Stránka 6 z 10

Napsal: 23.09.2009 18:22:04
od Uther
Huntre ty jsi vypsal vsechno co se za poslednich xxx let zrusilo ? :-D si mohl rovnu napsat vrati save na xx .xx .xxxx :-D ale jinak souhlasim :P

Napsal: 29.09.2009 10:15:40
od Mrakoplas
hot pi ky

Napsal: 29.09.2009 10:54:01
od Inkvizitor Dan
Sem zapomel ze taky souhlasim s vetsinou toho co napsal Hunter a to s cim stoprocentne nesouhlasim by mi nejak extra nevadilo, takze tak.

Napsal: 01.10.2009 16:38:59
od Raona
zrusit: spawn -> fizz utoku + odtargetovani, to same u sebrani loot baglu, fiznuti skillu treba healingu, tam je to instant fizz (pasti, maze)

Upravit bojovy system, kdyz se skillem 85% se netrefim ani na 15. pokus, podle rp je to myslim expert daneho skillu, pak to zni ironicky
- zefektivnit bojove skilly pro low skill hrace, ted je tam myslim nastavene kdyz je obluda lvl 10 tak automiss, myslim ze by nebyl problem nastavit aby treba u skillu 10% byla lepsi sance na zasah do skeletona nez je tomu doted (mozna by to snizilo pocet sparring hracu)

nevim jestli by bylo technicky mozne na teto sfere: v urcite zone hraje urcita hudba - vchod do dugeonu..., moznost pridat si do sveho baracku vlastni hudbu za nejaky "poplatek"

dark chest of wonders - myslim ze byla trochu snizena padavost,
- zrusit nebo pridat vice regu nebo upravit na typ mini-pokladek? :p

majova stvoreni - zrusit, uz je rijen ne?

zavest championy: nahodne po mape doprostred lesu umistit svatyne, na aktivaci potreba nejake suroviny, na vyvolani sampiona - prubeh: low obtiznost potvory spawn (10 aby tolik nelagovalo?), middle obtiznost high obtiznost, mozna vice fazi, kazda dalsi faze by byla po vykileni vsech oblud v predesle fazi, kdyby to neslo automaticky tak by to fungovalo na principu hlidac-dvere, nakonec zaverecna obluda s sanci dropem +20, +25, velmi nizka sance na artefakt treba 1:5, a nekolik variaci u svatini, aby se nedalo konkretne vedet co se spawne

periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili

Napsal: 01.10.2009 17:13:54
od Pheme
Raona píše:Upravit bojovy system, kdyz se skillem 85% se netrefim ani na 15. pokus, podle rp je to myslim expert daneho skillu, pak to zni ironicky
- zefektivnit bojove skilly pro low skill hrace, ted je tam myslim nastavene kdyz je obluda lvl 10 tak automiss, myslim ze by nebyl problem nastavit aby treba u skillu 10% byla lepsi sance na zasah do skeletona nez je tomu doted (mozna by to snizilo pocet sparring hracu)
Nevyznam se v tom, ale tusim, ze s misovanim se zde da neco delat jen tim jeho zvednutim nad vice 100

Napsal: 01.10.2009 17:32:37
od Raona
Pheme píše:
Raona píše:Upravit bojovy system, kdyz se skillem 85% se netrefim ani na 15. pokus, podle rp je to myslim expert daneho skillu, pak to zni ironicky
- zefektivnit bojove skilly pro low skill hrace, ted je tam myslim nastavene kdyz je obluda lvl 10 tak automiss, myslim ze by nebyl problem nastavit aby treba u skillu 10% byla lepsi sance na zasah do skeletona nez je tomu doted (mozna by to snizilo pocet sparring hracu)
Nevyznam se v tom, ale tusim, ze s misovanim se zde da neco delat jen tim jeho zvednutim nad vice 100
jestli je to tak, tak na zacatek dat kazdymu 100% a jelo by se do 200%+
i kdyz asi by to nekoho mátlo, a myslim si ze jesli bude odpoved tak bude znit hodne prace malo uzitku :cry:

Napsal: 01.10.2009 18:47:31
od Mesmeric
Raona píše:........

periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili
Zbytek by dával smysl, ale tohle je absolutní kravina. To jako chceš aby se za nějákou dobu všem nastavila fame na 0 a musela se zase nabrat? No to chci vidět, jak si top PvM hráči berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostlivce pro fame. :roll:
A resetovat fame PK to už je úplná blbost. Jestli jsi v poslední době zkoušel nabrat fame pomocí PvP tak doporočuji zkusit, žádný med.

Napsal: 01.10.2009 20:08:40
od Raona
Mesmeric píše:
Raona píše:........

periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili
Zbytek by dával smysl, ale tohle je absolutní kravina. To jako chceš aby se za nějákou dobu všem nastavila fame na 0 a musela se zase nabrat? No to chci vidět, jak si top PvM hráči berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostlivce pro fame. :roll:
A resetovat fame PK to už je úplná blbost. Jestli jsi v poslední době zkoušel nabrat fame pomocí PvP tak doporočuji zkusit, žádný med.
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon

Napsal: 01.10.2009 20:26:42
od Nagamma
Raona píše:
Mesmeric píše:
Raona píše:........

periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili
Zbytek by dával smysl, ale tohle je absolutní kravina. To jako chceš aby se za nějákou dobu všem nastavila fame na 0 a musela se zase nabrat? No to chci vidět, jak si top PvM hráči berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostlivce pro fame. :roll:
A resetovat fame PK to už je úplná blbost. Jestli jsi v poslední době zkoušel nabrat fame pomocí PvP tak doporočuji zkusit, žádný med.
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
Takže doteď to dělám tak, že si po práci, když je chvilku čas, lognu a jdu dung. Čili s tvým vylepšovákem bych si po práci šel harvit nějaký pinďoury, abych po další práci- pokud budu mít fame- mohl jít dung? Myslím, že tohle nee. :)

Napsal: 01.10.2009 22:28:32
od Mesmeric
Raona píše:
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubka :roll:

Napsal: 02.10.2009 08:28:15
od Raona
Mesmeric píše:
Raona píše:
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubka :roll:
stezujete si ze na povrchu nic nebeha, to je teda narocny si skocit do zony zabit par lvl 9 oblud, hraci si rozmysli jesli jim stoji za to riskovat fame do pvp, na trhu nebudou panaci lordi, jak myslite, 3 slovy, byl to muj nazor/navrh

Napsal: 02.10.2009 11:05:38
od Mesmeric
Raona píše:
Mesmeric píše:
Raona píše:
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubka :roll:
stezujete si ze na povrchu nic nebeha, to je teda narocny si skocit do zony zabit par lvl 9 oblud, hraci si rozmysli jesli jim stoji za to riskovat fame do pvp, na trhu nebudou panaci lordi, jak myslite, 3 slovy, byl to muj nazor/navrh
Prober se prosimtě. Někdo si konečně nafraguje dostatek fame, aby mohl používat skládačku a ty mu to chceš ze dne na den jenom tak sebrat. Aby se musel přidat k blbcům co běhají PvP v non-fame kostech např.
A věta o rozmýšlení jestli si hráči rozmyslí riskovat fame do PvP, má být jako co??? Omezit ještě PvP obecně by už tenhle server poslalo úplně do kytek :roll:
Tenhle tvůj návrh je úplně zcestný a zvrácený

Napsal: 02.10.2009 15:23:54
od Ian
A coz takhle omezit prijem famy ze slabsich potvor vzhledem k postave? Rekneme, aby glorious postava nedostala fame za zabiti obycejneho kostlivca (např.) :)

Napsal: 02.10.2009 16:00:56
od Raona
Mesmeric píše:
Raona píše:
Mesmeric píše: ....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubka :roll:
stezujete si ze na povrchu nic nebeha, to je teda narocny si skocit do zony zabit par lvl 9 oblud, hraci si rozmysli jesli jim stoji za to riskovat fame do pvp, na trhu nebudou panaci lordi, jak myslite, 3 slovy, byl to muj nazor/navrh
Prober se prosimtě. Někdo si konečně nafraguje dostatek fame, aby mohl používat skládačku a ty mu to chceš ze dne na den jenom tak sebrat. Aby se musel přidat k blbcům co běhají PvP v non-fame kostech např.
A věta o rozmýšlení jestli si hráči rozmyslí riskovat fame do PvP, má být jako co??? Omezit ještě PvP obecně by už tenhle server poslalo úplně do kytek :roll:
Tenhle tvůj návrh je úplně zcestný a zvrácený
ty harvis fame na lorda 2,5 měsíce? docela lama si myslim

Napsal: 02.10.2009 16:13:02
od Mesmeric
Raona píše:
ty harvis fame na lorda 2,5 měsíce? docela lama si myslim
Ty asi nečteš moc co píšu, co? Jen si plácáš ty svoje blbosti. Já tu mluvím o PvP ty troubo. Tam se ani moc Lordů zrovna nevyskytuje hádej proč to tak asi je?? Protože se hodně umírá a systém přidávání fame z PvP je hodně....slabý.
A propo, když už tu furt cpeš PvM, tak zopakuji co jsem už psal. Už vidím, jak si takové gulidy jako Amonthie, GP apod. berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostilvce na HB, aby měli fame na zbraně a brnění do Despu, protože díky tvému "skvělému" nápadu se jim vynulovala prostě fame. Opravdu "skvělý" nápad.
By se tu měla zavést nějáká Hall of Shame jako je na WF, kde by se dávaly největší hovadiny, co kdo vymyslel. Rozhodně by jsi vedl teďka

Napsal: 02.10.2009 17:30:44
od Prafotr Morava
Raona píše:ty harvis fame na lorda 2,5 měsíce? docela lama si myslim
a ty si trošku trouba, nauč se číst co píše...

Napsal: 02.10.2009 17:30:55
od Johny Matovic
ja by som mal jeden navrh :p(podlozeny na zaklade vlastnych skusenosti aj postov tuto nadomnou)
myslim ze terajsi system "predavania 5 percent (alebo neviem kolko to bolo )famy po zabiti vrahovi" (rozumej tomu co zabil nie pkcku :p) nie je moc dobry ...hraci moc rychlo prichadzaju o fame (okrem tych top skill) a stava sa ze nemaju tolko fame kolko potrebuju kedze tam tich 5 percent nenavratne mizne. Myslim ze pre only pvp hracov je to celkom demotivujuce a aj vdaka tomu stracaju dalsiu chut do hry.
Bol by som preto pre opetovne navratenie predchadzajuceho stavu hry (rozumej 10 percent za smrt fama koluje medzi hracmi)

Napsal: 02.10.2009 18:11:56
od Raona
klid, pod mim tlustym postem si mi zaloloval jak je to tezke naharvit fame za top hrace, tak sem se ofenzivne branil, pak si v tom tvim postu jen jednou vetou dodal to o tech pk,

postuju tu navrhy aby se neco zmenilo, ne na to abyste me zprdli a machrovali kdo ma lepsi slovni zasobu, ale vase posty muzu ignorovat, protoze se tech 10 klasickych lidi, kteri maji nahnany posty ozvou vzdy jak je vsechno dokonale a jak ostatni jsou "hloupy" ze chteji neco zmenit
- ze sem vubec reagoval na kritiku meho nazoru, proto sem hloupej, tady to je jen o postnuti a nesledovani odpovedi

"jen at je to jako wow, lvl 80 prece nepude harvit do low lvl zon, zustane jen v northrendu"
Ian píše:A coz takhle omezit prijem famy ze slabsich potvor vzhledem k postave? Rekneme, aby glorious postava nedostala fame za zabiti obycejneho kostlivca (např.) :)
tohle je podle ostatnich k nicemu, prece nebudou zabijet pindoury

Napsal: 02.10.2009 18:56:03
od Mesmeric
Johny Matovic píše:ja by som mal jeden navrh :p(podlozeny na zaklade vlastnych skusenosti aj postov tuto nadomnou)
myslim ze terajsi system "predavania 5 percent (alebo neviem kolko to bolo )famy po zabiti vrahovi" (rozumej tomu co zabil nie pkcku :p) nie je moc dobry ...hraci moc rychlo prichadzaju o fame (okrem tych top skill) a stava sa ze nemaju tolko fame kolko potrebuju kedze tam tich 5 percent nenavratne mizne. Myslim ze pre only pvp hracov je to celkom demotivujuce a aj vdaka tomu stracaju dalsiu chut do hry.
Bol by som preto pre opetovne navratenie predchadzajuceho stavu hry (rozumej 10 percent za smrt fama koluje medzi hracmi)
Je to pravda. PvP je černá díra na fame. Člověk přichází za smrt o 10%, ale ten co ho zabije má jen 5% z něj.

Napsal: 03.10.2009 11:11:46
od Wilson
Johny Matovic píše:ja by som mal jeden navrh :p(podlozeny na zaklade vlastnych skusenosti aj postov tuto nadomnou)
myslim ze terajsi system "predavania 5 percent (alebo neviem kolko to bolo )famy po zabiti vrahovi" (rozumej tomu co zabil nie pkcku :p) nie je moc dobry ...hraci moc rychlo prichadzaju o fame (okrem tych top skill) a stava sa ze nemaju tolko fame kolko potrebuju kedze tam tich 5 percent nenavratne mizne. Myslim ze pre only pvp hracov je to celkom demotivujuce a aj vdaka tomu stracaju dalsiu chut do hry.
Bol by som preto pre opetovne navratenie predchadzajuceho stavu hry (rozumej 10 percent za smrt fama koluje medzi hracmi)
jo ale tohle se zavedlo kvuli tomu aby se zamezilo "prelevani fame" mezi svejma postavama, napada te jak to jinak osetrit? :p