Stránka 8 z 13
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 12.02.2013 11:50:19
od cermi
jj nesumovalo by se a tak :p
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 21.02.2013 13:19:38
od Han Gamms
Navrhuji zrušit možnost Hidnout na jezdítku.
1. Řeší to daný problém.
2. Neomezuje to pohyb na jezdítku v dungu. (nízké stropy apod.)
3. Těžko se někde schováte na koni za stalagnit, či do výklenku ve skále.
Nasednutí z hidu odhidne.
1. Řeší to daný problém.
2. Neomezuje to pohyb na jezdítku v dungu. (nízké stropy apod.)
3. Neomezuje to možnost hidnout, ani detargetnout cil. Před dmg na koně či flusem nebo maskem na výpravu zachráníte situaci taming stafkou.
4. Timer na odshrink jezditka by ochranil nenechavce před používáním makra na shrink/odshrink jezditka.
Každé nasednutí mimo GZ vyhladoví o něco jezdítko.
1. Míra hladovění podle typu jezdítka.
PS: Nejsem odborně zdatný posoudit proveditelnost, jen nápady :p
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 21.02.2013 13:34:21
od Strigwyr
Han Gamms píše:Navrhuji zrušit možnost Hidnout na jezdítku.
Nasednutí z hidu odhidne.
No neviem... Jazditko sa pouziva na ulahcenie hidu, ako aj odtarget prisery...
Pokial sa zavedie toto obmedzenie, tak to bude zase hra menej o skille... Mozem kludne povedat, ze 90% hracov pri hidovani nezosadava ani nepouziva jazdo na odtarget - ano nie kazdy je v tom co len trochu skill a nevie to pouzivat...
By som povedal, ze sa tato situacia zdala extremna v urcitej situacii kde bolo efektivne zosadanie/nasadanie a praktikoval to skill hrac ktory si tym zachranil equip/vypravu a z toho by sa nemalo vychadzat tak, ze to vie kazdy... narabat s jazdom vie 10% ludi... Cize len to dava priestor sa slabsim naucit tento druh taktiky, a lepsim to dava moznost realizacie herneho skillu ...
Radsej ztazte o trochu dungy... ale zase nemusi to byt riesene ako v nemenovanom dungu kde kazdych 10 policok je angel........
(Ja som toto zosadnutie nasadnutie po hide pouzil 1x za 3 hod. v dungeone, tak to neni nic ultra uber mega giga ako .kill

je fakt malo spotov v ktorych je to efektivne a aj to malokto to vie praktikovat...)
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 21.02.2013 17:09:32
od Han Gamms
Strigwyr píše:
No neviem... Jazditko sa pouziva na ulahcenie hidu, ako aj odtarget prisery...
Pokial sa zavedie toto obmedzenie, tak to bude zase hra menej o skille...
Opravdu nevíš co píšeš

Když nepůjde jezdítko použít na ulehčení hidu a odtargetu, tak právě hra bude muset být víc o skillu. Budeš si muset poradit jinak, nebo se vubec nedostat do svizelne situace.
Pokud pro tebe neni vrchol skilu makro na sesednuti a nasednuti.

Re: Kun/Jezditko
Napsal: 21.02.2013 20:14:44
od Mihal
Strigwyr píše:
Radsej ztazte o trochu dungy...

:D:D
v inej sekcii píšeš o zlahčeni dungu. Mal by si isť na vyšetrenie, či nie si schizofrenik.
HAN:
Navrhom čo si predlozil by si odsudil destroyerov k smrti kedze nehidnu a nemozu si ziskat čas na par pokusov tym jazditkom.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 21.02.2013 23:16:58
od Strigwyr
Han Gamms píše:Strigwyr píše:
No neviem... Jazditko sa pouziva na ulahcenie hidu, ako aj odtarget prisery...
Pokial sa zavedie toto obmedzenie, tak to bude zase hra menej o skille...
Opravdu nevíš co píšeš

Když nepůjde jezdítko použít na ulehčení hidu a odtargetu, tak právě hra bude muset být víc o skillu. Budeš si muset poradit jinak, nebo se vubec nedostat do svizelne situace.
Pokud pro tebe neni vrchol skilu makro na sesednuti a nasednuti.

Myslim ze ty si nepochopil... ked sa to nebude pouzivat zosadanie tak ludia s tym nebudu pocitat ako s nudzovou sancou na prezitie tak si budu davat pozor a tupo budu vymlacovat policko za polickom... je to jedna z moznosti survivalu a ked nebude budes mat o jednu taktiku mensie a v extreme by to dospelo k tomu ze by sa taktika zaskatulkovala do jednej jedinej a nemal by si na vyber... ohromna zabava... skus sa nad tym zamysliet co sa stane ked postupne vyradis vsetky mozne taktiky a ostane ti priamociara taktika... to si mozme rovno pexeso zahrat alebo piskvorky
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 22.02.2013 20:09:03
od Han Gamms
Strigwyr píše:
Myslim ze ty si nepochopil... ked sa to nebude pouzivat zosadanie tak ludia s tym nebudu pocitat ako s nudzovou sancou na prezitie tak si budu davat pozor a tupo budu vymlacovat policko za polickom... je to jedna z moznosti survivalu a ked nebude budes mat o jednu taktiku mensie a v extreme by to dospelo k tomu ze by sa taktika zaskatulkovala do jednej jedinej a nemal by si na vyber... ohromna zabava... skus sa nad tym zamysliet co sa stane ked postupne vyradis vsetky mozne taktiky a ostane ti priamociara taktika... to si mozme rovno pexeso zahrat alebo piskvorky
Promiň ale tvé posty omílají furt dokola blbosti.
Chces po hidnutí detargetnout? Vyhoď klamáka. To, že při resování po krizovce 3 lidi oblbnou jezditkama celou mistnost aby se ostatní mohli poressovat, to není skill, řekl bych spíše zneužítí herního nastavení. Tak doufám, že to co nejdřív nějak ošetří. A já s druidem budu zas o trošku užitečnější v dungu
Že tě nenapadne jiná taktika jak si pomoct bez "bugovani" mobu to je asi nezkušenost. Ale to se naučíš neboj když teď hraješ to nudné a nezábavné PvM.
Mihal píše:
Destro chuáček nehidne, když mu celá výprava nebugne moby koněm.
Víš Mihale, proč má nastavený Destro hiding na 25%. Nejspíš proto aby nehidnul, když potřebuje

Je to jeho hlavní nevýhoda, tak přece bys to jeho herní nastavení nechtěl obcházet koníkováním z hidu, no né ?

Stejně ti výpravu nezachrání.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 22.02.2013 21:13:56
od Shadowsong
nieje to zrovna uplne k teme ale aspon sa pobavite dufam: pocas miesania potionu som si shrinkol jazditko taming staffkou a ono mi to normalne pridalo toho kona do tej potky
http://miesto.unas.cz/horse.png
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 22.02.2013 22:50:07
od Tymyan
Michal píše:...
Jo! A vůbec, proč rovnou neprovést i všechny ostatní změny, které podporují styl chození dungů prsk prská, cler cleruje a 20 buchen mlátí. Na co dělat hru zajímavou nutností přemýšlet a uvažovat? Prostě je necháme tupě mlátit a když je to nebude bavit, nikdo je tu přece nedrží. Boha
Shadowsong píše:...
Tj klasický bug, dá se takhle smíchat všechno, od krvavý bandy až po skládačku

Re: Kun/Jezditko
Napsal: 22.02.2013 23:13:07
od Arianna
Han Gamms píše:
Promiň ale tvé posty omílají furt dokola blbosti.
Chces po hidnutí detargetnout? Vyhoď klamáka. To, že při resování po krizovce 3 lidi oblbnou jezditkama celou mistnost aby se ostatní mohli poressovat, to není skill, řekl bych spíše zneužítí herního nastavení. Tak doufám, že to co nejdřív nějak ošetří. A já s druidem budu zas o trošku užitečnější v dungu
Že tě nenapadne jiná taktika jak si pomoct bez "bugovani" mobu to je asi nezkušenost. Ale to se naučíš neboj když teď hraješ to nudné a nezábavné PvM.
-----------------------------------------------------------------------------------------
ano pokud zrovna ty nebudes ten druid ktery se vyvali. Rady typu vyhod klamaka se dobre rikaji cloveky ktery prevazne hraje druida s timerem 2s. To ze vyhodis za wara klamaka neresi problem s hidingem, pac to je takova pomoc nepomoc. a jake to je prosim te bugovani?
Uf nebude pak nahodou brano jako bugovani i vogem si stahnout misntost?
Han Gamms píše:Víš Mihale, proč má nastavený Destro hiding na 25%. Nejspíš proto aby nehidnul, když potřebuje

Je to jeho hlavní nevýhoda, tak přece bys to jeho herní nastavení nechtěl obcházet koníkováním z hidu, no né ?

Stejně ti výpravu nezachrání.
Kdyby gmka nechteli at ma nejakou sanci destro hidnout daji mu hiding 0. a vetsinou tam kde uz jsou takove krize, tam toho destra radsi enchaji skapat nez aby jim hrozilo masko a sli by odhid all.
a uz se tady vubec nebavim o tom ze jakykoliv postih pri zesedani by totalne znemoznil(respektive znechutil) si hrani za buchny na solo
O co ti vubec hane jde? nerikej mi ze si nikdy pred hidingem nezesednul z jezditka a podobne. popripade neco z hidu neodtargetnul jezditkem/ v hidu nezesedal z jezditka aby si neco provoknul.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 02.03.2013 17:13:02
od Strigwyr
Myslel som si, ze sa ma zabranit hidovaniu zosadavanim z jazditka... Ale toto nanic riesenie teda problem neriesi...
Neda sa to obmedzit iba na hidovanie? je dost neprijemne ked castim steny a snazims a urobit target zosadnutim navyse, a ono mi to fizzuje totalne vsetko, predpokladam ze aj bandenie... fakt teda blbost no...
Skuste to poriesit iba aby sa to tykalo hidovania, ono sa odtargetuvava jazditkom napriklad aj nightmera ktoru mlatite a nechavate ju utocit na jazdo atd a teraz to bude zase zvacsenie no-skill klikacky... uplne onicom upravy
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 02.03.2013 19:03:35
od Wallace
tak nejeriv sesedni a pak mackej hid apod, funguje)
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 02.03.2013 19:24:34
od Mephist
Je ted vetsi riziko, ze pri tom hidovani o to jezditko prijdes, no.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 02.03.2013 22:33:58
od Strigwyr
Wallace píše:tak nejeriv sesedni a pak mackej hid apod, funguje)
aha nad tymto som nerozmyslal vlastne

hmm hmm hmmmmm porozmyslam nad tym este
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.03.2013 14:33:03
od Strigwyr
A by ma vlastne aj zaujimalo preco je to mimo dung zonu...
Takze PvP sa prehlbilo este do vacsich .....

kde jazditko zohravalo jednu z najvacsich skillovych uloh tak sa neda pouzivat .. GG este ze to uz nehram lebo fakt neviem

Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.03.2013 15:41:02
od Sir Artuhr
V PvP tohle asi neni moc stastne. A stejne tak v PvP v dung zone.. Nejak nerozumim celkove tehle zmene. Co mela prinest a co zlepsila nebo co omezila? Pokud neco omezila, tak mela asi i neco prinest, ale nezda se ze by se neco takoveho povedlo.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.03.2013 15:51:32
od Persefona
Tak je fakt, že ten problém, kdy někdo sesednul 40x za minutu v hidu z jezdítka, o kterym jste tu celou dobu mluvili, to nevyřeší. To můžou lidi dělat vesele dál. Akorát to udělá spoustu jinejch problémů. Solo s warem bude odteď něco podobnýho, jako solo s vampem/medvědem bez klamáků.Co se týká PVP, to nehraju a je mi to fuk, ale buchny bez řetězů tam asi taky skončily. Dopad na PvP sledujeme a kdyžtak se to nějak ošetří.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.03.2013 16:26:38
od Ocroc
Právě kvůli tomuto warriorskému "sólování" se tato změna provedla takto. Kvůli tomuhle vytváření klamných cílů o které se nedá příjmat.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.03.2013 20:09:05
od Severka
Ocroc píše:Právě kvůli tomuto warriorskému "sólování" se tato změna provedla takto. Kvůli tomuhle vytváření klamných cílů o které se nedá příjmat.
Ano, myslim ze sa s tym da zit. zosadnut, buchnut a nasadnut... Musis pocitat, ze zosadnutie ti zrusi naprah no
Na to zosadanie 75765764x z hidu, neuvazuje sa, ze zosadnutie v hide odhidne?
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.03.2013 20:54:19
od Strigwyr
Severka píše:Ocroc píše:Právě kvůli tomuto warriorskému "sólování" se tato změna provedla takto. Kvůli tomuhle vytváření klamných cílů o které se nedá příjmat.
Ano, myslim ze sa s tym da zit. zosadnut, buchnut a nasadnut... Musis pocitat, ze zosadnutie ti zrusi naprah no
Na to zosadanie 75765764x z hidu, neuvazuje sa, ze zosadnutie v hide odhidne?
Sevka, ked je to uz "pokazene" dostatocne nemusi byt este viac

nech je toto maximum...