Stránka 6 z 13

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 09.02.2013 21:56:03
od King
Qvido píše:Než začnete vypouštet posty typu Depka a spol. tak si uvědomte, že kdyby tyhle "kraviny" šli opravit, tak už se tak dávno stalo.
sme nemeli poklad v d4 kdyz uz psat OT tak poradne

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 13:46:17
od Smoce
Než to tu poserete uplně, tak udělejte timer nasedani/zesedani a je pokoj .. pořád manipulace se staty a podobně...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 14:30:10
od Ocroc
Díky, tohle nás nenapadlo, zachránil si celou situaci. Můžeš nám prosím zaslat skript do 51a přes který by to šlo udělat, aby byl ale zachován současný styl dismountování?

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 15:06:52
od Helloween
Ocroc píše:Díky, tohle nás nenapadlo, zachránil si celou situaci. Můžeš nám prosím zaslat skript do 51a přes který by to šlo udělat, aby byl ale zachován současný styl dismountování?
jak už tu bylo jednou řečeno....co to prostě vyřešit jinak..?
Prostě nadměrný používání sesedání trestat na jedinci a neřešit to plošně?

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 15:11:18
od Acarus
Helloween píše:
Ocroc píše:Díky, tohle nás nenapadlo, zachránil si celou situaci. Můžeš nám prosím zaslat skript do 51a přes který by to šlo udělat, aby byl ale zachován současný styl dismountování?
jak už tu bylo jednou řečeno....co to prostě vyřešit jinak..?
Prostě nadměrný používání sesedání trestat na jedinci a neřešit to plošně?
To jako mame stat nad kazdym se stopkama ? A co ti co nebudou sledovani ?
definovat nove pravidlo ? a on slezl o x+3 za t dobu, ja jsem v jailu a on ne. Takove veci resit ?

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 15:23:18
od Helloween
Acarus píše:
Helloween píše:
Ocroc píše:Díky, tohle nás nenapadlo, zachránil si celou situaci. Můžeš nám prosím zaslat skript do 51a přes který by to šlo udělat, aby byl ale zachován současný styl dismountování?
jak už tu bylo jednou řečeno....co to prostě vyřešit jinak..?
Prostě nadměrný používání sesedání trestat na jedinci a neřešit to plošně?
To jako mame stat nad kazdym se stopkama ? A co ti co nebudou sledovani ?
definovat nove pravidlo ? a on slezl o x+3 za t dobu, ja jsem v jailu a on ne. Takove veci resit ?
Proč to neřešit formou jak dřív skoro vše řešil balt? Z logu si tahat programem jen to, co chceš? (např.sprostý slova)
Nebo se do logu nezapisuje sesedání a nasedání? Netuším...ptám se.
A pravidlo definovat formou nadměrnýho používání? pokud ti někdo bude přeci sesedat 40x za sebou, tak je myslím nad slunce jasný, že to není košér.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 16:24:14
od Smoce
Ocroc píše:Díky, tohle nás nenapadlo, zachránil si celou situaci. Můžeš nám prosím zaslat skript do 51a přes který by to šlo udělat, aby byl ale zachován současný styl dismountování?

Ne, nemohl za tvoje arogantní chování vždy na icq... každopádně neříkej, že memmory + cykl + timer + flag na nasednutí + if/else <- neřeší nic? ahaa tak joooo ...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 17:11:02
od Irto
Helloween píše: Proč to neřešit formou jak dřív skoro vše řešil balt? Z logu si tahat programem jen to, co chceš? (např.sprostý slova)
Nebo se do logu nezapisuje sesedání a nasedání? Netuším...ptám se.
A pravidlo definovat formou nadměrnýho používání? pokud ti někdo bude přeci sesedat 40x za sebou, tak je myslím nad slunce jasný, že to není košér.
Hlavní problém je subjektívní názor každého GM a docela pracná záležitost nehledě že to 100% vede k pocitu křivd a podobných nesmyslů. Obecně co nejde vyřešit autmoatizovaně ale musí se hlídat lidsky bývá problém. Osobně se prostě domnívám že toto je ukázka jedné s mnoha krásných výhod pravě této ultimy nevím jak ostatní ale mě hraní na _, ani jiných shárdech nebavílo, pravě proto že tam tyto "Bugy" prostě nefunguji. Je to možná správně ale prostě zde to dělá hru zábavnějši proto se osobně divím že tyto "vlastnosti" se snažíte potlačit.

Doufám že cílem nemá být naštvání lidí a chápu že přistupujete k všemu stylem oni vždy remcaji a pak v pohodě hrají ale to může být i tím že prostě co jiného muže člověk dělat? Nehrát to neni řešení a zvyknout si neznamená že se něco povedlo.

Vidím že ste zavedli fajn změnu tykajicí se tohoto problému a to je shrink klamaku s hidu, nelíbí se mi to a nikdy nebude ale co mám dělat, bohužel jsem přesvědčen že už jste se rozhodli a stejně vás nic nepřesvědčí a něco prostě uděláte, hold zase se sníží nebo změní princip fungování protože proč? Jo 40x někdo sesedl s konika a ....

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 18:30:38
od Acarus
Irto píše:
Helloween píše: Proč to neřešit formou jak dřív skoro vše řešil balt? Z logu si tahat programem jen to, co chceš? (např.sprostý slova)
Nebo se do logu nezapisuje sesedání a nasedání? Netuším...ptám se.
A pravidlo definovat formou nadměrnýho používání? pokud ti někdo bude přeci sesedat 40x za sebou, tak je myslím nad slunce jasný, že to není košér.
Hlavní problém je subjektívní názor každého GM a docela pracná záležitost nehledě že to 100% vede k pocitu křivd a podobných nesmyslů. Obecně co nejde vyřešit autmoatizovaně ale musí se hlídat lidsky bývá problém. Osobně se prostě domnívám že toto je ukázka jedné s mnoha krásných výhod pravě této ultimy nevím jak ostatní ale mě hraní na _, ani jiných shárdech nebavílo, pravě proto že tam tyto "Bugy" prostě nefunguji. Je to možná správně ale prostě zde to dělá hru zábavnějši proto se osobně divím že tyto "vlastnosti" se snažíte potlačit.

Doufám že cílem nemá být naštvání lidí a chápu že přistupujete k všemu stylem oni vždy remcaji a pak v pohodě hrají ale to může být i tím že prostě co jiného muže člověk dělat? Nehrát to neni řešení a zvyknout si neznamená že se něco povedlo.

Vidím že ste zavedli fajn změnu tykajicí se tohoto problému a to je shrink klamaku s hidu, nelíbí se mi to a nikdy nebude ale co mám dělat, bohužel jsem přesvědčen že už jste se rozhodli a stejně vás nic nepřesvědčí a něco prostě uděláte, hold zase se sníží nebo změní princip fungování protože proč? Jo 40x někdo sesedl s konika a ....
Cilem rozhodne nema byt nastvani lidi, to bych si trosku kalel do svych kalhot, kdyz to sem davam, jde o to najit reseni.
Cilem ani neni to, ze by se v dungu nedalo slizt z jezditka a zpetne na nej nasednout, je to vec, ktera k dungovani patri, ale ma patrit i s rizikem, ze o to jezditko lze takto prijit.

Co se klamaku tyce, tak ja si ani nevsiml, ze by to slo kadi bez lahvicky, nikdy sem nemel potrebu je dokonce vubec shrinkovat. Jednou to byl klamak a konec. Jen u pipiny sem ji obcas stihl shrink. Kazdopadne si myslim, ze to ani jit pouze shrink kadi jit nemelo, pres hul ok, lahvickou jako zastara je to taky ok.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 18:59:00
od Raona
Acarus píše:
Helloween píše:
Ocroc píše:Díky, tohle nás nenapadlo, zachránil si celou situaci. Můžeš nám prosím zaslat skript do 51a přes který by to šlo udělat, aby byl ale zachován současný styl dismountování?
jak už tu bylo jednou řečeno....co to prostě vyřešit jinak..?
Prostě nadměrný používání sesedání trestat na jedinci a neřešit to plošně?
To jako mame stat nad kazdym se stopkama ? A co ti co nebudou sledovani ?
definovat nove pravidlo ? a on slezl o x+3 za t dobu, ja jsem v jailu a on ne. Takove veci resit ?
jsou i jine veci co resite na jedincich
to, ze by nekdo napraskal druhe, tim lip, usetrena prace, a pokud by lhal tak zdvojnasobit trest za obtezovani

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 19:07:24
od Ocroc
Smoce píše:
Ne, nemohl za tvoje arogantní chování vždy na icq... každopádně neříkej, že memmory + cykl + timer + flag na nasednutí + if/else <- neřeší nic? ahaa tak joooo ...
:(. Nelze nijak skriptově zasahovat do dclickání na charaktery ve hře, proto jednoduchý timer na nasednutí nelze udělat a proto se tu také řeší alternativní možnosti.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 19:52:36
od Ben180
Zrušte koně, zrychlovatka atd ... :) zvětšíte tím server :)

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 20:23:01
od Smoce
Ocroc píše:
Smoce píše:
Ne, nemohl za tvoje arogantní chování vždy na icq... každopádně neříkej, že memmory + cykl + timer + flag na nasednutí + if/else <- neřeší nic? ahaa tak joooo ...
:(. Nelze nijak skriptově zasahovat do dclickání na charaktery ve hře, proto jednoduchý timer na nasednutí nelze udělat a proto se tu také řeší alternativní možnosti.

Ano, to je pravda... ale lze mit napr. memmory , ktery bude mit cyklovani , s overovanim flagu kdyz jsi nasedut .. potom to vytvori dalsi mmemory a ten bude mit podminku a dalsich xxx radku aby nebugovalo to ...nic lehkyho ale ani nic sloziteho ..

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 21:41:12
od Ocroc
Nějak nechápu čemu by to mělo pomoct, když stále nijak neošetříš nasedání.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 21:51:08
od Raziel
Mno řekl bych že asi myslí že bude v cyklu nezávisle na ničem kontrolovat jestli jsi na jezdítku nebo ne a tím odchytí jestli se ten frag na jezdítku a bez něj nemění moc často ... ale je fakt že tím neošetříš nic když nemůžeš přímo do té akce dclick na jezdítko zasáhnoout nehledě na to že kdoví jak by tohle zatěžovalo server pro xxxx postav a charakterů... leda bys ho nějak z toho jezdítka zase shodil ale to vlastně nic neřeší protože to je to co ten hráč chce... ale nemám šajn jak vypadá script na 51a nebo co to umí jen se snažím přetlumočit jestli jsem správně pochopil smoceho nástin.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 10.02.2013 22:35:08
od Irto
Acarus píše: Cilem rozhodne nema byt nastvani lidi, to bych si trosku kalel do svych kalhot, kdyz to sem davam, jde o to najit reseni.
Cilem ani neni to, ze by se v dungu nedalo slizt z jezditka a zpetne na nej nasednout, je to vec, ktera k dungovani patri, ale ma patrit i s rizikem, ze o to jezditko lze takto prijit.

Co se klamaku tyce, tak ja si ani nevsiml, ze by to slo kadi bez lahvicky, nikdy sem nemel potrebu je dokonce vubec shrinkovat. Jednou to byl klamak a konec. Jen u pipiny sem ji obcas stihl shrink. Kazdopadne si myslim, ze to ani jit pouze shrink kadi jit nemelo, pres hul ok, lahvickou jako zastara je to taky ok.
Takže cílem je zvýšit riziko straty jezditka, nebo postihu hrače co chce jinému pomoc ano? Fakt se ti zdá že těch jezdítek v dungu umírá málo? Mne docela sere to ze dostanu ranu když jsem 5políček od moba? Sere mě že dostanu kulomet od archera, sere mě bambilion dalších věcí včetně toho že mi zmizel despice must před cca rokem diky zoně prostě jsou zde věci co dělají hru hrou a vaším cilem je ty opaky těchto nepřijemnosti eliminovat ale jiné co zvyšuji pravě to riziko nechat? To mi nepřijde moc fér tobě ano?

Jako sám random faktor teto hry je někdy až do nebe volající, také s tím nic neuděláte a je to k breku opravdu tě prosím zkuste tento nápad poslat k ledu je to možná drobnost ale která budě v jakékoli formě jen pro nasrání protože dopady budou úplně všude a možná mnohem horší než současný stav.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 11.02.2013 00:56:41
od Mihal
Acare mohol by si prosim povedat prípad kedy sa vam to zosadanie nepacilo alebo dat nejaku konkretnu situaciu? Mozno by ma napadlo nejake riesenie ale riesit abstraktne problemy a nie dobre definovane (skôr presne) je velmi obtiazne a radsej pracujem s konkretnymi vecami.
Dakujem

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 11.02.2013 01:16:19
od Arianna
no ono popravde nesetkal jsem se s temito lidmi kteri by 40x za minutu seslezali s jezditek, takze nevim ani kdo tohle praktiku.

Ale:
1. seslezani jezditek vede k castemu mizeni pri save
2. muze byt poisnuto coz vede k smrti jezditka
3. totalne tim zkazite solo hrani

Nechci byt nejaky rypavy, ale prijde mi ze rusit ci postihovat tohle, neni krok spravnym smerem i kdyz tezko rict.

Vy jakozto gmka proste jedete svoje tempo, kdyz se koukam na veci ktere se tu staly bud me a nebo jinym tak resite veci moc slozite popripade smerem, ktery se libi vam a i kdyz date nejakou konzultaci s hraci tak stejne to bude ze 70% dle vasich predstav. Nemuzete byt na hrace nastvani/popripade jim tady psat at misto "blbych" kecu pisou neco konstruktivniho, kdyz v mnoha pripadech prvne jednate a pak resite nasledky.

ted bych rad napsal par poslednich postrehu kterych jsem si vsiml tady forku.

1. uz je to delsi dobu co se par hracu snazi prosadit aby u guardiana byl nejak vylepsen ada heater a master vik-> bez reakce.
2. lide vam tady psali ze tempest je slaby-> vase reseni (prislo mi slozite) bylo ze jste misto posileni tempesta popripade uprave radsi udelali 2 nove top zbrane
3. 70% rangeru vam tady par mesicu psalo ze ostor je slaby-> puvodni reakce byla ze je vse v poradku, nasledne se vymyslely nejake nove sipky
4. vampove by chteli krev do nekterych dungu jako uq 3 ankh 1,2-> nepostrehl jsem nejakou reakci

a pak tady mame veci tkere se vyresily celkem hned

1. par lidi si pobrecelo proc nejde kopat horizit v morfu-> sup do par dni to bylo
2. par lidi si tady pobreci ze je nekdo sundal v gz-> sup guardi jsou na kazde obrazovce skoro 2
3. pruser s ld bardama-> ejhle zmena->Ldcka nefunguji spravne a jeste jsou za to vypravy trestany (co sem slysel) i kdyz tohle bych nebral moc v potaz ale stalo se

Co timto chci rict je to, ze nemuzete od spousty hracu cekat kladne reakce popripade napady kdyz budto kvuli par lidem co si nekde pobreci se delaji nesmyslne zmeny a nebo lide kteri by radi nejakou kloudnou upravu chteli tak ji nedostanou a kdyz ano tak zase ze 70% dle vasich predstav jak by jste chteli aby to fungovalo.

A ted bych jeste rad podotknul: netvrdim ze to takhle je, ale radovi hraci si to nejspis takto vykladaji nebot to takhle i vypada.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 11.02.2013 07:37:43
od King
a jinak jsou to pekne vymysly ja skousel slezt z jezditka makrem a opravdu dosahnout cisla 40x za 60sec nejde vzdycky me to odlogne ... takze myslim ze tento problem je vyresen ...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 11.02.2013 08:29:12
od Ocroc
Arianna píše:no ono popravde nesetkal jsem se s temito lidmi kteri by 40x za minutu seslezali s jezditek, takze nevim ani kdo tohle praktiku.

Ale:
1. seslezani jezditek vede k castemu mizeni pri save
2. muze byt poisnuto coz vede k smrti jezditka
3. totalne tim zkazite solo hrani

Nechci byt nejaky rypavy, ale prijde mi ze rusit ci postihovat tohle, neni krok spravnym smerem i kdyz tezko rict.

Vy jakozto gmka proste jedete svoje tempo, kdyz se koukam na veci ktere se tu staly bud me a nebo jinym tak resite veci moc slozite popripade smerem, ktery se libi vam a i kdyz date nejakou konzultaci s hraci tak stejne to bude ze 70% dle vasich predstav. Nemuzete byt na hrace nastvani/popripade jim tady psat at misto "blbych" kecu pisou neco konstruktivniho, kdyz v mnoha pripadech prvne jednate a pak resite nasledky.

ted bych rad napsal par poslednich postrehu kterych jsem si vsiml tady forku.

1. uz je to delsi dobu co se par hracu snazi prosadit aby u guardiana byl nejak vylepsen ada heater a master vik-> bez reakce.
2. lide vam tady psali ze tempest je slaby-> vase reseni (prislo mi slozite) bylo ze jste misto posileni tempesta popripade uprave radsi udelali 2 nove top zbrane
3. 70% rangeru vam tady par mesicu psalo ze ostor je slaby-> puvodni reakce byla ze je vse v poradku, nasledne se vymyslely nejake nove sipky
4. vampove by chteli krev do nekterych dungu jako uq 3 ankh 1,2-> nepostrehl jsem nejakou reakci

a pak tady mame veci tkere se vyresily celkem hned

1. par lidi si pobrecelo proc nejde kopat horizit v morfu-> sup do par dni to bylo
2. par lidi si tady pobreci ze je nekdo sundal v gz-> sup guardi jsou na kazde obrazovce skoro 2
3. pruser s ld bardama-> ejhle zmena->Ldcka nefunguji spravne a jeste jsou za to vypravy trestany (co sem slysel) i kdyz tohle bych nebral moc v potaz ale stalo se

Co timto chci rict je to, ze nemuzete od spousty hracu cekat kladne reakce popripade napady kdyz budto kvuli par lidem co si nekde pobreci se delaji nesmyslne zmeny a nebo lide kteri by radi nejakou kloudnou upravu chteli tak ji nedostanou a kdyz ano tak zase ze 70% dle vasich predstav jak by jste chteli aby to fungovalo.

A ted bych jeste rad podotknul: netvrdim ze to takhle je, ale radovi hraci si to nejspis takto vykladaji nebot to takhle i vypada.
Úpravy herního systému se dělají s nejlepším svědomím že to serveru prospěje. Občas musíme být na daný problém upozorněni, protože nikdo nemá čas sledovat vše ve hře 24/7. Z toho důvodu se některé věci vyřeší dříve než ostatní. Samozřejmě některé věci se vám líbit nemusí a nebudou, nicméně většině hráčů chybí globální pohled na danou věc, proto se také často dělají úpravy čistě schválené GM Teamem.

Je zásadní rozdíl v herním nastavením (pk kempící v hidu lidi u GM Mortaru a logoutující instatně bez criminal flagu) a v úpravě čistě pro jednu specializaci. Většinu toho co se navrhne si přečteme, ale když tam vidíme nějaký hlod typu "gm už by se jako mohlo vyjádřit, chceme reakci gm apod." tak to má stejný efekt jako "jsi tu?" na ICQ a nereagujeme na to.

Pracuje se nějakým tempem a postupně je v plánu to vše (o čem si myslíme že hře prospěje) dodělat.