Náročnost Dungeonů
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25 srp 2008 09:13
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náročnost Dungeonů
Nj už nejsou Despi jen pro dvě výpravy, někdo má strach o itemky v bedne ?
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Re: Náročnost Dungeonů
Ne.. ne ne ne ne ono to přece nemuže zustat tak jak to bylo odjakziva. To by me zajmalo koho to zas napadlo kdyz uz stezujete dungy doplnujte aspon pekne pokladky posledni dobou je to fakt bida.Posledni asi 4 řise co jsem byl z toho 1x sem mel poklad nebo 2x by mi ten poklad nestacil ani na najem domecku...
Proc to nenechate jak to bylo stezuji se dungy... s tim ruku v ruce jde i casova narocnost doopravdy u toho nikdo nechce sedet pul dne az na nejake vyjimky ale to jsou pripady pro Psychiatrickou Léčebnu v Bohnicich a pak chcipnout na past co me vyskoci pod nohama to bych pak zabijel...
Proc to nenechate jak to bylo stezuji se dungy... s tim ruku v ruce jde i casova narocnost doopravdy u toho nikdo nechce sedet pul dne az na nejake vyjimky ale to jsou pripady pro Psychiatrickou Léčebnu v Bohnicich a pak chcipnout na past co me vyskoci pod nohama to bych pak zabijel...
Re: Náročnost Dungeonů
Tak já nikdy žádného Empa neznal protože jsem nehrál nějakou dobu a jak tady čtu co tady píšeš tak jsem se dost zklamal. Měl jsem za to že jsi pan hráč a místo toho mi přijde že si hledíš jen svých zájmů.Empair píše:... něco kam se dá zajít ztratit eqip pokud mám chuť to zkusit. Tuto výzvu představoval vždy dung despise, později despise 4 a pride peklo ... no a dnes už jsou to "jen" dlouh dungy ...
GM by měli dělat dungy podle toho jak chceš ty a ne podle toho co je lepší pro celý server ? Pokud bude dung dostupný pro všechny a projitelný, tak GM investují čas a usílí upravám celé komunitě ... před těmi pár roky dělali upravy pro dvě výpravy.
Což mě přivádí k pokladům ... ono je lehké dát TOP část do TK kde se podívá uplně kdokoliv, než dát zlatou sochu do despu 4 kde chodí jedna nebo dvě guildy. Není to support ? ... Někdo projde 50x tk a někdo jednou despa a i z té jedné výpravy si vydělá 100x více než ti z těch 50ti.
Mimochodem osobně by mě dung pro dvě guildy dělat nebavilo a už vůbec ne doplnovat jim poklad.
Re: Náročnost Dungeonů
Podla mna je tu dungov dostupnych pre vsetkych dost. Dokonca aj desp bol pre vsetkych, pretoze pokial viem , nebola tam gate pre only GP/Arandilovcov a kludne si si mohol poskladat skupinu a ist tam tiez. Tym ze je desp pre vsetkych prejditelny ( tzn zoberem 7 warov 2 clerov a 1 maga a beham tam bez pasci ) tak podla mna trosku stratil vyznam toho privlastku TOP. TOP dung by mal byt urceny pre hracov ktory su v tom pvm proste top a nie pre kohokolvek co si to zacne chodit na prvy pokus.Raziel píše:GM by měli dělat dungy podle toho jak chceš ty a ne podle toho co je lepší pro celý server ? Pokud bude dung dostupný pro všechny a projitelný, tak GM investují čas a usílí upravám celé komunitě ... před těmi pár roky dělali upravy pro dvě výpravy.
Again... Nikto ti tam nebranil ist vybrat ten poklad. Poklad tiez nebol linknuty len na arovo/empovo poklikanie a mohol si ho vybrat kazdy.Raziel píše:Což mě přivádí k pokladům ... ono je lehké dát TOP část do TK kde se podívá uplně kdokoliv, než dát zlatou sochu do despu 4 kde chodí jedna nebo dvě guildy. Není to support ? ... Někdo projde 50x tk a někdo jednou despa a i z té jedné výpravy si vydělá 100x více než ti z těch 50ti.
Mimochodem osobně by mě dung pro dvě guildy dělat nebavilo a už vůbec ne doplnovat jim poklad.
To co ty popisujes je ekvivalent toho ze chces porazit Federera v tenise, ale miesto toho aby si tvrdo trenoval, aby si to zvladol, tak radsej Federerovi zlomis obe ruky.
Re: Náročnost Dungeonů
Nycte píše:něco
Re: Náročnost Dungeonů
a uz jsi v tom despu behal ze jsi si tak jisty ze je to bez pasti?Nycte píše: Podla mna je tu dungov dostupnych pre vsetkych dost. Dokonca aj desp bol pre vsetkych, pretoze pokial viem , nebola tam gate pre only GP/Arandilovcov a kludne si si mohol poskladat skupinu a ist tam tiez. Tym ze je desp pre vsetkych prejditelny ( tzn zoberem 7 warov 2 clerov a 1 maga a beham tam bez pasci ) tak podla mna trosku stratil vyznam toho privlastku TOP. TOP dung by mal byt urceny pre hracov ktory su v tom pvm proste top a nie pre kohokolvek co si to zacne chodit na prvy pokus.
Re: Náročnost Dungeonů
Fedor - ty si si všimol sťaženie dungov? Neviem teda, že by prebehli zmeny okrem toho odhidu ale to považujem skôr za prudiace ako sťažujuce ale je pravda, že teraz som dlhšie nikde nebol. A očakávaš, že ríša, čo neviem prečo dostala nazov top dung (asi len kvoi časovej naročnosti) by mala obsahovať velký poklad. Je to snad najlahší dung z velkých dungov. Nebezpečnejší je aj Destard 2-3. A kazdý dung bez pokladu je takmer na hranici preplatenia spotrebaku nielen riša. Pripadá mi skôr, že ťa štve, že ked ťa konečne zobrali do GP tak nemáš taký mamon ako si čakal a aký kedysi býval v pokladoch. Hej nemáš tolko času ale chodíš stále ríšu a top dungy ... Poklady momentálne zodpovedajú obtiažnosti dungov, čo sa mi samozrejme nepáči lebo ako som písal, rád by som nejakú výzvu
Raziel - Tak podla teba by sa mali doplnat poklady rovnomerne na všetky dungy? Takže do jasiel dat tiež topko, lebo nbik ktory sa vykopal ma narok na topko ved predsta strávil hodinku v dungu s equipom za 25k ... Podla mňa su topka pre top hračov a preto by nemali byt lahko dostupne hračom čo nedosahuju vyššie herne skúsenosti a zručnosti. A k tomu despu 4 a pokladu. Nikto desp nevybral x mesiacov, možno rok a bol tam poklad za 40-50 milionov. Je to najtažší dung (nechalo sa tam x desiatok milionov v equipe) a nebol velmi dlho vybrany, takže ta zlata socha bol velmi velky prepísk. A dobre poklady maju motivovať aj takých ako si ty aby tam skúsili ist a nie len plakat na forku ... čo viem chodíš s amontkou tak nech ťa tam zoberu a uvidíš aké to je. A zdá sa ti nespravodlivé že výprava z despu zarobí viac ako vyprava trebars z cove? Do despu sa bere drahší equip (neplatí to pre každého, ja chodim v tom istom do všetkých dungov), viac spotrebaku,, dungy sa chodia niekolkonasobne dlhšie a to hlavné, je tam nehorazne vyššie riziko vylahu. Preto si myslíš, že take tk, ktore si solne paladin v equipe za 1M má mať rovnaký poklad ako 8 členná vyprava v equipe od 8M vyššie(my sme tam nosili minimalne tak 2 topka tak si pripočítaj tak 20M) a ktorá tam je minimálne tak 2x dhlšie a s oveľa vačším rizikom výlahu?
Longu - Náš mág si tam behá ako v deceite a ked vyskočí arach tak je to sviatok . Maximálne sme tam mali tusim 4 arachov čo v starom despe bol bežný jav. A ano, bol som tam dokonca vo všetkych ... neplati to pre D4, tam je pascí pooooooooooooooodstatne viac.
Raziel - Tak podla teba by sa mali doplnat poklady rovnomerne na všetky dungy? Takže do jasiel dat tiež topko, lebo nbik ktory sa vykopal ma narok na topko ved predsta strávil hodinku v dungu s equipom za 25k ... Podla mňa su topka pre top hračov a preto by nemali byt lahko dostupne hračom čo nedosahuju vyššie herne skúsenosti a zručnosti. A k tomu despu 4 a pokladu. Nikto desp nevybral x mesiacov, možno rok a bol tam poklad za 40-50 milionov. Je to najtažší dung (nechalo sa tam x desiatok milionov v equipe) a nebol velmi dlho vybrany, takže ta zlata socha bol velmi velky prepísk. A dobre poklady maju motivovať aj takých ako si ty aby tam skúsili ist a nie len plakat na forku ... čo viem chodíš s amontkou tak nech ťa tam zoberu a uvidíš aké to je. A zdá sa ti nespravodlivé že výprava z despu zarobí viac ako vyprava trebars z cove? Do despu sa bere drahší equip (neplatí to pre každého, ja chodim v tom istom do všetkých dungov), viac spotrebaku,, dungy sa chodia niekolkonasobne dlhšie a to hlavné, je tam nehorazne vyššie riziko vylahu. Preto si myslíš, že take tk, ktore si solne paladin v equipe za 1M má mať rovnaký poklad ako 8 členná vyprava v equipe od 8M vyššie(my sme tam nosili minimalne tak 2 topka tak si pripočítaj tak 20M) a ktorá tam je minimálne tak 2x dhlšie a s oveľa vačším rizikom výlahu?
Longu - Náš mág si tam behá ako v deceite a ked vyskočí arach tak je to sviatok . Maximálne sme tam mali tusim 4 arachov čo v starom despe bol bežný jav. A ano, bol som tam dokonca vo všetkych ... neplati to pre D4, tam je pascí pooooooooooooooodstatne viac.
Re: Náročnost Dungeonů
Raziel :
Vidim ze si asi nikdy D4 za stara nebyl, zlata socha ?
1x dojdes a mas vic nez ti co dojdou 50x TK?
takze, zlata socha tam nikdy nebyla:), mozna pro nejake suportaky ale nevim o tom, (pokud neberu cas 8 let zpet).
Vis, ono 1x projit despa 4 mohlo znamenat zes tam predtim 4x umrel a nechal tam dohromady mnohem vic nez ste si vynesli, ale ti co dosli 50x TK tam snad ani umrit nejde a kdyz uz tak ta vybava se rozhodne nevyrovna vybave do despu 4, mozna si z TK nevytahli nejake rare itemy k nicemu, ale rozhodne se jim to vyplati.
A v tuto dobu se top dungy ani nevyplati chodit. Poklad v despu 3 slozenej z +9 zbrani? to uz si radsi v tom poctu lidi co de toho despa zabehnu 5 medium dungu a si na tom mnohem lip a mas to mnohem rychleji:D
Ja chapu ze lidi co se nikdy nesnazili zlepsovat svuj herni skill, nevedi co je to poradna vybava, nevenovali tomu tolik casu jako jini se konecne radi podivaj do dungu jako desp a pod. Jen je faktem ze tu schazi nejaka vyzva. Vsichni budou chodit vsechno s minimalni sanci umrit v nezavyslosti na schopnostech hracu?
Vidim ze si asi nikdy D4 za stara nebyl, zlata socha ?
1x dojdes a mas vic nez ti co dojdou 50x TK?
takze, zlata socha tam nikdy nebyla:), mozna pro nejake suportaky ale nevim o tom, (pokud neberu cas 8 let zpet).
Vis, ono 1x projit despa 4 mohlo znamenat zes tam predtim 4x umrel a nechal tam dohromady mnohem vic nez ste si vynesli, ale ti co dosli 50x TK tam snad ani umrit nejde a kdyz uz tak ta vybava se rozhodne nevyrovna vybave do despu 4, mozna si z TK nevytahli nejake rare itemy k nicemu, ale rozhodne se jim to vyplati.
A v tuto dobu se top dungy ani nevyplati chodit. Poklad v despu 3 slozenej z +9 zbrani? to uz si radsi v tom poctu lidi co de toho despa zabehnu 5 medium dungu a si na tom mnohem lip a mas to mnohem rychleji:D
Ja chapu ze lidi co se nikdy nesnazili zlepsovat svuj herni skill, nevedi co je to poradna vybava, nevenovali tomu tolik casu jako jini se konecne radi podivaj do dungu jako desp a pod. Jen je faktem ze tu schazi nejaka vyzva. Vsichni budou chodit vsechno s minimalni sanci umrit v nezavyslosti na schopnostech hracu?
Re: Náročnost Dungeonů
Nooooo když tu mluvíme o výzvách hráč kterej tu hraje XY let už tu výzvu moc asi nevidí nikde nemyslíš? Je to jako jiné hry když ji otočíš tak si to jen parkrát zopakuješ aby jsi našel třeba bonusy atd.. ale časem to pro tebe ztratí jistou jiskru. Takže bych řekl že pokud už to pro vás tu jiskru nemá možná je čas se poohlednout po něčem jiném nebo počkat až se otevřou jiné dungy (snad se otevřou) stěžovat stale stavající dungu je podle mě chyba. Protože to eliminuje 70% hráčské komunity protože když se tam třeba jednou vypraví tak pak dojde ke změně(stížení) a zase nic zase zbydou jen ty samé dungy.
Takže to že se nyní z vašich TOP dungů stavají pro normální hráče dosažitelnějš věci vůbec není podle mého názoru špatné. Spíš je horší že se neotvírají nové dungy ať už LOW, MEDIUM nebo TOP.
K pokladům - ono pokud to někdo hraje jen pro ten mamon tak holt je z těch pokladů zklamanej, mě třeba nevadí když poklad není chodím to pro zábavu. A když už je tak je mi opravdu jedno co v něm je všechno se dá něják využít ať už to jsou ty +9zbraně nebo topko v TK. Jednou za čas prostě se objeví někde v lehčích dungách lepší poklad....
Takže to že se nyní z vašich TOP dungů stavají pro normální hráče dosažitelnějš věci vůbec není podle mého názoru špatné. Spíš je horší že se neotvírají nové dungy ať už LOW, MEDIUM nebo TOP.
K pokladům - ono pokud to někdo hraje jen pro ten mamon tak holt je z těch pokladů zklamanej, mě třeba nevadí když poklad není chodím to pro zábavu. A když už je tak je mi opravdu jedno co v něm je všechno se dá něják využít ať už to jsou ty +9zbraně nebo topko v TK. Jednou za čas prostě se objeví někde v lehčích dungách lepší poklad....
Re: Náročnost Dungeonů
Neco prosim vas tem lidem od empaira dejte at maji sve vyzvy a mohou dokazat, ze jsou proti ostatnim v klikani na klavesnici mnohem lepsi
Re: Náročnost Dungeonů
Hram to už relativne dlho a je pravda, že sa mi ciele pomaly plnia ... A o to ide, všetko som už prešiel, poznam na spamať dungy takže ich chodim po slepačky. Popravde, už mi ten dung nemá čo ponúknuť, ničím ma neprekvapí, poznám pasce takmer naspamat ... Jediné čo ešte ponúka výzvu sú dungy v zníženom počte, bez istého povoloania (napr. ankh v 2 plechoch, Fdd, blood v 1/3 hračov ako to chodia iné guildy...) ale už toho moc nie je ... Nové dungy by aspon na chvílku utíšili tento hlad alebo zmeny v dungoch, prehadzanie pascí ... Aj teba prestane časom baviť dung ktorý chodíš často a poznáš ho naspamať.... je to normálne a prirodzene ...erunno píše:Nooooo když tu mluvíme o výzvách hráč kterej tu hraje XY let už tu výzvu moc asi nevidí nikde nemyslíš? Je to jako jiné hry když ji otočíš tak si to jen parkrát zopakuješ aby jsi našel třeba bonusy atd.. ale časem to pro tebe ztratí jistou jiskru. Takže bych řekl že pokud už to pro vás tu jiskru nemá možná je čas se poohlednout po něčem jiném nebo počkat až se otevřou jiné dungy (snad se otevřou) stěžovat stale stavající dungu je podle mě chyba. Protože to eliminuje 70% hráčské komunity protože když se tam třeba jednou vypraví tak pak dojde ke změně(stížení) a zase nic zase zbydou jen ty samé dungy.
Takže to že se nyní z vašich TOP dungů stavají pro normální hráče dosažitelnějš věci vůbec není podle mého názoru špatné. Spíš je horší že se neotvírají nové dungy ať už LOW, MEDIUM nebo TOP.
K pokladům - ono pokud to někdo hraje jen pro ten mamon tak holt je z těch pokladů zklamanej, mě třeba nevadí když poklad není chodím to pro zábavu. A když už je tak je mi opravdu jedno co v něm je všechno se dá něják využít ať už to jsou ty +9zbraně nebo topko v TK. Jednou za čas prostě se objeví někde v lehčích dungách lepší poklad....
Ak sa TOP dungy stanú dostupné pre všetkých ludia ich prejdu a nebudu mat už ciele ... Takže budú chcieť nové dungy alebo ťažšie ... a dostane sa to k názorom ako mam napr. ja.
Poklady. To iste ako o tych dungoch ... ak ludia nazbieraju velky majetok, nebaví ich už moc dungovať, stratia ciele lebo maju 100x +9 zbran 2O kompletov brniek, 40 kamenoviek, 12O sutrov ... preto itemy bežného použitia pre neho nie su motivačné skôr má záujem čo mu bežne nepadne, topka, top zbrane, vzácne veci bežného použitia ...
Re: Náročnost Dungeonů
No mě to asi bavit jen tak nepřestane protože já tam nejdu za žádným cílem jako třeba ty mě stačí to dojít a hlavně se u toho bavím s těma lidma. Ty lidi jsou podle mě to co dělá tuhle hru tím čím je. Pokud v pokladu je něco co nevyužiju tak to nechám těm co to využijou.. POKLAD JE A VŽDYCKY BUDE POUZE "NĚCO NAVÍC"
Re: Náročnost Dungeonů
jestli se s lidma bavis jen kdyz des dung, tak to bych te v guilde mit nechtel.erunno píše:No mě to asi bavit jen tak nepřestane protože já tam nejdu za žádným cílem jako třeba ty mě stačí to dojít a hlavně se u toho bavím s těma lidma. Ty lidi jsou podle mě to co dělá tuhle hru tím čím je. Pokud v pokladu je něco co nevyužiju tak to nechám těm co to využijou.. POKLAD JE A VŽDYCKY BUDE POUZE "NĚCO NAVÍC"
nekteri lidi vubec nevi, tady nejde o to mit mamon, ale kdyz uz du nakej "top" dung tak ocekavam v pokladu neco co v bance nemam 100x
poklad slozenej z +9 neni nic navic
Re: Náročnost Dungeonů
Ehm ja jsem psal že se bavím s lidma jen u dungu? KDE?! Ovšem pokud jsi to tak pochopil tak nevím no....Tersivan píše:jestli se s lidma bavis jen kdyz des dung, tak to bych te v guilde mit nechtel.
nekteri lidi vubec nevi, tady nejde o to mit mamon, ale kdyz uz du nakej "top" dung tak ocekavam v pokladu neco co v bance nemam 100x
poklad slozenej z +9 neni nic navic
Ovšem taky ty poklady můžou zustávat prazdné že? Myslím že by to naštvalo hrače asi daleko víc než když tam bude pár devítkových zbraní.
Re: Náročnost Dungeonů
Pokud mas toho equipu tolik co ti brani ho treshnout a jit to bez equipu? Co brani těm TOP hračum dojit TOP dung ve veritku? Chcete vyzvy? udělejte si je je to celkem snadne dejte si omezeni sami a go on aby to mělo adrenalin každy si vemte sebou topko do pack koně ať když tam umřete tak mate ten adrenalin že jste tam něco nechali. Chcete vyzvy zahrajte si ruletu možna vam na to GM přistoupi dojděte dung vložte do něj ty vaše TOPka co připadně v pokladě chcete mit a kopněte napište page že jste to zašli a dali jste si poklad jak ma vypadat a že očekavate něco podobného při přištim pruchodu. Udělate připadně radost dalši vypravě co to pujde nebo sami sobě možna vam to i GM nadubluji.Tersivan píše: jestli se s lidma bavis jen kdyz des dung, tak to bych te v guilde mit nechtel.
nekteri lidi vubec nevi, tady nejde o to mit mamon, ale kdyz uz du nakej "top" dung tak ocekavam v pokladu neco co v bance nemam 100x
poklad slozenej z +9 neni nic navic
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náročnost Dungeonů
Tak to teda muzem zrusit vsechny dungy a nechat jen deceit. A vyzvy a dobrodruzstvi si muze kazdej delat podle toho, jak slabej equip a jakej mamon do packa si s sebou vezme?Irto píše:...
Top dungy jsou urceny pro TOP hrace. Nemuzete chtit, aby do nich mohl uspesne chodit kazdej.
Maji byt vyzvou, maji proverit sehranost a ruzny taktiky. Ma v nich byt velka sance na vyleh a kazdy zalameni musi byt znat.
Idealni by bylo, kdyby si despy(nebo nejaky nove vytvoreny TOP dungy, pokud desp uz nema byt top) vzalo na starost GM, co ma dost casu a prubezne ten dung porad doupravovalo a pozmenovalo(pasti, monstra, ruzny prekvapeni apod.), tak aby se to nedalo nachodit. Myslim, ze kdysi takhle desp nekdo spravoval a dle statistik co k tomu vedl tam byla i vysoka vylehovost a bylo to pak doopravdy dobrodruzstvi a vyzva.
K soucasnym zmenam:
Odhidovavani pasti byla celkem nedomyslena vec. Pokud je nezadouci taktika "probehnu a hidnu", tak se to melo resit upravama v konkretnich mistech, kde se ta taktika vyuziva a ne zmenit nastaveni pro celej server, kdy se to dotklo vsech dungu, solo questu apod..
Ted po posledni zmene, kdy je to upraveny na sanci na fizz podle skillu steath(pokud je teda fizz umerny skillu, tzn se 100%steath fizznu odhid vzdycky) se uplne vytratil smysl tyhle zmeny, protoze uz vubec nebrani taktice probehnu a hidnu. War, Pal, Gangrel pasti nevyslapou -> muzou probihat. Ostro, human vampove maji 100% -> Muzou probihat. Druid 90% skill a k tomu porty. Mag a necro porty.
Takze tam, kde je nejvyhodnejsi taktika probehnout a hidnout a pockat az pasti zmizej se probehne, prskove proportej, a clerik s craftem se nechaj na sikovnym miste umrit, aby se pak ressli.
Jediny k cemu tahle zmena dopomohla je, ze v krizovkach, kdy prezil treba jen prsk, nebo cler, tak bude o hodne tezsi poodbehnout a hidnout a jen se tim omezuji moznosti ty krizovky resit. A pak jeste pro ztizeni nekterejch situaci pro solo prsky.
Dalsi vec, co se mi nelibi je, ze soucasny nastaveni vede k tomu, ze idealni sestava do vetsiny dungu je skupina gangrelu na dmg, doplnena clerama a prskem. Gangrel se stal nejlepsi a nejlevnejsi dmg. Sice pro fungovani potrebuje krev a horizity, ale to co v dungu ztrati, ziska na konci zpatky. A jedina jeho investice a riziko je 150k za crystal. Oproti tomu plech ma na sobe drahy brnko, zbrane a casto se cena jeho vybavy blizi k 1M. Pri vylehu ma tak nepomerne vyssi ztratu. A i kdyz se nevyleha, tak se mu brnko, roby a zbrane(obzvlast kamenky) nicej.
Chapu, ze treba vamp v elder morfu ma ty vlastnosti zaslouzeny, tam je nejaka investice o kterou taky prichazi a neco riskuje.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Náročnost Dungeonů
A teraz prichadza ta najvacsia vyzva co dokazu len najlepsi z najlepsich co sa podarilo len par krat za celu dlhorocnu existenciu DP a to POJAZDIT vypravu ktora ide desp 1+4 alebo take peklo! Co je to prejst d1+4 ktory sa presiel 100+ krat, ale pojazdit - to je challenge najvyssej urovneMihal píše:
Hram to už relativne dlho a je pravda, že sa mi ciele pomaly plnia ... A o to ide, všetko som už prešiel, poznam na spamať dungy takže ich chodim po slepačky. Popravde, už mi ten dung nemá čo ponúknuť, ničím ma neprekvapí, poznám pasce takmer naspamat ... Jediné čo ešte ponúka výzvu sú dungy v zníženom počte, bez istého povoloania ...
Re: Náročnost Dungeonů
Pokud nevede rewarda primo do Delucie, žeStrigwyr píše:A teraz prichadza ta najvacsia vyzva co dokazu len najlepsi z najlepsich co sa podarilo len par krat za celu dlhorocnu existenciu DP a to POJAZDIT vypravu ktora ide desp 1+4 alebo take peklo! Co je to prejst d1+4 ktory sa presiel 100+ krat, ale pojazdit - to je challenge najvyssej urovneMihal píše:
Hram to už relativne dlho a je pravda, že sa mi ciele pomaly plnia ... A o to ide, všetko som už prešiel, poznam na spamať dungy takže ich chodim po slepačky. Popravde, už mi ten dung nemá čo ponúknuť, ničím ma neprekvapí, poznám pasce takmer naspamat ... Jediné čo ešte ponúka výzvu sú dungy v zníženom počte, bez istého povoloania ...
Re: Náročnost Dungeonů
To sa podarilo Hatedom ked im skocili do delu .. Stacili im prskovia bez equipu ale my sme museli ist poctivo do dungu s riadnym equipom a je to odost narocnejsie z urcitych dovodov ktore nechcem rozpisovatHan Gamms píše:Pokud nevede rewarda primo do Delucie, žeStrigwyr píše:A teraz prichadza ta najvacsia vyzva co dokazu len najlepsi z najlepsich co sa podarilo len par krat za celu dlhorocnu existenciu DP a to POJAZDIT vypravu ktora ide desp 1+4 alebo take peklo! Co je to prejst d1+4 ktory sa presiel 100+ krat, ale pojazdit - to je challenge najvyssej urovneMihal píše:
Hram to už relativne dlho a je pravda, že sa mi ciele pomaly plnia ... A o to ide, všetko som už prešiel, poznam na spamať dungy takže ich chodim po slepačky. Popravde, už mi ten dung nemá čo ponúknuť, ničím ma neprekvapí, poznám pasce takmer naspamat ... Jediné čo ešte ponúka výzvu sú dungy v zníženom počte, bez istého povoloania ...