Stránka 81 z 155
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 19:57:13
od Thelvyn
azachiel píše:Kdybyste si místo stěžování jak nemáte krev skočili takovej Blood, tak máte hned o 25 nabití navíc.

ano ...za jak dlouho ten blood udelate ?

... to jo misto stezovani ..., ono se na neco bude stezovat vzdycky ..., ale kdyby z jednoho nabiti udelali 3-4 nikdo by si nestezoval, mozna mene ... ale udelat jich 10 ....
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 20:50:19
od Edward Cullen
kdyz zakouzlim z toho strasne silnyho pog svitku pak nemuzu kouzlit mana vampire "mocne vysati" v tom pripade ten svitek je taky vcelku naprd... mocne vysati se chova jako svitek
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 21:55:16
od Ocroc
Po resyncu se s tím trochu pohne, je pravda že někteří hráči by pravděpodobně měli veliké problémy ji nahazovat.
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 23:28:43
od Rainbow
Ahoj, nehraju vampíra tzn. nelobuju...jen si myslím, že by bylo fair vůči vampům jim nabídnout změnu specky bez postihu z toho důvodu, že zásah do spec systému byl zásadní.
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 23:44:46
od Acarus
Rainbow píše:Ahoj, nehraju vampíra tzn. nelobuju...jen si myslím, že by bylo fair vůči vampům jim nabídnout změnu specky bez postihu z toho důvodu, že zásah do spec systému byl zásadní.
Neni duvod si myslim.
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 23:54:37
od Edward Cullen
za tremere a brujah vampiky moc dekuji
Re: Vampire
Napsal: 11.12.2011 23:55:42
od Wilson
pvm vampy (převážne gangrel, kteří ji ani nemůžou používat) tato změna neovlivní, pvp vampy ano a to citelně. Samozřejmě, že chápu že se některým vampům tak krev neskutečne hromadila, a že není žádané aby s ní běhal každej druhej vamp v cove, ale sám vím, že před x lety když hrál pvp vampa ve frakci např. Sil, tak měl velké problémy se sháněním té krve, a to to žralo jen 1 nabití. Při dnešním nastavení si to nemumím představit. To aby vamp co bude chtít hrát aktivně jen pvp, trávil v dungách víc času než v pvp jen aby měl nabití do imunky, tak nevím jestli je to to nejsprávnější řešení ...
Edit: psal sem tento příspěvek, ještě před Ocrocovým ...
Re: Vampire
Napsal: 12.12.2011 00:08:17
od Aithne
Ocroc píše:
- povoleni Teleportu v morfu pro klan Tremere (i bez specializace) a pro zacatecniky
- cena za stone humana snizena na 4 nabiti, 3 pro klan Brujah
Dakujeme za upravu: )
Re: Vampire
Napsal: 12.12.2011 10:46:50
od Majkedka
jako ja za vampa za 2 mesice 400 nabiti dungy typu desp atd... morfnes topko a litas a nemas problem XD blood reka 2 vsude hafec nabití

... je to fajne povolani XD... Jenom se budou psat page no kdyz se zapadne pac odmorfovavat z topka kvuli protu nebudu kdyz nejde ani svitek

...
Re: Vampire
Napsal: 12.12.2011 18:04:46
od Mephist
I ty 4 se mi zdaj pro behani pvp dost. Takhle je to porad 2x smrt a nutnost navstevy stredniho dungu, low dung pomuze tak na 1 smrt.
A pokud neni chteny, aby mel imunku kazdej nb vamp v pvp, tak co treba udelat, aby pri lordovi stalo nahozeni 1 nabiti? Nebo to udelat, ze imunka bude fungovat podle fame - s Lordem imunita ve 100% pripadech, s 5k fame resistne s 50% pravdepodobnosti? Proste nejakou dalsi moznost, jak ziskat tuhle pvp abilitu jinak, nez chozenim dungu za vampa, za kteryho me pvm nebavi.
A gangrelove, co tu pisete, ze mate 800 nabiti, tak si jdete honit ego jinam, tohle je zmena co zasahne hlavne vampy v pvp a to vy nejste, takze vam to muze bejt fuk.
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 09:19:10
od Persefona
Chtěl bych se zeptat, jak je to teď se vstupem na Stone Impa. Při několika posledních pokusech to psalo, že magie brány ještě nezregenerovala. Vím, že to jednoho času psala i gata na vstup na Stone Gargu a v tom konkrétním případě byla buglá. Je vstup na Stone Impa v pořádku a měl jsem smůlu, nebo je pokaženej?
A v případě bugu... chystá se v budoucnu oprava?
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 18:23:12
od Ocroc
Stone Imp se bude muset zrekonstruovat aby odpovídal aktuálnímu nastavení specializací.
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 18:47:35
od Persefona
Výborně, budu se těšit.
Díky za odpověď

Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 19:37:42
od Nymir
Teraz my niekto prosím vysvetlite, ale pomaly lebo asi som fakt pri*eb@ny lebo toto nechápem, načo zrušiť tie porty v morfe? Prečo neponechať aspoň zvitok? Veď aj war má aspoň port zo zvitku.
A tie ďalšie zmeny ohľadom imunky na humana, to radšej ani nekomentujem.
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 20:59:56
od Ocroc
Omezení dané spherou. Jsou tři možná řešení:
a) To co momentálně je na serveru (úplně zakázát Teleport v morfu)
b) Vzít Gangrelům port z hlavy (i v humanovi), ale měl by svitek s pauzou jakou mají warrioři
c) Vzít Gangrelům urychlovátko, protože původních 5 int s kterými mají v určitých morfech bojovat, neopravují a vesele si pak portují z hlavy
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 21:17:08
od Kesemot
No ja si myslim ze je to jasna volba ... zobrat port z hlavy uplne. Aj tak za gangrela hras v cloveku 10 sekund mozno za cely den a ked aj dlhsie , port nepotrebujes...proste nech ma ten timer kludne jak warrior ale ten port je treba na zapadnutie a blbosti...myslim si ze to usetri pracu aj vam...
A druha vec co je nove s kopanim v morfe? Pisali ste ze sa o tom uvazuje ale v novinkach ziadny posun. Dik za odpoved
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 21:26:31
od Ocroc
Kopání v morfu se zatím odkládá.
Re: Vampire
Napsal: 13.12.2011 23:24:44
od Nymir
takže problém je, v tom, že nechcete aby gangrel po použití urýchlovatka hádzal porty z hlavy, v tom prípade b, prečo ten port brať ostatným vampom, zoberte iba gangrelovy.....a nechajte mu port zo zvitku keby to šlo aby nezapadával ....
Re: Vampire
Napsal: 14.12.2011 10:21:32
od Majkedka
možnost č. 2. by byla fajn beztak gangrel v humanovy nechodí...

... A to sitm urychlovatkem ocroc mysli ze jim strasne stoupa intelekt a maj mit int 5 v par morfech a kdyz neopravujes kazdou hodinku tak mas trebas 10 int tim padem by ti slo portit z hlavy aji a to nechcou kapis

.. Ale č. 2 by bylo dobry

...
Re: Vampire
Napsal: 14.12.2011 10:28:18
od Nagash
Jsem klan gangrel, stone impa nemám, ale morf do stouna mi jde provést i bez požadovaných 10k fame. Je to správně ?