Stránka 55 z 93
Re: Ranger
Napsal: 13.10.2010 14:34:35
od Wizzy
Big Bud píše:Naštěstí nemusím...
Mě ani tak nejde o to že se ty novinky dělají (nová města, nové itemy, atd.) Nadruhou stranu nechápu proč se se stojnou plodností nepouští GMka do stavby nových a nových dungů všech obtíží?
ty uz mas plnej dungeon scroll ?
Re: Ranger
Napsal: 13.10.2010 15:45:22
od erunno
Shamani už jste někdo přišel na ten craftitelný vyrobek?? Prosim pomozte. Aspon info z ceho se to děla nebo jaky skill by bodl. díky.
Re: Ranger
Napsal: 13.10.2010 16:20:10
od King
Hunter píše:King píše:hold kdyz uz gmka nejsou schopne vymyslet tezky dung tak ho musi stizit jinak .)))
No ano. Jsou dvě možnosti, jak ztížit postavám projití dungu. Ztížením dungu, nebo snížením schopností postav. Mno a jelikož na emulátoru, na kterém je DP jsou možnosti "ztěžování dungů" významně omezené, tedy je často výrazně jednodušší (případně možné pouze tím) "ztížit" dung tím, že ubereš něco ze schopností postav - což donutí (může donutit) lidi se zase jednou po letech trochu v tom dungu snažit.
Ostatně - na DP se tyhle změny dějou spíše z toho důvodu, aby bylo vůbec ještě proč logovat.
Logické a pochopitelné.
jako nevim proc by mel byt duvod k logovani to ze pujdu porad to same jen si nebudu moct portnout nebo vzit mustanga nebo kdo vi co ...
Re: Ranger
Napsal: 13.10.2010 20:04:57
od Big Bud
King píše:
jako nevim proc by mel byt duvod k logovani to ze pujdu porad to same jen si nebudu moct portnout nebo vzit mustanga nebo kdo vi co ...
asi tak..:p
Wizzy píše:
ty uz mas plnej dungeon scroll ?
ne, a proto nemůžou bejt nový dungy, které by se dali aktivně chodit ?
Re: Ranger
Napsal: 14.10.2010 12:21:31
od Katrin
Tommy píše:Co takhle zrušit ranga ?
To ani nen treba, pze dnesni stav je neco podobnyho..
Re: Ranger
Napsal: 14.10.2010 14:25:31
od Wizzy
Big Bud píše:
ne, a proto nemůžou bejt nový dungy, které by se dali aktivně chodit ?
nikdo na serveru nema projite vsechny ktere sou momentalne dostupne, tam bych hledal duvod proc geem nemaj jako prioritu delat nove dungy vsech obtiznosti
Re: Ranger
Napsal: 14.10.2010 16:03:55
od Big Bud
Aha, protože je nemám zapsané v questbůku sem je vlastně nikdy nebyl a vůbec je neznám

Re: Ranger
Napsal: 14.10.2010 16:11:01
od Wizzy
Big Bud píše:Aha, protože je nemám zapsané v questbůku sem je vlastně nikdy nebyl a vůbec je neznám :(
true dat
Re: Ranger
Napsal: 15.10.2010 17:05:01
od Retromancer
Wizzy píše:Big Bud píše:
ne, a proto nemůžou bejt nový dungy, které by se dali aktivně chodit ?
nikdo na serveru nema projite vsechny ktere sou momentalne dostupne, tam bych hledal duvod proc geem nemaj jako prioritu delat nove dungy vsech obtiznosti
Ono to bude tím, že některé nejmenované dungy jsou spatlaninou skoků mezi IK potvory, pastí a potvor, ze kterých nic nepadá. Neříkám, že to nikoho nebaví chodit, ale taky jsou lidé, kteří se chtějí v dungeonech bavit a ne být celý dung ve stresu z toho, že šlápnou o jedno políčko vedle a kvůli tomu pomře celá výprava a naštvaní z toho, že zabíjí 15 minut nějaké NPC z kterého nic nepadá a jen hlídá dveře.
Dobrý dungeon by měl mít nějaký smysl a hlavně by měl být zábavný - tím nemyslím mamon poklad nakonci, ale i průchod dungeonem by měl být zábavný. Je škoda že tomu tak většinou není. A se spherou na mě nechoďte - i na té se dají stavět zábavné dungeony. Jak lehké, tak těžké. To že na DP jednou někdo vynalezl vyskakující NPC a teď vyskakuje všude všechno odnikud ještě neznamená, že je to jediné možné řešení.

Re: Ranger
Napsal: 15.10.2010 18:59:00
od Big Bud
Retromancer píše:
Ono to bude tím, že některé nejmenované dungy jsou spatlaninou skoků mezi IK potvory, pastí a potvor, ze kterých nic nepadá. Neříkám, že to nikoho nebaví chodit, ale taky jsou lidé, kteří se chtějí v dungeonech bavit a ne být celý dung ve stresu z toho, že šlápnou o jedno políčko vedle a kvůli tomu pomře celá výprava a naštvaní z toho, že zabíjí 15 minut nějaké NPC z kterého nic nepadá a jen hlídá dveře.
Dobrý dungeon by měl mít nějaký smysl a hlavně by měl být zábavný - tím nemyslím mamon poklad nakonci, ale i průchod dungeonem by měl být zábavný. Je škoda že tomu tak většinou není. A se spherou na mě nechoďte - i na té se dají stavět zábavné dungeony. Jak lehké, tak těžké. To že na DP jednou někdo vynalezl vyskakující NPC a teď vyskakuje všude všechno odnikud ještě neznamená, že je to jediné možné řešení.

Líp bych to napsat nedokázal..

Re: Ranger
Napsal: 15.10.2010 19:12:38
od Retromancer
K tématu : bylo by možné umožnit šamanovi v morfu do jelena používat sumony do grizzlyho a ve speciálním morfu jelena, kouzlit summon phoenixe? Aby mohl sloužit v jelenovi jako sumoner a po dobu těch 5ti minut i jako DMG summoner? Nebráním se využití nějakého questu na toto, ale možná by se jelen začal i používat. Zatím mi tato forma přijde zdaleka nejslabší...
Re: Ranger
Napsal: 16.10.2010 19:24:16
od Wizzy
Retromancer píše:
Ono to bude tím, že některé nejmenované dungy jsou spatlaninou skoků mezi IK potvory, pastí a potvor, ze kterých nic nepadá. Neříkám, že to nikoho nebaví chodit, ale taky jsou lidé, kteří se chtějí v dungeonech bavit a ne být celý dung ve stresu z toho, že šlápnou o jedno políčko vedle a kvůli tomu pomře celá výprava a naštvaní z toho, že zabíjí 15 minut nějaké NPC z kterého nic nepadá a jen hlídá dveře.
Ale i pasti urcuji obtiznost dungu a nero psal "vsech obtiznosti" ;). Nikde na DP to neni tak, ze kdo udela krok vedle zabije vypravu (polemizovat by se dalo u hellbeastu, kteri jsou z pasti jen v dvou dungeonech). Vetsina tezkych spawn pasti se da lehce avoidnout tim ze lidi chodi v jedne rade, coz pak taky tahle piplacka je ve vetsine pripadu odmenena peknym pokladem.
Nerikam ale ze stavet celou obtiznost dungeonu na tom jak lidi kde slapou/skoky mezi ik potvory je ok, jen je to proste nejsnazsi zpusob. Pricemz kdyz se podivas kolik je aktivnich gm(skriptovat umi jedno) tak se ani nemuzes moc divit ze proste radsi udela nekdo za 3 hodiny takovoudle slataninu pasti s skokama, nez vymyslet neco noveho co by tahle sphera vubec zvladla, kde by stejne nekdo do tejdne nadaval jak to nekde videl v jine hre....
Zabijeni 15min hlidace dveri "bez lootu" je pokud vim akorat v jednom dungu na DP, kde je to zas odmeneny tim ze tam neni jedina past a je tam dost lvl9 pokladu. (+ sem si celkem jistej ze ho nero nedosel :p)
Re: Ranger
Napsal: 16.10.2010 23:22:38
od Big Bud
Wizzy píše:
Ale i pasti urcuji obtiznost dungu a nero psal "vsech obtiznosti"

. Nikde na DP to neni tak, ze kdo udela krok vedle zabije vypravu (polemizovat by se dalo u hellbeastu, kteri jsou z pasti jen v dvou dungeonech). Vetsina tezkych spawn pasti se da lehce avoidnout tim ze lidi chodi v jedne rade, coz pak taky tahle piplacka je ve vetsine pripadu odmenena peknym pokladem.
Nerikam ale ze stavet celou obtiznost dungeonu na tom jak lidi kde slapou/skoky mezi ik potvory je ok, jen je to proste nejsnazsi zpusob. Pricemz kdyz se podivas kolik je aktivnich gm(skriptovat umi jedno) tak se ani nemuzes moc divit ze proste radsi udela nekdo za 3 hodiny takovoudle slataninu pasti s skokama, nez vymyslet neco noveho co by tahle sphera vubec zvladla, kde by stejne nekdo do tejdne nadaval jak to nekde videl v jine hre....
Zabijeni 15min hlidace dveri "bez lootu" je pokud vim akorat v jednom dungu na DP, kde je to zas odmeneny tim ze tam neni jedina past a je tam dost lvl9 pokladu. (+ sem si celkem jistej ze ho nero nedosel :p)
jajx, proto žádný nový dungy !.. chápu :p
E: ale už sme myslím dost OT, já s tím stejně nic neudělám, plakat jako ty neumím, tak to tady nemusíme dál spamovat...
Re: Ranger
Napsal: 18.10.2010 17:21:31
od Ciatronic
Jo ještě k těm úpravám těch brnění fena a ranger's nevím proč by se těm beněním mělo brát nějakej ten zásah do statu a ne jen přidat ten krk to ho radši nedělejte to si každej veme invul ring nebo leather gorget protože mu to da staty když budete chtít vzít staty těm kompletům aby to odpovídalo teď co je bez těch krků tak to si každej radši veme invul pokuď tedy nechcete upravit všechny ring a chain komplety jak jsem někde četl jo a ještě taky chybí gorget u blood kompletu na vampa a myslím si že ani ice ring gorget nebude ještě udělanej
Re: Ranger
Napsal: 18.10.2010 19:35:22
od Arianna
s tema gorgetama je to proste blbost hlavne u fena veci, rangers jdou delat pres RC tak budis misto casti ktere potrebuju si budu muset dodelat krky...ale fakt jakoze trochu se nad tim zamyslete
Re: Ranger
Napsal: 18.10.2010 22:01:02
od Mulambo
Ciatronic píše:Jo ještě k těm úpravám těch brnění fena a ranger's nevím proč by se těm beněním mělo brát nějakej ten zásah do statu a ne jen přidat ten krk to ho radši nedělejte to si každej veme invul ring nebo leather gorget protože mu to da staty když budete chtít vzít staty těm kompletům aby to odpovídalo teď co je bez těch krků tak to si každej radši veme invul pokuď tedy nechcete upravit všechny ring a chain komplety jak jsem někde četl jo a ještě taky chybí gorget u blood kompletu na vampa a myslím si že ani ice ring gorget nebude ještě udělanej
Ty si taky protirecis v kazdym druhym postu, ze? Pokud si pamatuju tak si to povazoval za pozitivni.
Re: Ranger
Napsal: 19.10.2010 11:06:12
od Ciatronic
jo je to pozitivni v tim ze to bude konecne komplet ale zase to neni pozitivni v tom ze se tomu uberou staty sem to naposledy cetl hodne na rachlo a neuvedomil sem si jak to presne je mysleno ale jinak jestli se chysta fakt ta revize vsech brneni tak to je neco jinyho to klidne at se tomu ubere kdyz to zasahne vsechno a ne jen konkretne tyhle brneni. Jo a kdyz sme tak u toho proc neni phoenix na vyber za rusty coiny? vzdyt je to stejne dobry jak warrior's nebo paladin's brnění řekl bych že i warrior's nebo paladin's padá víc z mobů než phoenix ten se poslední dobou stává dost nedostupným. Klidně bych to dal tomu obchodníkovi za 2k když už si myslíte že je to tak moc cenný
Re: Ranger
Napsal: 19.10.2010 11:18:31
od Acarus
Ciatronic píše:jo je to pozitivni v tim ze to bude konecne komplet ale zase to neni pozitivni v tom ze se tomu uberou staty sem to naposledy cetl hodne na rachlo a neuvedomil sem si jak to presne je mysleno ale jinak jestli se chysta fakt ta revize vsech brneni tak to je neco jinyho to klidne at se tomu ubere kdyz to zasahne vsechno a ne jen konkretne tyhle brneni. Jo a kdyz sme tak u toho proc neni phoenix na vyber za rusty coiny? vzdyt je to stejne dobry jak warrior's nebo paladin's brnění řekl bych že i warrior's nebo paladin's padá víc z mobů než phoenix ten se poslední dobou stává dost nedostupným. Klidně bych to dal tomu obchodníkovi za 2k když už si myslíte že je to tak moc cenný
Protoze je tam na vyber Rangers? ...
Komplet bez krku byl kompletem, protoze krk neexistoval. Komplet s krkem by mohl existovat pri zachovani soucasneho nastaveni kompletu. Co to znamena ? To znamena to, ze co se AR tyce se nic nemeni, jen krk bude mit stejnou AR jako komplet tzn. ze krk bude chranen AR stejnym ako ostatni casti tela = zvedne se pokryti urcitym ARkem plocha a vysledne AR bude vyssi. Druha stranka staty. Za a, krky nebudou davat zadne staty a komplet bude zachovan. Za b, krk bude davat nejake staty a tim padem nekde v kompletu bude odebrano to co bude davat krk.
Re: Ranger
Napsal: 19.10.2010 11:47:31
od Marcus De Raven
Ciatronic píše: ...
Vidíš, a podle mého názoru, odlišného od tvého, by bylo nej, kdyby top brnění (části na komplety) padaly tak, aby se zachovala jejich vzácnost, aby je neměl každý. Tak, aby ti každý kousek udělal velkou radost.
Stejně si přiznej, že ho mimo GZ nevezmeš, jen bys ho chtěl, protože je nej

stejně jako bych já jednou rád měl Ada plate komplet na Warra

.
A jsem pro revizi armorů obecně abys nebrblal

.
Re: Ranger
Napsal: 19.10.2010 12:00:16
od Ciatronic
Marcus De Raven píše:Ciatronic píše: ...
Vidíš, a podle mého názoru, odlišného od tvého, by bylo nej, kdyby top brnění (části na komplety) padaly tak, aby se zachovala jejich vzácnost, aby je neměl každý. Tak, aby ti každý kousek udělal velkou radost.
Stejně si přiznej, že ho mimo GZ nevezmeš, jen bys ho chtěl, protože je nej

stejně jako bych já jednou rád měl Ada plate komplet na Warra

.
A jsem pro revizi armorů obecně abys nebrblal

.
My tu o voze a ty tu o koze prosimte bavime se o ring brnenich a ne zadnych topkach