Stránka 7 z 20

Re: Další PK topic

Napsal: 09.04.2010 14:25:25
od Lucky
Eliska píše:Co to udělat spravedlivě. Chceš lotit v určitém dungu za PK, Proč ne, ať Gm na konci každého dungu dají tu slavnou licenci na loot těla a pak ať Pk dung nejdřív projde a zakoupí licenci (třeba ěšnou částku, jde tam o to prijití) a potom ať si ten dung sjíždí. Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zasna měsíc za sme aby vy jste uměli PvM :) ;-)
Tak jako klidne, jen ne na 1dung=1licence a ne mesicni sazbu :p
Za cenu toho ze se snizi drasticky respy a zvysi se moznost dobehnuti tak jo.
Elitnim pk by tohle z miry nevyvede, ty slabsi prestanou o pojezdy usilovat, v konecnym vysledku to bude jako ted, protze jedina aktivni pojizdeci gilda sme my, obcas lognou indiani z lawu a tim to hasne.
A protoze to hrajou povetsinou lidi co za svyho casu byli aktivni moberi a ty dungy znaji (nekteri porat jsou) tak si myslim ze tam nejaky pvm_kindrštůbe je.
Eliska píše: Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zasna měsíc za sme aby vy jste uměli PvM
Zrovna od nekoho kdo beha postavu v true Orderu bych cekal trosku jiny pristup, ale coz :p

Re: Další PK topic

Napsal: 09.04.2010 14:55:55
od Raynor
Lucky píše:
Eliska píše:Co to udělat spravedlivě. Chceš lotit v určitém dungu za PK, Proč ne, ať Gm na konci každého dungu dají tu slavnou licenci na loot těla a pak ať Pk dung nejdřív projde a zakoupí licenci (třeba ěšnou částku, jde tam o to prijití) a potom ať si ten dung sjíždí. Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zasna měsíc za sme aby vy jste uměli PvM :) ;-)
Tak jako klidne, jen ne na 1dung=1licence a ne mesicni sazbu :p
Za cenu toho ze se snizi drasticky respy a zvysi se moznost dobehnuti tak jo.
Elitnim pk by tohle z miry nevyvede, ty slabsi prestanou o pojezdy usilovat, v konecnym vysledku to bude jako ted, protze jedina aktivni pojizdeci gilda sme my, obcas lognou indiani z lawu a tim to hasne.
A protoze to hrajou povetsinou lidi co za svyho casu byli aktivni moberi a ty dungy znaji (nekteri porat jsou) tak si myslim ze tam nejaky pvm_kindrštůbe je.
Eliska píše: Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zasna měsíc za sme aby vy jste uměli PvM
Zrovna od nekoho kdo beha postavu v true Orderu bych cekal trosku jiny pristup, ale coz :p
Pokud by tohle prošlo tak by modráky čekal teror...

Re: Další PK topic

Napsal: 09.04.2010 15:15:54
od Fila
Eliska píše:Co to udělat spravedlivě. Chceš lotit v určitém dungu za PK, Proč ne, ať Gm na konci každého dungu dají tu slavnou licenci na loot těla a pak ať Pk dung nejdřív projde a zakoupí licenci (třeba na měsíc za směšnou částku, jde tam o to prijití) a potom ať si ten dung sjíždí. Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zase aby vy jste uměli PvM :) ;-)
co na tom vidis spravedliveho? to ze bude chodit 15pk pohromade dung jen aby se dostali na konec ? a potom si tam v klidku zas pobihali? navic pokud by se pak zkratil timer na hlidace/dvere, tak by se tam modraci vazne ani neodvazili...
jedine ceho bys timto docilil by bylo to ze by se nepojizdely jen "TOP dungy", coz si myslim je zrovna nezadouci...:)

Re: Další PK topic

Napsal: 09.04.2010 15:47:36
od Dave Lister
ja bych i docela souhlasil s tim co psal nycte, pokud se to nejak dobre nastavi - top dungy by preci mely byt tezsi, hraci si stezujou ze tam jsou prd poklady a gm zas ze to chodi a dochazi porad par skupin dokola - tak tam nejakym zpusobem zvyste moznost pojezdu, dung se tim stizi a pk dostanou prilezitost.. aspon to pro ty pk bude nejaka vyzva, pojet skupinu njubiku v ice co pvp v zivote nezkusili zvladne kazdej nouma..

Re: Další PK topic

Napsal: 09.04.2010 16:52:45
od Hunter
Myth píše:
Eliska píše:Co to udělat spravedlivě. Chceš lotit v určitém dungu za PK, Proč ne, ať Gm na konci každého dungu dají tu slavnou licenci na loot těla a pak ať Pk dung nejdřív projde a zakoupí licenci (třeba na měsíc za směšnou částku, jde tam o to prijití) a potom ať si ten dung sjíždí. Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zase aby vy jste uměli PvM :) ;-)
všema deseti pro :)
this

Ale myslím si, jak píše Raynor, že věru nechceš, aby tohle prošlo ;P

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 00:51:08
od Retromancer
Dave Lister píše:ja bych i docela souhlasil s tim co psal nycte, pokud se to nejak dobre nastavi - top dungy by preci mely byt tezsi, hraci si stezujou ze tam jsou prd poklady a gm zas ze to chodi a dochazi porad par skupin dokola - tak tam nejakym zpusobem zvyste moznost pojezdu, dung se tim stizi a pk dostanou prilezitost.. aspon to pro ty pk bude nejaka vyzva, pojet skupinu njubiku v ice co pvp v zivote nezkusili zvladne kazdej nouma..
Furt to bude chodit pár skupin stále dokola. Přeci je úplně jedno, jestli tam budou moct PK pojíždět - stejně to tam někdo vybere. Až se tam bude chcípat na NPC, tak to teprve bude mít nějaký smysl. Žabomyší války mezi PK a modráky se serveru jako takového vůbec netýkají. Až nepůjde lootit, nebo vůbec nebude možné dojít TOP dung, protože tam ihned bude skupina PK - pak to bude něco jiného :wink: první možnost by rapidně omezila činnost PK, druhá zas modráků. A bez modráků vymizí i PK, nedělejte si iluze.

Jediné co PK způsobují, je víc makrujících modráků v GZ a nenošení TOP věcí do některých dungů. PK jsou paraziti - tak to bylo, je a bude. Vysávají vše kolem sebe, přeměňují to za spotřebák a ten propalují v PvP. Je fuk, jestli je živí "bratr" modrák, nebo pojetí modráci v dungu.

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 10:42:48
od Prafotr Morava
Nikdy jsem neviděl důvod aby si někdo nevzal topko kvůli pk do velkého dungu..

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 12:14:51
od Pheme
Prafotr Morava píše:Nikdy jsem neviděl důvod aby si někdo nevzal topko kvůli pk do velkého dungu..
A ma vubec nekdo strach z pk?
Pisete, ze pk jsou desne dulezity, ze bez nich by se nikdo nebal, ze pk jsou obtiznosti dungu....funguje to?

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 12:42:14
od Prafotr Morava
leda v tom že člověk použije tracking nebo hlídače. Ale vždyť to víš :)

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 16:15:48
od Lucky
Prafotr Morava píše:leda v tom že člověk použije tracking nebo hlídače. Ale vždyť to víš :)
Ale to samo o sobe znaci, ze to funguje a pk se lide boji.

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 19:18:59
od Rampa McKvak
Proc myslis, ze se lidi pk boji?(bal bych se vlka v lese, ale ne sulina, co klika mysi na moncek na par pixelu) Ja myslim, ze se trackuje hlavne proto, aby banda jantarozmilu nezkazila zabavu parte kamosu, kterou casto planuji i nekolik dni dopredu. Pac uprimne - kdyz tu vypravu sjedete, malo kdo ma chut refovat dalsi hodinu + pak premejslet kam jit. Kdyby jste byli jooo pvperi srdcem i dusi, tak budete vyhledavat jine pvp, nez to nerovne. Ale chapu - dobyvatele se taky museli nehorazne mastit natom, jak byli jejich protivnici v porovnani s nimi "slabi", a jak snadno ziskavali lup.

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 19:48:53
od Lucky
Rampa McKvak píše:Proc myslis, ze se lidi pk boji?(bal bych se vlka v lese, ale ne sulina, co klika mysi na moncek na par pixelu) Ja myslim, ze se trackuje hlavne proto, aby banda jantarozmilu nezkazila zabavu parte kamosu, kterou casto planuji i nekolik dni dopredu. Pac uprimne - kdyz tu vypravu sjedete, malo kdo ma chut refovat dalsi hodinu + pak premejslet kam jit. Kdyby jste byli jooo pvperi srdcem i dusi, tak budete vyhledavat jine pvp, nez to nerovne. Ale chapu - dobyvatele se taky museli nehorazne mastit natom, jak byli jejich protivnici v porovnani s nimi "slabi", a jak snadno ziskavali lup.
No zkus nekdy rict na tsku v dungu ty voe pk rychle kopejte, videl sem je! A podport to efektem castu par sten .. uvidis jak se lidi zachovaji. Pulka se zepta co kde a druha pulka zacne zmatene hledat v baglu runu. Budou se bat, nebudou pomyslet na obranu, jen na utek a to me osobne prijde jako projet strachu treba, ale rikam osobne.

AD tucny vytazek:
Rovne pvp tak takove neznam... jo pockeeej ty myslis cove pvp? 5 modrych a 3xbhw verbez na 1 pk? Aha ze me to hned nenapadlo, omlouvam se:(
To povetsinou vyhledavame no, protoze neni do ceho pichnout, koukam ze jsi informovany co se pk problematiky tyce.

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 19:57:02
od Hunter
Rampa McKvak píše:Proc myslis, ze se lidi pk boji?(bal bych se vlka v lese, ale ne sulina, co klika mysi na moncek na par pixelu) Ja myslim, ze se trackuje hlavne proto, aby banda jantarozmilu nezkazila zabavu parte kamosu, kterou casto planuji i nekolik dni dopredu. Pac uprimne - kdyz tu vypravu sjedete, malo kdo ma chut refovat dalsi hodinu + pak premejslet kam jit. Kdyby jste byli jooo pvperi srdcem i dusi, tak budete vyhledavat jine pvp, nez to nerovne. Ale chapu - dobyvatele se taky museli nehorazne mastit natom, jak byli jejich protivnici v porovnani s nimi "slabi", a jak snadno ziskavali lup.
Jako, co je tohle s prominutim za cint? Jak asi chceš vyjádřit v pixelovačce "strach" než tak, že se lidi "bojej" toho, že příjdou o equipy/nedojdou dung a budou muset hodinu refovat/hledat jinej?

Pvp = "player vs. player". Když pk sjede kopáče v dole, tak je to pvp. Je to asi hrozné, ale je to tak. Pvp je rovné i nerovné, pořád to je pvp. Pro mě třeba taky za dob Mamonstva bylo nudné zabíjet nějakýho Fufáka v resrobě v Cove a nahánět ho přes jeho ijs kulomet po lese. Proč? Protože to je nuda. Pvp na DP se skládá z pěti kouzel, bouchnutí weapnou a bandy. Tje celé (když to nemístně srovnám s Wowkem, kde je 10 různejch class, každá má 2-3 různý specy a proti každý musíš hrát 30 spellů/abilit jinak, tak je o něco chudší). Zábavné pvp na DP tvoří situace. A ta situace může být například to, že někoho sjedeš v dungu, protože to se alespoň trochu mění. Když se 10 lidi potkává vkuse na třech obrazovkách v Cove a honí se kolem 15 různejch stejnejch stromů .. to se skutečně jen těžko hledá po deseti letech nějaká zábavnost.

Chápu, že některým to zkazí dung. No holt, anti-pk mechanismů už GMka přidala asi tak nekonečno, čili možností je dost. A to se věru ani žádný pvp učit nemusíš. Je se s tím třeba smířit, že na DP existuje možnost pk a že existujou lidi, kteří to využijou. Mobování není věru o nic honotově na výši, než pvp/pk. Je to všechno stejné - využití hry k pobavení. Když ti někdo vleze do dungu před tebou, tak ti taky pokazil výpravu, na kterou se můžeš rokapůl chystat s dvaceti lidma a máš to technicky to samý, jako když tě doběhnou pk a ty kopneš. Tohle si je třeba uvědomit.

Re: Další PK topic

Napsal: 10.04.2010 23:29:50
od Pheme
Hunter píše:Jako, co je tohle s prominutim za cint? Jak asi chceš vyjádřit v pixelovačce "strach" než tak, že se lidi "bojej" toho, že příjdou o equipy/nedojdou dung a budou muset hodinu refovat/hledat jinej?

Pvp = "player vs. player". Když pk sjede kopáče v dole, tak je to pvp. Je to asi hrozné, ale je to tak. Pvp je rovné i nerovné, pořád to je pvp. Pro mě třeba taky za dob Mamonstva bylo nudné zabíjet nějakýho Fufáka v resrobě v Cove a nahánět ho přes jeho ijs kulomet po lese. Proč? Protože to je nuda. Pvp na DP se skládá z pěti kouzel, bouchnutí weapnou a bandy. Tje celé (když to nemístně srovnám s Wowkem, kde je 10 různejch class, každá má 2-3 různý specy a proti každý musíš hrát 30 spellů/abilit jinak, tak je o něco chudší). Zábavné pvp na DP tvoří situace. A ta situace může být například to, že někoho sjedeš v dungu, protože to se alespoň trochu mění. Když se 10 lidi potkává vkuse na třech obrazovkách v Cove a honí se kolem 15 různejch stejnejch stromů .. to se skutečně jen těžko hledá po deseti letech nějaká zábavnost.

Chápu, že některým to zkazí dung. No holt, anti-pk mechanismů už GMka přidala asi tak nekonečno, čili možností je dost. A to se věru ani žádný pvp učit nemusíš. Je se s tím třeba smířit, že na DP existuje možnost pk a že existujou lidi, kteří to využijou. Mobování není věru o nic honotově na výši, než pvp/pk. Je to všechno stejné - využití hry k pobavení. Když ti někdo vleze do dungu před tebou, tak ti taky pokazil výpravu, na kterou se můžeš rokapůl chystat s dvaceti lidma a máš to technicky to samý, jako když tě doběhnou pk a ty kopneš. Tohle si je třeba uvědomit.
Kdyz bych byl znudenej vsechno vim, vsude sem byl a vsechno sem videl, tak s tebou mozna souhlasim a zacnu se, protoze nic jinyho by me tu uz nedrzelo o pvp zajimat
Ale zatim jsem rad, kdyz se mu muzu vyhnout
Mozna, kdyz bych zazil du zlou dobu, kdyz nebylo tisicero proti pk opatreni jak pisete, tak bych bud okamzite skoncil, nebo bych ted plsoval za snizeni timeru hlidacu

Re: Další PK topic

Napsal: 11.04.2010 20:16:17
od Otec Z Nebes
Když už se tu tak hezky flejmuje, je pořád v úvahu nějaké to zvýhodnění a zavedení systému pro Pure pk?

Re: Další PK topic

Napsal: 11.04.2010 20:51:45
od Lucky
Otec Z Nebes píše:Když už se tu tak hezky flejmuje, je pořád v úvahu nějaké to zvýhodnění a zavedení systému pro Pure pk?
Myslis pro ty, co je spoctes na prstech jedne ruky?

Re: Další PK topic

Napsal: 11.04.2010 21:22:05
od Acarus
Otec Z Nebes píše:Když už se tu tak hezky flejmuje, je pořád v úvahu nějaké to zvýhodnění a zavedení systému pro Pure pk?
nelze systemove osetrit.

Re: Další PK topic

Napsal: 12.04.2010 06:58:37
od Natalie Sun
Nepotkala jsem hráče, který by se těšil, jak v dungu, v dole, mimo gz, změří síly s PK, ba dokonce jak se těší, až se celý třese na to, až na něj někde vybafnou.
Jsou hráči, co bez hlídače dung prostě nejdou, nač si kazit střetem s PK chvíle SVÉ zábavy... znám takové, co kritické dungy prostě nechodí a proč by měli?
Nebudu je chodit taky, když budu vědět, že mne tam lehce doběhnou, k čemu, pro JEJICH zábavu?
Z boje s PK bezhlavě neutíkáme a nejednou se nám povedlo uniknout, nebo se obohatit o jejich věci, ale je to řádná otrava být ve střehu ještě před vrahy a rozhodně, než trackovat celý dung, bych šla raději jinou postavu, nebo dung, kde je nepotkám a věnovala se jen tomu, proč tady hraji a PK to rozhodně nejsou...

No a snažit se nařizovat mi, co si mám obléknout na sebe do dungu, nebo jakou vzít zbraň, kam chodit, to mi přijde směšné a klidně si horší věci vezmu jen podle možnosti pojezdu, ať se to někomu líbí, nebo ne...
Hraji totiž pro SVOU zábavu ve SVÉM volném čase a ne pro zábavu vrahů a také proto, že mám možnost si zvolit, jak hrát...a kde hrát a s čím hrát a nevidím důvod, proč bych měla potvoru pižlat hodinu i když je to třeba jen nedoběhnutelný Deceit a doma pak koukat na +9 do bedny.

Re: Další PK topic

Napsal: 12.04.2010 11:04:39
od Lucky
Natalie Sun píše:ale je to řádná otrava být ve střehu ještě před vrahy a rozhodně, než trackovat celý dung
...
Nnevidím důvod, proč bych měla potvoru pižlat hodinu i když je to třeba jen nedoběhnutelný Deceit a doma pak koukat na +9 do bedny.
Ja treba obihal doly za frakci jen abych naky pk potkal kdysi.
No je to otrava jak cyp parkrat a dung si tracknout to mas teda recht.
...
Vsichni tu maji dec jako dung pro nb, koukam ze to neni moc pravda. Je jedno co nosis, ale kdyz se to pak pojizdi je vic breku, v tom to tkvi.

E:
Redd skoruje

Re: Další PK topic

Napsal: 12.04.2010 11:27:23
od Redd
Pravda je taková, že pokud hrajete na DP, musíte s PK počítat. To, že vás to nebaví a nikdo vás do pvp nemůže nutit? Nutit vás nikdo nemusí. Tím, že vylezete z GZ vlastně počítáte s tím, že můžete potkat PK a k PvP může dojít. Dle mého názoru je až moc míst, kde můžou být modráci schovaní. Vždyť kromě toho dungu nemáte kde o něco přijít. Jasně, škudlete si equipy v bankách, to mi je fuk, ale neplačte nad tím, že tu PK jsou, protože jistě jste všichni četli pravidla a víte, že na DP nemáme jen modro.

Zkusíme vymyslet nějakou změnu těch timerů.