Další PK topic

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Odpovědět
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Retromancer »

Katrin píše:Pheme: Abych rek pravdu, tak sport je mi ukradenej, tak ses moc netrefil. Ja si myslim, ze de spis o to jestli clovek umi prohravat, coz me samotnymu problem nedela, ale vypada to ze pro tebe je to problem. Jinak z toho co tu ctu sem nak nepochopil proc to vubec hrajes kdyz nevylezes z GZ? Dle me brecis na spatnym hrobe a mel sis vybrat jinej server..
Dle mě tu brečí někteří PK hráči o tom, že nemůžou doběhnout výpravy v dungu - co kdyby si prostě vybrali jinej server? :lol:

To jsou opravdu rady za milion :roll:
Katrin
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 108
Registrován: 08.03.2009 12:05:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Katrin »

Tak dle toho co sem tu vycetl to vyznelo tak, ze se zhorsujou akorat podminky pro pk. Z vyctu dungu mi taky neprijde ze by to bylo uplne nejjednodusi nekoho dobehnout. Je rozdil brecet nad tim ze je pvp na serveru kde se pvp hraje a brecet kvuli tomu ze mi nekdo zhorsuje podminky. Dle me PK urco ubylo. Chodim pravidelne tamovat a kdyz nebudu pocitat utok minuly tyden tak uz se dlouho nestalo ze by me nekdo sjel, bo ze bych naky PK potkal..
Uživatelský avatar
Pheme
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1316
Registrován: 22.01.2007 21:47:15

Re: Další PK topic

Příspěvek od Pheme »

Katrin píše:Tak dle toho co sem tu vycetl to vyznelo tak, ze se zhorsujou akorat podminky pro pk. Z vyctu dungu mi taky neprijde ze by to bylo uplne nejjednodusi nekoho dobehnout. Je rozdil brecet nad tim ze je pvp na serveru kde se pvp hraje a brecet kvuli tomu ze mi nekdo zhorsuje podminky. Dle me PK urco ubylo. Chodim pravidelne tamovat a kdyz nebudu pocitat utok minuly tyden tak uz se dlouho nestalo ze by me nekdo sjel, bo ze bych naky PK potkal..
Tak pozor, nerikej me neco o breceni, ja si styl, ze nechci mit nic spolecne s pvp vybral sam, takze nerikej, ze brecim
Ja nezakladam topic v kterem fnukam jak je neco tezke a jak to maji tezke, nebo lehke zlodeji, me je ukradene
A jestli je pro tebe legrace a zabava se nahanet s pk tak fajn, preju ti to...pro me lognout UO a rict nuda... jdu CS...je jinej svet
Stejne tak me je jasne, ze vetsina lidi by ve svete, kde nepotkaji zadneho dobraka ktery jim lotne veci tahali jen to nej, co maji a to je samozrejme asi nechtene
A znova rikam naky podminky pk sou me ukradeny, nikdo hrat pk, kdyz si chce zahrat pvp nemusi...pk si udelam, kdyz chci okradat ostatni a okradat ostatni nema bejt jen o tom, ze maxnu za tejden prska a hura..nema to bejt lehky a zda se me, ze pro pany borce kteri uz co se tyka pk pvp maji dungy zmaknuty na 100% je fakt jediny, co je zastavuje ten timer hlidacu
Uživatelský avatar
Morlith
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 432
Registrován: 09.09.2006 16:30:45
Bydliště: kde bolo tam bolo, no tu to nebolo
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Morlith »

Retromancer píše: brečí někteří PK hráči o tom, že nemůžou doběhnout výpravy v dungu - co kdyby si prostě vybrali jinej server? :lol:

To jsou opravdu rady za milion :roll:
podpisujem, keby sa prestalo mamonit a zacalo hrat pvp a prestalo mamonit (nie nemyslim si ze ked si vynutis pvp na pvm skupinke tak sa to da nazyvat pvp sory) bol by tokrajsi shard, bohuzial vacsina ludi co to hrala a mamon nebrala tak vazne, uz nehra... skoda
snivaj dalej, no nepredstavuj si, ze sa vsetko splni
Uživatelský avatar
Miky Mora
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 600
Registrován: 24.02.2008 13:56:00

Re: Další PK topic

Příspěvek od Miky Mora »

Pheme, ty seš fakt úplně vedle :roll: . Z tebe přímo vyzařuje to antiPK chování, hodného tak týden hrajícího NBika na HB v Britu. Jde vidět žes nikdy dung nepojížděl, natož tak vůbec hrál PK. Se mi zdá, že o tom jak si PK vydělává a jak přežívá, víš nějak moc, na to že si to nikdy ani jednou nezkusil.
To je to samý jak kdybys brečel, že máš v despu slabej lot a já (jakožto čistě pvp hráč, o despu vědící úplný h..) ti neustále říkal, že nemáš brečet, že to tak určitě hrozný není.

Řekl bych, že stavající situace, je pro modráky snad nejpřívětivější jaká tu kdy byla.
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Katrin
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 108
Registrován: 08.03.2009 12:05:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Katrin »

Nak nerozumim tomu proc nelezes z GZ kdyz je to tak lehky a da se to natrenit za tejden? Ja si myslim ze bejt pk neni vubec jednoduchy. Vis kolik je to equipu jen nez se do toho clovek dostane? Nikde nemas zadnou GZ atd.. Tak by bylo mozna fajn se nejdriv zamyslet nez zacnes psat neco takovyho. Asi ti furt nedochazi ze tady nejsi na serveru kde by si mel na vyber jestli se chces nebo nechces ucasnit pvp :)
Uživatelský avatar
Bimbac
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 29.01.2010 06:56:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Bimbac »

Katrin píše:...Ja si myslim ze bejt pk neni vubec jednoduchy. Vis kolik je to equipu jen nez se do toho clovek dostane? Nikde nemas zadnou GZ atd..
Zas mu neblbněte hlavu jak je těžký život PK. 99% PK má nejdřív nějakou jinou modrou postavu s kterou si nahrabal majetek. Pak si namakroval namax postavu a s tý pak udělal PK. Vedle přijmu co si vydělá tím PK má příjem od modrý postavy, kterou si zajde Despise ....
A to kdybych připomněl časy dualů.... modrákem si PK míchal TMR zatímco s PK postavou objížděl doly, spawny....
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Retromancer »

Kdyby bylo omezení "všechny postavy na accountu buď modré nebo červené" a "jeden acc na jednoho hráče" tak bych vážně chtěl vidět, kolik těch "pure PK" by tu zůstalo. Rozhodně jen velmi málo z těch, kdo sem něco napsali :unibrow:

Podmínky pro pure PK jsou tak příšerné, jaké jsou právě proto, že jeden čas bylo PK opravdu hodně. Bylo to přibližně v době, kdy žádné takovéhle "ochrany modráků" neexistovaly - část portů kopala mimo GZ, před dungeony nebyli hlídači, fůra dungeonů se dala proběhnout ze 3/4 a setkání s PK bylo na denním pořádku snad i v GZ.

Ted je doba opačná, jak tu někdo psal PK je lognuto cca 4%. Neříkám, že je to hodně, neříkám, že je to málo. Ale než nějaké hromadně drastické úpravy, bylo by asi lepší pár úprav pozvolných. Aby jich tu nakonec nebylo 20%...

Také by bylo fajn popřemýšlet, proč se skoro vůbecnehraje O/Ch PvP, s přihlédnutím k tomu, kolik desítek hráčů má PK postavu (i když třeba jen na zkoušku).

Proč si tito hráči nezaloží na zkoušku O/Ch postavu? Nemožnost jakéhokoli výdělku? chybějící děj pro tyto skupiny? Nevím, ale stojí to za úvahu. Rozhodně bych raději viděl alespoň 50% PvP na serveru v režii O/Ch, než PK vs výprava v dungu.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Lucky »

Retromancer píše:
Také by bylo fajn popřemýšlet, proč se skoro vůbecnehraje O/Ch PvP
Souhlasim, zaloz natoto tema urceny topik a rozved diskuzi, rad se pridam. Tady bych to ale nechal u stareho tematu, jsou tu nektere docela plodne nazory.
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: Další PK topic

Příspěvek od Nycte »

Takze mal by som tu jeden (mozno blby) navrh... Ako ste si iste mohli vsimnut, v poslednom case pocet pripojenych hracov prudko poklesol. Teraz 16:31 aktualny pocet clientov 55, v spicke okolo 120. Neviem cim to je, ked Balt makaval na sphere, v spicke sa dosahovali cisla 160,180 raz dokonca az 202 hracov ( par mesiacov s5 mozno ). Takze mam tu navrh(y) co by mozno trosku sprijemnilo hranie obom stranam.V prvom rade by som roztriedil dungy do troch skupin a trosku ich potriedil:
Low dungy : Takze dungy ako deceit, wrong, ice, Tk a tak dalej... Tieto dungy chodia (vacsinou) neskusene skupiny ktore sa akurat ucia PVM, pvp si este nemali kde vyskusat. Takze upravit tieto dungy tak, ze nastavit prve 3 dvere napriklad na hlidaca ale bez blokovania, za 3. dverami (napr v TK wywerna) nastavit pevny timer nieco okolo dvoch hodin. Proste bud budu mat PK stastie a chytia vypravu na zaciatku, ak nechytia, Blue nech si v +- klude mozu dosjt dung. Samozrejme do prvych troch dveri dat nestabilne zony, aby si nejaky NBik tych 5 minut co vyprava prebehne nestenoval dvere.
Medium dungy : Like Covetous, shame, FDD... Tieto dungy su uz pre skusenejsie skupiny, ktore maju uz nieco odohrate a tak by sa mohlo ocakavat ze sa dokazu trochu aj branit. Tieto dungy su aktualne nastavene podla mojho nazoru celkom dobre, mozno trosicku skratit respawn "krizovych" mobov ako su napriklad manzelia Lichovci v Cove, popr ako tu niekto uz navrhol, spravit kopie bez lotu s trosku kratsim respawnom, davat trosku lepsie a castejsie poklady.
Hard dungy: Like Despise, Pride, Destard ( trochu diskutabilne ja viem ), Sorc atd... Takze tieto dungy chodia uz "TOP" skupiny ktore by mali hru ovladat vo vsetkych smeroch. Tieto dungy zbavit z pod ochrany O/CH run, mozno nejaku in-game hlasu for PK, ze branami presiel modry hrac. Dungy zo zaciatku velmi lahko dobiehatelne, priam prebiehacky, po prvych 15 minutach v dungu uz relativne klud. Samozrejme krajsie poklady pre blue.

Ak by toto prislo a ostavajuce PK by boli ochudobnene o mamon z blue z low dungov, spravit im alternativu ktora by ich mozno motivovala viac behat PVP... Po narezani modreho hraca ( kludne aj PK ) by sa v tele zjavila trofej prst/ucho alebo nieco podobne.Respawn "trofeje" ( ak by to bolo mozne ) by bol nejakych 5-10 minut aby sa zabranilo resskilom a naviazany na scillcup 500 ... ( aby si to niekto neharvil na NBikoch )... Tieto trofeje by boli mozno formou loot pytlika tzn po pohnuti v tele by sa zjavili v bagliku toho ktory trofej lotol. Tym by sa trofej stala nonmovable a NB a napriklad v buxe a na trhu by sa zjavil "zly sef" ktory by kazdych 100 trofeji vymenil za napr. "platinovu sosku", ktoru by vzapati u neho mohol predat za 2 bronze deedy, popripade by si ich mohol nechavat a za 10?15?20? sosiek by mohlo mozne dostat RANDOM artefakt pre zamienajuce povolanie.
Su to len napady a mozno ma polovica fora zdrbe ze som drbnuty a ze by som to uz mal vypnut, ale skusit to treba :)
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Lucky »

Nycte píše: Low dungy : Takze dungy ako deceit, wrong, ice, Tk a tak dalej... Tieto dungy chodia (vacsinou) neskusene skupiny ktore sa akurat ucia PVM, pvp si este nemali kde vyskusat. Takze upravit tieto dungy tak, ze nastavit prve 3 dvere napriklad na hlidaca ale bez blokovania, za 3. dverami (napr v TK wywerna) nastavit pevny timer nieco okolo dvoch hodin. Proste bud budu mat PK stastie a chytia vypravu na zaciatku, ak nechytia, Blue nech si v +- klude mozu dosjt dung. Samozrejme do prvych troch dveri dat nestabilne zony, aby si nejaky NBik tych 5 minut co vyprava prebehne nestenoval dvere.
Tk bych videl spis jako medium dung ... nez low, to same kyklopy treba. Btw takovy timmer tam je ted na lsn bazine(nejspis).
Jinak se mi to libi. S tema trofejema je to mozna zbytecny, urcite by toho lidi zneuzivali a tak ...
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Aknah
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 171
Registrován: 02.12.2006 20:20:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Aknah »

Nycte píše: Takze dungy ako deceit, wrong, ice, Tk a tak dalej... Tieto dungy chodia (vacsinou) neskusene skupiny ktore sa akurat ucia PVM, pvp si este nemali kde vyskusat.....
...Samozrejme do prvych troch dveri dat nestabilne zony, aby si nejaky NBik tych 5 minut co vyprava prebehne nestenoval dvere.
No takze, ty by jsi tem nezkusenym skupinkam co se teprve uci PVM jak pises a pvp jeste nevyzkouseli , sebral jedinou sanci odkopnout pred dobihajicim PK, tim, ze pres dvere chces das nestabilni zonu, aby si tam nemohli hodit zed?

Edit: asi si nedokazes predstavit jak takovym NB muze dlouho trvat nez daji tri hlidace a kdyz uz je daji, tak maji za sebou do respnuti dalsiho hlidace troje neblokovane dvere. To tam ten hlidac ani nemusi byt, ne? hm hm zajimave premysleni....
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: Další PK topic

Příspěvek od Nycte »

Aknah píše:No takze, ty by jsi tem nezkusenym skupinkam co se teprve uci PVM jak pises a pvp jeste nevyzkouseli , sebral jedinou sanci odkopnout pred dobihajicim PK, tim, ze pred dvere chces das nestabilni zonu, aby si tam nemohli hodit zed? hm hm zajimave premysleni....
Hanka moja ked som ta spoznal myslel som ze mas vacsie IQ... Takze este raz... V low dungoch by boli PRVE TRI dvere na hlidaca no neblokovatelne takze by sa po TRETIE dvere dalo jednoducho po zabiti hlidaca prebiehat... Zrovna v TK to odhadom moze trvat tak 5 minut. Po tretich dverach by bol dung uz nedobehnutelny. A tie nestabilne zony by tam boli preto aby bola aspon minimalna sanca pojazdit to ... Minimalna sanca = Ze bude mat PK zrovna to stastie , ze chyti tych blue zrovna v tej pasazi medzi PRVYMI a TRETIMI dverami.
Uživatelský avatar
Aknah
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 171
Registrován: 02.12.2006 20:20:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Aknah »

Nycte píše:
Aknah píše:No takze, ty by jsi tem nezkusenym skupinkam co se teprve uci PVM jak pises a pvp jeste nevyzkouseli , sebral jedinou sanci odkopnout pred dobihajicim PK, tim, ze pred dvere chces das nestabilni zonu, aby si tam nemohli hodit zed? hm hm zajimave premysleni....
Hanka moja ked som ta spoznal myslel som ze mas vacsie IQ... Takze este raz... V low dungoch by boli PRVE TRI dvere na hlidaca no neblokovatelne takze by sa po TRETIE dvere dalo jednoducho po zabiti hlidaca prebiehat... Zrovna v TK to odhadom moze trvat tak 5 minut. Po tretich dverach by bol dung uz nedobehnutelny. A tie nestabilne zony by tam boli preto aby bola aspon minimalna sanca pojazdit to ... Minimalna sanca = Ze bude mat PK zrovna to stastie , ze chyti tych blue zrovna v tej pasazi medzi PRVYMI a TRETIMI dverami.
Myslim, ze urazet se tu nikdo nemusime ne, a jinak myslim, ze to co tu pises chapu moc dobre, vedlo by to akorat k tomu, ze by vsechny vypravy prvni tri mistnosti jen probihaly, tim by se akorat aktivovaly zony a nezabijely monstra a myslim, ze tu nejake GM resilo, ze nezabite monstrum tupe narazejici do zdi zbytecne zatezuje sferu.
A nemyslis, ze Nb bude tech tvych 5min zabijet teprv toho prvniho hlidace? :wink: tzn. ze pri soucasnem nastaveni ho budes zabijet tech tvych 5min u prvniho hlidace, podle tveho navrhu by jsi ho zabijel u tretiho hlidace...
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: Další PK topic

Příspěvek od Nycte »

Aknah píše:Myslim, ze urazet se tu nikdo nemusime ne, a jinak myslim, ze to co tu pises chapu moc dobre, vedlo by to akorat k tomu, ze by vsechny vypravy prvni tri mistnosti jen probihaly, tim by se akorat aktivovaly zony a nezabijely monstra a myslim, ze tu nejake GM resilo, ze nezabite monstrum tupe narazejici do zdi zbytecne zatezuje sferu.
A nemyslis, ze Nb bude tech tvych 5min zabijet teprv toho prvniho hlidace? :wink: tzn. ze pri soucasnem nastaveni ho budes zabijet tech tvych 5min u prvniho hlidace, podle tveho navrhu by jsi ho zabijel u tretiho hlidace...
Aha lebo teraz sa prve tri miestnosti vobec neprebiehavaju ze nie :( ... ty sama urcite tiez zabijas vo wrongu vsetkych tych archerov, v TKcku harvis skeleton knightov a v deceite zbieras skillpointy co spectier. Co si myslis co je lepsie pre tie NB... prezit 5 minut strachu na zaciatku dungu a mat potom 1% sancu na to ze ich dakto dobehne, alebo sa srat 3 hodiny v dungu a nechat sa pojazdit miestnost pred pokladom
Uživatelský avatar
Aknah
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 171
Registrován: 02.12.2006 20:20:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Aknah »

Nycte píše:Aha lebo teraz sa prve tri miestnosti vobec neprebiehavaju ze nie :( ... ty sama urcite tiez zabijas vo wrongu vsetkych tych archerov, v TKcku harvis skeleton knightov a v deceite zbieras skillpointy co spectier. Co si myslis co je lepsie pre tie NB... prezit 5 minut strachu na zaciatku dungu a mat potom 1% sancu na to ze ich dakto dobehne, alebo sa srat 3 hodiny v dungu a nechat sa pojazdit miestnost pred pokladom
No muzu te ujistit, ze nejsem takovy ten typ co jde dung a zabiji jen ty vysokolevelova monstra...
A nechapu proc se tu porad ohanis tema 5-ti minutama, ty to proste porad nechapes, vem si priklad treba na Decu, nez NB (napr. 3 lidi) zabiji Keepera, tak jim to da cca 8 min, pak jdou za prvni dvere, ktere jsou odblokovane smrti Keepera, jdou zabit Elder licha cca 10min, projdou dalsimi dvermi odblokovane smrti Elder Licha, pusti se do Silver serpenty cca 10min, ted si to secti a v prubehu celeho toho casu kdy oni bojuji s hlidaci muzou prijit PK a narozdil od NB maji cestu volnou a kde mas ted tech tvych pouhych 5min strachu? a samozrejme i to same by se delo v ostatnich low dungach, modri by klestili cestu a pk by si probihali po 3 dvere za blue vypravou,...
Nehlede na vzajemne dobihani modrych vyprav a nasledne dohady kdo tam byl driv a kdo bude pokracovat....
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: Další PK topic

Příspěvek od Nycte »

Aknah píše:No muzu te ujistit, ze nejsem takovy ten typ co jde dung a zabiji jen ty vysokolevelova monstra...
A nechapu proc se tu porad ohanis tema 5-ti minutama, ty to proste porad nechapes, vem si priklad treba na Decu, nez NB (napr. 3 lidi) zabiji Keepera, tak jim to da cca 8 min, pak jdou za prvni dvere, ktere jsou odblokovane smrti Keepera, jdou zabit Elder licha cca 10min, projdou dalsimi dvermi odblokovane smrti Elder Licha, pusti se do Silver serpenty cca 10min, ted si to secti a v prubehu celeho toho casu kdy oni bojuji s hlidaci muzou prijit PK a narozdil od NB maji cestu volnou a kde mas ted tech tvych pouhych 5min strachu? a samozrejme i to same by se delo v ostatnich low dungach, modri by klestili cestu a pk by si probihali po 3 dvere za blue vypravou,...
Nehlede na vzajemne dobihani modrych vyprav a nasledne dohady kdo tam byl driv a kdo bude pokracovat....
Aha takze zabijas vsetkych mobov co stretnes... chapem. A vies zona ostava aktivna len pokial v nej niekto stoji, ked sa len prebehne tak si mobovia spravia 20 krockov a potom sa to zase deaktivuje a je to ako predtym.
K tomu prikladu zrovna deceit... hodne blby priklad ked deceit je nedobehnutelny uz teraz a moze tak kludne ostat. Lenze tvoj problem je ze ty zijes furt v roku 2001 imho , ked sa este chodil deceit s RP silver zbranami. Teraz uz aj tie najvacsie NB (ak na tomto serveri este NB je ) maju minimalne +5 +7 zbran, a vzdy ide vo vyprave niekto skusenejsi kto uz nejaky ten "skill" ma.Ak mi ukazes skupinu pure NB chodiacich deceit, wrong atd tak sa ti samozrejme ospravedlnim. No a k tym 5 minutam, ak 4 ludia mlatia keepera +5 zbranou tak musi do minuty lezat
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07.09.2006 18:43:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Prafotr Morava »

žabomyší války?
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Uživatelský avatar
Bimbac
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 29.01.2010 06:56:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Bimbac »

Nycte píše: Ak mi ukazes skupinu pure NB chodiacich deceit, wrong atd tak sa ti samozrejme ospravedlnim.
Tak už snad aby ses mu omluvil. Deceit jsme chodili ihned kdy nás to nepustilo do NB dungu ala Vesper. Měl jsem magery cca 70-75 +5 robu a malý refy. Ostatní na tom byli podobně. Tuto "slabost" skillu jsme akorát kompenzovali počtem (6-7 lidí).

Na druhou stranu, udělal jsem seznam všech dungů, podle síly a jak nám sílily postavy chtěl jsem je postupně dávat a naprosto dobře je vidět, jak to vypadá, když ti hlídači jsou nastaveny podle představ PK. Dali jsme totiž už dungy ala Ankh, Yomo, Pride k LLL apod. ale dosud jsme nedali obyčejný ICE.
Zkoušeli jsme to asi 5x a vždy došli PK.
Takže jsme prostě ICE vyškrtli z dungů kam se dá večer vůbec jít.

A že jim nejde o loot bylo taky dobře vidět, když nám jako NB brali i rose a valorite z plechu... Ovšem jsou i rozumní, který kdy viděli že jsme NB tak mi nic nelootli (Hated u vstupu do TK). To abych byl objektivní na obě strany.

A resume? Velmi opatrně s timer u dungů. PK ke hře patří, ale necitlivý postup by mohl mít špatný dopad na vyváženost hry. Je také důležité zohlednit přístupnost dungeonů pro PK. Tam kam se snadno dostanou je naopak důležitý timer. Kam se pluje lodí, to tolik nevadí, protože případné dovolání se posil je nereálné...
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Myth
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 163
Registrován: 07.09.2006 18:35:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Myth »

Eliska píše:Co to udělat spravedlivě. Chceš lotit v určitém dungu za PK, Proč ne, ať Gm na konci každého dungu dají tu slavnou licenci na loot těla a pak ať Pk dung nejdřív projde a zakoupí licenci (třeba na měsíc za směšnou částku, jde tam o to prijití) a potom ať si ten dung sjíždí. Pokud vy po mě chcete abych uměl PvP, tak já chci zase aby vy jste uměli PvM :) ;-)
všema deseti pro :)
Odpovědět