Stránka 67 z 155
Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 09:30:39
od Retromancer
Stejně - proč je to vůbec proboha na čas všechny tyhle Questy? Co je zlého na tom, že to někdo jde opatrně?

Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 09:40:27
od Marcus De Raven
Aby tam někdo nekempil a mohl to jít i někdo po něm co nejdřív.
Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 09:55:07
od Retromancer
Ále houby - je to na přidání obtížnosti. Jenže když vidím, jak často to buguje, tak se sám sebe ptám - je to nutné? Prostě zakázat vstup těm, co už mají Q hotový a problémový timer zrušit.
Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 15:32:15
od Otec Z Nebes
Marcus De Raven píše:Aby tam někdo nekempil a mohl to jít i někdo po něm co nejdřív.
A co by tam konkrétně kdo kempil...ten timer zapříčinil jen to že XX lidí to několikrát koplo ven, a naštvě to o to víc když si v poslední nebo předposlední místnosti... Pokud je problém v mozečkách, tak se můžou přeci linkovat
Tak bych byl pro kdyby se ten timer zrušil když to buguje a nemá nikdo čas to opravit.
Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 18:29:52
od Lucyfer
ti, co sa zamyslate nad pricinou timeru, nenapadlo vas aj moznost ze to ma mozno aj iny vyznam ako ztazenie ?:P napriklad znemoznenie ist to vo dvoch ? vezmite si ze by to bolo bez timeru, kedy by sa gata mala refreshnut ? pripadne niekdo by to isiel od rana, chytil by ho v polovici hlad, tak by hidol a isiel sa vklude naobedovat...potom trosku pospat a okolo 17 by si to prisiel vymlatit ostatne...by som chcel vidiet aky by ste bolo spokojny potom, keby ste mali gatu stale blokovanu, to by tu bolo placu, ze chcete timer zas spat

Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 19:42:58
od Retromancer
Lucyfer píše:ti, co sa zamyslate nad pricinou timeru, nenapadlo vas aj moznost ze to ma mozno aj iny vyznam ako ztazenie ?:P napriklad znemoznenie ist to vo dvoch ? vezmite si ze by to bolo bez timeru, kedy by sa gata mala refreshnut ? pripadne niekdo by to isiel od rana, chytil by ho v polovici hlad, tak by hidol a isiel sa vklude naobedovat...potom trosku pospat a okolo 17 by si to prisiel vymlatit ostatne...by som chcel vidiet aky by ste bolo spokojny potom, keby ste mali gatu stale blokovanu, to by tu bolo placu, ze chcete timer zas spat

No, ona gata už několikrát bugnula oběma způsoby - buď to kopalo po době, za níž to prostě nelze stihnout (jak tomu bylo naposledy) a nebo několikrát bugla tak, že se na Q nedalo projít třebas týden i déle. Tak tomu prostě bylo a proto jsem také mluvil o tom, že by pro GM bylo jednodušší nechat mozečky linkovat a problémový timer zrušit. To, kolik lidí gatou projde je věc zcela jiná, než timer na postavě

Re: Vampire
Napsal: 17.01.2011 20:17:04
od Bagr
Četl jsem, že tady timery bugují tím, že jsou dlouhé. Doufám, že to nebyla fáma a vychází z toho můj nápad. Jde o nápad technického řešení.
Pokud bugování timerů není způsobeno velkou délkou a byl jsem mystifikován, tak dál ani nečtěte a smažte tenhle post
1) Vstupní gate - po projití se stane neaktivní a nepůjde projít po povolenou dobu na projití dungu. (Timer se neváže na vykopnutí postavy! Pouze zneaktivní gate aby jí nemohl projít někdo další. Kdyby bugl tento timer a zkrátil se, ošetří ho další kroky.) Gate hodí do předmístnosti.
2) Předmístnost - Pouze vstupní gate na quest - po projití nastaví timer na první místnost a brána zneaktivní (klidně na dýl) - omezení toho, že kdyby bugl timer gate v bodě 1, tak stejně za ním nikdo neprojde.
3) Hráč projde místnost a skočí do další gate, kterou pokračuje do další místnosti. Ta zruší timer předchozí brány a nastaví nový. Opět zneaktivnění brány kvůli doběhnutí..
A takhle až do konce.
Myšlenka je o postupném nastavování krátkých timerů, které by tedy (asi) neměly tak bugovat jako dlouhé a zároveň zabrání vstupu dalších, protože brány do dalších částí budou neprůchozí po dobu timeru.
Re: Vampire
Napsal: 19.01.2011 14:10:41
od Dragon Slayer
A to nestačí dostat deed o setrvání v "dungu", jenž by odkazoval na deaktivaci vstupní gaty? Pak jen zakázat odlog při plnění, aby někdo neodlognul s deedem na pár týdnu...
edit: po průchodu/smrti by deed samozřejmě zmizel...
Re: Vampire
Napsal: 20.01.2011 00:48:51
od Smoking
Zdravim, chci se zeptat je možný udělat specializaci např. brujah a klanová šerpa tremere? Nebo to musí být brujah - brujah. Díky
Re: Vampire
Napsal: 20.01.2011 10:33:33
od Kelnor
Samozřejmě že nejde ... pojem specializace je dle mého názoru taky u upíra trochu zcestný, protože to prostě jsou klany ... no ale to bych tady nerozmazával ... Ta "specializace" je prostě trochu jinak udělaný starý klan, dřív se jen tak decentně pozměnily skilly a přibyly jen tak decentně nějaké schopnosti, ovšem příliš se netýkaly (jen tak zhruba) podstaty samotných klanů Tremere, Brujah nebo Gangrel ... což se teď, dá se říct, napravilo.
Re: Vampire
Napsal: 20.01.2011 22:47:56
od berny
Ahoj, chci se zeptat k cemu je dobry ze ma gangrel jen 8 many? Nebo to ma jen otravovat aby lidi nemohli ani kopnout knizkou v morfu?
Re: Vampire
Napsal: 20.01.2011 23:06:29
od Kelnor
No tak řekl bych že má many 5, pokud správně čtu a důvodem bude co nejomezenější možnost kouzelní ve speciálních morfech. Holt to s sebou nese i to že jen tak nekopneš (stejně jako upír bez klanu v morfu nemůže na cestování používat obyčejné runy).
Re: Vampire
Napsal: 21.01.2011 00:29:39
od berny
Jn..ja mel manu 8, nvm jak to byo mozny. Nicméně nemoznost kouzleni, ono s manou 10 taky zadnej zazrak nevymyslis co si budem povídat, a todle je fakt mega otravny.
Re: Vampire
Napsal: 21.01.2011 00:46:52
od Xan
Otravný to určo je, ale již tak velké staty, a jejich součet o mnoho přesahující klasických 300, + jiné bonusy musely udělat někde znatelnou nevýhodu. Sehnat si dostatek ryb/harf není dnes navíc žádný problém . . .
Re: Vampire
Napsal: 21.01.2011 11:54:19
od Morlith
ryby a harfy i nepomozu, ako gangrel si voci tymto magickym itemom vysoko imunny

inymi slovami ziadne kuzlo, ktore nahadzuje str nedostanes (harfy rybky, uus many, bless), funguje len agilka a intel (takze v dungu si ta proste obusti klerik a da sa to a nieje to az tak otravne)
Re: Vampire
Napsal: 22.01.2011 12:11:36
od Xan
Tak to je rly my bad, ačkoliv Gangrela nemám, naivně jsem čerpal z popisu specky na DP webu:
- Nelze na něj zakouzlit světlo a ani jiné sílu zvyšující kouzlo. Nástroje a magické ryby davající bonus do síly nelze použít
- Nemožnost jíst magické ryby a kouzlení na magické hudební nástroje (jen Zelená ryba a Magicka Harfa)
- pochopil jsem dodatek v závorce, že zel. ryba a harfa jdou použít

, tzn jestli bez klerdy/pala je jediná možnost odmorf a kopnout -> -1 nabití gangrel krystalu, tak to opravdu nezávidím, chtělo by to oštřit, když jde upravit aby např. Blood brnko dávalo jiné staty podle specky, tak aby nástroj/ryba, dávala specce jen třeba tu intu...
Re: Vampire
Napsal: 22.01.2011 13:56:05
od Morlith
no to sa rpave chce zamedzit, aby si mal minimalne moznosti kuzlenia za vymenu na maximalny dmg...
ovsem poriesit ten port by mozno nebolo od veci, je to naozaj trosku neprijemne
Re: Vampire
Napsal: 22.01.2011 14:13:51
od Ocroc
Klíček od rakve portuje klan Gangrel za 5 many.
Re: Vampire
Napsal: 27.01.2011 06:59:53
od Nagash
Povedlo se nekomu projit novy klanovy quest ?
Re: Vampire
Napsal: 27.01.2011 09:38:49
od Wizzy
On je zas nejakej novej?
Sent from my LG-P500 using Tapatalk