Stránka 6 z 23
Napsal: 24 bře 2008 20:04
od Wilson
Skuhry píše:jak jste spokojeni s tim snizeni durabky u + kovovek?
treba nedavno sem sel shame, pak prisel domu, robu opravil na 17/17, sel ankh a robka je na 9/17.
To ma byt robka na par dungu?
sorc - na zacatku roba 25/25 , po konci 14/25, ale uz tak od pulky dungu ta roba davala horsi ar nez +sovka, proste mi pride ze ted se uz vyroba + kovovek pri dnesnich cenach ingotu abych mel 1 robu na dung nevyplati ...
ano drivejsi stav byl hodne prebust, ale dnes je to zas skoro nepouzitelny ...
Napsal: 24 bře 2008 20:47
od Pallando
taky myslim ze tedka je to dost na pytel, melo se to vyresit spise zanechanim durabky a zmensenim armoru
Napsal: 24 bře 2008 23:09
od Dan
Možná aby se i při velkém poškození AR téměř vůbec nesnižoval...
Napsal: 24 bře 2008 23:29
od Silence
Dan píše:Možná aby se i při velkém poškození AR téměř vůbec nesnižoval...
Dobrý nápad, a pokud vím tak i realizovatelný =)
Napsal: 25 bře 2008 01:33
od Morlith
Pallando píše:taky myslim ze tedka je to dost na pytel, melo se to vyresit spise zanechanim durabky a zmensenim armoru
popr jemnym zvysenim durabky ? alebo samoopravovanim ?
Napsal: 25 bře 2008 13:18
od Dexxter
tak si je nasadte jen pri foceni
Napsal: 25 bře 2008 16:18
od Pallando
a nebo aspon zvysit dur treba na 35-40 a nechat to jako magickej armor (jako je to u skladacek, aby se se snizovanim nesnizoval ar)
Napsal: 01 dub 2008 06:10
od Skuhry
no je to skoda, ted je jaksi nepouzitelna a osobne ji sotva nekam vytahnu:)
Napsal: 01 dub 2008 19:33
od Byotch
Asi bych se sem nemel moc vyjadrovat protoze sam sem rad kdyz si s magem solnu lvl 1 mapu. Ale s prichodem toho plusovani se mi zase zdalo ze lidi prestali temer nosit +20 +25 magesky, kazdej radsi vzal +15 bloodku. Cli ted hold vemu +15bloodku a +20 do zasoby kdyby se rozpadla nebo bloodku budu vyuzivat kdyz potrebuju armor.
Napsal: 02 dub 2008 20:44
od Morlith
Byotch píše:Asi bych se sem nemel moc vyjadrovat protoze sam sem rad kdyz si s magem solnu lvl 1 mapu. Ale s prichodem toho plusovani se mi zase zdalo ze lidi prestali temer nosit +20 +25 magesky, kazdej radsi vzal +15 bloodku. Cli ted hold vemu +15bloodku a +20 do zasoby kdyby se rozpadla nebo bloodku budu vyuzivat kdyz potrebuju armor.
skor +25 +20nky sa piekli na kovovky (aspon ja som to robil) problem je ten ze ten armor sa ti zide furt vis jak... a ted tj fakt vyuzetelne na prve 2-3 hodiny dungu (ak neprehanam)
Napsal: 04 dub 2008 01:10
od Dave Lister
no to snizeni durabky imo docela brutalni, dneska 2 dungy (celkem kratky) a spotreba 2 kovovky.. mozna do sebe mag nechava moc busit, ale stejne mi to pride trochu prehnany..
Napsal: 04 dub 2008 03:47
od Keeper
Dave Lister píše:no to snizeni durabky imo docela brutalni, dneska 2 dungy (celkem kratky) a spotreba 2 kovovky.. mozna do sebe mag nechava moc busit, ale stejne mi to pride trochu prehnany..
me to pride clekem vyrovnane porizovaci cena tech rob je celkem nizka oproti ancestralce. ktera je z vice komponentu ...
Napsal: 04 dub 2008 08:36
od Enquea
Keeper píše:Dave Lister píše:no to snizeni durabky imo docela brutalni, dneska 2 dungy (celkem kratky) a spotreba 2 kovovky.. mozna do sebe mag nechava moc busit, ale stejne mi to pride trochu prehnany..
me to pride clekem vyrovnane porizovaci cena tech rob je celkem nizka oproti ancestralce. ktera je z vice komponentu ...
tjn a co treba +9 hc, nebo taming neklak, nebo dragon mustang.... ty toho maji asi tak stejne spolecnyho s +kovejma kovovkama jako ancestrlka^^
Napsal: 04 dub 2008 11:01
od Keeper
Enquea píše:Keeper píše:Dave Lister píše:no to snizeni durabky imo docela brutalni, dneska 2 dungy (celkem kratky) a spotreba 2 kovovky.. mozna do sebe mag nechava moc busit, ale stejne mi to pride trochu prehnany..
me to pride clekem vyrovnane porizovaci cena tech rob je celkem nizka oproti ancestralce. ktera je z vice komponentu ...
tjn a co treba +9 hc, nebo taming neklak, nebo dragon mustang.... ty toho maji asi tak stejne spolecnyho s +kovejma kovovkama jako ancestrlka^^
vis kdybys byl chytrejsi tak pochopis ze mag mel stejne ar jako negr za skoro 0 cenu
Napsal: 04 dub 2008 11:14
od Silence
Keepre zabal to, nejde ti to.
Ale jinak jsi uplně trů a nad věcí, srovávat ancestrálku s armorem 1, vysokou durabkou a +10 staty s robou s vysokým ar, nízkou durabkou co dává jen int.
Napsal: 04 dub 2008 11:24
od Skuhry
Keeper píše:
vis kdybys byl chytrejsi tak pochopis ze mag mel stejne ar jako negr za skoro 0 cenu
ja jen ze tu ancestralku ma kazdej druhej negr a pokud vim tak je tu takova filozofie ze mag ma mit ar a negr zas str apod.. a nevim co sem pletes vubec negra.
ja si jen radsi vezmu obyc + robku ktera mi vydrzi dokud nehebnu nez abych ji zbytecne obetoval kuli ar co ma tak dejme tomu +- 3 hodky...
Napsal: 28 dub 2008 20:06
od Wilson
Bylo by nejak technicky mozne aby obyc kovove roby meli zase starou durabku? Myslim, ze ta zmena se snizenim durabky se mela tykat jen + kovovych rob. A nebo se pletu a je to zamer, ze nizsi durabku maji i obyc kovovky, ikdyz si myslim ze to neni moc dobre
Napsal: 17 srp 2008 16:26
od Empair
já ci topko na mága! všichni ostatní ho maj ja ci taky
Napsal: 17 srp 2008 16:53
od Leny-m
Empair píše:já ci topko na mága! všichni ostatní ho maj ja ci taky
Wyrm's neprošlo? :p
Napsal: 17 srp 2008 17:38
od Morlith
Empair píše:já ci topko na mága! všichni ostatní ho maj ja ci taky
imho ice
jo neni to az tak imba topko beru, ostatny ho mozu mat tez (ice plate) ale ma o par bodiku vyssi armor + mas adamitku (jo ostatny mozu mat tez ada) ale dava do skilu co ine ada nerobi, a nevidel som este pre ziadny char topko+top roba
to ze je ten skil viceme na...holt mozno pridat + do ada robky neco ?
+ z ada klobrcom mas specialneho suma
ale je fakt ze armor by ta robka mohla mat vacsi, celkom vysmech ze +20 bloodka ho ma vacsi...