Stránka 6 z 6
Re: Fame systém (test)
Napsal: 24 srp 2013 17:32
od Smoce
Ciatronic píše:mám takovej nápad. nevím jestli by se to dalo zrealizovat ale asi jo něco podobného je v heroikach. Co takhle dát na začátek dungeonu aby postava dostala nějaký item který by zaznamenával jeho smrt pokud by postava v dungeonu nezemřela tak by gate na konci dávala i přez hranici 8,5k fame. pokud by zemřela tak jen do 8,5k. Samozřejmě že do lehčích dungeonů ve kterých je malá pravděpodobnost na to že člověk zemře by se dalo jen trocha fame max 250 ale nevím jestli je to technicky možné nastavit tak brány na konci
Spis bych to videl na zaznamenani fame pri vlezu do dungu a po projiti rewardou a pokud by fame na konci byla vyssi nez fame na zacatku hrac by dostal famedeed?...To neni tak hrozny bych rekl...Pokud clovek umre nedostane nic pokud ne dostane famedeed...Fair!
Re: Fame systém (test)
Napsal: 24 srp 2013 22:15
od Mihal
Shadowsong píše:tak ja myslim ze ak by sem nejaky aktivny prskovia vedeli realne napisat ake dungy, kolko smrti, ako im kolisala fame, dali by sa rewardy upravit aby davali inak fame prskom a inak fame zvysku...
To myslis vazne?
Ked to zoberiem len strucne, tak aktivny prsk je aj nbik co hrava prska aj prsk co chodi despy, takze umrtnost je velmi rozdielna u oboch. Okrem toho dostanes lag, padne ti net, cc, ... nieco sa pokazi a kludne zomries v dungu aj 10x a na druhy krat ani raz ... takto sa to brat neda a je to zbytocne zlozite (aj GM by museli zas setovat gaty, menit ich, upravovat ...). Napad Ciatronica by bol univerzalnejsi ... ale zas nie som scripter tak neviem posudit moznost realizacie ...
Re: Fame systém (test)
Napsal: 24 srp 2013 22:33
od Shadowsong
a co tym chcel basnik povedat? ano, myslim ze pre upravu je rovnako hodnotna skusenost aktivneho nbika co chodi deceity ako top true prska co chodi despy, kedze ta hra je pre oboch a oboch by sa ta uprava mohla dotknut. a islo mi prave o to aby hraci napisali ci dostali aj ten lag, pad netu a zomreli koli tomu, alebo ci umreli normalne na mobov. inak urcite bude jednoduchsie nastavovat na zaciatku dungov plosky rozdavajuce itemy ktore budu kontrolovat ci niekto umrel alebo nie a potom upravovat gaty aby kontrolovali tie itemy, ako upravit gate aby davala dvom povolaniam inak fame ako zvysku. takze vdaka za vsetkych za tvoj hodnotny post...
Re: Fame systém (test)
Napsal: 24 srp 2013 23:55
od Mihal
Songu, nebud tak zatrpknuty
. Ok tak chces statisticke zistovanie, fajn. Urci kriteria, zatriet subjekty, definuj hodnoty, sirku zistovania ... Samozrejme urob vyhodnotenie a sprav report pre GMka ...
Ja som, ak si si nevsimol, zastancom NBikov, takze lobujem hlavne v ich prospech ... Islo mi hlavne o to, ze preco sa skrabat lavou rukou cez celu hlavu na pravom uchu, ked ak to bude v priani GMiek, mozu to urobit jednoduchsie a extremny zasah to nebude a ani extremne zvyhodnenie niekoho.
Aj skuseny prsk zomrie v cove lebo robi blbosti, hra sa, skusa nieco nove, nechodi to naucene stale dokola ... takze to nema relevantnu hodnotu. Dobry mag ti nezomrie takmer nikdy (samozrejme ak si ta nahodou nevyberie medzi 2O sumami archer cez celu obrazovku ked na neho neutocis ani ho nevidis a pod.) a nbik ti zomrie aj v deciku 30x ...
Ja si dovolim tvrdit, ze som priemerny prsk so skusenostami a nezomriem 20 dungov po sebe a potom v jednom povedzme fdd zomriem 10x ... takto sa to brat fakt neda
Re: Fame systém (test)
Napsal: 26 srp 2013 12:29
od Strigwyr
Ked uz sa tu robia take zavazne zmeny vo fame, mozno ze by nebolo zle zvazit ci nebude davat gata deed do baglu od 8,5k fame...
a neviem preco, ale hockedy mne alebo aj inym hracom len tak "nachvilu" zmizne lord... ?
Re: Fame systém (test)
Napsal: 26 srp 2013 13:13
od Kesemot
Ako myslis ked si odlognuty ze ti zmizne?
Re: Fame systém (test)
Napsal: 26 srp 2013 13:33
od Strigwyr
Kesemot píše:Ako myslis ked si odlognuty ze ti zmizne?
nn... siel som si ice, bol som lord a v polke UQ zistim ze uz nie a na konci uz zase ano... (a urcite to nebolo nic spolocne s tym mini-strhavanim famy ked retreatnes z utoku)
Re: Fame systém (test)
Napsal: 26 srp 2013 14:40
od Mihal
Strigwyr píše:Kesemot píše:Ako myslis ked si odlognuty ze ti zmizne?
nn... siel som si ice, bol som lord a v polke UQ zistim ze uz nie a na konci uz zase ano... (a urcite to nebolo nic spolocne s tym mini-strhavanim famy ked retreatnes z utoku)
smrt?
Re: Fame systém (test)
Napsal: 26 srp 2013 15:30
od Nycte
Strigwyr píše:Kesemot píše:Ako myslis ked si odlognuty ze ti zmizne?
nn... siel som si ice, bol som lord a v polke UQ zistim ze uz nie a na konci uz zase ano... (a urcite to nebolo nic spolocne s tym mini-strhavanim famy ked retreatnes z utoku)
Mne sa tiez stavalo, bol som Lord, zabil som modraka a zrazu som lord nebol
Re: Fame systém (test)
Napsal: 26 srp 2013 16:33
od Kesemot
To bolo potrestanie od toho najvyssieho Nycte
Re: Fame systém (test)
Napsal: 29 srp 2013 21:35
od Mephist
Pokud uz nedava, mohla by davat rewarda na Glass hammer questu fame az do 10k?
Neni to rewarda na fame za odmenu, ale je to jako kompenzace za ztracenou fame pri vstupu na quest.
Re: Fame systém (test)
Napsal: 18 zář 2013 09:43
od Only Noob
Mihal píše: Problem je vsak pre prskov a clerov, ktory su len support dmg a tí tu fame tak nedostavaju ...
Pod todle se podepíšu. Včera sem za clera během destardu 1+2 nenabral z 8499 na Lorda. Takže další velmi důkladně promyšlená a kvalitně provedená změna, která zcela jistě zpříjemní hru 99% hráčům a neléčí komplex bůh ví koho, protože je prostě moc Lordů.
Re: Fame systém (test)
Napsal: 05 říj 2013 20:15
od Papez
Reward gate na questu pro nabíjení stardustu už nevrací fame?