Razielovy scripty

Skripty týkající se tohoto externího programu

Moderátor: Caleb

Líbí se vám scripty ?

Ano, některé použiju.
87
82%
Ne, žádný jsem nepoužil.
10
9%
Mám svoje scripty.
9
8%
 
Celkem hlasů: 106

Ying
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 58
Registrován: 12 led 2017 14:58

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Ying »

díky
Stano
Inkless
Inkless
Příspěvky: 30
Registrován: 07 říj 2016 08:03

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Stano »

ten mining ide super , pokial si nahras peknu cestu ide to samo porti a jedno za den to proste pretavis a pri pojezdu a moc neprides max o 3 ore mythu :)
Stano
Inkless
Inkless
Příspěvky: 30
Registrován: 07 říj 2016 08:03

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Stano »

Empair píše:
Raziel píše:Protože tenhle kod vychází z dřeva které dělal emp, tak omluvte ten sprasený kod
:) dyť jsem to psal 8 let zpátky ještě na škole :)
ale ako vyhovorka to bolo slabe ....
Skriptor
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2008 19:56

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Skriptor »

ahoj ked stiahnem phoenix zo stranky a hodim si tam tvoje skripty tak to nejde nevies mi povedat preco ?
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Raziel »

Z toho těžko poznám co je za problém, nenapsal si ani jakou chybu ti to hlásí, nebo kterou fenu ze stránek si stáhl. Ozvi se do icq jestli si to ještě nevyřešil ...
Skriptor
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2008 19:56

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Skriptor »

ked si hodim skrtip ,lumb nejde mi ziaden iny.. iny skript an lumb nemam. ked to hodim do novej feni tak to nejde tiez. ked tak hod mi icq napisem ti dik
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Raziel »

To které mám tady nefunguje ?
Ishan Shade
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 2
Registrován: 05 čer 2018 08:06

Razielovy scripty

Příspěvek od Ishan Shade »

Zdravim a zaroven dekuji za skvele scripty. Mel bych prosbu na script ktery sem tu nenasel a ktere bych jako ostro/vamp uvital:
vyhozeni klamaka s prokliknutim war. (Stahl sem si script na vyhazovani klamaku ale kdyz na tebe nekdo utoci tak to pise nemuzes delat jinou akci nebo tak. ) optimalni by bylo kdyby proklik war, vyhodil klamaka a hidl :)
Dekuji uctive
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Raziel »

To stačí do hotkeyů připsat, není třeba na to psát spešl script

warmode false
warmode true
Skriptor
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2008 19:56

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Skriptor »

Raziel píše:To které mám tady nefunguje ?
Napisal som ti PM tu na forku
cucky
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2017 15:48

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od cucky »

ahoj zkousel jsem script na michani potionu ale pri vyrobe ex tedy Explosion Potion micha Lesser Explosion Potion nevite v cem by mohl byt problem ? diky

Raziel píše:míchání lektvarů přes mortar
,mich "zkratka" například ,mich "tmr" - seznam zkratek ve scriptu (jsou to první písmena názvu potionu nebo u jednoslovných první dvě písmena)
míchání na GM mortaru
,gmmortar

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Text;
    using Phoenix;
    using Phoenix.WorldData;
    public class Alchemy
    {
        public class Potion
        {
            public string Zkratka { get; set; }
            public string Menu { get; set; }
            public Graphic Graphic { get; set; }
            public UOColor Color { get; set; }
            public Graphic KegGraphic { get; set; }
            public UOColor KegColor { get; set; }

            public Potion(string z, string a, Graphic g, UOColor c, Graphic kg, UOColor kc)
            {
                Zkratka = z;
                Menu = a;
                Graphic = g;
                Color = c;
                KegGraphic = kg;
                KegColor = kc;
            }
        }
        private List<Potion> seznam = new List<Potion>();

        public Alchemy()
        {
            seznam.Add(new Potion("tmr", "Total Mana Refresh", 0x0F09, 0x0003, 0x1843, 0x003));
            seznam.Add(new Potion("mr", "Mana Refresh Potion", 0x0F09, 0x0005, 0x1843, 0x005));
            seznam.Add(new Potion("gs", "Greater Strength", 0x0F09, 0x0000, 0x1843, 0x0481));
            seznam.Add(new Potion("gh", "Greater Heal", 0x0F0C, 0x0000, 0x1843, 0x08A7));
            seznam.Add(new Potion("gc", "Greater Cure", 0x0F07, 0x0000, 0x1843, 0x0842));
            seznam.Add(new Potion("tr", "Total Refresh", 0x0F0B, 0x0000, 0x1843, 0x014D));
            seznam.Add(new Potion("sh", "Shrink", 0x0F09, 0x045E, 0x1843, 0x0724));
            seznam.Add(new Potion("dp", "Deadly Poison", 0x0F0A, 0x0000, 0x1843, 0x08A2));
            seznam.Add(new Potion("in", "Invisibility", 0x0F09, 0x0000, 0x1843, 0x000));
            seznam.Add(new Potion("lb", "Lava Bomb", 0x0F0D, 0x00E, 0x1843, 0x00E));
            seznam.Add(new Potion("ni", "Nightsight", 0x0F06, 0x0000, 0x1843, 0x03C4));
            seznam.Add(new Potion("ga", "Greater Agility", 0x0F08, 0x0000, 0x1843, 0x00BD));
            seznam.Add(new Potion("ag", "Agility Potion", 0x0F08, 0x0000, 0x1843, 0x00BF));
            seznam.Add(new Potion("cu", "Cure Potion", 0x0F07, 0x0000, 0x1843, 0x0090));
            seznam.Add(new Potion("he", "Heal Potion", 0x0F0C, 0x0000, 0x1843, 0x08A8));
            seznam.Add(new Potion("ge", "Greater Explosion", 0x0F0D, 0x0000, 0x1843, 0x0018));
            seznam.Add(new Potion("gp", "Greater Poison", 0x0F0A, 0x0000, 0x1843, 0x08A1));
            seznam.Add(new Potion("lp", "Lesser Poison", 0x0F0A, 0x0000, 0x1843, 0x089F));
            seznam.Add(new Potion("po", "Poison Potion", 0x0F0A, 0x0000, 0x1843, 0x08A0));
            seznam.Add(new Potion("le", "Lesser Explosion Potion", 0x0F0D, 0x0000, 0x1843, 0x001A));
            seznam.Add(new Potion("ex", "Explosion Potion", 0x0F0D, 0x0000, 0x1843, 0x0019));
            seznam.Add(new Potion("ha", "Hallucination", 0x0F06, 0x0B90, 0x1843, 0x0B90));
            seznam.Add(new Potion("lh", "Lesser Heal Potion", 0x0F0C, 0x0000, 0x1843, 0x08A9));
            seznam.Add(new Potion("lc", "Lesser Cure Potion", 0x0F07, 0x0000, 0x1843, 0x0091));
            seznam.Add(new Potion("re", "Refresh Potion", 0x0F0B, 0x0000, 0x1843, 0x014E));
            seznam.Add(new Potion("st", "Strength Potion", 0x0F09, 0x0000, 0x1843, 0x0B87));
        }

        [Command]
        public void mich(string zkratka)
        {
            int pokusu = 0, povedenych = 0;
            UO.DeleteJournal();
            Potion michat = seznam.Find(x => x.Zkratka == zkratka);
            if (michat == null)
            {
                UO.Print("Nenalezen potion se zkratkou " + zkratka);
                return;
            }

            while (true)
            {
                if (UO.InJournal("World save has been"))
                    UO.Wait(45000);
                UO.DeleteJournal();

                UO.UseType(0x0E9B);
                UO.WaitMenu("Vyber typ potionu", michat.Menu);
                while (!UO.InJournal("You completed") && !UO.InJournal("You toss") && !UO.InJournal("Nemas dost") && !UO.InJournal("World save has been"))
                {
                    UO.Wait(500);
                }
                if (UO.InJournal("Nemas dost"))
                {
                    UO.Print("Dosly regy...");
                    return;
                }
                pokusu++;
                if (UO.InJournal("You completed"))
                {
                    UO.UseType(0x0E9B);
                    UO.Wait(500);
                    while (!UO.InJournal("You pour"))
                    {
                        UO.Wait(100);
                    }
                    povedenych++;
                    UO.UseType(michat.KegGraphic, michat.KegColor);
                    UO.WaitTargetType(michat.Graphic, michat.Color);
                    Journal.WaitForText("Prelil jsi lahvicku do kade");
                }
                UO.Print("Michani: " + pokusu + " pokusu z toho se michlo " + povedenych);
            }
        }

        [Command]
        public void gmmortar()
        {
            string menu = "";
            ushort graphic = 0;
            ushort color = 0x0000;
            int limit = 0;
            ushort regGraphic = 0;
            ushort colorGraphic = 0;

            UO.Print("Vyber gm mortar");
            UOItem gmmortar = World.GetItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Vyber keg kam prelivat potiony");
            UOItem keg = World.GetItem(UIManager.TargetObject());

            if (keg.Color == 0x0003) //tmr
            {
                menu = "Total Mana Refresh";
                graphic = 0x0F09;
                color = 0x0003;
                limit = 612;
                regGraphic = 0x0F87;
            }
            if (keg.Color == 0x08A7) //gh
            {
                menu = "Greater Heal";
                graphic = 0x0F0C;
                limit = 714;
                regGraphic = 0x0F85;
            }
            if (keg.Color == 0x0481) //gs
            {
                menu = "Greater Strength";
                graphic = 0x0F09;
                limit = 612;
                regGraphic = 0x0F86;
            }
            if (keg.Color == 0x014D) //tr
            {
                menu = "Total Refresh";
                graphic = 0x0F0B;
                limit = 510;
                regGraphic = 0x0F7A;
            }
            if (keg.Color == 0x0724) //shrink
            {
                menu = "Shrink";
                graphic = 0x0F09;
                color = 0x045E;
                limit = 306;
                regGraphic = 0x0F78;
            }
            if (keg.Color == 0x08A2) //deadly poison
            {
                menu = "Deadly Poison";
                graphic = 0x0F0A;
                limit = 1020;
                regGraphic = 0x0F88;
            }
            if (keg.Color == 0x000E) //Lava Bomb
            {
                menu = "Lava Bomb";
                graphic = 0x0F0D;
                color = 0x000E;
                limit = 612;
                regGraphic = 0x0F8F;
            }
            if (keg.Color == 0x00BD) //Greater Agility
            {
                menu = "Greater Agility";
                graphic = 0x0F08;
                limit = 306;
                regGraphic = 0x0F7B;
            }

            UO.DeleteJournal();
            while (!World.Player.Dead && UO.Count(regGraphic, colorGraphic) >= limit)
            {
                UO.DeleteJournal();
                gmmortar.Use();
                UO.WaitMenu("Vyber typ potionu", menu);
                Journal.WaitForText("You vylil hotovy lektvar do kade");
                UO.Wait(500);
                UO.DeleteJournal();

                foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.AllItems)
                {
                    if (item.Graphic == 0x1843 && item.Color == keg.Color && item.Serial != keg.Serial)
                    {
                        item.Use();
                        break;
                    }
                }

                UO.WaitTargetObject(keg);
                Journal.WaitForText("Prelil jsi 50 lektvaru");
                UO.Wait(500);
                UO.DeleteJournal();
                foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.AllItems)
                {
                    if (item.Graphic == 0x1843 && item.Color == keg.Color && item.Serial != keg.Serial)
                    {
                        item.Use();
                        break;
                    }
                }

                UO.WaitTargetType(0x0F0E);
                Journal.WaitForText("in your pack");
                UO.Wait(500);
                UO.DeleteJournal();

                keg.Use();
                UO.WaitTargetType(graphic, color);
                Journal.WaitForText("in your pack");
                UO.Wait(500);
            }
            UO.Print("Uz nemas dost regu.");
        }
    }
}
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Raziel »

Jo je to vtipné, ale je to problém phoenixu ... ten kdo napsal phoenix nenapsal podmínku na vyber to menu kde: "menu se rovná volba" ale je tam "menu obsahuje volba" (což je očividně špatně).
Protože "Lesser Explosion Potion" v sobě obsahuje "Explosion Potion" tak se podmínka chytí už na něj a proto se vybere. Přes script ve phoenixu se prostě na tu druhou volbu nedostaneš, leda opravením výše zmíněné podmínky ve zdrojáku phoenixu.
Druhá možnost je že poprosíš GM at upraví script na serveru a změní ty názvy at nemají společné části, nebo at přehodí pořadí položek v menu.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od dacaleb »

cucky píše:ahoj zkousel jsem script na michani potionu ale pri vyrobe ex tedy Explosion Potion micha Lesser Explosion Potion nevite v cem by mohl byt problem ? diky

Ahoj, Raziel ma pravdu. Opravdu je chyba ve Phonenixu. Podival jsem se na to a opravil jsem to v Phoenix.dll. Ale uprime, treba mel Mikee nejaky duvod to udelat tak jak to udelal, radsi si otestuje ruzna vyrobni makra, zda vam funguji OK.
Nic mene, po uprave uz funguje normalne a z menu vybira spravne. Radsi si pred nahranim zalohujte Phoenix.dll (V hlavni adresari Phoenixe).

Zde upravene DLL:

http://leteckaposta.cz/642352695

Edit: dll 100% funguje na moji fene, u ostatnich nevim. ZALOHUJTE puvodni DLL !!!
Uživatelský avatar
Bizon
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 154
Registrován: 08 srp 2007 16:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Bizon »

Díky, Dacalebe, za Tvoji práci. Me funguje bez problemu.
Existují tři zásadní situace, kdy muž nevratně ztrácí svoji čest:
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!

Bizon
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od dacaleb »

Bizon píše:Díky, Dacalebe, za Tvoji práci. Me funguje bez problemu.
:].

Jinak, Bohuzel uz jsem zjistil proc to tak mel Mikee udelany, ale nemyslim ze je to neresitelne. Jen to bude chtit vetsi pruzkum a odladeni.
Zkusim opravit, tak aby to fachalo vpohode. Ted je problem u menu pri kasteni summu napriklad, ten prvni nazev tam neni cely.

Ocekavejte info, zda se to podari odladit ;].
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od dacaleb »

Opraveno. Chyba byla primo v UO.SummonCreature()

Jian, pocitejte stim, ze ted musi byt nazvy ve Wait menu presne. Zjistite je vzdy tak (napr. ten Summon creature v CLientovi nevidite cely nazev "What do you want to summon ?"), ze si proklikate ve fene wait menu v Macros > New > Record

http://leteckaposta.cz/447901491
Uživatelský avatar
Nagamma
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 89
Registrován: 10 zář 2006 18:36

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Nagamma »

Raziel píše:,uklid
uklidí všechny možné nb itemy na kraj batohu at nepřekáží

,posun x y
přesune předmět na dané souřadnice

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class UpravaBaglu
    {
        private void NajdiAPresun(string text, Graphic g, UOColor c, Serial odkud, Serial kam, int x, int y)
        {
            UOItem item = UO.FindType(text, g, c, odkud);
            if (text=="spellbook")
            {
                foreach(UOItem itemB in World.Player.Backpack.AllItems)
                {
                    if (itemB.Graphic == g)
                    {
                        item = itemB;
                        break;
                    }
                }
            }
            if (!item.Exist || (item.X==x && item.Y==y))
                return;
            UO.Print("presouvam "+text);
            UO.MoveItem(item.Serial, 0, kam, (ushort)x, (ushort)y);
            UO.Wait(500);
            while (item.X != x && item.Y != y)
                UO.Wait(100);
            if (UO.InJournal("World save"))
            {
                UO.Wait(45000);
                UO.DeleteJournal();
            }
        }

        [Command]
        public void uklid()
        {
            UO.DeleteJournal();
            NajdiAPresun("runebook", 0x0FEF, 0x0482, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 40, 10);
            NajdiAPresun("cestbook", 0x22C5, 0x0000, Aliases.Backpack, Aliases.Backpack, 40, 10);
            NajdiAPresun("nbkudla", 0x0F51, 0x0B80, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 70, 10);
            NajdiAPresun("vampkudla", 0x10E4, 0x0B80, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 70, 10);
            NajdiAPresun("travelbook", 0x0FF0, 0x08A5, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 40, 20);
            NajdiAPresun("spellbook", 0x0EFA, 0x0413, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 52, 10);
            NajdiAPresun("nbruna", 0x1F14, 0x0B1D, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 50, 25);
            NajdiAPresun("mortar", 0x0E9B, 0x0B87, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 60, 10);
            NajdiAPresun("petleash", 0x1374, 0x0B4C, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 80, 10);
            NajdiAPresun("klicbezp", 0x1012, 0x0003, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 90, 10);
            NajdiAPresun("keyring", 0x1769, 0x0000, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 100, 10);
            NajdiAPresun("keyring2", 0x176A, 0x0000, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 100, 10);
            NajdiAPresun("vendetta", 0x27AB, 0x0B4F, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 110, 10);
            NajdiAPresun("vampkrystal", 0x1F19, 0x0000, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 110, 10);
            NajdiAPresun("vampkrystalstone", 0x1F19, 0x0B87, Aliases.Backpack, UO.Backpack, 120, 10);
        }

        [Command]
        public void posun(ushort x, ushort y)
        {
            UO.Print("Co posunout?");
            UOItem item = new UOItem(UIManager.TargetObject());

            UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, x, y);
        }
    }
}

Ahoj Razi. Setřídí mi to jen rune, travel a spell booky. Lahvičky neřadí. To musím nějak aktivovat?
Uživatelský avatar
Nagamma
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 89
Registrován: 10 zář 2006 18:36

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Nagamma »

Ahoj, někdo jiný scr na srovnání věcí v batohu? Pamatuji si, že jsem měl lahvičky vždycky vyrovnaný ve vrchní části batohu...
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od Raziel »

Protože jsem se nechal naverbovat jiným GM týmem, nemám už na psaní scriptů na dp čas. Uspořádání lahviček tam není(nikdy sem nepoužíval) je to script jen pro nb itemy (je to tam i napsané)
VaanClancy
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 18
Registrován: 02 zář 2018 21:48

Re: Razielovy scripty

Příspěvek od VaanClancy »

Jelikož mi taky nechtěl jet BS training tak jsem hledal v čem je chyba (použit i tvůj phoenix.dll) pokud možno jestli můžeš editovat i své posty.

opravena ve výrobě BS training
"Iron Swords & Blades" musí být před "Dagger"

Kód: Vybrat vše

[Command]
        public void blacksmithing()
        {
            UO.Print("Vyber bagl s ironem");
            baglsurky = new UOItem(UIManager.TargetObject());
            baglvyrobky = null;

            while (((UO.FindType("iron", 0x1BEF, 0x0000, baglsurky.Serial).Amount > 2))
                    && (World.Player.Skills["Blacksmithing"].RealValue < 1000))
            {
                vyrob(1, new Graphic(0x0F51), new UOColor(0x0000), new List<Surka>() { new Surka("", 
                    new Graphic(0x1BEF), new UOColor(0x0000), 2) }, "Blacksmithing", "Iron Weapons",
                    "Iron Weapons", "Swords & Blades", "Iron Swords & Blades", "Dagger");

                if (UO.Count(0x0F51, 0x0000) >= 10)
                {
                    UO.UseType(0x0FB1, 0x0161);
                    UO.Wait(500);
                }

            }
            UO.Print("Konec scriptu blacksmithing!");
        }
U loot scriptu

přidáno vybíráni necro regů z mrtvoly, pytlíky(nejsem si jist zda bude brát všechny), flašky, crossbow bolt, bandy

Kód: Vybrat vše

static UOColor blank = new UOColor();
        List<Graphic> coSbiratItem = new List<Graphic> { 0x1BD1/*peri*/, 0x0E76/*loot pytel*/, 0x0F3F/*arrow*/, 0x1F13/*sipy*/, 0x1BFB/*cro.bolt*/, 0x0E80/*SP*/, 0x1078/*dark hide*/, 0x0E21/*bandy*/, 0x0F0E/*bottle*/,0x0F8F/*Volcanic Ash*/, 0x0F7F/*Brimstone*/, 0x0F8B/*Pumice*/, 0x0F83/*Exe.Cap*/, 0x0F80/*Daemon Bones*/, 0x0F79/*Blackmoor*/, 0x0F7C/*Bloodspawn*/, 0x0F91/*Wyrm's Heart*/, 0x0F89/*Obsidian*/, 0x0F8E/*Serpent's Scales*/, 0x0F7D/*Daemon Blood*/, 0x0F7E/*Bones*/, 0x0F78/*Batwings*/, 0x0F87/*Eyes of Newt*/, 0x0E76/*a bag*/};
        List<UOColor> coSbiratColor = new List<UOColor> { blank/*peri*/, 0x049A/*loot pytel*/, blank/*arrow*/, blank/*sipy*/, blank/*cro.bolt*/, blank/*SP*/, 0x0615/*dark hide*/, blank/*bandy*/, blank/*bottle*/, blank/*Volcanic Ash*/, blank/*Brimstone*/, blank/*Pumice*/, blank/*Exe.Cap*/, blank/*Daemon Bones*/, blank/*Blackmoor*/, blank/*Bloodspawn*/, blank/*Wyrm's Heart*/, blank/*Obsidian*/, blank/*Serpent's Scales*/, blank/*Daemon Blood*/, blank/*Bones*/, blank/*Batwings*/, blank/*Eyes of Newt*/, blank/*a bag*/};
Jinak díky za tvou tvrdou práci napsaní všech scriptů. :clap:
Odpovědět