:36:27
od Strigwyr
Xan píše:+7/9 strelne zbrane fizzuji kouzla v rukou jakehokoliv ranga, tzn nechapu argument o druidovi.Ostro pokud vim, tak má větší skilly než dříve obyc rang, tzn menší miss tzn větší dmg + skill v robe. Já v tom vidím archery wara, proto asi to omezení na port, žít se s tím dá. A neříkej mi, že se omezila dmg samotných zbraní. A v těch pár sumech tkvi tajemstvi dmg? Par ostru jsem v dungu zazil a problemy nebyly ani se sumy ani s dmg, spis jen klady...
"urcite" toho ranga mas ze tu tak mudrujes

i ked ma vacsie skilly ostro tak ma jednoducho DMG mensi ja neviem preco asi sa oslabovali tie zbrane... a su pomalsie urcite jednoducho ostro je odpad a hovori za to to, ze sa skoro vobec nebere do dungov, mozno do nejakych LOW dungov ho dakto vezme ale v medium a high dungoch je to jednoducho odpad a tak isto aj v pvp a zhodol som sa na nazore s hracmi ktory jednoducho toho ranga vedia hrat a nie su to kadejaky noobici takze asi bude problem u toho ostra... a ako vravim je mi to v podstate jedno stejne ten odpad nikto skoro nebude hrat pokial sa to nezlepsi

mi chces povedat ze je ostro porovnatelny vyuzitelnostou destrov/gangrelov/palov ako dmg ked ostatne povolania neslapu pasce? a v pvp nema chainy atd...
edit: mozno by nebolo odveci si zistit, kolko krat vytiahli ostra do dungu empovci, z 200 charov celkovo ho mozno vytiahli tak 2x a co presli kaceri+harpagoni dungy tak z 200charov celkovo ho vytiahli 0,00000 krat ano presne 0,0000 krat bol ostro s nimi v dungu :p
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 12:44:21
od Dudek
Jestli si s ostren neumíte nasumit pár medvědů, tak jste lamy, v 90 procentech případů s tím není žádnej problém, běžně si nasumí 6 grizlly bearu. Stalo se mi asi dvakrát, že jsem se vyfizzoval, že jsem mohl mít jen jednoho nebo dva.
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 12:45:14
od Arianna
No dle mého se věc má takto,
Když se dělaly specializace tak se uvažovalo asi takto. Uděláme jednoho rangera všestranného který bude zaměřený spíše na magii (druida) a jednoho zaměřeného spíše na dmg (Ostro) a pak třetí varianta která ma s rangem společný snad jen taming (Shaman).
U druida se to krásně povedle základ co býval starý rang mu zůstal, ubrala se dmg z kuší a přidala nějaká ta mgr + nějaké to kouzlo. což byl krok dobrým směrem.
U ostra se mu zebral port (timer) klamáci se ořezali (Timer) mgr zůstala stejná a taktéž i dmg (to že se přidala taktika a archery, světe div se není žádný zázrak) ano pomůže to trochu tomu že tolik nemissuje, ale pořád je to jen okleštěný starý rang.
Kdybych měl ostra k něčemu přirovnat tak asi k Destrovi před zavedením destro helem a destro zbraní.
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 12:54:33
od Joewar
To je velmi pekne, ze si zvladnes vysumit 6 medvedikov to ti nikto nebere a nikto nehovoril, ze to mozne nie je. Magery bola spomenuta ako jedna z viacerych nevyhod. Suhlasim s tym, ze sa ostro da pouzit na deceity, fdd a dungy podobneho zamerania ale v takom despe mas jednoducho s nim viac starosti ako uzitku. Slape ti pasce s destro dmg sa porovnat ani s prizmurenim 10 oci. Kazdy si vezme radsej druida co ma 2s timer na klamaky a moze portit a tym pasci slape minimum. A k tomu, ze sa u ostra da zit s 3 hodinovym timerom na port suhlasim znova ale iba v low a medium dungoch vo velkych je ten timer likvidujuci...
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 13:17:32
od Xan
Chapu, ze pasti jsou naprd, ale nemuzete chtit dmg ala gangrel/destro na dalku a jeste si portovat mezi pastma. Trochu soudnosti, ranga mam, ale samosebou druida, pac dumg jdu jednou za uherak. Neni to vyvazeny ideal, ale podle me chcete trosku moc
Edit: uz destro byl antipvp omezemej sipkama a taky to neklaplo a moc to v pvp neva. Jeste aby ostro ikckoval prsky na dalku, nechcete? Ono by to mozna slo, ale musely by se tydle vsechny zbrane omezit na hrace..
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 13:58:52
od Kesemot
Ja som za to, aby sa ostro vylepsil, je pravda ze sa nebere takmer vobec do dungov, ale to vylepsenie nechem vidiet na ukor druida. Ked druida nechate tak jak je, kludne nech ma ostro dmg ako destro. Mozno by sa potom bral aj niekam inam, ako do citadely.
Len by to chcelo aj nejake konkretne navrhy, v com ho posilit, nech gmka vidia nejaku kreativitu, a mozu si vybrat.
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 14:20:51
od Joewar
Kesemot píše:Ja som za to, aby sa ostro vylepsil, je pravda ze sa nebere takmer vobec do dungov, ale to vylepsenie nechem vidiet na ukor druida. Ked druida nechate tak jak je, kludne nech ma ostro dmg ako destro. Mozno by sa potom bral aj niekam inam, ako do citadely.
Len by to chcelo aj nejake konkretne navrhy, v com ho posilit, nech gmka vidia nejaku kreativitu, a mozu si vybrat.
Ostro je viacmenej tupa "mlaticka" takze jedine sa mu da vylepsit DMG si myslim

Alebo kedysi som daval navrhy na to aby sa dal robit nieco ako luky z kamenov pripadne ine zbrane aby mali nejake zaujimave pvp abilitky, ako stamkocuc, shrink na dialku a pod. mozno by potom rangovia boli zaujimavejsi do toho pvp

Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 14:25:01
od Arianna
Moje navrhy na posileni ostra jsou takoveto aby se dal vyuzivat dobre v dungu:
1. Timer na port svitek dat 30sec-1minutu (spodni hranice by byla lepsi)
2.Zvednout dmg elvenkam (pvp to neohrozi nebot to stejne taha tak 1% lidi). protoze kdyz sem tak byl hytl tak davat balikovi rany +20 elvenkou za 17hp je tragedie a to podotykam ze to bylo ze 60% ran, dalsich 20% bylo cca za 35 a dalsich 10% neprorazil armor. Prijde mi to trochu nevyvazene.
3.pridat neco spesl tempestu (bud dmg nebo nejakou lepsi abilitku), dle meho nazoru i ten blby honour je snad pouzitelnejsi nez tempest diky jeho boostu
Jeste k tem elvenkam podle meho posouzeni je to "top zbran" dostupna pro rangera a vicemene snadno sehnatelna. Dmg ma ale nic moc navic se dmg u elvenek posuzuje dle fame. Takze je to v podstate takova nonfame/nenonfame zbran. a pokud jde clovek treba takovy desp kde se muze stat ze se vyfami tak strilet s +7 elvenkou uz pomalu i straci vyznam
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 15:06:07
od Raona
jen se pridam, ze je ostrostrelec slaby, ja si tu specializaci zvolil hlavne kvuli hodf, ktere jste normalnimu rangovi sebrali
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 15:18:43
od erunno
Návrh: nechte DMG tak jak je a snižte timer na klamaky (klidně mu ponechte 3lvl klamaky ale snižte timer na jejich vyhození)
Návrh2: nechte DMG a timer na klamaky tak jak je, ale dovolte 5lvl klamaky (stejně to má umět každej ranger - a ten kdo vymýšlel rozdělení lvl pro specializace by potřeboval nakopat)
Návrh3: Zvyšte citelně DMG a nechte jinak Ostra nezměněného
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 15:30:53
od Arianna
erunno píše:Návrh: nechte DMG tak jak je a snižte timer na klamaky (klidně mu ponechte 3lvl klamaky ale snižte timer na jejich vyhození)
Od tohoto je druid popřípadě patvar rangera shaman
erunno píše:Návrh2: nechte DMG a timer na klamaky tak jak je, ale dovolte 5lvl klamaky (stejně to má umět každej ranger - a ten kdo vymýšlel rozdělení lvl pro specializace by potřeboval nakopat)
Tohle řešení by změnilo pouze solovací akce kdy člověk potřebuje nějakou dmg od klamaků. každopádně to že ranger který tamne všechny klamáky a neumí je vyhodit je totalní demence o tom se nemá ani cenu bavit

protože tohle specializaci na rangera vymyslí pouze človek co sním nemá snad vůbec nic společného)
erunno píše:Návrh3: Zvyšte citelně DMG a nechte jinak Ostra nezměněného
S tímto souhlasím a jak jsem již psal stačilo by posílit elvenky a tempesty(nebo je nějak upravit) a k tomuto bych dodal akorát ten port svitek s kratším timerem
Re: Ranger
Napsal: 31.12.2012 15:48:21
od Irto
stejně se nic nezmění. Domnívám se nejlepší řešení je spojit druida s ostrem s toho by vznikl ranger tak jak má vypadat.