Napsal: 26.01.2010 21:06:24
A já myslel že máš být zabanovanej, a nebo máš hrát na druhou šanci? V druhé šanci se o půjčování acc nic neříká. Asi mírnější metr u některejch vid Gogo.
tak ono skus niekedy harvit za clera ktory ma 90 mf,misuje jak pán proste ale ked si das robu hned to pocitis...to hovoria skusenosti ;p a ten heal,no podla mna na tych bandach to pocitis tiez ne ? ;p ale ako nehovorím ze by bolo odveci dat clerovy namiesto healingu trebars ten resistt/anatomy,popripade par mgr ;pFreak píše:Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +10 Healing a .. trebaa+5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...
Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics
Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).
Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.
Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
Však spokojenost nikdo nezpochybňuje. Jen healing nepozná nikdo a lidi co za clera nějak výrazně nemlátěj, tak nepoznaj ani mf. Čili jako jinak taky spokojenost, jen třeba mně ta roba nic nepřidává. Ale tak jako - když ji nevyrobim, tak jsem taky spokojen, že jsem nevyhodil tři coby do kanálu :]Inkvizitor Dan píše:nechat prosim robku tak jak je! Zcela vyhovujici, nosim ji porad a kamkoli a jsem s ni zcela spokojen...
Jasne ze by se hodila ale ja bych ji nechtel jsem totiz proti jakekoliv zmene cobovych rob! me se to libi tak jak to je!Severka píše:No ja to vidim tak, ze kazdy hra klerika inak, tak ako na buchne ma kazdy rad ine zbrane a pod, cize by bolo super mat tych rob viacej, aspon 2, jedna na mierne zlepsenie boj.skills a jedna mgr skills alebo tak, ako navrhoval tusim FreakZaroven, ked uz to tu je, taky rang na strielanie robu nema, nebola by fajn roba +10 archery a +10 tc?
prva bychudelal craftku aby ty ostatni nefizzovali a pak bych udelal 3 roby pro wara, ty aspon maji vyuzitiPheme píše:Tak zkuste si dat otazku
Mate treba 3 postavy na hrani
Plecha, clera, crafta
Kamos vam nabizi cobby na 2 robky, ktere to budou?
Mozna bych mohl napsat i 4 robky
Nj, Dan je totiz Mr. Shaolin, healer co stiha i mlatitInkvizitor Dan píše:+10 MF nechat, kler tech 90 MF nema jen tak zbytecne a bez ty roby by mel.