Stránka 57 z 58

Re: Craftsman

Napsal: 24.05.2018 19:59:16
od Raziel
Tu myšlenku která za tím je chápu, a umysl za tím špatný není, spíše naopak.

Problém je pro mě ten, že velká guilda nemá problém vzít crafta do dungu. Proti tomu malá guilda umírá i v menších dungách nebo se je učí a předně musí skládat výpravu hlavně tak aby měli co největší šanci to dojít. Už tak se výpravy často skládají z jiných guild a o to hůře se tam vleze craft, který nikdy tak platný jako jiný char nebude. I přes dvojnásobek lootu díky očarování se craft moc do dungu nebral. Snad až na golemáka kdy si vysoloval celý destard 3 :).
Navíc velké guildy ani nejsou ti, kteří by kvůli mythu ten dung skládali. Za mě jednodušší a globální změna pro všechny stejně by byla prostě zvednout drop lepších ingotů pokud mají idi pocit, že jich je málo. Přísun ingů pak nebude závislý od toho jak máš velkou guildu. Ale ten nápad kopání je zajímavý a do dungu bych dal možnost s tím craftem kopat adamantium ve středních a těžkých dungách - případně i do low, kde by byla jen nějaká pravděpodobnost, že se kopne třeba jedno ada (alespon by i ty low byly atraktivnější).

Re: Craftsman

Napsal: 25.05.2018 00:01:07
od Xan
Posuzovat to stylem, že to budě větší výhoda pro velké guildy a party a ne pro všechny, to tak bude vždy a se vším. Větší guildy, větší party, aktivnější lidi, atd vždycky budou mít tu výhodu aktivity, počtu, guildy atd...

Re: Craftsman

Napsal: 25.05.2018 08:07:52
od Raziel
Xan píše:Posuzovat to stylem, že to budě větší výhoda pro velké guildy a party a ne pro všechny, to tak bude vždy a se vším. Větší guildy, větší party, aktivnější lidi, atd vždycky budou mít tu výhodu aktivity, počtu, guildy atd...
To jsem tím nechtěl říct. Možná jsem to napsal špatně ?
Chtěl jsem tím říct že velké guildy se na nějaký myth vykašlou, a i když mají tu možnost vzít do dungu crafta tak to kvůli nějakého mythu stejně dělat nebudou. Malé guildy / skupiny zas na to nemají lidi. Tak pro koho by pak tahle změna byla ? Když se zavede do hry něco, co se málokdy (jestli vůbec) použije, tak je to zbytečná práce. Proto je potřeba to navrhnout tak, at to každý chce používat.

Nějak podobně dopadl loot craft, protože taky potřebuješ někoho kdo je ochotný toho crafta do dungu jít. Na začátku sme ho brávali do pride pravidelně, ale po pár výpravách se na to lidi vykašlali a bral se jen když se našel nějaký dobrovolník. Taky jsem ho párkrát šel a chodit od mrtvoly k mrtvole a jen lootit moc zábavné není.
To mě napadá že by možná neškodilo vyhnat to do extrému a zrušit ada z pokladů uplně. Pak by existovala jediná možnost jak získat ada a to vzít crafta na konec dungu, stejně tak by mohl jen craft ada ore předělávat na ingoty. Jen, pořád mi přijde že je craft slabý se co využitelnosti v dungu týká. Je to i tím, že od začátku byl craft postavený tak že nemá proč chodit dungy, nic netrefil sám se nevyléčil, prostě nic. Speckama se mu dalo pár abilit at může dělat alespon "něco", ale je to stále prakticky v dungu jen přítěž.

Re: Craftsman

Napsal: 25.05.2018 13:35:29
od Pope
Hele pan nedoceneny odkopnuty skoro gm, pokud se nepletu, tak ten prvni navrh na ty ore na konci dungu byl ciste jen o case... aneb... “chces jit do dolu a den kopat a nebo chces vzit toho krafta do dungu a na konci z toho neco vytahnout” ... tak co se to tu jede? A btw, nezni to spatne no...

Edit: a co tu jedete hned o ada... proste bych dal podle dungu takove ore, s tim, ze klidne od cove dungu black/myth sance 50/50...

Re: Craftsman

Napsal: 25.05.2018 17:35:43
od erunno
Raziel píše: Chtěl jsem tím říct že velké guildy se na nějaký myth vykašlou, a i když mají tu možnost vzít do dungu crafta tak to kvůli nějakého mythu stejně dělat nebudou. Malé guildy / skupiny zas na to nemají lidi.
Ještě že tato hra se netočí pouze kolem velkých guild co? A co že se na to vykašlou je to každého volba jestli toho crafta vezme nebo nevezme.
I menší guilda může vzít crafta do dungu, proč? Protože hodně dungů není náročných na počet lidí. Hra je o zábavě :)
Raziel píše:Tak pro koho by pak tahle změna byla ? Když se zavede do hry něco, co se málokdy (jestli vůbec) použije, tak je to zbytečná práce. Proto je potřeba to navrhnout tak, at to každý chce používat.
Díky že v Gm týmu nejsi protože tímto stylem by se nikdy nic neudělalo.

-----------------------
Mimochodem bylo by fajn udělat to stejným stylem jako horizit, když budou ve výpravě 2 crafti at si to můžou kopnout oba.. když pujde za jednou výpravou druhá a bude mít dalšího crafta ať si to kopne taky. S timerem by to bylo bych řekl na nic i kdyby se měl uměrně snížit počet ingotu/ore který z toho budou.

PS: Díky za barvičky na roby pro crafta.. jsou BEST! :)

Re: Craftsman

Napsal: 25.05.2018 22:42:48
od Fogy
Nedá mi to, ale nechápu, proč tady Raziela všichni tak hejtujete. :) Osobně ho neznám, ani žádnou s ním spojenou historii. Možná je to fanatik a bůh ví jaký spory s ním kdo máte, ale z pohledu, v týdle věci, nestranného člověka, který tady hraje po dlouhé odmlce asi rok a půl, je to pro mě nepochopitelný.. předkládá tady na rozdíl od jiných celkem seriózní posty, zajímavý návrhy a jsem i celkem rád, že s ním současný GM tým řeší alespoň ty guild hry.. :) Chci, aby viděl alespoň nějakou podporu v takových záplavách negativních příspěvků :D

Alespoň trochu k tématu - ty nové roby pro craftí specky jsou super, už nemusíme koukat na tu vyblitou žlutou ;-)

Re: Craftsman

Napsal: 26.05.2018 09:21:45
od Nazo
ties nechapem ako namiesto toho aby to bola diskusia tak to prehanate a nakladate zbytocne ale to je na vasom svedomi

podla mna je to urcite zaujimava myslienka, ale je pravda ze ten kto ma Crafta s speckou tak potom "chýba" v parte neaky jeho iny char lebo tych ludi neni tak vela. Keby viem ze uz som len do poctu tak vtedy by som vzal crafta ale take sa este hadam nikdy nestalo :D aspon nie u nas.

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 09:29:37
od GM Alois
Ahoj,

zkusme to posunout dále pohledem GM:

1,Zavedli bychom to do pár dungeonů. Určitě ne do všech. V jedněch tj. cca 3 dungeony (low, low, medium) by bylo něco z miningu. V druhých 3 by byl třebas lumberjacking. Konkrétně třebas v hythlothu už by to nebylo, protože tam kraft už něco má.

2,Je to bonus, nikoliv něco must have. Spestření, pokud někdo nechce zrovna kopat/sekat a raději by šel dungeon i s craftíkem.

3,Mining mám v hlavě asi tak, že by minimálně padlo v Black ore/Myth ore to, co časově padne za dobu kopání v dole.

4, Šance vidím takto na 10 kopnutí padne: 7x myth a 3x black, dále pak šance na množství z 10 pokusů je že normální amount padne v 5 pokusech, ve 4 pokusech padne 2x tolik a v posledním pokusu 3x tolik. Dále pak bude šance 1:(150-250) na to, že může padnout adamantium ore.

5, Jen pro postavy s miningem na max (craft)


Teď jsem tady četl ohledně toho způsobu alá horizite. To se mi moc nepozdává, vláček craftíků a nebo nějaké opakované běhání dokola se mi moc nelíbí. Viděl bych to na homoli, do které se seká, a jakmile se to povede tak to odsekne tu rudu a bude chvíli trvat (24-36h) než bude se moci znovu.

Mohl by na to existovat nějaký krumpáč, který se při neúspěšném o něco rozbije. Výroba z nějakého nesmyslného bordelu.

dík za pozornost.

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 09:57:33
od Xan
jen nevím ,jestli dobře chápu to množství.. kraft by si měl podle mě odnést víc, než za stejnej čas v dole - trošku rozdíl mezi kopání safe, nahatej, (polo)afk v dole a tomu jít pro to do dungu...

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 10:01:43
od GM Alois
Xan píše:jen nevím ,jestli dobře chápu to množství.. kraft by si měl podle mě odnést víc, než za stejnej čas v dole - trošku rozdíl mezi kopání safe, nahatej, (polo)afk v dole a tomu jít pro to do dungu...
Ahoj Xane,

to je minimální zaručené množství. Navíc v dungeonu je ještě loot, měla by to být zábava atd. Každopádně se bude počítat s časem, craftík s někým. Navíc tam bude ten bonus. Je to samozřejmě k diskuzi.

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 14:30:49
od erunno
GM Alois píše: Teď jsem tady četl ohledně toho způsobu alá horizite. To se mi moc nepozdává, vláček craftíků a nebo nějaké opakované běhání dokola se mi moc nelíbí. Viděl bych to na homoli, do které se seká, a jakmile se to povede tak to odsekne tu rudu a bude chvíli trvat (24-36h) než bude se moci znovu.

Mohl by na to existovat nějaký krumpáč, který se při neúspěšném o něco rozbije. Výroba z nějakého nesmyslného bordelu.
A teď si prosím poředstav že partička vezme crafta a na konci zjistí že je to vybraný.. To je takový trošku nepěkné pro toho samotného crafta který tam jde pro to aby "přilepšíl" výpravě a zahrál si.

Chápu že se bojíte zneužívání a neustáleho obíhání.. co timer pro samotného crafta? Aby mohl kopat jednou za den v dungu.. Nebo aby ten samotnej krumpáč který na to kopnutí budeš potřebovat měl timer.. dlouhej.

Snad přijdeš/přijdete na nějáké rozumné vyvážení. Bylo by to moc fajn..

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 15:08:44
od Xan
Padl tu tuším nějakej nápad ala horizite a protiargument, aby se to nezneužívalo vláčkem craftů atd... mno tím pádem by se měli i wampové omezit, přece když jde parta wampů, tak si může kopnout každej. Přeci jen, když půjde víc kraftů, je to jen jejich volba. Co vím, tak dungy už jsou snad dost dlouho upraveny proti opakovanýmu probíhání stejných lidí. A když na tu veinu dáte timer pro každýho, kdo si kopne, jako to má horizite, podle mě bez problému. Opět viz Wamp - není poklad, není nic, vybito ale dojde na konec? horozite si kopne, krev nabere... tak proč by to tak nemohl ten kraft mít

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 17:50:10
od GM Alois
Ahoj,

ano to je taky pravda, určitě to zvážíme. Děkuji za vaše připomínky.

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 17:57:40
od dacaleb
Ahoj,

jsem rad ze navrh s nami diskutujes myslenka se libi. Prispeju takto.
GM Alois píše:1,Zavedli bychom to do pár dungeonů. Určitě ne do všech. V jedněch tj. cca 3 dungeony (low, low, medium) by bylo něco z miningu. V druhých 3 by byl třebas lumberjacking. Konkrétně třebas v hythlothu už by to nebylo, protože tam kraft už něco má.

2,Je to bonus, nikoliv něco must have. Spestření, pokud někdo nechce zrovna kopat/sekat a raději by šel dungeon i s craftíkem.

3,Mining mám v hlavě asi tak, že by minimálně padlo v Black ore/Myth ore to, co časově padne za dobu kopání v dole.

4, Šance vidím takto na 10 kopnutí padne: 7x myth a 3x black, dále pak šance na množství z 10 pokusů je že normální amount padne v 5 pokusech, ve 4 pokusech padne 2x tolik a v posledním pokusu 3x tolik. Dále pak bude šance 1:(150-250) na to, že může padnout adamantium ore.

5, Jen pro postavy s miningem na max (craft)
OK, za me. Sance na drop, jak tu nekdo psal, tak aby to bylo zajimave.
GM Alois píše: Teď jsem tady četl ohledně toho způsobu alá horizite. To se mi moc nepozdává, vláček craftíků a nebo nějaké opakované běhání dokola se mi moc nelíbí. Viděl bych to na homoli, do které se seká, a jakmile se to povede tak to odsekne tu rudu a bude chvíli trvat (24-36h) než bude se moci znovu.
Zde bych se priklanel k nazrou, ze proc vymyslet novy system, kdyz uspesny a funkcni uz tu je a videl bych to na ten horizit, tj. timer / mark na ID postavy, tj. vykope si to kraft a on konkretne muze zas za 24-36 (spis tech 24). Tech zastupu kraftu, no, toho bych se neobaval, ale i kdyby, tak to vidim jako porad lepsi variantu nez Autonomni roboti v dolech ;], aspon by lidi aktivne klikali. Ale chapu, ze GM to vidi treba jinak.
GM Alois píše:Mohl by na to existovat nějaký krumpáč, který se při neúspěšném o něco rozbije. Výroba z nějakého nesmyslného bordelu.
Proc ne, ale uprime bych to nekomplikoval. Jako jedine kdyby jste chteli treba ho vyrabet z good forem/excelent forem na war zbrane (stale dropuji a jsou knicemu) a vydrzel by nejakou chvilku 10+- pruchodu.

Re: Craftsman

Napsal: 27.05.2018 18:34:33
od Fogy
Můj názor je takový, že nápad je to hezký, ale nejsem si jistý, jestli poměr vynaložená snaha/užitek za to bude stát. Vím, že by to měl být jen jako bonus, nic co by mělo být must have, jak psal Alois, ale zkrátka si nedovedu představit, že zrovna tohle bude ten důvod brát crafty do dungů. :)
Golem master je podle mě zajímavej dost sám o sobě, na to, aby se do dungů bral, stejně tak jako magic miner v určitých dungeonech a přesto se moc do dungů neberou.

Malé party složené z noobíků podle mě buď krafty nemají a nebo si crafta do dungu nemůžou dovolit vzít a velké guildy si nedokážu představit, že by kvůli pár mythu/blacku a šanci 1:150-250 na ada do dungu kvůli tomu crafta brali, když by někdo z té party prostě sám osobě, nezávisle na ingotech na konci, toho crafta neměl chuť zahrát beztak.

Ale pokud to pro vás nebude problém a nezabere moc času, tak why not. :)

Re: Craftsman

Napsal: 29.05.2018 19:36:18
od Ciatronic
dobrý nápad na spestření jenbych třeba udělal vícero krumpáčů u kterých by bylo určité nabití a také určitá procentuální šance na navýšení té šance co padne. Jako má craft adamantium kladivo tak by se za jeden ada ingot a nějaké nesmysli mohl vytvořit i krumpáč a hatcheta která by měla největší procentuální šanci na nejlepší loot atd.

Re: Craftsman

Napsal: 30.05.2018 00:56:48
od Papez
Ciatronic píše:dobrý nápad na spestření jenbych třeba udělal vícero krumpáčů u kterých by bylo určité nabití a také určitá procentuální šance na navýšení té šance co padne. Jako má craft adamantium kladivo tak by se za jeden ada ingot a nějaké nesmysli mohl vytvořit i krumpáč a hatcheta která by měla největší procentuální šanci na nejlepší loot atd.
Ježiš 30 nových krumpáčů néé, jako od iron krumpáče a na dalších 10 rud nebo kolik jich tam je, každý se bude nabíjet něčím jiným a určitě na to bude třeba Eye of the beholder, fairy dust, 3 myth ingot, lime wire log, hlava rytíře, cobweb, požehnání střízlivého GMka Acaruse a nabíjet se to bude low horizitama, ne? :roll:

Re: Craftsman

Napsal: 01.06.2018 11:51:22
od Ciatronic
Papez píše:
Ciatronic píše:dobrý nápad na spestření jenbych třeba udělal vícero krumpáčů u kterých by bylo určité nabití a také určitá procentuální šance na navýšení té šance co padne. Jako má craft adamantium kladivo tak by se za jeden ada ingot a nějaké nesmysli mohl vytvořit i krumpáč a hatcheta která by měla největší procentuální šanci na nejlepší loot atd.
Ježiš 30 nových krumpáčů néé, jako od iron krumpáče a na dalších 10 rud nebo kolik jich tam je, každý se bude nabíjet něčím jiným a určitě na to bude třeba Eye of the beholder, fairy dust, 3 myth ingot, lime wire log, hlava rytíře, cobweb, požehnání střízlivého GMka Acaruse a nabíjet se to bude low horizitama, ne? :roll:

Nemuselo by to být na všechny rud ale dobrý tak ne krumpáč podle druhů ale Adamantium krumpac a Hatchetu který by se dělali z 1 ada indu a nějakých dalších věcí jako kladivo aby si to mohl vůbec vykopat nebo vysekat. Když už tam bude šance na ada tak proč né takovouhle potřebnou věc. Item by měl řekněme 50-100 nabití a pak by se rozpadl. Popřípadě by se dal něčím i nabíjet aby to mělo smysl a né aby na konci dungu bylo jen něco úplně zadarmo. Popřípadě udělat nějaký mini quest pro crafty něco podobného jako je Myth forma. Potřeba někam dojít aby si krumpáš či hatchetu nabil aby to mohl používat. Nebo přímo něco podobného jako je myth forma z čeho by se to vyrábělo

Re: Craftsman

Napsal: 01.06.2018 20:54:05
od Xan
A nebo krump z myth formy a mas to vyreseny:-p

Re: Craftsman

Napsal: 02.08.2018 00:19:06
od Papez
V cechu craftů prodej logů npc Pepa: plum-tree nejde nakupovat po deseti, hlásí to "nedostatek gp" i když mám dostatečnou hotovost a Ebony logy, ačkoliv mají uvedenou cenu 53k, tak po nákupu odečtou 65k.