Zadnej dnesni mladej, pokud nema pres nekoho vazbu na UO to hrat nepujde, nebo sem na chvili prijde pokud ho zrovna omrzelo neco na wow, ale nevydrzi. Je uplne jedno jestli mu date max postavu a vybavu k tomu.
Tvorba novejch postav a to, aby nemuseli v lepsim pripade poloafk makrovat se tyka lidi kteri zde hraji, nebo se vraci, tak jim to za mamon dejte.
Kdysi jsem si treba myslel, ze narocnost vytrenovani postavy odradi zmetky od lumparen za ktere hrozi ban, ale tohle maji podchycene velmi dobre, takze to nema zadny vyznam
Jak na to když chcete diskutovat na neco co je bez diskuze?
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na to když chcete diskutovat na neco co je bez diskuze?
Já jsem se už také dvakrát "vracel" a vyskillování postav je, v porovnání s tím nahnat na ně použitelnou výbavu, celkem snadná záležitost. Mě osobně tedy vůbec nejde o nějaký čas, který musím strávit sledováním seriálu_a_journalu když pajďulák stojí v cechu warrů a mlátí se sekáčkem, případně banduje, případně do sebe střílí šipky...
Jen mi to prostě přijde zbytečné - udělala se opravdu spousta věcí, aby si opravdoví nováčči mohli alespoň trochu užít hru - udělal se jim i nový NB dung, venku nějaká ta chráněná místa, ale stejně se domnívám, že 99% hráčů, kteří v NB dungu nejsou si stejně charakter někde nějak a především co nejrychleji vyskillují k použitelnosti do dungů, případně PvP.
Nějaký přínos, který to může mít pro server je snad jen v nějaké té ekonomické rovině, jako že se propálí tuna regů a bandáží, případně pár sekáčků? Mno... Jeden výleh v dungu to asi nebude ne?
Na stranu druhou to možná opravdu někoho může odradit od toho, aby tu začal !znovu! hrát - tím chci říct, že než povolovat AFK, jsem pro nastavení potřebných (bojových) hodnot skillů u jednotlivých povolání na max, a to prosím proto, protože to je to, co by mohlo přitáhnout nové lidi.
Pokud to není potřeba (není to cílem) je tahle diskuze celkem zbytečná a na systému není třeba nic moc měnit. Tu hru ale už stejně nehraje při tréningu nikdo - sledování journalu opravdu nepovažuji za hraní, i když je na kousek toho herního okna opravdu vidět...
Jen mi to prostě přijde zbytečné - udělala se opravdu spousta věcí, aby si opravdoví nováčči mohli alespoň trochu užít hru - udělal se jim i nový NB dung, venku nějaká ta chráněná místa, ale stejně se domnívám, že 99% hráčů, kteří v NB dungu nejsou si stejně charakter někde nějak a především co nejrychleji vyskillují k použitelnosti do dungů, případně PvP.
Nějaký přínos, který to může mít pro server je snad jen v nějaké té ekonomické rovině, jako že se propálí tuna regů a bandáží, případně pár sekáčků? Mno... Jeden výleh v dungu to asi nebude ne?
Na stranu druhou to možná opravdu někoho může odradit od toho, aby tu začal !znovu! hrát - tím chci říct, že než povolovat AFK, jsem pro nastavení potřebných (bojových) hodnot skillů u jednotlivých povolání na max, a to prosím proto, protože to je to, co by mohlo přitáhnout nové lidi.
Pokud to není potřeba (není to cílem) je tahle diskuze celkem zbytečná a na systému není třeba nic moc měnit. Tu hru ale už stejně nehraje při tréningu nikdo - sledování journalu opravdu nepovažuji za hraní, i když je na kousek toho herního okna opravdu vidět...
Re: Jak na to když chcete diskutovat na neco co je bez diskuze?
V zadne hre nejsi namax, ve wowku apod mas lvl system a tady system skillu, kdyz budes mit vse max takl se uo uz nenaucis hrat, bo nevius co a jak dela , a proste nesmysl
Re: Jak na to když chcete diskutovat na neco co je bez diskuze?
Nesouhlasim. Dostanu max postavu(vse ostatni nez max postava nema ted pro hru zadny vyznam, neberu li solo vybirani pokladu v nb dungach), potom vyber jestli chci projit nejaky tutorial, ktery me nauci ovladani hry, neco o npc, postave, proste nutne zaklady. Nebo pokud jsem uz zkuseny hrac jit rovnou do sveta
Re: Jak na to když chcete diskutovat na neco co je bez diskuze?
Wowko jsem začal hrát jen tak ze srandy a tam můžeš chodit dungy prakticky od začátku je tam pořád hromada lidí kteří s tebou půjdou navíc je tam na dungy systém "náhodné skupiny" kdy prostě řekneš že chceš jít dung a jak se najde dost hráčů co chcou jít ten dung taky tak tě to tam portne a můžeš jít.Wallace píše:V zadne hre nejsi namax, ve wowku apod mas lvl system a tady system skillu, kdyz budes mit vse max takl se uo uz nenaucis hrat, bo nevius co a jak dela , a proste nesmysl
Jsem prostě taky pro dát prostě ty skilly do začátku větší, možná ne max, jestli to je GM proti srtsti ale tak at s tím jde hrát, mít nějaký dopad na hru ... i když myslím že dost povolání je už udělaných tak že bez specky a pořádného equipu jako bys nebyl alespon bys mohl chodit opravdové dungy a ne nějaké nb kraviny kde na konci najdeš poklad kde je pár bandů a lahví.
Pořád se můžou nechat podpůrné skilly na minimální hodnotě.
Já nevím ... kdysi se začínalo se skillama na 50ti ... pak protože na DP hrálo pořád víc a víc lidí že to server nedával - > věčné lagy tak se zavedl nb kopací důl a snížily se počáteční skilly na polovinu ... a proč ? aby to lidi odradilo protože nikomu se nelíbilo hrát na té lagpárty co tady byla.
Důvod proč se to nevrací do starých kolejí je asi ten že mezi GM prostě není nikdo, kdo by chápal jaká to je otrava s těma skillama hrát a nebo viděl jaký je tedka propastný rozdíl mezi novou postavou a postavou řekněme průměrného hráče.
O schopnostech hráče ani nemluvím...
Mě by fakt zajímalo co si GM myslí že by se mohlo pokazit ? že si každý udělá novou postavu a bude hrát ? nebo že hráči kteří už tak mají postavu snad každého povolání si udělají ještě další postavy ? Vadí vám snad že by se tu objevili lidi co by si chtěli zahrát jen pvp ? Důvod že se vám to nelíbí mi přijde jak názor starého dědy který nikdy neměl rád žádné změny, nehledě na to jaké ty změny byly, a s nostalgií vzpomínal jak to tady bylo hezké za komoušů ... prostě to tak je už spoutu let tak proč by se to mělo měnit žejo a konec diskuze.