Osobn souhlasim s klady a zapory, ktere popsal Empair.
GM Alois píše: ↑04 pro 2018 13:02Na druhou stranu mě velmi mrzí nuly u guild, u kterých sem myslel, že jsou aktivní a nedokázaly posbírat ani bod. Ani se nezapojily, i když mez pro zisk cen byl velmi nízký. A urvat si normálním dungováním a ničím přehnaným nějakou cenu nebyl problém ani pro velmi malou partu. Otaázkou zůstavá, jestli by tyto guildy motivovalala nějaká lepší cena ? Osobně si myslím, že po vyhodnocení, že stejně nemohou vyhrát, by nelogli ani tak. Inu, škoda.
V tomdle tezko soudit, mozna i to chybejici PvP / PK, preci jen je to znacna cast hracu zde. Ale na to bych se neupinal, kdo chce hrat bude, kdo ne, nelogne ani pro zlaty prase ;].
GM Alois píše: ↑04 pro 2018 13:02
Systémově pro hry budoucí jsme otevřeni vašim názorům co a jak změnit, případně pokud někdo vymyslí i nějaký pěkný nový systém, který bude přehledný, tak není problém to podle něj připravit. Tyhle hry diskriminovali ty více aktivní a podávali pomocnou ruku těm menším a méně aktivním, to je pravda, důvodem byla prostě udržet zdání, že sanci na dobré umístění mají i ti slabší a nehodili do toho rovnou vidle. To se nepovedlo a nakonec zvítězila a řekl bych s přehledem ta guilda, která měla nejvíc kapacit aprostředků, ať už na plnení meziher, nebo hledání inkoustu.
Myslenka narovnat MG vs ty mensi, byla urcite dobre myslena, ale zas diskriminace neni dobra ani na jednu stranu. Jsou nejvetsi a nejaktivnejsi, je prirozene aby vyhrali.
Celkove bych pro pristi rocnik za sebe navrhnul toto:
- Nechat soucasny system (cedule, kontrolery), jen ho dopilovat.
- Max delka trvani 14-28dni, bez omezeni INKu. Porad pricnip cedule 7/7 unikatni zapsani (tj. chci max body musim projit vse a ne to same dokola).
- Zmenit pomery v dugu, to Ophi a jine fatk divne ratio bylo ted nastaveno.
- TOP dungy urcite radikalne vetsi ratio 5.5+.
- Cedule do vsech questu, ale pouze jednorazove (zapisuji se na ceduly jako dung).
- CENY, urcite na tom lze zapracovat. Osobne me to moc nezajima, at navrhnou neco realneho jini ;].
- Zapojit PvP
Zakladni princip PvP eventu "dungu", pro Guild hry
- Je bezobsluzny ze strany GM, stejne jako je dungeon. Hraci sami so zvoli, kdy ho budou chtit "jit" a neni potreba domlouvat konkretni cas GM vs hraci.
- Vyzyvatele (Obranci) hlidaji arenu (vlajku) pred dobyvateli (utocniky)
- Vyzyvatele zvitezi, pokud po dany timer ubrani arenu
- Dobyvatele zvitezi, pokud zabiji vsechny Vyzyvatele
- Loot povolen, killy se smaznou po odejiti branou
Mozny navrh (zda je vubec realizovatelny)
- uzavrena ARENA, do niz muze vstoupit 1-N Vyzyvatelu. Pocet Vyzyvatelu = pocet unikatnich ID postav ktera stoji v urcite zone, pri aktivaci eventu.
- Vyzyvatele aktivuji event (napr. uprostred bude item socha >> poklik). Hrac ktery aktivuje urcuje jake guilde budou v pripade vytezstvi pripsany body. Muze i neguild skupina = body propadaji.
>> Zacne TIMER eventu (napr. 60min)
>> System do konzole vsem lognutym hracum vypise (jako TIMED) "Aktivovatn PvP event, zbyva 60min, pocet Vyzyvatelu XYZ z Guildy XYZ". Tuto hlasku bude vypisovat kazdych 5min az do konce TIMERu.
>> Aktivuje se brana pro Dobyvatele (BD) = povede na meziodpocivadlo, ze ktereho nebude videt do areny. Prvni hrac ktery vstoupi do branym urcuje, jake guilde budou v pripade vytezstvi pripsany body. Muze jit i neguild skupina = body propadaji.
>> Brana se deaktivuje (pro nove ID) az pocet unikatnich ID ktera prosla BD = pocet Vyzyvatelu
>> System do konzole vsem lognutym hracum vypise (jako TIMED) "Aktulani pocet Dobyvatelu XYZ"
- Dobyvatele se po smrti mohou vratit pres BD (pouze stejna ID, tj. muzou se preskupit a zkusit dalsi utok)
- Vyzyvatele smrt = konec.
- Vyzyvatele zapisuji (brkem, nebo jinym itemem) Mrtvoly dobyvatelu (kazde ID pouze jednou) - Pocet mrtvol = pocet ziskanych bodu? Koli to je treba domyslet, ale je to sychr aby se to nedomluvilo doredu. Zaroven by byl strop (max 20 napr.)
- Dobyvatele zapisuji (pouze jednou) mrtvoly vyzivatelu = max pocet ziskanych bodu = pocet Vyzyvatelu
- Pocet Dobyvatelu je omezen MAX=pocet Vyzyvatelu (Hlidano pres pocet unikatnich ID, ktere vstoupili pres BD)
- Event omezen pro jendu guildu (z jedne strany Dobyvatele/Vyzyvatele) 1x6h?1x12h? / mene / vice? Proste tak aby se tim nedalo harvit po dohode dvou guild.
- Pokud se neukaze do vyprseni zadny Dobyvatel, vytezi automaticky Vyzyvatele a pripsano jim bude 2 body napr. (nejake min mnozstvi za aktivitu ;]).
+ Moznost cucendy jako v Timedu, zakaz zasahovani.
Snad je to srozumitelne.
Nejsem PvPer, tak treba je to scela scestne. Nic lepsiho me ale pro vyuziti pro guildhry nenapada.
Kazdopadne jeste jednoui diky za poradani ;]