Enquea píše:Jo takze na to abych mohl chodit dungy bez toho abych si ortoval summy si budu muset splnit quest... tak to je teda super !!! All kill je nezadouci? By me zajimalo proc... ted kdyz uz postavy co nemaj umet summonit tak aby tim zabijeli to neumi a ty ktery to maji umet to teaoreticky umet muzou... jen kdyby se ty summy neplasili a reagovali na all kill vsici...
Přečti si prosím znovu můj post. Něco takového nepřipadá v úvahu proto, že to na naší Spheře nejde. Nežádoucí je to proto, protože celý systém summonů stojí na tom že to nelze.
jako imho 6 clerovejch summu ktery neztracej target je lepsich nez 10 negrovskejch ktery daj jednu ranu a pak jdou mlatit nahodnou vec... takze revize jako splnila ucel to jako jo no... gr8
Mnoho zkušených hráčů by tě velmi rychle a velmi snadno přesvědčilo o tom že to tak jednoznačné rozhodně není.
Sir Artuhr píše:Tak sem se opet zase zasmal jak nasi mili GM vymysleli dalsi jedno ze 100 skvelych vylepseni.Nevim k cemu presne tahle zmena mela vest.Napada me uz to oblibene,coz se stalo fenomenem pro nase GM a to omezeni harvestu,sdruzovani lidi do skupiny,donutit tim padem lidi u toho stravit vic casu.Nemam nic proti tomu hrat tuhle hru ve vetsi grupe lidi,ale prijde mi nesmyslny,ze clovek uz tu nema sanci,zajit si treba sam na nejakou tezsi potvoru.Hnat tenhle system vyrovnane skupiny do extremu,na serveru s nedoresenym party systemem,je fakt k smichu.Mozna by to chtelo napred udelat zasadni zmeny a pak az foukat kozlovi do zadku a cekat ze se rohy narovnaj.
Silence píše:Co se ti artu nelíbí, dyť jmenuješ jen samé pozitiva :p
A co že nemůže jit na lvl 9-10 sám, to je snad ook.Ve dvou to už jde vždycky. Strom 6 sumů u klera i mága je víc než jsem čekal. Se až divím že jich zástalo tak moc. Je jich tolik že to normálního harvestera ani dungaře snad vůbec neovlivnilo.
Přesně tak, při nastavení toho maximálního množství se vycházelo mimo jiné i ze zkušeností schopných hráčů. Důvod tohoto opatření je převážně taktika: "Naběhneme tam, zasummíme a potvora si už neškrtne." Nebylo nijak zvláštní potkat někoho kdo si udělal 20 summonů, kteří prostě donutili potvoru jen postávat na místě a otáčet se. Toto bylo "hraní" téměř hraničící s bugováním.
Dobří hráči si s tímto omezeným počtem summonů velmi snadno vystačí i na sólo. Dříve hráči dávali na sólo jednoduché dungeony - Terra Sanctum, Deceit...v mrňavých skupinkách pak třeba i začátek Pride apod. Nepochybuji, že tito hráči by si stejnou věc dali i za současného stavu.
Harvest to pro šikovného hráče taktéž neomezilo, možná jen u klerika. To je však mimo jiné žádoucí a podle toho co tu na tomhle fóru hráči píšou, klerik už beztak o možnost harvestu dávno přišel. Navíc se nyní může uvažovat o opětovném posílení jeho summonů.
Dle mého jsou jedinými hráči kterých se to nějak bolestivě dotklo ti, kteří si zvykli na luxus ve formě hodně peněz za málo muziky. Nebýt ultimátní taktiky kterou neomezené množství summonů umožňovalo, žádná změna se neděla. Ze stejného důvodu byla kdysi vytvořena pauza pro vyhazování klamáků.
Pakliže by vás zajímalo jaké "omezování" je dál na programu, máme tu ještě dvě univerzální taktiky které je třeba pořešit.
1) Šipkování (které už pořešeno je, jen se to ještě po shardu nestačilo roznést)
2) Útočení z jednoho políčka (na kterém pracujeme a máme pár návrhů, některé více a některé méně drastické, od slovního zákazu až po něco spojeného s IK, jak to nakonec dopadne mimo jiné závisí hlavně na hráčích).