Fire - zdar!
Arime nějak si nemůžu pomoct, ale dneska vážně nedáváš smysl. Ani první ani druhý post - vůči tomu na co reaguješ. On Edail psal že drop je OK, jestli sis nevšiml ( Nevšiml ).
Brag1: Nám ve starém fire u wyrmů odkopla výprava, tak jsme si to došli ve 2 ( mág + kler )
Brag2: Já měl support drát v nekro solovce ( Osobně si myslím, že se jednalo o první zabití toho demona )
Brag1: Nám ve starém fire u wyrmů odkopla výprava, tak jsme si to došli ve 2 ( mág + kler )
Brag2: Já měl support drát v nekro solovce ( Osobně si myslím, že se jednalo o první zabití toho demona )
No tak to me z vety : No tak jasně proto jsem reagoval na Arima když plakal nad dropem, ale asi se baví o jiným dungu nebo nevím noSilence píše:Arime nějak si nemůžu pomoct, ale dneska vážně nedáváš smysl. Ani první ani druhý post - vůči tomu na co reaguješ. On Edail psal že drop je OK, jestli sis nevšiml ( Nevšiml ).
Brag1: Nám ve starém fire u wyrmů odkopla výprava, tak jsme si to došli ve 2 ( mág + kler )
Brag2: Já měl support drát v nekro solovce ( Osobně si myslím, že se jednalo o první zabití toho demona )
Nebo z vety : Jinak ohledně dropu ... co si pamatuju nebyl problém vynést dropnutej archmagi takže ono že tam nic nepadá je velmi relativní.
Moc nepripada, ze by to myslel ve smyslu toho, ze je to vsechno OK.
Co se tyce tveho zvyrazneneho ... No v tom bude asi problem, protoze se skutecne bavime kazdy o jinem dungu ... Ja o fire pred hodne dlouhou dobou, ty evidetne o fire ktere uz proslo radikalnimi zmenami. To ze se to zmenilo tak jak se to zmenilo a udelali se tam ty solo casti bylo to posledni co fire pohrbilo ...
P.S. Fire se solo castmi jsem nikdy v zivote nebyl ...
Stary mrzuty kocour, co nema rad pondelky ...
Arim píše:na konci jenom rewardu s 10K a cobem a po ceste par pavouku a krakenu, nejakej fenix tam tusim byl a harpie, minovy pole (uprime uz si to ani moc nepamatuji co presne tam bylo, ale myslim, ze nejvyssi LVL mel ten lich na konci a to asi 9) takze tam take nemohlo nic padnout (rozumej nic cenneho co by se dalo pocitat do mamonu ...)
Edail píše:Jinak ohledně dropu ... co si pamatuju nebyl problém vynést dropnutej archmagi takže ono že tam nic nepadá je velmi relativní.
Arime přijde ti tvůj poslední post jako reakce na mou jedinou větu adekvátní a vpořádku? Ne, že bych podporoval nějak Wizziho, ale on vážně má pravdu když tu občas vytýká někomu Mirovinu/Papežovinu že někomu vkládaj něco do úst ...Arim píše:Ale no tak, kdo tu breci nad dropem, ja jsem s nim byl naopak plne spokojen ... A z ceho tam mimochodem ve starem Fire mohl padnout Archmagi a kdyz ano, tak jakej byl problem, ze tam teda jednou za mesic neco takoveho nekomu padlo ???
BTW a co je spatneho na tom, ze tam ten drat proste padnout muze?
Tohle ja fakt nechapu ...
Já napsal jednu větu a ty jsi z toho vyvodil > drop ve fire je špatně nastaven - chtějí ho změnit a nelíbí se jim > tam může padnout i wire - opět špatné nastavení > fire se zavřelo protože tam byl špatně nastavenej drop a celý problém je tedy v tom že tam může padnout archmagi/wire > dungy chcete rozdělovat striktně podle toho jesi tam je drop top částí a nebo ne.
Takže abych tě náhodou nezmátl opět stručnou odpovědí tak ti odpovím přesně jasně a přehledně a snad teda už si nebudeš myslet něco co sem nikde nenapsal / neřekl:
1) Drop ve fire mně vždy připadal adekvátní celému procesu projití
2) Otevření/zavření fire není problém toho že tam padal jednou za uherskej rok archamgi/wire
3) Počet vysokolevl potvor mi překvapivě přijde také adekvátní na celý proces projití - abych zde předešel spekulacím z tvé strany tak říkám přímo ... jedna lvl 10 a tři lvl 9 na ten dung jsou krásný počet
4) To tě možná zmátlo ale ti co zde mluvili o topkách tak spíše mysleli že se prostě sem tam v pokladu pro první výpravu dalo topko a to právě bylo neadekvátní tomu dungu a ne že by tam bylo cokoliv s dropem v nepořádku to tu nikdo nezmínil a myslel sis to akorát ty
The First
Řeším: Fanatic Caves, Fire
Každá PAGE musí obsahovat ID postavy jinak vás nenajdeme pokud jste offline !
Řeším: Fanatic Caves, Fire
Každá PAGE musí obsahovat ID postavy jinak vás nenajdeme pokud jste offline !
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07 zář 2006 18:59
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Spis tady vsichni slovickarite a snazite si kazdy prosadit vlastni pravdu, i kdyz mluvite prakticky o tom samem, ja nevim jak vy ostatni, ale ja Arima docela pochopil, proste jen nesmite videt za vsim opak toho, co si myslite vy.
Jde ale videt, ze jsme se asi shodli zatim na tom, ze Fire by bylo idealni tak jak bylo pred zmenama typu solovky, poklady na zacatku mesice atd. Idealni by tam byl treba nahodne se respujici pokladek nebo neco takoveho + rewarda. Ja osobne bych tam pobyt nijak casove nedefinoval, to ze tam chodi nb vampici a tak, podle me lepsi nez aby mlatili v cechu, svet ve svete mi nevadi, ma to svoje kouzlo.
Jde ale videt, ze jsme se asi shodli zatim na tom, ze Fire by bylo idealni tak jak bylo pred zmenama typu solovky, poklady na zacatku mesice atd. Idealni by tam byl treba nahodne se respujici pokladek nebo neco takoveho + rewarda. Ja osobne bych tam pobyt nijak casove nedefinoval, to ze tam chodi nb vampici a tak, podle me lepsi nez aby mlatili v cechu, svet ve svete mi nevadi, ma to svoje kouzlo.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Já to nevidímAsh píše:Jde ale videt, ze jsme se asi shodli
zrovna tato část mi přijde jako jedna z těch zajímavějších =) až na bugováni timeru noAsh píše:na tom, ze Fire by bylo idealni tak jak bylo pred zmenama typu solovky
Já osobně jo.Ash píše:Ja osobne bych tam pobyt nijak casove nedefinoval
Mě se teda právě tohle přesně moc nelíbí. Nemaj postávat v cechu ale chodit do přírody ... a jako alternativa zalézt na měsíc do fire nevím no moc se mi to nezdá. Tito hráči se absolutně nic nenaučej jen si vytrénují skill na potvorách, které pro ně nepřináší žádné nebezpečí ... i když možná máš pravdu v tom že zase lepší než být v cechu a sparovat.Ash píše:to ze tam chodi nb vampici a tak, podle me lepsi nez aby mlatili v cechu, svet ve svete mi nevadi, ma to svoje kouzlo.
The First
Řeším: Fanatic Caves, Fire
Každá PAGE musí obsahovat ID postavy jinak vás nenajdeme pokud jste offline !
Řeším: Fanatic Caves, Fire
Každá PAGE musí obsahovat ID postavy jinak vás nenajdeme pokud jste offline !
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
tak tady bych stebou nesouhlasil, ja prave u svyho wara natrenil SW ve starym Firu, a prislo mi to proste lepsi, nez stat v cechu a sparingovat, a jak bylo receno, pokud tam nekdo za mesic naharvil cca 200K, proc mu to nedoprat, vzdyt z tech monster padalo okolo 100 gp jen, to bys mohl rovnou rict ze na hb pada moc gp ... Proste si myslim ze prave Fire je pro Nubiky idealni a xxkrat lepsi nez cech, jen jediny ze tam nemuzou potkat pk, coz je muze ochudit, az z firu vylezou, a mohli by bytp rekvapeny, az nejaky potkaji a ono je pojede, jinak si myslim ze se ve Firu naucis toho hodne narozdil od Cechu... (But its only my opinion)Edail píše:Mě se teda právě tohle přesně moc nelíbí. Nemaj postávat v cechu ale chodit do přírody ... a jako alternativa zalézt na měsíc do fire nevím no moc se mi to nezdá. Tito hráči se absolutně nic nenaučej jen si vytrénují skill na potvorách, které pro ně nepřináší žádné nebezpečí ... i když možná máš pravdu v tom že zase lepší než být v cechu a sparovat.Ash píše:to ze tam chodi nb vampici a tak, podle me lepsi nez aby mlatili v cechu, svet ve svete mi nevadi, ma to svoje kouzlo.
"raději fire než cech"
To je sice hezké, ale proč se snažit zvolit ono pomyslené menší zlo?
Cíl je dostat hráče do přírody. Fire nemá být svět ve světě, happy village for nbes, má to být netradičně koncipovaný dungeon..
Takže prosím neměňte debatu na "tak nevím, asi si dnes místo pilin dám na oběd škupku z pomeranče, jsou zdravější"
To je sice hezké, ale proč se snažit zvolit ono pomyslené menší zlo?
Cíl je dostat hráče do přírody. Fire nemá být svět ve světě, happy village for nbes, má to být netradičně koncipovaný dungeon..
Takže prosím neměňte debatu na "tak nevím, asi si dnes místo pilin dám na oběd škupku z pomeranče, jsou zdravější"
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
ja fire nepovazuju za mensi zlo, ale jako alternativu te prirody, ale jak rikam neco by se asi mohlo(melo) udelat stim pristupem pk, dobou stravenou vnem, tak aby to nebylo jen misto kde bez rizika nabiras bohatstvi(ikdyz ne moc velike) ... ale je to jen muj nazorSilence píše:"raději fire než cech"
To je sice hezké, ale proč se snažit zvolit ono pomyslené menší zlo?
Cíl je dostat hráče do přírody. Fire nemá být svět ve světě, happy village for nbes, má to být netradičně koncipovaný dungeon..
Takže prosím neměňte debatu na "tak nevím, asi si dnes místo pilin dám na oběd škupku z pomeranče, jsou zdravější"
Taky zkusím napsat nějaký inteligentní post:
Změněné fire, co se týče sólovek je fajn hlavně z toho důvodu zpestření dungeonu, protože tu člověk musí prokázat jistý um a není to tak snadné jako to bývalo. Což vidím jako plus a souhlasím s Edailem.
K té době strávené v dungeonu je omezení potřeba, hlavně z toho důvodu již zmíněného kempení nb postav a hrabání majetku, adekvátní doba byla ten měsíc, kdy každý jedinec musel vylézt z toho dungu, vynést si svůj majetek, ovšem zde vyvstává otázka, zda se dá ošetřit například vynešení majetku někým jiným za případný poplatek či z dobré vůle....
Jinými slovy, nekonečné harvení dokud nebudu mít postavu max a pak si vynesu jmění je nepřípustné.
Co se týče pokladu: Někde jsem se dočetl, že poklad nemá být pravidlem či očekáváním na konci dungeonu, ale pouze jako třešnička na dort, takové to zpestření toho, že jsem úspěšně došel dungeon a tohle je nadstandardní odměna za mé úsilí. Takže bych zde navrhl úpravu takovou, že by se poklad do firu mohl dávat jako do ostatních dungeonů, vždyť si vemte například FDD, taky nikdy nevíte kdy se tam poklad objeví a dungeon se přesto chodí, takže bych v tom nehledal vědu jak se dostat k pokladu před rychlíkama po úplňku. Prostě bych tam poklady dával na náhodu jak zrovna budu mít svůj den.
A k těm PK ? Zkuste se na to podívat i z jiného úhlu pohledu. Pokud se umožní PvP pak vznikne značná diskriminace buď blue charů nebo red charů. Zákaz PvP přináší jisté zpestření hraní a kooperaci obou stran, vždyť existují i only red hráči a třeba by měli chuť si zahrát legálně s blue hráčema, seznámit se, poznat se s nimi a projít si s nimi dungeon, takže bych to neviděl jako mínus, ale jako nové možnosti přinášející hrou.
Všude se snažíte řešit majetek a poklady. Což je značná známka mamonářství, je mi jasné, že tenhle přístup platí i v reálném světě, ale tohle je hra, která se stává hobbym lidí, tak se na ní musíte koukat jinak.
Pro mě osobně bylo je a bude fire dungeon, kde si člověk může vyzkoušet nový styl hry, který doposud takřka nikdo nepoznal, respektive poznali a poznají ho pouze podstivý nbíci, Vše od začátku a těžkou práci. Pominu-li natrénované skilly zaběhnutých hráčů, Beru v úvahu jen získání spotřebáku pro hru.
Tím bych asi skončil, myšlenek mám hodně, ale musím si nechat něco pro příště
Změněné fire, co se týče sólovek je fajn hlavně z toho důvodu zpestření dungeonu, protože tu člověk musí prokázat jistý um a není to tak snadné jako to bývalo. Což vidím jako plus a souhlasím s Edailem.
K té době strávené v dungeonu je omezení potřeba, hlavně z toho důvodu již zmíněného kempení nb postav a hrabání majetku, adekvátní doba byla ten měsíc, kdy každý jedinec musel vylézt z toho dungu, vynést si svůj majetek, ovšem zde vyvstává otázka, zda se dá ošetřit například vynešení majetku někým jiným za případný poplatek či z dobré vůle....
Jinými slovy, nekonečné harvení dokud nebudu mít postavu max a pak si vynesu jmění je nepřípustné.
Co se týče pokladu: Někde jsem se dočetl, že poklad nemá být pravidlem či očekáváním na konci dungeonu, ale pouze jako třešnička na dort, takové to zpestření toho, že jsem úspěšně došel dungeon a tohle je nadstandardní odměna za mé úsilí. Takže bych zde navrhl úpravu takovou, že by se poklad do firu mohl dávat jako do ostatních dungeonů, vždyť si vemte například FDD, taky nikdy nevíte kdy se tam poklad objeví a dungeon se přesto chodí, takže bych v tom nehledal vědu jak se dostat k pokladu před rychlíkama po úplňku. Prostě bych tam poklady dával na náhodu jak zrovna budu mít svůj den.
A k těm PK ? Zkuste se na to podívat i z jiného úhlu pohledu. Pokud se umožní PvP pak vznikne značná diskriminace buď blue charů nebo red charů. Zákaz PvP přináší jisté zpestření hraní a kooperaci obou stran, vždyť existují i only red hráči a třeba by měli chuť si zahrát legálně s blue hráčema, seznámit se, poznat se s nimi a projít si s nimi dungeon, takže bych to neviděl jako mínus, ale jako nové možnosti přinášející hrou.
Všude se snažíte řešit majetek a poklady. Což je značná známka mamonářství, je mi jasné, že tenhle přístup platí i v reálném světě, ale tohle je hra, která se stává hobbym lidí, tak se na ní musíte koukat jinak.
Pro mě osobně bylo je a bude fire dungeon, kde si člověk může vyzkoušet nový styl hry, který doposud takřka nikdo nepoznal, respektive poznali a poznají ho pouze podstivý nbíci, Vše od začátku a těžkou práci. Pominu-li natrénované skilly zaběhnutých hráčů, Beru v úvahu jen získání spotřebáku pro hru.
Tím bych asi skončil, myšlenek mám hodně, ale musím si nechat něco pro příště
No nevim skocit do fire(toho posledniho) sam s nb vampem bez jeho(fire) znalosti, bez pomoci nekoho druheho a mlatit tam nahatej bez veci neco pestickama...Edail píše:Mě se teda právě tohle přesně moc nelíbí. Nemaj postávat v cechu ale chodit do přírody ... a jako alternativa zalézt na měsíc do fire nevím no moc se mi to nezdá. Tito hráči se absolutně nic nenaučej jen si vytrénují skill na potvorách, které pro ně nepřináší žádné nebezpečí ... i když možná máš pravdu v tom že zase lepší než být v cechu a sparovat.Ash píše:to ze tam chodi nb vampici a tak, podle me lepsi nez aby mlatili v cechu, svet ve svete mi nevadi, ma to svoje kouzlo.
Taky si myslim, ze velka cast z vas trenovava ve fire nektere veci, ale to, aby se tam chodilo trenovat se postupne odbouravalo, tusim, ze kdyz se otevrel ilshenar1 tak mel vest hrace k tomu, aby trenovali spis tam(pochybuju, ze by tam, ale nekdo misto cechu sel)
- Tarnesh De Shail
- Inkless
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 kvě 2008 19:41
- Kontaktovat uživatele:
Vážně nechápu, komu se zdá jako velkej problém to, že si tam někdo "nahrabe" ó, nedejbože *chvilka ticha*, úžasných 200k za měsíc "bez rizika".. Venku se "s rizikem" tohle dá vydělat za pár hodin (nebo pár dní, pokud jsem nbík).. Tudíž se mi to zdá bez problému.. Ať si tam někdo klidně mamoní půl roku a vynese si mega, když ho to baví. Protože venku by ten mega měl za pár večerů v dungu. Opravdu si myslíte, že je to špatně? Proč? Poměr loot/čas je slušně úměrnej riziku.
A že tam někdo chodil trénovat? No a co? Je jedno, jestli se hráč zašije ve Fire, nebo někde v cechu, případně si stoupne do gz vedle guarda. Obojí je stejně tak bez rizika, jako trénovat ve Fire.
PvP bych povolil, nevím proč by to tam někdo nemohl občas přijít vymlátit - byla by na to potřeba zkušená skupinka, nemožnost se zašít do bezpečí greenu, šance na okamžité povraždění od již vybavených modráků - riziko pro obě strany, tak proč ne? Aspoň by někdo jednou za čas reguloval počet obyvatel. Proč z toho dělat další místo pro onlyblue?
A konečně co se týče pokladu, mohl by být klidně stejně jako Deceit či Cove. Jednou za čas tam do truhly hodit nějakej ten odpad jako bonus pro ty, co to dojdou.
Toť můj názor. Těším se na vaše reakce a argumenty.
A že tam někdo chodil trénovat? No a co? Je jedno, jestli se hráč zašije ve Fire, nebo někde v cechu, případně si stoupne do gz vedle guarda. Obojí je stejně tak bez rizika, jako trénovat ve Fire.
PvP bych povolil, nevím proč by to tam někdo nemohl občas přijít vymlátit - byla by na to potřeba zkušená skupinka, nemožnost se zašít do bezpečí greenu, šance na okamžité povraždění od již vybavených modráků - riziko pro obě strany, tak proč ne? Aspoň by někdo jednou za čas reguloval počet obyvatel. Proč z toho dělat další místo pro onlyblue?
A konečně co se týče pokladu, mohl by být klidně stejně jako Deceit či Cove. Jednou za čas tam do truhly hodit nějakej ten odpad jako bonus pro ty, co to dojdou.
Toť můj názor. Těším se na vaše reakce a argumenty.
http://yokoczechsite.ic.cz
Nesmysl ...Při stylu vstupu do Fire v duchoj a naharvení spotřebáku by to ve finale dopadlo tak, že by se tam zašili 3-4 pvp zdatná prasata a jenom tak ze srandy by zabíjeli veškeré přichozí a dung by byl zase na zavření.Tarnesh De Shail píše:...PvP bych povolil, nevím proč by to tam někdo nemohl občas přijít vymlátit - byla by na to potřeba zkušená skupinka, nemožnost se zašít do bezpečí greenu, šance na okamžité povraždění od již vybavených modráků - riziko pro obě strany, tak proč ne? Aspoň by někdo jednou za čas reguloval počet obyvatel. Proč z toho dělat další místo pro onlyblue? ...
Jedno řešení by bylo. Upravit Fire jako obyč dung. Vlez - projdu - možna poklad/low horazit/mala rewarda a pryč.
Ale byla by to škoda. Sám jsem tam vytrenovat postavy a měl jsem ho rád v původním stavu. Pozdější uprava na solovky bylo celkem příjemné zpestření.
PK ? Na takove lidi se nemužeš zlobit ... opravdu jenom politovat, třeba mají problemy doma, bije je otec a matka alkoholička. Lepší ze zabíjí lidi ve hře než v realu.
[url=http://www.theorphanagemovie.com/]www.theorphanagemovie.com[/url]
[url=http://www.theorphanagemovie.com/]www.theorphanagemovie.com[/url]
- Tarnesh De Shail
- Inkless
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 kvě 2008 19:41
- Kontaktovat uživatele:
- Tarnesh De Shail
- Inkless
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 kvě 2008 19:41
- Kontaktovat uživatele: