Ahoj,
Raziel píše: ↑19 zář 2018 23:09
A já pořád říkám že když guilda nevyplácá ani těch 40 protože nemůže chodit do dungů kde už byla tak je ti každý extra inkoust k ničemu. Jak píšou MG vyhrajou i bez toho aniž by museli vykupovat / harvit inkoust navíc.
To že nadávaj i členové guildy, která vyhrává(a vyhrávaj přestože nemaj o co hrát) by ti měl být signálem že to asi není ta soutěž kterou si představovali. Ono vyhrát v počítačové hře, kde není žádná konkurence není zrovna motivační.
Když guilda není schopná vypotřebovat relativně malé množství inkoustu, tak se na mě nezlob, tak si nezaslouží přece vyhrát. To, že si stěžuje nejaktivnější guilda na to, že má málo inkoustu chápu, ten rozdíl mezi menšími guildami a většími by pak byl násobně větší a ty menší by už neměli vůbec žádnou naději na úspěch. Takto mají i relativně méně aktivní guildy šanci se umístit a dostat se k nějaké ceně, než kdyby se dvě velké guildy utrhly a měli stonásobný náskok, před ostatními.
Nechci být nijak rejpavý, ale low dungeonů je spousta a není třeba vyplácat pár kapek na deceit a zbytek cyklu naříkat, že není kam jít. Existuje spousta míst kam jít pro body pro skupinku 1-4 lidí, a mít o 20-50 (z hlavy nevím) sice méně bodů, ale být v závěsu. Případně získat nějaký inkoust v přírodě ( jak píše Han Gamms třeba z veverek a ptáčků). Existují i místa, kam se může vyprat hráč sám několikrát a přinést své guildě nejaké body ve výhodnějším poměru než třebas v Deceitu.
Raziel píše: ↑19 zář 2018 23:09
Ano stěžovali si i u mě, že jdou běhat low dungy imrvere a "skuteční" GM jim říkají že vše funguje jak má. Když jsem se na to podíval, zjistil jsem že mají pravdu, že se brány neblokujou jak měly na 4-6 hodin. Oblokovaly se klidně chvíli po projití). Proto jsem udělal nové hry kde blokování funguje správně + dalších X vylepšení.
Je mi vážně jedno že jste udělali další systém, však proč ne .. .ale proč ste s tím přišli den před spuštěním bez možnosti hráčů na to reagovat / připomínkovat? To je zase dělání něčeho pro hráče ... bez hráčů. Tohle prosazoval dost neuspěšně minulý GM tým ... Kdy vám dojde že hráči jsou to jediné proč nějaké DP ještě je ?
Omezením každý dung jednou si vzal možnost menší guildě aktivitou v low dungách přehrát větší guildu.
Jenom tady ukazuješ že diskuzí s vámi hráči jen těžko něčeho dosáhnou a že si budete jet to svoje nezávisle na čemkoliv.
Základní myšlenkou guild her, bylo vytáhnout z apatie i menší guildy, dát jim šanci se umístit při aktivitě několik dungeonů týdně. Nechtěl jsem, aby to guildy po týdnu vzdali s tím, že první dvě guildy chodí každý den dva dungeony a oni jsou na svých 3 za týden, ale s tím, že zde musí být pro ty aktivní možnost vyhrát a samozřejmě zohlednit i fakt toho, že lepší dung, lepší body. Nemyslím si, že by se tato myšlenka nepovadle realizovat. Bohužel neaktivní guildy do toho hodili celkem rychle, ne li hned, vidle. Ale šanci měli. Počítal jsem s tou nevolí velkých guild a nemám jim ji za zlé, ale tak jsem to koncipoval. Zde na fóru bylo několikrát zmíněno jak tato aktivita probudí hráče z letargie, tak jsem jim chtěl dát šanci na občasný hraní, nenutit nikoho do nějakého přehnaného extrému a pomalu je přivézt zpět do hry. Ale to se mi zdá, žes ty nepochopil.