Napsal: 23.09.2009 18:22:04
Huntre ty jsi vypsal vsechno co se za poslednich xxx let zrusilo ?
si mohl rovnu napsat vrati save na xx .xx .xxxx
ale jinak souhlasim 



Nevyznam se v tom, ale tusim, ze s misovanim se zde da neco delat jen tim jeho zvednutim nad vice 100Raona píše:Upravit bojovy system, kdyz se skillem 85% se netrefim ani na 15. pokus, podle rp je to myslim expert daneho skillu, pak to zni ironicky
- zefektivnit bojove skilly pro low skill hrace, ted je tam myslim nastavene kdyz je obluda lvl 10 tak automiss, myslim ze by nebyl problem nastavit aby treba u skillu 10% byla lepsi sance na zasah do skeletona nez je tomu doted (mozna by to snizilo pocet sparring hracu)
jestli je to tak, tak na zacatek dat kazdymu 100% a jelo by se do 200%+Pheme píše:Nevyznam se v tom, ale tusim, ze s misovanim se zde da neco delat jen tim jeho zvednutim nad vice 100Raona píše:Upravit bojovy system, kdyz se skillem 85% se netrefim ani na 15. pokus, podle rp je to myslim expert daneho skillu, pak to zni ironicky
- zefektivnit bojove skilly pro low skill hrace, ted je tam myslim nastavene kdyz je obluda lvl 10 tak automiss, myslim ze by nebyl problem nastavit aby treba u skillu 10% byla lepsi sance na zasah do skeletona nez je tomu doted (mozna by to snizilo pocet sparring hracu)
Zbytek by dával smysl, ale tohle je absolutní kravina. To jako chceš aby se za nějákou dobu všem nastavila fame na 0 a musela se zase nabrat? No to chci vidět, jak si top PvM hráči berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostlivce pro fame.Raona píše:........
periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeonMesmeric píše:Zbytek by dával smysl, ale tohle je absolutní kravina. To jako chceš aby se za nějákou dobu všem nastavila fame na 0 a musela se zase nabrat? No to chci vidět, jak si top PvM hráči berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostlivce pro fame.Raona píše:........
periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili![]()
A resetovat fame PK to už je úplná blbost. Jestli jsi v poslední době zkoušel nabrat fame pomocí PvP tak doporočuji zkusit, žádný med.
Takže doteď to dělám tak, že si po práci, když je chvilku čas, lognu a jdu dung. Čili s tvým vylepšovákem bych si po práci šel harvit nějaký pinďoury, abych po další práci- pokud budu mít fame- mohl jít dung? Myslím, že tohle nee.Raona píše:hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeonMesmeric píše:Zbytek by dával smysl, ale tohle je absolutní kravina. To jako chceš aby se za nějákou dobu všem nastavila fame na 0 a musela se zase nabrat? No to chci vidět, jak si top PvM hráči berou iron/silver/shadow zbraně a jdou harvit kostlivce pro fame.Raona píše:........
periodicky resetovat fame, mozna i karmu, u pk jen fame, aby se nepouzivali porad +9, aby si je hraci zaslouzili![]()
A resetovat fame PK to už je úplná blbost. Jestli jsi v poslední době zkoušel nabrat fame pomocí PvP tak doporočuji zkusit, žádný med.
....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubkaRaona píše:
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
stezujete si ze na povrchu nic nebeha, to je teda narocny si skocit do zony zabit par lvl 9 oblud, hraci si rozmysli jesli jim stoji za to riskovat fame do pvp, na trhu nebudou panaci lordi, jak myslite, 3 slovy, byl to muj nazor/navrhMesmeric píše:....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubkaRaona píše:
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
Prober se prosimtě. Někdo si konečně nafraguje dostatek fame, aby mohl používat skládačku a ty mu to chceš ze dne na den jenom tak sebrat. Aby se musel přidat k blbcům co běhají PvP v non-fame kostech např.Raona píše:stezujete si ze na povrchu nic nebeha, to je teda narocny si skocit do zony zabit par lvl 9 oblud, hraci si rozmysli jesli jim stoji za to riskovat fame do pvp, na trhu nebudou panaci lordi, jak myslite, 3 slovy, byl to muj nazor/navrhMesmeric píše:....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubkaRaona píše:
hráči by museli chvili harvit na povrchu, aby si zasloužili jít dungeon
ty harvis fame na lorda 2,5 měsíce? docela lama si myslimMesmeric píše:Prober se prosimtě. Někdo si konečně nafraguje dostatek fame, aby mohl používat skládačku a ty mu to chceš ze dne na den jenom tak sebrat. Aby se musel přidat k blbcům co běhají PvP v non-fame kostech např.Raona píše:stezujete si ze na povrchu nic nebeha, to je teda narocny si skocit do zony zabit par lvl 9 oblud, hraci si rozmysli jesli jim stoji za to riskovat fame do pvp, na trhu nebudou panaci lordi, jak myslite, 3 slovy, byl to muj nazor/navrhMesmeric píše: ....a poharvit, aby mohli běhat PvP, co?? Ty jsi trubka
A věta o rozmýšlení jestli si hráči rozmyslí riskovat fame do PvP, má být jako co??? Omezit ještě PvP obecně by už tenhle server poslalo úplně do kytek![]()
Tenhle tvůj návrh je úplně zcestný a zvrácený
Ty asi nečteš moc co píšu, co? Jen si plácáš ty svoje blbosti. Já tu mluvím o PvP ty troubo. Tam se ani moc Lordů zrovna nevyskytuje hádej proč to tak asi je?? Protože se hodně umírá a systém přidávání fame z PvP je hodně....slabý.Raona píše:
ty harvis fame na lorda 2,5 měsíce? docela lama si myslim
a ty si trošku trouba, nauč se číst co píše...Raona píše:ty harvis fame na lorda 2,5 měsíce? docela lama si myslim
tohle je podle ostatnich k nicemu, prece nebudou zabijet pindouryIan píše:A coz takhle omezit prijem famy ze slabsich potvor vzhledem k postave? Rekneme, aby glorious postava nedostala fame za zabiti obycejneho kostlivca (např.)
Je to pravda. PvP je černá díra na fame. Člověk přichází za smrt o 10%, ale ten co ho zabije má jen 5% z něj.Johny Matovic píše:ja by som mal jeden navrh :p(podlozeny na zaklade vlastnych skusenosti aj postov tuto nadomnou)
myslim ze terajsi system "predavania 5 percent (alebo neviem kolko to bolo )famy po zabiti vrahovi" (rozumej tomu co zabil nie pkcku :p) nie je moc dobry ...hraci moc rychlo prichadzaju o fame (okrem tych top skill) a stava sa ze nemaju tolko fame kolko potrebuju kedze tam tich 5 percent nenavratne mizne. Myslim ze pre only pvp hracov je to celkom demotivujuce a aj vdaka tomu stracaju dalsiu chut do hry.
Bol by som preto pre opetovne navratenie predchadzajuceho stavu hry (rozumej 10 percent za smrt fama koluje medzi hracmi)
jo ale tohle se zavedlo kvuli tomu aby se zamezilo "prelevani fame" mezi svejma postavama, napada te jak to jinak osetrit? :pJohny Matovic píše:ja by som mal jeden navrh :p(podlozeny na zaklade vlastnych skusenosti aj postov tuto nadomnou)
myslim ze terajsi system "predavania 5 percent (alebo neviem kolko to bolo )famy po zabiti vrahovi" (rozumej tomu co zabil nie pkcku :p) nie je moc dobry ...hraci moc rychlo prichadzaju o fame (okrem tych top skill) a stava sa ze nemaju tolko fame kolko potrebuju kedze tam tich 5 percent nenavratne mizne. Myslim ze pre only pvp hracov je to celkom demotivujuce a aj vdaka tomu stracaju dalsiu chut do hry.
Bol by som preto pre opetovne navratenie predchadzajuceho stavu hry (rozumej 10 percent za smrt fama koluje medzi hracmi)