Stránka 6 z 9

Napsal: 26.01.2010 21:06:24
od Miki
A já myslel že máš být zabanovanej, a nebo máš hrát na druhou šanci? V druhé šanci se o půjčování acc nic neříká. Asi mírnější metr u některejch vid Gogo.

Napsal: 26.01.2010 21:52:13
od Morlith
hele tie sloty vobec nesu zly napad
a fakt ako ceny cobovky je niekolko nasobnejsia ako tie bandy ktore usetrim,
ad balte, zazil som situacie ked som bol za klera v hide a mag bol o pol obrazovky dalej a vzivote som nemal problem aby mi dosiel spotrebak, kedze si ho, ako vacsina, priebezne kontrolujem...
edit: sry ze reagujem enskoro nejak som to tu prehliadol :)

Napsal: 28.01.2010 01:49:54
od Night Storm
ale MIKI :D:D:D:D:D

Napsal: 28.01.2010 23:16:15
od King
roba + bishopka=nezrani staminy pri rychlem resu + by jiny bonus u te roby nebyl

Re: Robe of Healing

Napsal: 02.02.2010 21:53:04
od Aegis Anima
Freak píše:Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.

Ted dava roba 10 MF a 10 heal.

Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.

Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)

Druha +10 Healing a .. trebaa :) +5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)

Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.

Jsem zvedavy na vase nazory :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...

Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics

Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).

Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.

Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
tak ono skus niekedy harvit za clera ktory ma 90 mf,misuje jak pán proste ale ked si das robu hned to pocitis...to hovoria skusenosti ;p a ten heal,no podla mna na tych bandach to pocitis tiez ne ? ;p ale ako nehovorím ze by bolo odveci dat clerovy namiesto healingu trebars ten resistt/anatomy,popripade par mgr ;p

Napsal: 02.02.2010 22:10:21
od Freak
Ja mam pocit ze kdyz mi ress sezere o pet bandu min tak to nijak zvlast nepocitim :)

Napsal: 03.02.2010 10:24:09
od Wallace
aspon je to jedina cobovka , KDE SETRI MATERIAL :D :D

Napsal: 03.02.2010 13:49:24
od Freak
Co craftka? :idea:

Napsal: 03.02.2010 20:34:43
od Inkvizitor Dan
nechat prosim robku tak jak je! Zcela vyhovujici, nosim ji porad a kamkoli a jsem s ni zcela spokojen...

Napsal: 03.02.2010 20:40:37
od Hunter
Inkvizitor Dan píše:nechat prosim robku tak jak je! Zcela vyhovujici, nosim ji porad a kamkoli a jsem s ni zcela spokojen...
Však spokojenost nikdo nezpochybňuje. Jen healing nepozná nikdo a lidi co za clera nějak výrazně nemlátěj, tak nepoznaj ani mf. Čili jako jinak taky spokojenost, jen třeba mně ta roba nic nepřidává. Ale tak jako - když ji nevyrobim, tak jsem taky spokojen, že jsem nevyhodil tři coby do kanálu :]

Napsal: 03.02.2010 20:54:11
od Pheme
Tak zkuste si dat otazku
Mate treba 3 postavy na hrani
Plecha, clera, crafta
Kamos vam nabizi cobby na 2 robky, ktere to budou?
Mozna bych mohl napsat i 4 robky :wink:

Napsal: 03.02.2010 21:16:38
od Hunter
del

Napsal: 03.02.2010 23:09:03
od Severka
No ja to vidim tak, ze kazdy hra klerika inak, tak ako na buchne ma kazdy rad ine zbrane a pod, cize by bolo super mat tych rob viacej, aspon 2, jedna na mierne zlepsenie boj.skills a jedna mgr skills alebo tak, ako navrhoval tusim Freak :) Zaroven, ked uz to tu je, taky rang na strielanie robu nema, nebola by fajn roba +10 archery a +10 tc? :twisted:

Napsal: 03.02.2010 23:17:54
od Joe
Severka píše:No ja to vidim tak, ze kazdy hra klerika inak, tak ako na buchne ma kazdy rad ine zbrane a pod, cize by bolo super mat tych rob viacej, aspon 2, jedna na mierne zlepsenie boj.skills a jedna mgr skills alebo tak, ako navrhoval tusim Freak :) Zaroven, ked uz to tu je, taky rang na strielanie robu nema, nebola by fajn roba +10 archery a +10 tc? :twisted:
Jasne ze by se hodila ale ja bych ji nechtel jsem totiz proti jakekoliv zmene cobovych rob! me se to libi tak jak to je!

Napsal: 04.02.2010 16:16:57
od Fila
Pheme píše:Tak zkuste si dat otazku
Mate treba 3 postavy na hrani
Plecha, clera, crafta
Kamos vam nabizi cobby na 2 robky, ktere to budou?
Mozna bych mohl napsat i 4 robky :wink:
prva bychudelal craftku aby ty ostatni nefizzovali a pak bych udelal 3 roby pro wara, ty aspon maji vyuziti :wink:

Napsal: 09.02.2010 16:42:57
od Wallace
mgr nedavat, jestli neco tak treba resisty

Napsal: 09.02.2010 17:52:57
od Perseus
Cobovku +10 arch a +10 tact? ses zbláznil. To by po nasazení +9 HCčka rang šel na 120 taktiku a 119 archery což by bylo dle mého názoru asi nechtěné :)
Mimo jiné hraju převážně rangera kdyby si chtěl namítat, že lobuju za jiný povolání

Napsal: 10.02.2010 14:57:48
od Inkvizitor Dan
+10 MF nechat, kler tech 90 MF nema jen tak zbytecne a bez ty roby by mel. Ten healing je dost diskutabilni. Ted co jsem vytahl do soutezniho dungu, kde sem nemel robu, tak me ten fizzband lezl fakt na nervy hodne. Se 110 /115 ty bandy tolik uz nefizzujou nicmene jejich vyuzitelnost je stale nizka kvuli rozpeti healnejch hp, aneb 1x fizznout bandu a pak 3x dat v rozpeti 3-10 hp dokaze pekne nasrat.
Nekde jsem zaslechl spekulace o tom, ze rang je na tom s healingem defakto lip nez cler, protoze na to ma vliv DXT. Jestli je na tehle spekulacich neco pravdy (jako ze mi z pozorovani prijde, ze se ten rang tema bandama heali proste lip) tak bych se mozna ubral timhle smerem pri revizi.

Napsal: 10.02.2010 15:33:11
od Joe
Inkvizitor Dan píše:+10 MF nechat, kler tech 90 MF nema jen tak zbytecne a bez ty roby by mel.
Nj, Dan je totiz Mr. Shaolin, healer co stiha i mlatit :D

Napsal: 10.02.2010 15:39:16
od Inkvizitor Dan
Jo stiham, nebo dokonce obcas i zajdu nekam sam a tam se to MF hodi jeste vic... zvlastni co, ze se kler da hrat i jinak, nez jako healer v britu :wink: