Robe of Healing
- Morlith
- Pencil Master
- Příspěvky: 432
- Registrován: 09.09.2006 16:30:45
- Bydliště: kde bolo tam bolo, no tu to nebolo
- Kontaktovat uživatele:
hele tie sloty vobec nesu zly napad
a fakt ako ceny cobovky je niekolko nasobnejsia ako tie bandy ktore usetrim,
ad balte, zazil som situacie ked som bol za klera v hide a mag bol o pol obrazovky dalej a vzivote som nemal problem aby mi dosiel spotrebak, kedze si ho, ako vacsina, priebezne kontrolujem...
edit: sry ze reagujem enskoro nejak som to tu prehliadol
a fakt ako ceny cobovky je niekolko nasobnejsia ako tie bandy ktore usetrim,
ad balte, zazil som situacie ked som bol za klera v hide a mag bol o pol obrazovky dalej a vzivote som nemal problem aby mi dosiel spotrebak, kedze si ho, ako vacsina, priebezne kontrolujem...
edit: sry ze reagujem enskoro nejak som to tu prehliadol

snivaj dalej, no nepredstavuj si, ze sa vsetko splni
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Inkless
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23.09.2009 16:21:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Robe of Healing
tak ono skus niekedy harvit za clera ktory ma 90 mf,misuje jak pán proste ale ked si das robu hned to pocitis...to hovoria skusenosti ;p a ten heal,no podla mna na tych bandach to pocitis tiez ne ? ;p ale ako nehovorím ze by bolo odveci dat clerovy namiesto healingu trebars ten resistt/anatomy,popripade par mgr ;pFreak píše:Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +10 Healing a .. trebaa+5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...
Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics
Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).
Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.
Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Však spokojenost nikdo nezpochybňuje. Jen healing nepozná nikdo a lidi co za clera nějak výrazně nemlátěj, tak nepoznaj ani mf. Čili jako jinak taky spokojenost, jen třeba mně ta roba nic nepřidává. Ale tak jako - když ji nevyrobim, tak jsem taky spokojen, že jsem nevyhodil tři coby do kanálu :]Inkvizitor Dan píše:nechat prosim robku tak jak je! Zcela vyhovujici, nosim ji porad a kamkoli a jsem s ni zcela spokojen...
Nexios
No ja to vidim tak, ze kazdy hra klerika inak, tak ako na buchne ma kazdy rad ine zbrane a pod, cize by bolo super mat tych rob viacej, aspon 2, jedna na mierne zlepsenie boj.skills a jedna mgr skills alebo tak, ako navrhoval tusim Freak
Zaroven, ked uz to tu je, taky rang na strielanie robu nema, nebola by fajn roba +10 archery a +10 tc? 


Jasne ze by se hodila ale ja bych ji nechtel jsem totiz proti jakekoliv zmene cobovych rob! me se to libi tak jak to je!Severka píše:No ja to vidim tak, ze kazdy hra klerika inak, tak ako na buchne ma kazdy rad ine zbrane a pod, cize by bolo super mat tych rob viacej, aspon 2, jedna na mierne zlepsenie boj.skills a jedna mgr skills alebo tak, ako navrhoval tusim FreakZaroven, ked uz to tu je, taky rang na strielanie robu nema, nebola by fajn roba +10 archery a +10 tc?
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
+10 MF nechat, kler tech 90 MF nema jen tak zbytecne a bez ty roby by mel. Ten healing je dost diskutabilni. Ted co jsem vytahl do soutezniho dungu, kde sem nemel robu, tak me ten fizzband lezl fakt na nervy hodne. Se 110 /115 ty bandy tolik uz nefizzujou nicmene jejich vyuzitelnost je stale nizka kvuli rozpeti healnejch hp, aneb 1x fizznout bandu a pak 3x dat v rozpeti 3-10 hp dokaze pekne nasrat.
Nekde jsem zaslechl spekulace o tom, ze rang je na tom s healingem defakto lip nez cler, protoze na to ma vliv DXT. Jestli je na tehle spekulacich neco pravdy (jako ze mi z pozorovani prijde, ze se ten rang tema bandama heali proste lip) tak bych se mozna ubral timhle smerem pri revizi.
Nekde jsem zaslechl spekulace o tom, ze rang je na tom s healingem defakto lip nez cler, protoze na to ma vliv DXT. Jestli je na tehle spekulacich neco pravdy (jako ze mi z pozorovani prijde, ze se ten rang tema bandama heali proste lip) tak bych se mozna ubral timhle smerem pri revizi.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele: