Stránka 6 z 7

Napsal: 01.02.2008 10:37:21
od Edail
Velky Ero I píše:klidne diskusi o tvem ....ku
nemůžeš :p

Napsal: 01.02.2008 12:18:07
od Piscot
Edail píše:
Velky Ero I píše:klidne diskusi o tvem ....ku
nemůžeš :p
Může ...
resp. v jejím založení mu nikdo nijak nezabrání.
S jeho dalším působením na foru je to již věc druhá...

Napsal: 01.02.2008 14:35:49
od Velky Ero I
Piscot píše:
Edail píše:
Velky Ero I píše:klidne diskusi o tvem ....ku
nemůžeš :p
Může ...
resp. v jejím založení mu nikdo nijak nezabrání.
S jeho dalším působením na foru je to již věc druhá...
;ppp ... ved toto je pokec o vsetkom.... tak to tu pise ..takze preco nie? ;ppp

Napsal: 01.02.2008 14:50:29
od Lazzarus
Velky Ero I píše:
Lazzarus píše:moje hobby je honit si ocas budem si o tom povidat prosim? :oops:
twe nikdo te tu nenuti nic psat do tohto topiku a ani ho otvarat ak ti to vadi.... je to proste pokec...klidne si tu mozem zalozit diskusi o mem curaku... ;p
to by byla ukrutne mala diskuze ;-)

Napsal: 01.02.2008 17:29:18
od Piscot
Lazzarus píše:
Velky Ero I píše:
Lazzarus píše:moje hobby je honit si ocas budem si o tom povidat prosim? :oops:
twe nikdo te tu nenuti nic psat do tohto topiku a ani ho otvarat ak ti to vadi.... je to proste pokec...klidne si tu mozem zalozit diskusi o mem curaku... ;p
to by byla ukrutne mala diskuze ;-)
Myslíš úměru, čím větší Éro, tím menší P... ? :)

Napsal: 01.02.2008 17:31:12
od Velky Ero I
Piscot píše:
Lazzarus píše:
Velky Ero I píše: twe nikdo te tu nenuti nic psat do tohto topiku a ani ho otvarat ak ti to vadi.... je to proste pokec...klidne si tu mozem zalozit diskusi o mem curaku... ;p
to by byla ukrutne mala diskuze ;-)
Myslíš úměru, čím větší Éro, tím menší P... ? :)
Tak moje mlada sa nestazuje :wink: ;pp

Napsal: 01.02.2008 17:48:20
od Lazzarus
:D

Napsal: 01.02.2008 17:52:12
od Prafotr Morava
výš jak Éro ruce mluvit neumí

Napsal: 01.02.2008 18:44:39
od Gimli II.
Ero .. znas nejakou jinou znacku tech hnusnych predrazenych aut nez Ferrari??? Ktery je vylozene jen takova hracka pro bohate kluky, ale rozhodne to neni poradny auto, ktery by se jinak dalo vychvalovat a tudiz ani pouzivat jako argument...

Co se tyce tuning vs. seriovka ... hlavni duvod, proc si nedelat auto jako skladacku je ten, ze seriovka je proste udelana tak, aby to vsechno do sebe zapadlo a fungovalo to tak jak to ma ... sedelo na tom par let nekolik techniku, kteri resili funkcnost vsech dilu ...

S nejakym osiranim na silnicich, nepotrebujes davat 5M, abys mel kvalitni,silny auto... jak si zminoval ty Nissany, pripadne vezmeme v potaz Ameriku a Mustangy nebo Dodge a tyhle auta se pohybujou kolem 500k ( pokud beres realnou cenu a ne s tim co si ti zmrdi prirazi k dovozu ) ... chtel bych videt tu tvoji plecku treba vs. M3 a nedejboze, kdyz by bylo vic zatacek, tak treba s Lancerem EVO 7-9, ktery se pohybujou v dobrych cenovych relacich...

600 koni sice zni krasne... ale to auto, ta kastle , na neco takovyho neni delany proste...

Ale existujou i takovy extremy jako je 1000konova M3 delana profesionalne a to je mazec :)


Priznam se .. ja sam mam 2 roky Favorita... ale v zivote jde o priority, tedka par mesicu pracuju, ale penize jdou do neceho jinyho nez na novy auto...
je to 1.3 40kW ... maximalka na rovince 150, z kopce na dalnici - rucicka tachecu az uplne na konci, takze nevim ...
Brno-Praha za 1,5 hodiny ( s dalsima 3 lidma ) ... takze srandy si clovek uzije i s takovymhle autem :twisted:

Napsal: 01.02.2008 19:11:07
od Prafotr Morava
auto neni imho výhodná investice věkem strácí na ceně
pokud teda někdo nesbírá veterány

Napsal: 01.02.2008 19:54:35
od Ash
Prafotr Morava píše:auto neni imho výhodná investice věkem strácí na ceně
Jo, a hlavne, nove auto ztraci okamzite na cene vcelku hodne, a zas ojete auto znamena, ze cokoliv do nej vrazis za opravy, tak uz ti tu cenu poradne nezvedne a sou to penize hozene z okna.
A taky se stava, ze zachovala seriovka je cenena vyse, nez nejaky home made tuning.
Stejne mi to ale prijde jako strasne vyhazovnai penez, jestli nekdo ma tolik penez a ma rad auta, tak to mi radsi muze zaplatit licenci a pronajmout zavodacka, nejakou rally bych si zkusil rad :lol:
cimz bych se chtel dostat k tomu - jedno z nejpeknejsich aut takove te stare dobre generace je Lancia Delta Integrale, co sem parkrat videl na barumce normalne v civilni verzi, ale fakt peknou a zachovalou, tak to bych chtel.

Napsal: 01.02.2008 20:02:02
od Carolyn
Nejhezčí auto je stejně Spyker D12 Peking-to-Paris. 8) Pchá, nějaký tuning. Navíc když člověk jede na nějaký tuning sraz (byla jsem na jednom, stačilo ^^), tak ta auta jsou všechna strašně stejná (stejně hnusná) na pohled, nejlepší jsou ty nalepené mocné plameny a tribal vzory všude po autě ;p Opravdu málo lidí si to auto upravilo aspoň tak, aby vypadalo trochu jinak. Jinak motory jsou mi ofc ukradené, že. 8)

Napsal: 01.02.2008 20:04:11
od Velky Ero I
jj chapu ze nekomu sa zda vyhadzovat penaize za auto ako blbost...ale napr ja sem mladej mam dobru pracu zarabam pekne tak sa venujem tomu co mam najradsej a to je tuning...az bduu starsi pak uz tolik dotoho penize davat nebudu...kazdy ma svoje no nekdo vsechno prochlasta :D

Napsal: 01.02.2008 20:59:13
od Prafotr Morava
a někdo si to šetří a pak ho přejede autobus

Napsal: 02.02.2008 00:45:04
od Pazdi
Gimli II. píše:... chtel bych videt tu tvoji plecku treba vs. M3 a nedejboze, kdyz by bylo vic zatacek, tak treba s Lancerem EVO 7-9, ktery se pohybujou v dobrych cenovych relacich...
...Ale existujou i takovy extremy jako je 1000konova M3 delana profesionalne a to je mazec :)...
jj eMko:) pekelnej stroj :twisted:

Napsal: 02.02.2008 01:54:21
od Stillwater
Gimli II. píše: ja sam mam 2 roky Favorita ... je to 1.3 40kW ... maximalka na rovince 150, z kopce na dalnici ... Brno-Praha za 1,5 hodiny ( s dalsima 3 lidma ) ... takze srandy si clovek uzije i s takovymhle autem :twisted:
:) Ty kráááávo, s fáčkem hundretfünfcig na rovince?? PR-BR za hodku a půl a ještě ve třech?? To máš snad nějakou gold edition? Co s tim jezdime už nějakej pátek na akce tak mi připadá, že zrychlení 0-100 u tohohle vozu se asymptotně blíží k nekonečnu:) (podotýkám, pozorováno ještě směrem "na akci" :p) Mluvíme opravdu oba o stejném vozu vyráběném 88-95, tzn. minimálně 13 let starém?Ale tak asi každé přede jinak, když má někdo klenot po babičce, tak bude vrnět jinak než to které bylo 2x na střeše.

Každopádně k tůningu ... mít doma ať už extrémně sportovní červené Evo nebo modro-zlatou Imprezu nebo "relativně komfortní" Bávo (šestku v základu, nebo jakýkoliv Mko) tak nějaký další tůning opravdu neřeším. Onehdá jsem viděl v AMR nějakej vstup o borečkovi, co měl nějakou extra vytůněnou sůzu nebo hondu, a musel v kufru vozit 2 další sady air filtru, turba a kdovíčeho, aby to plynule měnil (s jedním jezdil, další 2 kufru a 2 v servisu, + nová klikovka každých 20K km) A to se vyplatí:p

Napsal: 02.02.2008 05:03:56
od Velky Ero I
Stillwater píše: Každopádně k tůningu ... mít doma ať už extrémně sportovní červené Evo nebo modro-zlatou Imprezu nebo "relativně komfortní" Bávo (šestku v základu, nebo jakýkoliv Mko) tak nějaký další tůning opravdu neřeším. Onehdá jsem viděl v AMR nějakej vstup o borečkovi, co měl nějakou extra vytůněnou sůzu nebo hondu, a musel v kufru vozit 2 další sady air filtru, turba a kdovíčeho, aby to plynule měnil (s jedním jezdil, další 2 kufru a 2 v servisu, + nová klikovka každých 20K km) A to se vyplatí:p
Tak to musel byt dobrej gej....no nevedel najst spravnych ludi aby mu to urobili poriadne ...bez toho aby to musel menit....nj nestaci mat len peniaze na tuning ale treba mat aj rozum :)

Napsal: 02.02.2008 09:19:02
od Gimli II.
Stillwater píše: :) Ty kráááávo, s fáčkem hundretfünfcig na rovince?? PR-BR za hodku a půl a ještě ve třech?? To máš snad nějakou gold edition? Co s tim jezdime už nějakej pátek na akce tak mi připadá, že zrychlení 0-100 u tohohle vozu se asymptotně blíží k nekonečnu:) (podotýkám, pozorováno ještě směrem "na akci" :p) Mluvíme opravdu oba o stejném vozu vyráběném 88-95, tzn. minimálně 13 let starém?Ale tak asi každé přede jinak, když má někdo klenot po babičce, tak bude vrnět jinak než to které bylo 2x na střeše.
Vylozene na rovince 150-160 .. ale na tachometru, kterej by mel byt delanej s 5% odchylkou myslim a cim vyssi rychlost, tim je ta odchylka vyssi...
BR-PR za hodku a pul, ale jak sem psal s dalsima 3 lidma, tzn. dohromady ve 4 a plnym kufrem :) ... za celou dobu, krome dvou mensich kolon, neklesly otacky pod 4k :) prumerne se to pohybovalo 4,5-5k ... je uz naucenej proste na vyssi otacky :)

Co se tyce zrychleni, to je opravdu strasny...zatim sem to neskousel opravdu natvrdo, ale pod 15s asi urcite nepudu...no a nedejboze, kdyz je v aute jeste nekdo jinej :)
Ale prevodovka je tam docela pomala ... na 2 vytahnu za 80, jenze chvilu trva nez se prehodi na 3 a zacne to tahnout :/

Ja osobne ho mam uz skoro 2 roky, je to rok vyroby 93 - prvni model s BMM - jednobodovym vstrikem, 40kW a 95Nm kroutak ( myslim ), maximalka podle technicaku 143km/h :) u me prumerna spotreba 12l... pred rokem a pul sem ho poslal na louku .. tak nestastne sem zachytl pravym kolem parez - znicena komplet predni naprava, poloosa se zasekla do motoru a rozsekla mu blok...
dostal sem tam nejakej jinej motor stejnyho typu z vrakace...

Takze jak sem psal, clovek nemusi mit utravytuneny auto, aby si zazil trosku srandy :)

Napsal: 02.02.2008 11:47:33
od Pazdi
Stillwater píše:...Každopádně k tůningu ... mít doma ať už extrémně sportovní červené Evo nebo modro-zlatou Imprezu nebo "relativně komfortní" Bávo (šestku v základu, nebo jakýkoliv Mko) tak nějaký další tůning opravdu neřeším...
souhlas...jen s tím, že Bávo není relativně komfortní...imo jedno z nejlépe naladěných aut co se týka komfortu a sportovního vyžití:) (seriově nastavených)
Velky Ero I píše:Tak to musel byt dobrej gej....no nevedel najst spravnych ludi aby mu to urobili poriadne ...bez toho aby to musel menit....nj nestaci mat len peniaze na tuning ale treba mat aj rozum :)
furt nechápu smysl tuningu...já myslel, že je to o tom sedět s tím autem zavřenej kotel dluho v garáři a ne vzít auto dovýst ho nějakým mechošům do fochu ať s tím zrobí co umí...a jen to přijít zaplatit....
Gimli II. píše:...BR-PR za hodku a pul, ale jak sem psal s dalsima 3 lidma, tzn. dohromady ve 4 a plnym kufrem :) ... za celou dobu, krome dvou mensich kolon, neklesly otacky pod 4k :) prumerne se to pohybovalo 4,5-5k ... je uz naucenej proste na vyssi otacky :)...
tady jsi měl jakou spotřebu proboha :shock:
Gimli II. píše:...u me prumerna spotreba 12l...
noo tak pokud průměr dvanáct tak je to nejhladovější fáčko, co znám :lol: :lol: :lol:
ale je fakt, že to znám jezdit průměrnou někde okolo 10-12l 8) :oops:

Napsal: 02.02.2008 12:36:34
od Gimli II.
Pazdi píše:tady jsi měl jakou spotřebu proboha :shock:
My jeli az za Plzen...celkove na celej ten 800km vylet byla prumerna spotreba 10l/100 ... i kdyz sem se tomu docela divil ...
Pazdi píše:oo tak pokud průměr dvanáct tak je to nejhladovější fáčko, co znám :lol: :lol: :lol:
ale je fakt, že to znám jezdit průměrnou někde okolo 10-12l 8) :oops:
Ja jezdim jak prase proste... cim slabsi auto, tim vic se tomu musi slapat na krk a tim vetsi je pak spotreba ...
U novych silnejsich aut se da jezdit i za 6 litru pri vykonu 100 koni... ale u staryho Fanouse to proste nejde :/