Zákaz portování na itemy a postavy
- Castian
- Undead Scriber
- Příspěvky: 752
- Registrován: 08 zář 2006 13:05
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
Scriptove novinky:
Edit: problem by nebol, keby som mohol lognut uo skor ci neskor by sa na to niekto spytal..
je to tam dost zavadzajuco napisane. Jedna sa iba o zakaz teleportu na predmet/postavu mimo dungeonu alebo aj o zakazanie teleportu na zem?02.06.2008 23:02:20 - Triglav
- Oprava předchozí skriptové novinky - bylo zakázáno používat teleport kdekoliv mimo dungeony. Opět se jedná o doufáme dočasné opatření, které budeme ladit ve snaze navrátit hratelnost do původního stavu.
Edit: problem by nebol, keby som mohol lognut uo skor ci neskor by sa na to niekto spytal..
Naposledy upravil(a) Castian dne 03 čer 2008 09:36, celkem upraveno 1 x.
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
[quote="Castian"][/quote]
Vcera sme sli dung a mag tam i nako portil a obcas mu to slo i na cloveka takze tam snad rozdil ani neni. Taky bylo receno ze tam kde nejde mark T2A a asi i ostrovy tam port pude jako v dungu. Cili tady kdyz zapadnes se vyportis. A kdyz zapadnes tam kde port nejde mas help. Mozna kdyby s tim pak byly problemy tak povilit vic tech kopu helpem denne.
Edit to Silenc: Njn jsem uplne zapomel na booky
Vcera sme sli dung a mag tam i nako portil a obcas mu to slo i na cloveka takze tam snad rozdil ani neni. Taky bylo receno ze tam kde nejde mark T2A a asi i ostrovy tam port pude jako v dungu. Cili tady kdyz zapadnes se vyportis. A kdyz zapadnes tam kde port nejde mas help. Mozna kdyby s tim pak byly problemy tak povilit vic tech kopu helpem denne.
Edit to Silenc: Njn jsem uplne zapomel na booky
Naposledy upravil(a) Byotch dne 03 čer 2008 13:08, celkem upraveno 1 x.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
Takže bohužel jsme opět narazili na všeobecně známý fakt, že naše Sphera je děravá a pitomá. Jinými slovy to znamená, že na povrchu budeme tedy muset teleport zakázat s tím, že bude povolen teleport z hráče na hráče...ale pozor. Může se stát, že ani teleport z hráče na hráče nepůjde (jinými slovy, Sphera vyhodnotí hráče jako betonové dláždění a proto nedovolí na něj portnout). Mělo by se to stávat málo a jen ve specifických situacích. Při normální hře by se to stávat nemělo.
Budu přemýšlet ještě nad dalším řešením. Až to bude nahozeno, prosím o report zkušeností (hlavně negativní dopady na hratelnost, které se teď snažíme eliminovat).
Budu přemýšlet ještě nad dalším řešením. Až to bude nahozeno, prosím o report zkušeností (hlavně negativní dopady na hratelnost, které se teď snažíme eliminovat).
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
To se da udelat skriptem bez pauzy.Dan píše:Rozhodně lepší než hidovat všechny monstra a hledat políčko na kterém stojí...Silence píše:Fizz, Fizz, you are dead.Dan píše:Kdo má joko, jde napsat script který portne na políčko pod npc/hráče/suma...
Ultima nebyla jen hra, byl to styl zivota...
_________________
Kal Vas Flame War
_________________
Kal Vas Flame War
- Jagen
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 43
- Registrován: 08 zář 2006 22:39
- Bydliště: domov a prace
- Kontaktovat uživatele:
prima, a to psani svitku bude mozny? pokud ano, kdyz nepujde portovat na povrchu a jde to nejak udelat, aby sly psat svitky na port i v barakuTriglav píše:Takže bohužel jsme opět narazili na všeobecně známý fakt, že naše Sphera je děravá a pitomá. Jinými slovy to znamená, že na povrchu budeme tedy muset teleport zakázat s tím, že bude povolen teleport z hráče na hráče...ale pozor. Může se stát, že ani teleport z hráče na hráče nepůjde (jinými slovy, Sphera vyhodnotí hráče jako betonové dláždění a proto nedovolí na něj portnout). Mělo by se to stávat málo a jen ve specifických situacích. Při normální hře by se to stávat nemělo.
Budu přemýšlet ještě nad dalším řešením. Až to bude nahozeno, prosím o report zkušeností (hlavně negativní dopady na hratelnost, které se teď snažíme eliminovat).
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.