Stránka 8 z 11
Napsal: 11 úno 2009 21:58
od Mihal
Hunter píše:Mihal píše:Aj ked mi je z velkej miery jasne, že o to žobronili prevažne PK ....
Přesně takhle to přesně dopadá s tím, jak je hráčům něco "jasné". Nevadí, že vůbec neznají pravdu, protože ta je totiž vlastně ani nezajímá - je tu totiž nebezpečí, že by se jim nehodila do krámu. Hlavní je, že si něco prostě myslí a tímpádem to je prostě natuty a jasné.
No jo.
Zkuste někdy nekomu (něčemu) věřit. Né všechno je takové, jako to na první pohled vypadá. Budete mít spokojenější život.
Hovorim zo skusenosti, čo som si vypočul rozhovor par PK ako sa rozpravaju s GM a ty si kludni hormony. už sa tu vyjadrovat nebudem, nema to zmysel ...
Napsal: 11 úno 2009 22:06
od Hunter
Mihal píše:Hovorim zo skusenosti, čo som si vypočul rozhovor par PK ako sa rozpravaju s GM
Áááha, tak tady je problém. Čili věz tolik. Změny se obvykle neprovádějí na základě toho, co ve hře řekne nějaký pkčko nějakýmu gmku.
A klidně se dále vyjadřuj, ono to je správné. Jen si je třeba uvědomit, že jen proto, že se mi něco nelíbí, tak to hnedka nemusí bejt
"ten nejhorší support, propk, antipk, boháči, chudáci, aktivní, neaktivní, staří, mladší, kopáči, topdungaři, makrovači, aj. si něco vybrečeli" (nehodící se škrtněte). Ač to tak možná nevypadá, tak nad změnami se přemýšlí - a cílová skupina je obvykle "všichni co hrají na DP". Však (i)
proto je tady forum. Ale chápu, že těžko tomu věřit, to zase jó
Napsal: 11 úno 2009 23:19
od Sejra
Nejlepši změna v tomhle roce . Okem pvpera : Saláty byli mor kazilo to pvp jejich "znehodnoceni" je skvělý . Okem pvmera : Za vampa se to žrat nedalo , za maga sem na to vždcky zapoměl :p jediněj smysl to mělo možná u cléra ale aspon to bude ted vic true . Je ale velmi smutné kolik socek tu brečí jak to tedka bude o ničem
. Jinak se připojuju k názoru že vůbec vznik samotných salátů byla chyba . GM teame DIK !
Napsal: 11 úno 2009 23:47
od Papez
A když už tady někdo nakousl crafty: jak moc jim zachraňovaly saláty zadek, jak moc to vadilo pkčkům, a jestli se dostane nějaké náhradní možnosti úniku craftům před pk. Nebo by se měli crafti konečně naučit pvp a jak sundat pk prska? (jak mě například pan Wilson snažil hystericky přesvědčit, že když zaútočí nekr na crafta, tak je to pvp?)
Poznámka spammerům: crafta na kopání používat stejně nebudu, protože to na dp nemá cenu :p.
A nyní si dovolím něco, co rozzuří celý gm team a jejich patolízaly k nepříčetnosti, aby křičeli hlasitě NE , NE a ještě jednou NE: co byste řekli na non-pk důl pouze pro crafty?
Napsal: 11 úno 2009 23:52
od Sejra
Papez píše: (jak mě například pan Wilson snažil hystericky přesvědčit, že když zaútočí nekr na crafta, tak je to pvp?)
Player vs Player (pro tebe Hrac vs Hrac ) , pokud teda za toho tvyho crafta nekope nějakej bot to by se pak Wilzn zmílil . To že se to da považovat za pseudo PvP je už věc jiná .
Jinak dela to kdysi napsal pěkne (on to napsal lip ale pro představu ):
O vs CH = PvP
Pk vs modrak = PvP
PK vs OCH = PvP
PK vs craft = PvP
PK vs rybař = PvP
jako fakt nevim ale pořad to je to pvp :/
Napsal: 12 úno 2009 00:07
od Papez
Sejra píše:...
Budiž, technicky to pvp je, ale to bychom stejně odbočili od tématu. Takže návrhy na téma 'a co na crafti a využití salátů proti pk?' Je možná zároveň úprava salátů ve prospěch craftů, nabídne se jiné řešení, nebo se prohlásí nynější stav za ideální?
Add návrh salátů: souhlasím s tím, že by třeba mohl dát aspoň víc hp. Newbíka to nespasí (aspoň bude Kaj spokojen), a pokročilejší hráč bude spokojenější.
Napsal: 12 úno 2009 00:19
od Shadowsong
cele som to tu necital, dosiel som po 3 stranku kde bola vyzva k novym navrhom ohladom cookingu.
magicke ryby s cookingom uvarene na susi/stejky... stackovatelne, mensia vaha, mozno o trosku vacsi efekt?
cesnakova polievka ktora bude napr liecit haluze?
(mlieko a jahody ktore vyprazdnia zaludok a hlac bude starving? :p)
Napsal: 12 úno 2009 01:02
od Bejkal
Pro použití:
Po sežrání +30 mana ale myslim do statů třeba ze 100/130.
Je taky možnost přesunutí poisn leaktvarů do cookingu
Pro blbost:
uvaření lektvaru.......suroviny+ srink zvíře.
Po snedení jídla se dotyčný změní v dané zvíře ( samozřejmě vyjma zvířat v sorcu)
po sežrání dá třeba na 10s fire imunitu
po sežrání dostanete třeba 4s invul a po 4s najednou umřete
Napsal: 12 úno 2009 01:14
od Longhorn
craft ma treba taky mystik ktery ho hidne a myslim ze kdyz si kopani hlida tak by mel zvaldnout prohidovat tolikrat aby ho to stihlo kopnout + jsou jeste invisky ale nevim nikdy jsem to neskousel a s craftem fakt nekopu bo se oplati spise harvit
Napsal: 12 úno 2009 01:20
od Wilson
Papez píše:Nebo by se měli crafti konečně naučit pvp a jak sundat pk prska? (jak mě například pan Wilson snažil hystericky přesvědčit, že když zaútočí nekr na crafta, tak je to pvp?)
Nikdy sem netvrdil ze kraft vs pk je ferove pvp, jen sem tvrdil ze to holt je pvp, coz ti tu nazorne ukazal sejra, jen ty sis to nikdy nedokazal uvedomit no, tak zas nedelej ublizenyho ...
Napsal: 12 úno 2009 01:21
od Spike
Longhorn píše:craft ma treba taky mystik ktery ho hidne a myslim ze kdyz si kopani hlida tak by mel zvaldnout prohidovat tolikrat aby ho to stihlo kopnout + jsou jeste invisky ale nevim nikdy jsem to neskousel a s craftem fakt nekopu bo se oplati spise harvit
Pokud budou PK dve a jeden furt detekuje, a druhy hodi paru, tak nestihne.. A navíc, ty by jsi to risknul vzít do dolu item který je poměrně těžko dostupný, kvůli ušetření pár ingotů?
Napsal: 12 úno 2009 01:33
od Longhorn
Spike píše:Longhorn píše:craft ma treba taky mystik ktery ho hidne a myslim ze kdyz si kopani hlida tak by mel zvaldnout prohidovat tolikrat aby ho to stihlo kopnout + jsou jeste invisky ale nevim nikdy jsem to neskousel a s craftem fakt nekopu bo se oplati spise harvit
Pokud budou PK dve a jeden furt detekuje, a druhy hodi paru, tak nestihne.. A navíc, ty by jsi to risknul vzít do dolu item který je poměrně těžko dostupný, kvůli ušetření pár ingotů?
Tak proc kvuli par ingotum by se vracet do zratelne podoby? jinak netusil sem ze behaji pk socky po dolech i ve dvou to uz je extrem:p jinak chtel sem tim rict ze jsou i moznosti jak se pkckum v dole branit a nezrat salaty u nas mame crafta co ma skladacku krumpa a tim dava pkckum ikcka kdyz se zadari
Napsal: 12 úno 2009 01:35
od Wilson
uz to tu bylo nekolikrat receno, kraft oproti jinejm charum nema zadnou vyhodu v kopani, tak proc za nej chodit kopat, kdyz muzu jit za jinej char s kterym se lepe a levnejc ubranim pripadnym pkckum?
Napsal: 12 úno 2009 01:43
od Longhorn
Wilson píše:uz to tu bylo nekolikrat receno, kraft oproti jinejm charum nema zadnou vyhodu v kopani, tak proc za nej chodit kopat, kdyz muzu jit za jinej char s kterym se lepe a levnejc ubranim pripadnym pkckum?
bo u crafta prece lidem nevadi kopat polo afk stracet famu a prerefovavat
Napsal: 12 úno 2009 01:43
od Johny Matovic
Zaujimava zmena... Pvp to prospeje 100 percentne... Kde ktora smucka tie salaty zrala jak byvol
. Pvm? No neviem tie skupiny co dennodene vyberaju top dungy to asi neohrozi ale ked ano aj tak dobre ;p...
K tomu cookingu. Co napriklad vymysliet neaky pokrm ktory bude fungovat ako an ort?Kyslu polievku neaku trebarz ze neutralizuje ucinky kuzla.Myslim ze by to potesilo viacerych ..
A vampovi by som tie bandy urcite nebral .
Napsal: 12 úno 2009 01:45
od Longhorn
dneska mi 1 salat zachranil zivot proti pkcku
na zacatku dungu takze pak sem nemohl zrat rybky na manu:(
Napsal: 12 úno 2009 02:28
od Viconia DeVir
Spravne, ta lidska chamrad si nema co hrat na nesmrtelny. Aspon muzou jist vic ryby ty sou dobry a v dobe krize je fajn kdyz je jeden salatek zasyti na delsi dobu. Kazdopadne jsem proti tepelne uprave ryb, syrove jsou delikatesni.
Napsal: 12 úno 2009 03:27
od Mesmeric
Longhorn píše:Tak proc kvuli par ingotum by se vracet do zratelne podoby? jinak netusil sem ze behaji pk socky po dolech i ve dvou to uz je extrem:p jinak chtel sem tim rict ze jsou i moznosti jak se pkckum v dole branit a nezrat salaty u nas mame crafta co ma skladacku krumpa a tim dava pkckum ikcka kdyz se zadari
Ale jo, na mě párkrát šli pro jistotu ve 3
Add topic:
1, Na saláty timer, klidně i 3 hodiny, příjde mi nesmyslné, aby byl někdo stuffed, když před tím byl starving po 1 salátů, který někdo stejně tak dobře může sežrat se stejným účinkem jako well fed....Když už teda tak brutálně omezit, tak aby to alespoň dávalo smysl.
2, Ta váha, to je jakože dobrý nesmysl. Tak když už teda saláty se tak moc omezí, tak ještě aby 1 vážil 15 šutrů.....to už je docela přehnané
3, Zavést speciální účinky pro více jídel. Jako jsem viděl namátkově na stránkách jiných serverů. Například, aby škvarkový chleba dával armor mi vůbec nepříjde jako špatný nápad. Cooking jste touto změnou poslali definitvně do kytek, už teď měl docela na mále, ale tahle změna ho srazila úplně. Tak když už nic, tak to oživení cooking pomocí více speciálních účinků, by bylo moc fajn.
Napsal: 12 úno 2009 08:58
od Deacon Frost
Spike píše:Pokud budou PK dve a jeden furt detekuje, a druhy hodi paru, tak nestihne.. A navíc, ty by jsi to risknul vzít do dolu item který je poměrně těžko dostupný, kvůli ušetření pár ingotů?
Miramar je živoucím důkazem toho, že když vrazi uvidí člověka v dole, který má všechno crafted by Miramar a skládaný krumpáč v ruce, tak jim nedojde, co mají dělat a jeden craft si je tam vyndá všechny tři.
Hamba vrahům!
Napsal: 12 úno 2009 09:52
od Drako
Zdravim vsechny,muzu se jenom zeptat na reakci GM na vcelku rozumne navrhy ? Treba alespon snizeni vahy,preci nema smysl aby vazil jeden salat 15 kamenu,kdyz si muzu sebou kamkoli vzit jenom jeden,nebo ma? Prosim vysvetlit,protoze u maga mit u sebe jeden salat se stava docela problem.
Jinak salaty jsem dosud vubec nepouzival,teda az na odkop pred PK
, nejsem hold PvP drsnak
,a na to mi ten jeden porad staci.
No a kdyz uz sem se tu rozepsal,byla by moznost zaridit ,aby hraci co maji modrou postavu nemohli mit cervenou ?At PK pojizdeji,to je v poradku,ale ze si vylotovane veci prohodi na modraky a prodavaji je na trhu to se mi moc hracske nezda,at si je prodaji za PK.Ale to sem odbocil,omlouvam se.
A reakce na muj post prosim jenom slusne ,kritiky mi nevadi,ale slusne nejsem uz nejmladsi a hulvactvi nekterych postu me dost zarazi.
Opravdu dik za slusne reakce.