Dungeony - změny?
Dungeony - změny?
Pojďme hodit řeč na téma dungeony (poklady mě nezajímají, na to je jiný topic)...
Je nějaký dung, který by si zasloužil naší pozornost (ve směru úpravy)? Jaké části dungeonů vás nebaví? A proč? A jaké dungy nebo jejich části vás baví?
Je nějaký dung, který by si zasloužil naší pozornost (ve směru úpravy)? Jaké části dungeonů vás nebaví? A proč? A jaké dungy nebo jejich části vás baví?
Re: Dungeony - změny?
Ahoj,
Popravde jsem si vcera otevrel Quest book a po kratsim zamysleni ;] musim uznat ze vetsina dungeonu je navrzena dobre.
Je nějaký dung, který by si zasloužil naší pozornost (ve směru úpravy)?
- Despice
budu se opakovat, ale ten novy pocin nic moc. Idealne vratit, nebo prenastavit nahodny resp. Full IVM drak na druhym skoku, nebo 2x Despice zaba hned na zacatku je prehnana.
- Shame
po 2 letech jsem sem tam zavital a tuto jeho variantu jsem videl poprve. Bohuzel cely dung je jedna velka nuda, zdlouhava na pruchod s otravnymi pastmi (Edit: neni mysleno bodaky, ale prave ty harpie ;]), kde je vse reseno jen tim, ze vam vyskakuji Harrpie co flusou a akorat nici equip = berte vampy. Podle me puvodni Shame bylo mnohem lepsi.
- Cyclop Dung
Nevic opruz dung co znam :]. Od zacatku az do konce. Ta posledni mistnost, je zajimava, proc ne, ale za tu odmenu se na to vsici vypecou. Nemluvne o naprosto nevyvazne obtiznosti postupu. Prazdne prostranstvi, kde by si to zasluhovalo neco zajimaveho. Scorned titani, ze kterych nic nepada a jsou sami v obyvaku.., rozdeleni na 2 skupiny, tj. min 2 lidi na pruchod a tech pasti ... ble. Nevim, ja tam byl parktat, ale uz bych tam nikoho netahal ;].
Jaké části dungeonů vás nebaví?
- Citadela
Titan a reseni jeho zabijeni pres "pozitivni kouzla". Je to zdlouhave a vetsina vypravy nema co delat. Podle me upravit ho tak ze pujde zabijet normalne na obihacku bez nutnosti mit bojovy skill 100%, by bylo k lepsimu. Para pasti uz tam jsou, pri bouchnuti vyskakuje malej, takze i soustredeni bude potreba a dung to nijak nezlehci. Zbytek Dungeonu je super.
A jaké dungy nebo jejich části vás baví?
Ank 1 + 2 + 3
Podle meho nazoru nejlepsi dung na DP. Vyvazena obtiznost celym pruchodem, jak monstra tak pasti s adekvatni odmenou/obtiznost.
Popravde jsem si vcera otevrel Quest book a po kratsim zamysleni ;] musim uznat ze vetsina dungeonu je navrzena dobre.
Je nějaký dung, který by si zasloužil naší pozornost (ve směru úpravy)?
- Despice
budu se opakovat, ale ten novy pocin nic moc. Idealne vratit, nebo prenastavit nahodny resp. Full IVM drak na druhym skoku, nebo 2x Despice zaba hned na zacatku je prehnana.
- Shame
po 2 letech jsem sem tam zavital a tuto jeho variantu jsem videl poprve. Bohuzel cely dung je jedna velka nuda, zdlouhava na pruchod s otravnymi pastmi (Edit: neni mysleno bodaky, ale prave ty harpie ;]), kde je vse reseno jen tim, ze vam vyskakuji Harrpie co flusou a akorat nici equip = berte vampy. Podle me puvodni Shame bylo mnohem lepsi.
- Cyclop Dung
Nevic opruz dung co znam :]. Od zacatku az do konce. Ta posledni mistnost, je zajimava, proc ne, ale za tu odmenu se na to vsici vypecou. Nemluvne o naprosto nevyvazne obtiznosti postupu. Prazdne prostranstvi, kde by si to zasluhovalo neco zajimaveho. Scorned titani, ze kterych nic nepada a jsou sami v obyvaku.., rozdeleni na 2 skupiny, tj. min 2 lidi na pruchod a tech pasti ... ble. Nevim, ja tam byl parktat, ale uz bych tam nikoho netahal ;].
Jaké části dungeonů vás nebaví?
- Citadela
Titan a reseni jeho zabijeni pres "pozitivni kouzla". Je to zdlouhave a vetsina vypravy nema co delat. Podle me upravit ho tak ze pujde zabijet normalne na obihacku bez nutnosti mit bojovy skill 100%, by bylo k lepsimu. Para pasti uz tam jsou, pri bouchnuti vyskakuje malej, takze i soustredeni bude potreba a dung to nijak nezlehci. Zbytek Dungeonu je super.
A jaké dungy nebo jejich části vás baví?
Ank 1 + 2 + 3
Podle meho nazoru nejlepsi dung na DP. Vyvazena obtiznost celym pruchodem, jak monstra tak pasti s adekvatni odmenou/obtiznost.
Naposledy upravil(a) dacaleb dne 29 kvě 2018 17:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Dungeony - změny?
Osobně se mi líbí každý dungeon, který je určitým způsobem výzva, je přehledný, nejsou tam věci, proti kterým v podstatě není obrana (např. invisible minions), není tam zbytečný přehršel haluz pastí a je za něj adekvátní odměna.
Z toho pohledu jsou mými velice oblíbenými dungeony:
Ankh 3 - souhlas s Calebem, že se jedná o jeden z nejlépe nastavencýh dungeonů a v podstatě ho můžu zajít kdykoliv a vždy si ho užiju.
Dragon city - další z mých oblíbených dungeonů, líbí se mi dračí tématika, místnosti jsou dobře navrženy a je přehledný. Jediný, co bych pravděpodobně vytkl je poslední místnost, ve které si myslím, že jsou statiky, přes které je vidět, i přesto, že by nemělo a převýšení terénu, které také dokáže nemile překvapit.
Heroic temple - Líbí se mi to specifikum dungeonu v tom, že výprava má motivaci se po celou dobu soustředit neumřít. Místnosti se mi líbí, jen bych možná upravil potřebný počet citrónků na průchod tak, aby stačily napadat během jednoho respawnu - čekání na druhý respawn je zdlouhavý a má to zbytečný odrazovací efekt od dungu - nikomu se nechce 15 min čučet do prázdné místnosti. Další kaňkou byl náhodný invisible flusající minion, který zflusnul nekra do myth kostí s +- 150 hp, který přišel z čista jasna, a který podle mého do dungu postaveným na neumření nepatří.
Ophidian lair - hezky navržený dungeonek, který si vždy rád zajdu.
Pride - jasné a přehledné místnosti, které nijak nezamezují tomu, aby se výprava vypořádala s nástrahami, které na ně číhají Každá místnost je něčím specifická a výprava se v podstatě po celou dobu nenudí. Jeden z mých nejoblíbenějších dungeonů.
Další oblíbené dungy: Destard, FDD, Poisoned River 1,2,3, Wrong, Blood
Dung/pasáže, které by si podle mého zasloužili pozornost:
Heroici - pasáž s citrónkama, kterou jsem uvedl výše.
Cyclop Dungeon - úplné low dungy moc zmiňovat nechci, ale tenhle je opravdu momentálně ve stavu, že mě do něj nikdo nedostane - 0 výzva, určitým způsobem zdlouhavý, 0 odměna - 2x v životě a asi 2x nejhorší dung zážitek na DP
Desp 1. patro - tady by se mi spíš libilo, kdyby pár měsíců zpět si žádnou pozornost nevyžádalo a ocenil bych, kdyby se navrátilo do původního stavu a pokud se současné nastavení chce nějak využít, tak do nějakého bonusového patra nebo do něčeho jiného. Měli jsme velkou motivaci se učit něco těžšího v menším počtu lidí a v moment, kdy jsme postavili gate, tak se dung zavřel.
Citadela - jak psal Caleb, pasáž s velkým titánem je extrémně nudná. Při současném řešení místnosti 2 lidmi, kdy jeden je otloukánek, který se healuje a druhý castí podpůrný kouzlo, vznikne situace, kdy 2 lidé z výpravy něco dělají (nezáživné i pro ně) a ostatní nedělají vůbec nic, v podstatě celá výprava se zhruba 20 min nudí. Ovšem možná, že je to zamýšleno řešit jiným způsobem, ale z žádnou výpravou, se kterou jsem šel, jsem jiný způsob neviděl.
Shame - už bylo zmíněno o příspěvek výše, neatraktivní monstra, zdlouhavý dung, v porovnání s jinými dungy skoro 0 motivace ho jít.
Z toho pohledu jsou mými velice oblíbenými dungeony:
Ankh 3 - souhlas s Calebem, že se jedná o jeden z nejlépe nastavencýh dungeonů a v podstatě ho můžu zajít kdykoliv a vždy si ho užiju.
Dragon city - další z mých oblíbených dungeonů, líbí se mi dračí tématika, místnosti jsou dobře navrženy a je přehledný. Jediný, co bych pravděpodobně vytkl je poslední místnost, ve které si myslím, že jsou statiky, přes které je vidět, i přesto, že by nemělo a převýšení terénu, které také dokáže nemile překvapit.
Heroic temple - Líbí se mi to specifikum dungeonu v tom, že výprava má motivaci se po celou dobu soustředit neumřít. Místnosti se mi líbí, jen bych možná upravil potřebný počet citrónků na průchod tak, aby stačily napadat během jednoho respawnu - čekání na druhý respawn je zdlouhavý a má to zbytečný odrazovací efekt od dungu - nikomu se nechce 15 min čučet do prázdné místnosti. Další kaňkou byl náhodný invisible flusající minion, který zflusnul nekra do myth kostí s +- 150 hp, který přišel z čista jasna, a který podle mého do dungu postaveným na neumření nepatří.
Ophidian lair - hezky navržený dungeonek, který si vždy rád zajdu.
Pride - jasné a přehledné místnosti, které nijak nezamezují tomu, aby se výprava vypořádala s nástrahami, které na ně číhají Každá místnost je něčím specifická a výprava se v podstatě po celou dobu nenudí. Jeden z mých nejoblíbenějších dungeonů.
Další oblíbené dungy: Destard, FDD, Poisoned River 1,2,3, Wrong, Blood
Dung/pasáže, které by si podle mého zasloužili pozornost:
Heroici - pasáž s citrónkama, kterou jsem uvedl výše.
Cyclop Dungeon - úplné low dungy moc zmiňovat nechci, ale tenhle je opravdu momentálně ve stavu, že mě do něj nikdo nedostane - 0 výzva, určitým způsobem zdlouhavý, 0 odměna - 2x v životě a asi 2x nejhorší dung zážitek na DP
Desp 1. patro - tady by se mi spíš libilo, kdyby pár měsíců zpět si žádnou pozornost nevyžádalo a ocenil bych, kdyby se navrátilo do původního stavu a pokud se současné nastavení chce nějak využít, tak do nějakého bonusového patra nebo do něčeho jiného. Měli jsme velkou motivaci se učit něco těžšího v menším počtu lidí a v moment, kdy jsme postavili gate, tak se dung zavřel.
Citadela - jak psal Caleb, pasáž s velkým titánem je extrémně nudná. Při současném řešení místnosti 2 lidmi, kdy jeden je otloukánek, který se healuje a druhý castí podpůrný kouzlo, vznikne situace, kdy 2 lidé z výpravy něco dělají (nezáživné i pro ně) a ostatní nedělají vůbec nic, v podstatě celá výprava se zhruba 20 min nudí. Ovšem možná, že je to zamýšleno řešit jiným způsobem, ale z žádnou výpravou, se kterou jsem šel, jsem jiný způsob neviděl.
Shame - už bylo zmíněno o příspěvek výše, neatraktivní monstra, zdlouhavý dung, v porovnání s jinými dungy skoro 0 motivace ho jít.
- Nait Magusanus
- Elder Letter
- Příspěvky: 228
- Registrován: 07 zář 2006 22:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeony - změny?
cest, za me osobne asi takhle:
zacal bych tim kladnym:
Sorcerers dungeon - krasne postaveny dung, cely dung si drzi urcite tema ale pritom neni nudny ze by se obsah mistnosti nejak zvlast opakoval, pasaz se zviratkama je skvele spestreni a spolu s Y pastma ukazou ve vyprave slabsi kousky ktere to maji problem projit. Zaverecny fight z bossem je spravny hardcore kde jde videt ze i bez pasti (doted nechapu presne system jak tam skacou mefiti, bohuzel obcas to bugne a maji instaspawn) se da udelat tezka misnost. Kazdy tam musi odvadet svou praci jinak se vykape a neni nikdo kdo by se tam nudil a nemel co delat. Delkou taky snesitelny kdyz neni krizovka a jde videt poklad na skorozacatku coz je taky prima nebojovat zbytecne. Osobne asi jeden z nejoblibenejsich dungu co se tyce rozvrzeni a naskriptovani.
Ratmans dungeon - navazujic na vyse tento dung je take pekny, je dost zvlastni svym rozvrzenim ale hezky nevsedni tim ze se nejlepe chodi v hafo prscich coz je prijemna zmena vsechny monstra pogovat a to ze se cely dung takhle usmazi kouzly. Samotny boj se spektralem je trochu opruz kdyz se vi jak na to tak temer bez rizika ale porad dost tezke aby u toho clovek neusnul. Vsudypritomne Ycka sou vyzva ale vzhledem k tomu ze jsou viditelne davaji hraci prostor trochu zahrat a neslapnout na ne ikdyz kazdemu se obcas povedlo na nejakem kapnout i tak. Asi bych se nebranil dalsim dungum ktery by se chodil prevazne jen v urcitem povolani (takhle uz mame jeste i blood s vampama) a hratkama s kostkama (treba vic "floor is lava" mistnosti nebo kombinace monster a zitek tak ze by monstra mohla na hrace skrs rohy, da se s nema vymyslet hodne veci imho). Neni na dlouho ale ani neni prilis kratky.
Citadela - ikdyz pokud dobre vim jde jen o predelany dung z wowka neni spatny az na hlucha mista. Pekne mi prijde na zacatku "tu muzes jit po chodniku" coz dava hraci moznost jak se pohybovat sice omezenou ale lepsi nez kdyz clovek musi stat na miste protoze nevi jestli z dalsiho kroku nevyskoci nejaka mega past. Nudnejsi misto mi prijde healeni draka (nezvedl se mu nedavno rate umirani?) a jeste vic nudnejsi misto zabijeni velkeho cerneho typka (sice zajimavy zpusob jak se to delava a jiste nekteri z vypravy oceni jit na chvili afk ale je to hrozna nuda). Tohle vse nahrazuje zaverecny fight s bossem ktery vsem clenum vypravy (az na maga ktery tam prevazne muze leda stat a blbe cumet) da prostor zahrat a nepodelat to. Cely dung neni ani na prilis dlouho, pekny kousek z kategorie tezsi stredni dungy. Kler si to tam uzije asi nejvic vzhledem k solovce apod.
CoM Rohael - Kdyz uz sme u dungeonu se zaverecnym bossem tento by chtel take zminit, zatimco cesta k bosovi je nuda (az na skok do mistnosti s krakenama ta je celkem fuj) kor zabijeni modrych sracu co se rozpadaji na mensi srace zaverecny fight je dost zabavna zalezitost. Cerna podlaha nuti lidi davat poradne pozor a pochybeni muze stat vypravu zivot. Kazdy clen vypravy ma svou roli kterou musi zastavat dobre, boj je intenzivni a zabavny az do konce (jedina poznamka asi bych pokud to jde prodlouzil timer na hlavu po pada z bosse ktera vypne podlahovani, vetsinou mezi hromadou mrtvol to stihne poklikat pouze cast vypravy). Kazdopadne koncept boje je nevsedni a pekna vyzva.
CoM Pavouk - Od "novych" zmen jsme ho ani jeste nedosli pritom jsme tomu davali celkem dost pokusu, co me hodne zamrzelo bylo zjisteni ze kokony do kterych to lidi haze se ani sipkovat nemaji a taktika kterou se to pry da dat spociva uplne v necem jinem. Koncept kde by si lidi museli navzajem pomahat z tech kokonu by se mi asi libil vice. Jestli byla "spesl" taktika pouzita po tom co ji poradilo nejmenovane vyprave nejake gm v hospode tak laskave poprosim o zastydeni se vsech zucastnenych.
Pride Rise - Misto kam zajit kdyz je volny vecer a clovek chce pohodu okorenenou par tezsimi misty. Spravne vybalancovane co se tyce delky/obtiznosti/nutne pozornosti, misto kde si clovek muze aspon zamagovat. Vhodny uvod do top dungu. Risi chodime radi a casto, na kazdou mistnost jina taktika, kdyz se to podela da se to obcas i zachranit ale pritom neradno podcenovat.
Pride Peklo - Stylem misty podobne jako rise ale prezentuje jine vyzvy, za zminku mozna stoji mistnost s random respy, obcas tam na vas cekaji 4 water elementalove ale jindy tam clovek dostane 3x flus a kousanec od water serpy ale jde tam videt uz po ceste tak se da pocitat s tim co tam je a prizpusobit se. Hodne se mi libi mistnost s LAWem s KVF polema ktere litaji po mistnosti, pekne provedene. Co se mi libi uz mene jsou pak dale pasti na archery se zelenym lukem dale, typek se na vas otoci a rozbije vas behem pul sekundy, kdyz ho zacne bit cela vyprava tak ho tak tak zabijou nez zmizi, kdyz vyskoci dva zaraz tak nemaji problem roztrilet behem chvile celou vypravu. Jediny dostupny counter mi prijde war mystik coz si nemyslim ze by mela byt jediny zpusob jak resit nejakou vec.
Dest 3 - aneb harvest hellbeastu. Tezsi skoky, kdyz vyskoci hellbeast kde nema tak vyprava casto de domu pres helproom. Az na skoky kde musi clovek zahrat je to celkem opruz, samy beast a spoustu monster s hodne hp. Gaty ktere porespuji celou mistnost taky smrdi pruserem pro nektere opozdilce. Misty pekny ale celkove zabavnejsi spise mene.
EP 1/2 - asi kapitola sama o sobe, samotny zpusob jakym se v techto dungach bojuje mi prijde zajimavy kdy je nejlepsi se drzet jako skupina ve formaci (trochu mi to pripomina rimske legie), ale vzhledem k poctu ruznych omezeni co tam clovek nemuze delat (asi by bylo jednodussi vypsat co tam clovek muze udelat) je to dost velky opruz. Nekolik vylehu zapriceneno jednopolickovym monstrem (kdy clovek kdyz boucha tak ho to obcas hodi o policko jinde a pritom bugove ve svem klientu se stale vidi na policku kde byl predtim, slo by to opravit systemovou hlaskou? Zeby se nad clovekem napsalo "tu je moc lidi za 3 sekundy tu vyskoci monstrum pokud se nekdo z tadyka nepohne"). Vytunene flusy delaji taky z kazde vypravy hop nebo trop, proste se to musi povest a spis nez na skill se musi clovek spolehnout na nahodu protoze pokud to nevyjde tak s tim nikdo nic uz neudela. Extremni opruz na skale prudosti. Jsou pomerne kratke ale coz je velke plus v tomto pripade.
Vestirna - Extreme deravy dung, prijde mi ze kdybych chtel tak z prvni nebo druhe mistnosti muzu preportit primo k pokladu, misty vidi i monstra z jinych mistnosti. Nektera monstra extreme silna jine slabsi ale ve vetsim mnozstvi, nekolik opruz pasazi misty ruzne vysirky, nic co by melo nejak pokladat vypravy ale spis to otravuje. Jeden z prvnich tezsich dungeonu na quest nesmrtelnych. Jinak aspon ta deravost by zaslouzila opravit.
Covetous - z low dungu se postupnymy upravami se stal trochu tezsi dung, hafec dlouhy misty lehka pruda jindy trochu nuda. Celkovy dojem ujde.
Heroic - Pekny dung ktery ani neni tak tezky ale to ze se tam nesmi umrit mu dava zabavny nadech protoze par prilezistosti kde si tam uslat je (kor kdyz se de bez prska). Za nutnost mensiho poctu citronu bych se primluvil pripadne zrychlit spawn par citrusum.
Fire - Ojedinily koncept, bohuzel lehce zchatraly protoze tam lide maji dlouho naharvene ekvipy a uz se z toho dungu stava tak nak automatika, mozna by nebylo spatne tama prohnat smrtku, smazat secky ekvipy a dat na konec peknou odmenu pro ty kdo budou schopni si to nejdriv obstarat. Starodavny zpusob pokladu kdy tam kazdy mel moznost otevrit jednu random truhlu z mnoha a tu si vybrat pro sebe se mi taky dost libil.
FoD - Dalsi nahotinsky dung, prijde mi skoda ze se tam nesmi artefakty a myth scim, jak dung pujde dost zavisi od ekvipu coz je predpokladam ucel ale i tak je vetsina dungu neskutecny opruz, zajimava cast kde se "trestaji" lidi s nizkyma zdma Vysoce postaveny dung na stupnici opruzu ale to ma i v tak nak v nazvu a clovek tam nemusi resit moc ekvip coz je prima.
Pride Ocistec - Jsou jen 4 lidi a chtelo by to poradny dung? Idealni destinace. Pekne rozvrzeny po cele delce, kazdy z vypravy si tam zahraje, nenudi se a pritom to neni ani opruz. Pro 3 lidi mame timed, mozna by stalo za to udelat dung v podobnem stylu pro 5 nebo 6 nebo 7 lidi.
Ophidiany/Pois river 3 - Neni uplne dle meho gusta, vesmes na jedno brdo dojit na misto tam si to nachystat, lakat jedno monstrum po druhem, opakovat dokud neni konec dungu a pak jit dom. Stereotypni a zdlouhave lehce.
Desp - Pred zavrenim prava zkouska dospelosti pro maga ktery byl v kazdem patre testovan nescetnekrat ve vsech smerech, od pripravy az po improvizaci. Ostatni clenove vypravy se ale take musi snazit a cistit vsudyskakajici arachy, par neprijemnych mist kde to bylo prepastovano natolik ze se klerove/rang nechavali na miste a zbytek druziny sel neco resit coz pro cekajici bylo celkem nuda. Desp 1 se postupne pridavalo na obtiznosti az zkoncil tezsi nez samotna desp 2 a desp 3 ktere sic obtizne se dlouho nemenily a s postupem casu se po vypilovani taktik stal az na vyjimky snaz pruchozi. Desp 4 byl extrem kam si clovek mohl zajit na poradnou vyzvu pripominajic starodavne casy kdy se dungy chodily celou noc az do rana kde na konci krom pokladu se clovek mohl tesit z pocitu zadostiucineni. Zradny dungeon na spousta mistech (na konci obvzlaste kdy musi vyjit spravna kombinace jak stesti tak i skillu, v te mistnosti se nechalo uz hodne ekvipu). Znovuotevrena jednicka jednu mistnost zlehcila, dalsi mistnosti stizila ale skoro cely dung pridano velkeho opruzu. Mista kde byla nejaka myslenka na nakou taktiku zustala akorat se tam pridal nejaky opruz kde sice taktika zustala stejna ale do toho to trva dyl protoze se tam musi resit neco navic. Je jasne ze zmena je zivot ale tady by nebylo misty spatne kdyby se odebrala jinym smerem.
Shame - Hrozny opruz, dlouhatansky, mozna az presprilis monster co se tam zabiji (ikdyz da se to tam i probihat misty celkem pekne), co se mi tam libi tak sou vsudypritomne bodaky ktere sou polozene ale podobnym stylem (aneb na ts furt dokola: ja ti rikal at nelezes nahoru ke stenam :p) ktere vyskoli nepozorne pritom staci na ne neslapat. Ostruvky take maji tendenci poukazat na slabsi kousky ve vyprave.
FDD - Prijde mi ze snad od otevreni nezmeneny a to nejspise z duvodu ze je krasne vyvazeny a moc zmen nebylo zapotrebi, oblibene pasaze: pasti s bodakama, fire mistnost, velke patro pred koncem, mene oblibena cast je harveni slzicek, ve vice lidech nadlouho ale porad snesitelne jelikoz cast lidi uz muze jit dopredu zabijet baliky apod.
Fanatiky - vzhledem k tomu ze to tam chce (ikdyz neni myslim uplne zapotrebi) cloveka se 100 pois trochu omezujici ale proc ne. Mistnost s bilym bludistem je sice zajimava jak si v tom lide zvedaji podlahy apod ale v konecnem duledku lehce pruda protoze se to tam musi idelane chodit pomalu a opatrne coz pak zbytecne trva. Firemistnost dokaze obcas take zatopit.
Ank 1-3 - Ankum sem se sice nakou dobu nedostal na chut kor kvuli tomu jak daleko se kvuli nim musi bezet ale casem mi to prirostlo k srdci a kazde patro ma neco do sebe. Ve trojce kdyz se dela co ma jde to pomerne jednoduse ale zaroven se to da lehce podelat (napr neviditelne bludiste, LLLko, DMka apod). Zaverecny fight s bossem pri uziti nejnovejsich taktik neni uz prilis vyzva ale prijde mi ze po celem dungu jak je to neni ani zapotrebi. Solo cast pro pala se mi libi take. Cast s hadankama taky prima, nechtel bych videt ty chudaky kteri zjistovali jako prvni spravne odpovedi.
Yamo - docela pekny low dung s prijemne skalovanou obtiznosti, idealni pro vampa+klera co se zrovna nudi a maji chvili cas.
Timed - libi zajimave i casove omezeni i nutnost byt ve dvou schopny umlatit beastera
Hytl/Dec/Wrong/TK/CV - casem uctene klasiky ktere se postupne vypiplaly do schudneho stavu ktere jsou pro zacinajici hrace pekny uvod do PvM
Jinak celkem souhlas s vyse uvedenyma prispevkama. Dejte si jinak bludistaka za ruseni invis spell minionu, urcite se najde hezci zpusob jak to stizit vypravam.
EDIT: Co se mi libilo a uz neni tak je prvni mistnost stareho destartdu coz byl obri otevreny prostor kam lidi chodili harvit draky + musta a pk chodili harvit lidi. Tohle maji nejspis nahrazovat pvp zony dneska ale prijde mi ze to neni uplne ono
zacal bych tim kladnym:
Sorcerers dungeon - krasne postaveny dung, cely dung si drzi urcite tema ale pritom neni nudny ze by se obsah mistnosti nejak zvlast opakoval, pasaz se zviratkama je skvele spestreni a spolu s Y pastma ukazou ve vyprave slabsi kousky ktere to maji problem projit. Zaverecny fight z bossem je spravny hardcore kde jde videt ze i bez pasti (doted nechapu presne system jak tam skacou mefiti, bohuzel obcas to bugne a maji instaspawn) se da udelat tezka misnost. Kazdy tam musi odvadet svou praci jinak se vykape a neni nikdo kdo by se tam nudil a nemel co delat. Delkou taky snesitelny kdyz neni krizovka a jde videt poklad na skorozacatku coz je taky prima nebojovat zbytecne. Osobne asi jeden z nejoblibenejsich dungu co se tyce rozvrzeni a naskriptovani.
Ratmans dungeon - navazujic na vyse tento dung je take pekny, je dost zvlastni svym rozvrzenim ale hezky nevsedni tim ze se nejlepe chodi v hafo prscich coz je prijemna zmena vsechny monstra pogovat a to ze se cely dung takhle usmazi kouzly. Samotny boj se spektralem je trochu opruz kdyz se vi jak na to tak temer bez rizika ale porad dost tezke aby u toho clovek neusnul. Vsudypritomne Ycka sou vyzva ale vzhledem k tomu ze jsou viditelne davaji hraci prostor trochu zahrat a neslapnout na ne ikdyz kazdemu se obcas povedlo na nejakem kapnout i tak. Asi bych se nebranil dalsim dungum ktery by se chodil prevazne jen v urcitem povolani (takhle uz mame jeste i blood s vampama) a hratkama s kostkama (treba vic "floor is lava" mistnosti nebo kombinace monster a zitek tak ze by monstra mohla na hrace skrs rohy, da se s nema vymyslet hodne veci imho). Neni na dlouho ale ani neni prilis kratky.
Citadela - ikdyz pokud dobre vim jde jen o predelany dung z wowka neni spatny az na hlucha mista. Pekne mi prijde na zacatku "tu muzes jit po chodniku" coz dava hraci moznost jak se pohybovat sice omezenou ale lepsi nez kdyz clovek musi stat na miste protoze nevi jestli z dalsiho kroku nevyskoci nejaka mega past. Nudnejsi misto mi prijde healeni draka (nezvedl se mu nedavno rate umirani?) a jeste vic nudnejsi misto zabijeni velkeho cerneho typka (sice zajimavy zpusob jak se to delava a jiste nekteri z vypravy oceni jit na chvili afk ale je to hrozna nuda). Tohle vse nahrazuje zaverecny fight s bossem ktery vsem clenum vypravy (az na maga ktery tam prevazne muze leda stat a blbe cumet) da prostor zahrat a nepodelat to. Cely dung neni ani na prilis dlouho, pekny kousek z kategorie tezsi stredni dungy. Kler si to tam uzije asi nejvic vzhledem k solovce apod.
CoM Rohael - Kdyz uz sme u dungeonu se zaverecnym bossem tento by chtel take zminit, zatimco cesta k bosovi je nuda (az na skok do mistnosti s krakenama ta je celkem fuj) kor zabijeni modrych sracu co se rozpadaji na mensi srace zaverecny fight je dost zabavna zalezitost. Cerna podlaha nuti lidi davat poradne pozor a pochybeni muze stat vypravu zivot. Kazdy clen vypravy ma svou roli kterou musi zastavat dobre, boj je intenzivni a zabavny az do konce (jedina poznamka asi bych pokud to jde prodlouzil timer na hlavu po pada z bosse ktera vypne podlahovani, vetsinou mezi hromadou mrtvol to stihne poklikat pouze cast vypravy). Kazdopadne koncept boje je nevsedni a pekna vyzva.
CoM Pavouk - Od "novych" zmen jsme ho ani jeste nedosli pritom jsme tomu davali celkem dost pokusu, co me hodne zamrzelo bylo zjisteni ze kokony do kterych to lidi haze se ani sipkovat nemaji a taktika kterou se to pry da dat spociva uplne v necem jinem. Koncept kde by si lidi museli navzajem pomahat z tech kokonu by se mi asi libil vice. Jestli byla "spesl" taktika pouzita po tom co ji poradilo nejmenovane vyprave nejake gm v hospode tak laskave poprosim o zastydeni se vsech zucastnenych.
Pride Rise - Misto kam zajit kdyz je volny vecer a clovek chce pohodu okorenenou par tezsimi misty. Spravne vybalancovane co se tyce delky/obtiznosti/nutne pozornosti, misto kde si clovek muze aspon zamagovat. Vhodny uvod do top dungu. Risi chodime radi a casto, na kazdou mistnost jina taktika, kdyz se to podela da se to obcas i zachranit ale pritom neradno podcenovat.
Pride Peklo - Stylem misty podobne jako rise ale prezentuje jine vyzvy, za zminku mozna stoji mistnost s random respy, obcas tam na vas cekaji 4 water elementalove ale jindy tam clovek dostane 3x flus a kousanec od water serpy ale jde tam videt uz po ceste tak se da pocitat s tim co tam je a prizpusobit se. Hodne se mi libi mistnost s LAWem s KVF polema ktere litaji po mistnosti, pekne provedene. Co se mi libi uz mene jsou pak dale pasti na archery se zelenym lukem dale, typek se na vas otoci a rozbije vas behem pul sekundy, kdyz ho zacne bit cela vyprava tak ho tak tak zabijou nez zmizi, kdyz vyskoci dva zaraz tak nemaji problem roztrilet behem chvile celou vypravu. Jediny dostupny counter mi prijde war mystik coz si nemyslim ze by mela byt jediny zpusob jak resit nejakou vec.
Dest 3 - aneb harvest hellbeastu. Tezsi skoky, kdyz vyskoci hellbeast kde nema tak vyprava casto de domu pres helproom. Az na skoky kde musi clovek zahrat je to celkem opruz, samy beast a spoustu monster s hodne hp. Gaty ktere porespuji celou mistnost taky smrdi pruserem pro nektere opozdilce. Misty pekny ale celkove zabavnejsi spise mene.
EP 1/2 - asi kapitola sama o sobe, samotny zpusob jakym se v techto dungach bojuje mi prijde zajimavy kdy je nejlepsi se drzet jako skupina ve formaci (trochu mi to pripomina rimske legie), ale vzhledem k poctu ruznych omezeni co tam clovek nemuze delat (asi by bylo jednodussi vypsat co tam clovek muze udelat) je to dost velky opruz. Nekolik vylehu zapriceneno jednopolickovym monstrem (kdy clovek kdyz boucha tak ho to obcas hodi o policko jinde a pritom bugove ve svem klientu se stale vidi na policku kde byl predtim, slo by to opravit systemovou hlaskou? Zeby se nad clovekem napsalo "tu je moc lidi za 3 sekundy tu vyskoci monstrum pokud se nekdo z tadyka nepohne"). Vytunene flusy delaji taky z kazde vypravy hop nebo trop, proste se to musi povest a spis nez na skill se musi clovek spolehnout na nahodu protoze pokud to nevyjde tak s tim nikdo nic uz neudela. Extremni opruz na skale prudosti. Jsou pomerne kratke ale coz je velke plus v tomto pripade.
Vestirna - Extreme deravy dung, prijde mi ze kdybych chtel tak z prvni nebo druhe mistnosti muzu preportit primo k pokladu, misty vidi i monstra z jinych mistnosti. Nektera monstra extreme silna jine slabsi ale ve vetsim mnozstvi, nekolik opruz pasazi misty ruzne vysirky, nic co by melo nejak pokladat vypravy ale spis to otravuje. Jeden z prvnich tezsich dungeonu na quest nesmrtelnych. Jinak aspon ta deravost by zaslouzila opravit.
Covetous - z low dungu se postupnymy upravami se stal trochu tezsi dung, hafec dlouhy misty lehka pruda jindy trochu nuda. Celkovy dojem ujde.
Heroic - Pekny dung ktery ani neni tak tezky ale to ze se tam nesmi umrit mu dava zabavny nadech protoze par prilezistosti kde si tam uslat je (kor kdyz se de bez prska). Za nutnost mensiho poctu citronu bych se primluvil pripadne zrychlit spawn par citrusum.
Fire - Ojedinily koncept, bohuzel lehce zchatraly protoze tam lide maji dlouho naharvene ekvipy a uz se z toho dungu stava tak nak automatika, mozna by nebylo spatne tama prohnat smrtku, smazat secky ekvipy a dat na konec peknou odmenu pro ty kdo budou schopni si to nejdriv obstarat. Starodavny zpusob pokladu kdy tam kazdy mel moznost otevrit jednu random truhlu z mnoha a tu si vybrat pro sebe se mi taky dost libil.
FoD - Dalsi nahotinsky dung, prijde mi skoda ze se tam nesmi artefakty a myth scim, jak dung pujde dost zavisi od ekvipu coz je predpokladam ucel ale i tak je vetsina dungu neskutecny opruz, zajimava cast kde se "trestaji" lidi s nizkyma zdma Vysoce postaveny dung na stupnici opruzu ale to ma i v tak nak v nazvu a clovek tam nemusi resit moc ekvip coz je prima.
Pride Ocistec - Jsou jen 4 lidi a chtelo by to poradny dung? Idealni destinace. Pekne rozvrzeny po cele delce, kazdy z vypravy si tam zahraje, nenudi se a pritom to neni ani opruz. Pro 3 lidi mame timed, mozna by stalo za to udelat dung v podobnem stylu pro 5 nebo 6 nebo 7 lidi.
Ophidiany/Pois river 3 - Neni uplne dle meho gusta, vesmes na jedno brdo dojit na misto tam si to nachystat, lakat jedno monstrum po druhem, opakovat dokud neni konec dungu a pak jit dom. Stereotypni a zdlouhave lehce.
Desp - Pred zavrenim prava zkouska dospelosti pro maga ktery byl v kazdem patre testovan nescetnekrat ve vsech smerech, od pripravy az po improvizaci. Ostatni clenove vypravy se ale take musi snazit a cistit vsudyskakajici arachy, par neprijemnych mist kde to bylo prepastovano natolik ze se klerove/rang nechavali na miste a zbytek druziny sel neco resit coz pro cekajici bylo celkem nuda. Desp 1 se postupne pridavalo na obtiznosti az zkoncil tezsi nez samotna desp 2 a desp 3 ktere sic obtizne se dlouho nemenily a s postupem casu se po vypilovani taktik stal az na vyjimky snaz pruchozi. Desp 4 byl extrem kam si clovek mohl zajit na poradnou vyzvu pripominajic starodavne casy kdy se dungy chodily celou noc az do rana kde na konci krom pokladu se clovek mohl tesit z pocitu zadostiucineni. Zradny dungeon na spousta mistech (na konci obvzlaste kdy musi vyjit spravna kombinace jak stesti tak i skillu, v te mistnosti se nechalo uz hodne ekvipu). Znovuotevrena jednicka jednu mistnost zlehcila, dalsi mistnosti stizila ale skoro cely dung pridano velkeho opruzu. Mista kde byla nejaka myslenka na nakou taktiku zustala akorat se tam pridal nejaky opruz kde sice taktika zustala stejna ale do toho to trva dyl protoze se tam musi resit neco navic. Je jasne ze zmena je zivot ale tady by nebylo misty spatne kdyby se odebrala jinym smerem.
Shame - Hrozny opruz, dlouhatansky, mozna az presprilis monster co se tam zabiji (ikdyz da se to tam i probihat misty celkem pekne), co se mi tam libi tak sou vsudypritomne bodaky ktere sou polozene ale podobnym stylem (aneb na ts furt dokola: ja ti rikal at nelezes nahoru ke stenam :p) ktere vyskoli nepozorne pritom staci na ne neslapat. Ostruvky take maji tendenci poukazat na slabsi kousky ve vyprave.
FDD - Prijde mi ze snad od otevreni nezmeneny a to nejspise z duvodu ze je krasne vyvazeny a moc zmen nebylo zapotrebi, oblibene pasaze: pasti s bodakama, fire mistnost, velke patro pred koncem, mene oblibena cast je harveni slzicek, ve vice lidech nadlouho ale porad snesitelne jelikoz cast lidi uz muze jit dopredu zabijet baliky apod.
Fanatiky - vzhledem k tomu ze to tam chce (ikdyz neni myslim uplne zapotrebi) cloveka se 100 pois trochu omezujici ale proc ne. Mistnost s bilym bludistem je sice zajimava jak si v tom lide zvedaji podlahy apod ale v konecnem duledku lehce pruda protoze se to tam musi idelane chodit pomalu a opatrne coz pak zbytecne trva. Firemistnost dokaze obcas take zatopit.
Ank 1-3 - Ankum sem se sice nakou dobu nedostal na chut kor kvuli tomu jak daleko se kvuli nim musi bezet ale casem mi to prirostlo k srdci a kazde patro ma neco do sebe. Ve trojce kdyz se dela co ma jde to pomerne jednoduse ale zaroven se to da lehce podelat (napr neviditelne bludiste, LLLko, DMka apod). Zaverecny fight s bossem pri uziti nejnovejsich taktik neni uz prilis vyzva ale prijde mi ze po celem dungu jak je to neni ani zapotrebi. Solo cast pro pala se mi libi take. Cast s hadankama taky prima, nechtel bych videt ty chudaky kteri zjistovali jako prvni spravne odpovedi.
Yamo - docela pekny low dung s prijemne skalovanou obtiznosti, idealni pro vampa+klera co se zrovna nudi a maji chvili cas.
Timed - libi zajimave i casove omezeni i nutnost byt ve dvou schopny umlatit beastera
Hytl/Dec/Wrong/TK/CV - casem uctene klasiky ktere se postupne vypiplaly do schudneho stavu ktere jsou pro zacinajici hrace pekny uvod do PvM
Jinak celkem souhlas s vyse uvedenyma prispevkama. Dejte si jinak bludistaka za ruseni invis spell minionu, urcite se najde hezci zpusob jak to stizit vypravam.
EDIT: Co se mi libilo a uz neni tak je prvni mistnost stareho destartdu coz byl obri otevreny prostor kam lidi chodili harvit draky + musta a pk chodili harvit lidi. Tohle maji nejspis nahrazovat pvp zony dneska ale prijde mi ze to neni uplne ono
Naposledy upravil(a) Nait Magusanus dne 30 kvě 2018 09:49, celkem upraveno 1 x.
Re: Dungeony - změny?
Zdravím příjemná změna chtít znát názor od hráčů.. Jen tak dál.
Píchnu tady trochu do vosího hnízda.. Jelikož bych navrhnul kromě úpravy některých dungů plošnou úpravu a to takovou že šlapaní/nešlapání pastí by se mělo zrušit resp. upravit.. Buď zrušit uplně nebo úpravu v tom smyslu že každý by měl šlapat pasti ale s nějákou procentuální možností že ji nešlápne. Třeba jako je to teď u "vyvolených" buchen navázano na 70% resistů.. čím vyšší resist tím nižší šance šlapání pastí, ale 100% nešlapání pastí by být dle mého rozhodně nemělo. Klidně mě ukamenujte mě je to fuk
Které dungy bych předělal a proč?
1) Poison River 2 - nejhnusněji dung co se týče pastí.. to je utrpení. Aspoň snížit počet pastí na manu, paru, staty a spawn pastí na acid stromy.
2) Destard 1 - v momentálním nastavení je to minimálně divný dung.. 50% od začátku je prakticky NB dung.. pak přijde první velkej drak před skokem dolů tak to je fajn a pak zase chvíle nudy.. buď se to probíhá nebo zabijíte smetí.. pak další drak fajn.. a super konec.. No super konec zase pasti.. ach ty pasti..
Cyclop Dung - to co tu psali předemnou je pravda.. za mě by to bylo zralé na vyhlazení a obsazení něčím co by tomu dungu dávalo smysl.. jiná změna (snad kromě pokladu 7lvl) by potřeba nebyla.
Shame - nejhezčí verze shamu byla tak pár let zpět kdy byla pasáž "minové pole" dlouhá chodba s králíčkama. Bylo to zabavné, těžké ale ne přehnaně a nebyl nudně dlouhý + by to chtělo odbočku na imunku dát někam blíže na začátek s návratem zpět k výpravě. Např. odbočka by byla v půlce 1/3 dungu a k výpravě by se vampíci vrátili na konci 2/3 dungu.
Yomotsu Mines - mě osobně děsná nuda až do místnosti se sumonerama.. začátek něják zlepšit..
Osobně co by se mi v dungách líbilo (v nových) aby se musel zapojit mozek (ankh hádanky, z nápověd po cestě uhádnout heslo..) náhodné pořadí místností.. To už se tu někde na foru navrhovalo že by se například udělal dung s místnostma ze kterých by vás gate házely náhodně až do místnosti kde by byl hlidač na gate v jiné místnosti která by vedla už na konec.. Občas by dung trval 3 místnosti občas 10 ... pasáž dungu s nadzemním bludištěm z dostihů by taky nebyla špatná
Píchnu tady trochu do vosího hnízda.. Jelikož bych navrhnul kromě úpravy některých dungů plošnou úpravu a to takovou že šlapaní/nešlapání pastí by se mělo zrušit resp. upravit.. Buď zrušit uplně nebo úpravu v tom smyslu že každý by měl šlapat pasti ale s nějákou procentuální možností že ji nešlápne. Třeba jako je to teď u "vyvolených" buchen navázano na 70% resistů.. čím vyšší resist tím nižší šance šlapání pastí, ale 100% nešlapání pastí by být dle mého rozhodně nemělo. Klidně mě ukamenujte mě je to fuk
Které dungy bych předělal a proč?
1) Poison River 2 - nejhnusněji dung co se týče pastí.. to je utrpení. Aspoň snížit počet pastí na manu, paru, staty a spawn pastí na acid stromy.
2) Destard 1 - v momentálním nastavení je to minimálně divný dung.. 50% od začátku je prakticky NB dung.. pak přijde první velkej drak před skokem dolů tak to je fajn a pak zase chvíle nudy.. buď se to probíhá nebo zabijíte smetí.. pak další drak fajn.. a super konec.. No super konec zase pasti.. ach ty pasti..
Cyclop Dung - to co tu psali předemnou je pravda.. za mě by to bylo zralé na vyhlazení a obsazení něčím co by tomu dungu dávalo smysl.. jiná změna (snad kromě pokladu 7lvl) by potřeba nebyla.
Shame - nejhezčí verze shamu byla tak pár let zpět kdy byla pasáž "minové pole" dlouhá chodba s králíčkama. Bylo to zabavné, těžké ale ne přehnaně a nebyl nudně dlouhý + by to chtělo odbočku na imunku dát někam blíže na začátek s návratem zpět k výpravě. Např. odbočka by byla v půlce 1/3 dungu a k výpravě by se vampíci vrátili na konci 2/3 dungu.
Yomotsu Mines - mě osobně děsná nuda až do místnosti se sumonerama.. začátek něják zlepšit..
Osobně co by se mi v dungách líbilo (v nových) aby se musel zapojit mozek (ankh hádanky, z nápověd po cestě uhádnout heslo..) náhodné pořadí místností.. To už se tu někde na foru navrhovalo že by se například udělal dung s místnostma ze kterých by vás gate házely náhodně až do místnosti kde by byl hlidač na gate v jiné místnosti která by vedla už na konec.. Občas by dung trval 3 místnosti občas 10 ... pasáž dungu s nadzemním bludištěm z dostihů by taky nebyla špatná
Re: Dungeony - změny?
100% nešlapání pastí u "vyvolených" buchen není pravda. Pasti se šlapou, pouze pasti na monstra ne a to také neplatí v každém dungeonu. Přidávat šlapání všem je podle mého kravina a dát tomu random šanci ještě větší. Jakýkoliv random efekt v podobném smyslu je podle mého špatně.erunno píše: Píchnu tady trochu do vosího hnízda.. Jelikož bych navrhnul kromě úpravy některých dungů plošnou úpravu a to takovou že šlapaní/nešlapání pastí by se mělo zrušit resp. upravit.. Buď zrušit uplně nebo úpravu v tom smyslu že každý by měl šlapat pasti ale s nějákou procentuální možností že ji nešlápne. Třeba jako je to teď u "vyvolených" buchen navázano na 70% resistů.. čím vyšší resist tím nižší šance šlapání pastí, ale 100% nešlapání pastí by být dle mého rozhodně nemělo. Klidně mě ukamenujte mě je to fuk
Ty hádanky a přemýšlení by byly super, problém je v tom, že když se udělá hádanka, tak se na ni přijde jednou a pak už se v podstatě jen strojově opakuje, ideál by byl něco, co by bylo furt nový, ale nic mi momentálně nenapadá. Házení do náhodných místností už se tady řešilo a souhlasím, že by to bylo super zpestření.erunno píše: Osobně co by se mi v dungách líbilo (v nových) aby se musel zapojit mozek (ankh hádanky, z nápověd po cestě uhádnout heslo..) náhodné pořadí místností.. To už se tu někde na foru navrhovalo že by se například udělal dung s místnostma ze kterých by vás gate házely náhodně až do místnosti kde by byl hlidač na gate v jiné místnosti která by vedla už na konec.. Občas by dung trval 3 místnosti občas 10 ... pasáž dungu s nadzemním bludištěm z dostihů by taky nebyla špatná
Re: Dungeony - změny?
erunno píše:Osobně co by se mi v dungách líbilo (v nových) aby se musel zapojit mozek (ankh hádanky, z nápověd po cestě uhádnout heslo..) náhodné pořadí místností.. To už se tu někde na foru navrhovalo že by se například udělal dung s místnostma ze kterých by vás gate házely náhodně až do místnosti kde by byl hlidač na gate v jiné místnosti která by vedla už na konec.. Občas by dung trval 3 místnosti občas 10 ... pasáž dungu s nadzemním bludištěm z dostihů by taky nebyla špatná
Zde uz jsem neco podobneho navrhoval po Grimmove eventu. Abych to zjednodusil pro prestavu vsech, tak neco ala incidie v pevnosti BOYARD, kde v kazdem pruchodu je to jine "slovo" (nevim jake moznosti jsou skriptovani) a na konci budou plosky s pismeny, ktere otevrou / privolaji neco. Nebo v pripade spatneho zadani, nejakou HC potvoru (datelnou ale Nkrat tezsi).Fogy píše: Ty hádanky a přemýšlení by byly super, problém je v tom, že když se udělá hádanka, tak se na ni přijde jednou a pak už se v podstatě jen strojově opakuje, ideál by byl něco, co by bylo furt nový, ale nic mi momentálně nenapadá. Házení do náhodných místností už se tady řešilo a souhlasím, že by to bylo super zpestření.
Re: Dungeony - změny?
šlapání pástí je nastaveno celkem na pohodu, akorát bych změnil nastavení pro bastety, jsou moc přeboost, ty by měli šlapat úplně všechno a všude, v zájmu zachování rovnováhyerunno píše: Píchnu tady trochu do vosího hnízda.. Jelikož bych navrhnul kromě úpravy některých dungů plošnou úpravu a to takovou že šlapaní/nešlapání pastí by se mělo zrušit resp. upravit.. Buď zrušit uplně nebo úpravu v tom smyslu že každý by měl šlapat pasti ale s nějákou procentuální možností že ji nešlápne.
Re: Dungeony - změny?
Na to je snadná pomoc ... pokud chcete vědět zda je dung postavený dobře, stačí doplnit počítadlo průchodů. I když hráči, tak pokud se chodí je to a naopak.
Stručně za sebe taky doplním.
Ank - OK
naprosto ale nesnáším tu cestu do toho dungu, delší dobu tam běžím než ho jdu ...
Blood - OK
asi bych tam udělal změnu tak aby ho opravdu mohli chodit jen vampíci, pomazal bych zde para a halušky pasti
Cave of Madness - Spider Low - upravit
nádherný dungeon, krátký, hezký, nijak extrémně obtížný ale nechodí se
- nemá poklad
- nemá horizite
- nemá krev
- zbytečné omezení na kouzlení
Cave of Madness - Spider High - fail
dung kde potřebuji script abych mohl bojovat je nesmysl
Cave of Madness - Démon Low - upravit
podobně jako u pavouka
- zjednodušit skok ke krakenům
- nemá poklad
- zbytečné omezení na kouzlení
Cave of Madness - Démon High - OK
rychlé/těžké i pěkná odměna ...
Covetous - upravit
Z oblíbeného low-medium dungu je skoho high ... zbytečně obtížný
Cyclop Dungeon - upravit
dung se nechodí hlavně proto, že k tomu prostě není důvod ... není tam nic a i když poklad
- žádné monstra na drop
- žádné pěkné jezdítko
Cyclops Valley - OK
Deceit - OK
Přidal bych tu možnost nabíjení vstupenky na brujah, pro začátečníky je to většinou nejvhozenější dung.
Despise - fail
- zbytečně dlouhé
- zbytečně moc HC pasaží
- neodstupňovaná obtížnost pater
- za poslední úpravu arachů bych vás nakopal ... takovou kravinu může vymyslet jen někdo, kdo tu hru nikdy nehrál
- ty elven archeři u pokladů co musíme zabíjet mystikem musel taky vymyslet někdo hodně inteligetní
Destard - upravit
navrátit loot acenstrálům!!! kurva jsou to LvL 10 monstra proč by neměli mít normální loot
- pasáž s talony a kondory je úplně zbytečná, šíleně dlouhá
Dragon City - OK
Drow City - OK
zrušil bych vstupenku cobwebu ... tak nějak nevidím důvod proč tam je
Elemental Planes - fail
za mě a mojí partu je to opruz dungeon kam se nikoho nechce a to i přes to že je tak pěkný poklad.
zajímavý nápad na dung ale pro nás naprosto nezábavný
Fire - upravit
Dobrý nápad i provedení, dungu zkazily neustále úpravy.
- nejdříve se tam chodilo pro poklad ... na konci na střeše dostal každý účastník truhlu a tak si i NBík mohl přijít na hodně zajímavý Item.
- když zrušily poklady lidi tam hárvili alespoň jezdítka jelikož jich tam bylo hodně
- když zrušily jezdítka, tak se tam hárvily alespon reggy bo v slabých monstech byli přidané eony
Nakonec se to ztížilo tak aby se sice dalo nahárvit na průchod ale bylo náročné několikadenní martýrium.
Teď už není důvod tam chodit. Poklad který je na konci je asi na úrovni citadely a tak nemáš důvod trávit několik dní pod zemí. A pak procházet dung v meidum eqipu.
Fan Dancer Dojo - OK
Fanatic Caves -OK
Není to dung co bych měl rád ale myslím si, že má svoje kozlo. Za mě mi chybí důvod ho chodit.
Fortress of Despair - upravit
Poklad za tu obtížnost stojí.
- upravit začáteční pošty reggů, s tím co padne se projít ... krabka je nutnost
- umožnit zisk vstupenek (třeba nákup za MC)
Hedge Maze - OK
Heroic Temple - OK
Hythloth - OK
Ice Dungeon - OK
- vrátil bych krev pro vampy
Ice Dungeon 2 - fail
- není poklad
- nápad s monst dobrý ale neujal se
- zrušit a vymyslet něco jiného
Ophodian lair - upravit
za mě je v tom dungu špatný loot z průchodu, celý nezabiješ nic, z čeho by to mohlo něco dropnout ... takže pokud tam vyloženě není poklad není důvod tam chodit ...
Poisoned River - OK
Pride Očistec - upravit
- odebral bych jezdítka a klamáky ... je to přece Pride!
- doplnil bych horite a krev
- LLL i Ancetrály bych dal velký s plným lootem
Pride Říše - OK
vrátil bych poklady pro povolání
vrátil bych dark fadera
Pride Peklo - upravit
1. poklad má hlídače v jiné místnosti než sám je, takže musíme obětovat hráče na jeho vybrání
- Para+Mana pasti zrušit (k čemu taková past?)
- zkrátit poslední místnost
Ratman Mines - OK
Shame - OK
Na konci zbytečně moc talonů.
Sorcerer's Dungeon - OK
Z dungenu je malý loot. Chodíme tam jen pro klíček a artefat ... jinak velmi zábavný dung!
Terathran Keep - OK
Terra Sanctum - OK
Underground Quagmire - OK
Water - upravit
nějaký snadnější vstup - delší dobu tam pluji než bojuji
zrušit všechno co není vodní monstrum > pryč s drakema chamelony a letargy
Wisp - OK
a zase ten přístup, já chci do na 10 min jít kratší dobu než je průchod dungem
Wisp 2 - fail
zbytečně těžký, bez odměny a ještě hloupě postavený
Wrong - OK
Yomotsu Mines - upravit
Zbytečně těžká poslední místnost s Balíkem, je to skoro NB dung.
- oddělal bych ty para pasti
- zlepšit ochranu proti PK
Poznámka závěrem. NEOŘEZÁVEJTE MONSTRA NA LOOTU.
Pokud už to monstrum potkám a zabiju chci za to odměnu,která mi náleží. Když se vám zdá to monstrum se tady zabíjí moc snadno tak ho tam prostě nedávejte.
Stručně za sebe taky doplním.
Ank - OK
naprosto ale nesnáším tu cestu do toho dungu, delší dobu tam běžím než ho jdu ...
Blood - OK
asi bych tam udělal změnu tak aby ho opravdu mohli chodit jen vampíci, pomazal bych zde para a halušky pasti
Cave of Madness - Spider Low - upravit
nádherný dungeon, krátký, hezký, nijak extrémně obtížný ale nechodí se
- nemá poklad
- nemá horizite
- nemá krev
- zbytečné omezení na kouzlení
Cave of Madness - Spider High - fail
dung kde potřebuji script abych mohl bojovat je nesmysl
Cave of Madness - Démon Low - upravit
podobně jako u pavouka
- zjednodušit skok ke krakenům
- nemá poklad
- zbytečné omezení na kouzlení
Cave of Madness - Démon High - OK
rychlé/těžké i pěkná odměna ...
Covetous - upravit
Z oblíbeného low-medium dungu je skoho high ... zbytečně obtížný
Cyclop Dungeon - upravit
dung se nechodí hlavně proto, že k tomu prostě není důvod ... není tam nic a i když poklad
- žádné monstra na drop
- žádné pěkné jezdítko
Cyclops Valley - OK
Deceit - OK
Přidal bych tu možnost nabíjení vstupenky na brujah, pro začátečníky je to většinou nejvhozenější dung.
Despise - fail
- zbytečně dlouhé
- zbytečně moc HC pasaží
- neodstupňovaná obtížnost pater
- za poslední úpravu arachů bych vás nakopal ... takovou kravinu může vymyslet jen někdo, kdo tu hru nikdy nehrál
- ty elven archeři u pokladů co musíme zabíjet mystikem musel taky vymyslet někdo hodně inteligetní
Destard - upravit
navrátit loot acenstrálům!!! kurva jsou to LvL 10 monstra proč by neměli mít normální loot
- pasáž s talony a kondory je úplně zbytečná, šíleně dlouhá
Dragon City - OK
Drow City - OK
zrušil bych vstupenku cobwebu ... tak nějak nevidím důvod proč tam je
Elemental Planes - fail
za mě a mojí partu je to opruz dungeon kam se nikoho nechce a to i přes to že je tak pěkný poklad.
zajímavý nápad na dung ale pro nás naprosto nezábavný
Fire - upravit
Dobrý nápad i provedení, dungu zkazily neustále úpravy.
- nejdříve se tam chodilo pro poklad ... na konci na střeše dostal každý účastník truhlu a tak si i NBík mohl přijít na hodně zajímavý Item.
- když zrušily poklady lidi tam hárvili alespoň jezdítka jelikož jich tam bylo hodně
- když zrušily jezdítka, tak se tam hárvily alespon reggy bo v slabých monstech byli přidané eony
Nakonec se to ztížilo tak aby se sice dalo nahárvit na průchod ale bylo náročné několikadenní martýrium.
Teď už není důvod tam chodit. Poklad který je na konci je asi na úrovni citadely a tak nemáš důvod trávit několik dní pod zemí. A pak procházet dung v meidum eqipu.
Fan Dancer Dojo - OK
Fanatic Caves -OK
Není to dung co bych měl rád ale myslím si, že má svoje kozlo. Za mě mi chybí důvod ho chodit.
Fortress of Despair - upravit
Poklad za tu obtížnost stojí.
- upravit začáteční pošty reggů, s tím co padne se projít ... krabka je nutnost
- umožnit zisk vstupenek (třeba nákup za MC)
Hedge Maze - OK
Heroic Temple - OK
Hythloth - OK
Ice Dungeon - OK
- vrátil bych krev pro vampy
Ice Dungeon 2 - fail
- není poklad
- nápad s monst dobrý ale neujal se
- zrušit a vymyslet něco jiného
Ophodian lair - upravit
za mě je v tom dungu špatný loot z průchodu, celý nezabiješ nic, z čeho by to mohlo něco dropnout ... takže pokud tam vyloženě není poklad není důvod tam chodit ...
Poisoned River - OK
Pride Očistec - upravit
- odebral bych jezdítka a klamáky ... je to přece Pride!
- doplnil bych horite a krev
- LLL i Ancetrály bych dal velký s plným lootem
Pride Říše - OK
vrátil bych poklady pro povolání
vrátil bych dark fadera
Pride Peklo - upravit
1. poklad má hlídače v jiné místnosti než sám je, takže musíme obětovat hráče na jeho vybrání
- Para+Mana pasti zrušit (k čemu taková past?)
- zkrátit poslední místnost
Ratman Mines - OK
Shame - OK
Na konci zbytečně moc talonů.
Sorcerer's Dungeon - OK
Z dungenu je malý loot. Chodíme tam jen pro klíček a artefat ... jinak velmi zábavný dung!
Terathran Keep - OK
Terra Sanctum - OK
Underground Quagmire - OK
Water - upravit
nějaký snadnější vstup - delší dobu tam pluji než bojuji
zrušit všechno co není vodní monstrum > pryč s drakema chamelony a letargy
Wisp - OK
a zase ten přístup, já chci do na 10 min jít kratší dobu než je průchod dungem
Wisp 2 - fail
zbytečně těžký, bez odměny a ještě hloupě postavený
Wrong - OK
Yomotsu Mines - upravit
Zbytečně těžká poslední místnost s Balíkem, je to skoro NB dung.
- oddělal bych ty para pasti
- zlepšit ochranu proti PK
Poznámka závěrem. NEOŘEZÁVEJTE MONSTRA NA LOOTU.
Pokud už to monstrum potkám a zabiju chci za to odměnu,která mi náleží. Když se vám zdá to monstrum se tady zabíjí moc snadno tak ho tam prostě nedávejte.
Re: Dungeony - změny?
Ahoj,
určitě děkujeme za podněty, které se tu teď objevily.
Zařízeno to s draky, kdy se neobjevil flusající summon(invis). Nahraženo normální verzí, která občas hodí wyvernu jako svého pomocníka. Nevím jestli jsem oběhal všechny spawny, ale bylo mi řečeno, že kdyby byl ve světě, tak po jeho zabití se už objeví správná verze.
určitě děkujeme za podněty, které se tu teď objevily.
Zařízeno to s draky, kdy se neobjevil flusající summon(invis). Nahraženo normální verzí, která občas hodí wyvernu jako svého pomocníka. Nevím jestli jsem oběhal všechny spawny, ale bylo mi řečeno, že kdyby byl ve světě, tak po jeho zabití se už objeví správná verze.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Dungeony - změny?
Ahoj,
rád by som prispel svojím názorom do mlyna:
Podľa mňa treba vrátiť Desp1 do stavu pred Quidovymi zmenami.Nebol to ľahký dung ani vtedy,ale vďaka jeho zmenám sa guardian z neho stal nedostupným pre 95% osadenstva DP.
K ostatným dungeonom nemám nejaké dôležité pripomienky.
rád by som prispel svojím názorom do mlyna:
Podľa mňa treba vrátiť Desp1 do stavu pred Quidovymi zmenami.Nebol to ľahký dung ani vtedy,ale vďaka jeho zmenám sa guardian z neho stal nedostupným pre 95% osadenstva DP.
K ostatným dungeonom nemám nejaké dôležité pripomienky.
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07 zář 2006 21:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeony - změny?
Za mě Desp 1 upravit do schůdnější verze, ne tohle HC.
Re: Dungeony - změny?
Desp 1 - nápad s náhodným respom sa mi páči, ale je pravda, že sa tým dung sťažil a teraz by sa k tomu guardovi dostali tak 3-4 guildy, ak by hrali všetky. Návrat do predchádzajúcej formy je naozaj asi lepšie riešenie. Úprava arachov bol tiež krok zlým smerom (najlepšia verzia sú klasický pog/vog arachovia). Úprava flusov pre desp krakenov atď. si tiež myslím, že bola k horšiemu.
EP - do tohto dungu som sa rozhodol nechodiť. Možno za clerica ešte hej, ale pre akúkoľvek buchnu je tento dung nudná resskill párty. Tento dung by chcel rozhodne zmeniť.
CoM Pavúk Hard - Neviem aký bol úmysel upraviť tento dung tak, ako bol upravený. Bolo cieľom vytvoriť dung s jedinou taktikou pričom základná funkčnosť (šipkovanie kokonov) by sa ani nemala použiť? Príde mi to ako veľmi obmedzené riešenie a daný dung by si rozhodne zaslúžil väčšiu pestrosť. Šipkovanie kokonov mi príde ako veľmi zaujímavá myšlienka, ale daný timer je až príliš nízky pri danom počte šipiek potrebných na vyslobodenie (väčší timer a rovnako šipiek alebo rovnaký timer a menej šipiek by bolo oveľa lepšie. Poprípade nejaká kombinácia).
Ice 2 - V danom dungu som bol asi iba raz a už ani neviem čo tam poriadne je, ale niečo s ním asi bude, keď sa tam takmer vôbec nechodí.
Cove - Chcelo by to daný dung trošku zľahčiť, aby sa tak otvorila ďalšia možnosť dungovania pre menší počet menej skúsených hráčov.
FoD - Jediné mínus je naozaj zle vyvážený equip na priechod, kedy sa to bez krabky dá prejsť asi iba ťažko. Kľudne by som bol za, aby sa tam nastavil väčší spotrebák na začiatku (hlavne regy), možno trochu zjednodušili niektoré miestnosti a na vyváženie trochu okresali poklady aby to nebolo veľa muziky za málo peňazí a aby to mohli skúšať aj bežné guildy bez krabky.
Shame - Zaujímavý, ale príliš dlhý dung.
Náhodné monštrá je veľmi zaujímavý nápad a možno by ešte zaujímavejší nápad bol náhodné miestnosti, kedy by mal nejaký dung napríklad 5 miestností, ktoré by po sebe nasledovali náhodne. Ak sa dá nascriptovať, že by gate mohla hodiť s 20% šancou do 5 rôznych miestností a po prejdení jednej by boli možnosti už iba 4 atď, tak by to mohlo byť naozaj zaujímavé.
Obmedzovanie čakania po skoku prvého hráča bola celkom zaujímavá funkčnosť, ktorá bola zavedená, len by som chcel poznamenať, aby sa to moc nepreháňalo, nech sa môžu ukázať aj predskokani a odťahovači, čo je veľmi zaujímavá rola, ktorá poskytuje výzvu. Chápem, že nie je dobré im dávať času koľko chcú, ale ani príliš málo, aby sa stihli ukázať a spraviť aspoň nejakú robotu.
EP - do tohto dungu som sa rozhodol nechodiť. Možno za clerica ešte hej, ale pre akúkoľvek buchnu je tento dung nudná resskill párty. Tento dung by chcel rozhodne zmeniť.
CoM Pavúk Hard - Neviem aký bol úmysel upraviť tento dung tak, ako bol upravený. Bolo cieľom vytvoriť dung s jedinou taktikou pričom základná funkčnosť (šipkovanie kokonov) by sa ani nemala použiť? Príde mi to ako veľmi obmedzené riešenie a daný dung by si rozhodne zaslúžil väčšiu pestrosť. Šipkovanie kokonov mi príde ako veľmi zaujímavá myšlienka, ale daný timer je až príliš nízky pri danom počte šipiek potrebných na vyslobodenie (väčší timer a rovnako šipiek alebo rovnaký timer a menej šipiek by bolo oveľa lepšie. Poprípade nejaká kombinácia).
Ice 2 - V danom dungu som bol asi iba raz a už ani neviem čo tam poriadne je, ale niečo s ním asi bude, keď sa tam takmer vôbec nechodí.
Cove - Chcelo by to daný dung trošku zľahčiť, aby sa tak otvorila ďalšia možnosť dungovania pre menší počet menej skúsených hráčov.
FoD - Jediné mínus je naozaj zle vyvážený equip na priechod, kedy sa to bez krabky dá prejsť asi iba ťažko. Kľudne by som bol za, aby sa tam nastavil väčší spotrebák na začiatku (hlavne regy), možno trochu zjednodušili niektoré miestnosti a na vyváženie trochu okresali poklady aby to nebolo veľa muziky za málo peňazí a aby to mohli skúšať aj bežné guildy bez krabky.
Shame - Zaujímavý, ale príliš dlhý dung.
Náhodné monštrá je veľmi zaujímavý nápad a možno by ešte zaujímavejší nápad bol náhodné miestnosti, kedy by mal nejaký dung napríklad 5 miestností, ktoré by po sebe nasledovali náhodne. Ak sa dá nascriptovať, že by gate mohla hodiť s 20% šancou do 5 rôznych miestností a po prejdení jednej by boli možnosti už iba 4 atď, tak by to mohlo byť naozaj zaujímavé.
Obmedzovanie čakania po skoku prvého hráča bola celkom zaujímavá funkčnosť, ktorá bola zavedená, len by som chcel poznamenať, aby sa to moc nepreháňalo, nech sa môžu ukázať aj predskokani a odťahovači, čo je veľmi zaujímavá rola, ktorá poskytuje výzvu. Chápem, že nie je dobré im dávať času koľko chcú, ale ani príliš málo, aby sa stihli ukázať a spraviť aspoň nejakú robotu.
Re: Dungeony - změny?
Děkujeme za vaše názory. Na některé dungeony se určitě podíváme a pokusíme se s nimi něco udělat. Nebude to hned, ale budeme rádi za zpětnou vazbu a případně další hráči, když napíší názor.
Re: Dungeony - změny?
Tak vetsinou tu napsali stary vojny co uz maji neco za sebou. Trosku zde chybi nazor newbika, a proto jsem tady.
Decik -> naprosta parada, ve vsech smerech, mozna bych pridal dalsi volitelnou, tezsi cestu, do ktere by se slo portem u mandose(na konci cesty klidne musta) a vyplivla by vas pred posledni mistnosti
Wrong -> topovka, tady mi dava zabrat skok do posledni mistnosti s drakem, ty cerveni hajzlici dokazou dat ik malem vsemu.
Yomo -> Do dneska nechapu co tam na konci dela balik a taky proc je tam v jedne mistnosti x Deamon summoneru... blbost na entou
Cyclop Valley -> od te doby co se to tam na muj popud trosku pozmenilo s krvi, tak jsem tam nebyl ani jednou
FDD -> Jeden z nejparadnejsich dungeonu z tech medium do kterych jsem mel moznost zavitat
Destard 1 -> nemenit, paradni dung
Co se tyce opravdovych high dungu, vzdycky jsem je prosel jen protoze mam schopny kamose. Ale uprime, nikdy me nebavili a celou cestu jsem si vzdy rikal at uz to probuh skonci a jdem spat.
Water -> Naprosta hruza, tohle kdo vymyslel tak to potes panbuh. Chodim tam harvit krystaly ale je to utrpeni. Hlavne s tim jak jsou ty monstra na vode a nemuzete je chasovat sumonama, a vlastne ani po svejch, protoze ... jsou na vode. WTF
Rad bych se ale bliz povenoval fire. Uplne prastare fire kdy mel kazdy svuj poklad jsem nebyl. Ale strasne rad bych si takove zasel. Fire jsme byli jednou, kdyz uz nebyli jezditka, ani ty poklady, nic.... a kdyz jsme to fire nakonec dosli, tak tam nebyl ani poklad.... velke zklamani. Ten dung mam moc rad, a myslim, ze s mensimi upravami(ZPATKY KE KORENUM!) by si ho lidi dokazali zase uzit.
Obecne mi chybi vic low dungu ktery dokaze projit i newbie jako ja. Co me na dungeonech sere je, ze jsou to strasne koridorovky, vsechny. Rad bych videl nejakou moznost rozhodnout se jit tezsi/lehci cestou. Popripade potkatv dungu monstra ktera se nemusi(ale muzou) zabijet(viz Mandos, vic takovych!).
Ale jak jsem uz predesilal, ja su nub, takze to co jsem sesmolil muze dost mozna znit pro vetsinu vtipne.
Decik -> naprosta parada, ve vsech smerech, mozna bych pridal dalsi volitelnou, tezsi cestu, do ktere by se slo portem u mandose(na konci cesty klidne musta) a vyplivla by vas pred posledni mistnosti
Wrong -> topovka, tady mi dava zabrat skok do posledni mistnosti s drakem, ty cerveni hajzlici dokazou dat ik malem vsemu.
Yomo -> Do dneska nechapu co tam na konci dela balik a taky proc je tam v jedne mistnosti x Deamon summoneru... blbost na entou
Cyclop Valley -> od te doby co se to tam na muj popud trosku pozmenilo s krvi, tak jsem tam nebyl ani jednou
FDD -> Jeden z nejparadnejsich dungeonu z tech medium do kterych jsem mel moznost zavitat
Destard 1 -> nemenit, paradni dung
Co se tyce opravdovych high dungu, vzdycky jsem je prosel jen protoze mam schopny kamose. Ale uprime, nikdy me nebavili a celou cestu jsem si vzdy rikal at uz to probuh skonci a jdem spat.
Water -> Naprosta hruza, tohle kdo vymyslel tak to potes panbuh. Chodim tam harvit krystaly ale je to utrpeni. Hlavne s tim jak jsou ty monstra na vode a nemuzete je chasovat sumonama, a vlastne ani po svejch, protoze ... jsou na vode. WTF
Rad bych se ale bliz povenoval fire. Uplne prastare fire kdy mel kazdy svuj poklad jsem nebyl. Ale strasne rad bych si takove zasel. Fire jsme byli jednou, kdyz uz nebyli jezditka, ani ty poklady, nic.... a kdyz jsme to fire nakonec dosli, tak tam nebyl ani poklad.... velke zklamani. Ten dung mam moc rad, a myslim, ze s mensimi upravami(ZPATKY KE KORENUM!) by si ho lidi dokazali zase uzit.
Obecne mi chybi vic low dungu ktery dokaze projit i newbie jako ja. Co me na dungeonech sere je, ze jsou to strasne koridorovky, vsechny. Rad bych videl nejakou moznost rozhodnout se jit tezsi/lehci cestou. Popripade potkatv dungu monstra ktera se nemusi(ale muzou) zabijet(viz Mandos, vic takovych!).
Ale jak jsem uz predesilal, ja su nub, takze to co jsem sesmolil muze dost mozna znit pro vetsinu vtipne.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeony - změny?
Drow city Já taky nechápu, pro je do drow city vstupenka cobweb, kterých není nikdy dost a místo něj se nepoužije Wand of Giant Spider, který když a padne, tak akorát naštve a krom morfu (který nepoužívám a v praxi jsem za těch x let, co tu, jsem ještě fakt neviděl, a to už jsem na DP viděl hodně věcí!) má naprosto nulové využití.
ice- Ice 2 jestli je jen jedna místnost, tak je to skutečně nuda a zvětšit by mu jen prospělo.
ice- Ice 2 jestli je jen jedna místnost, tak je to skutečně nuda a zvětšit by mu jen prospělo.
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Re: Dungeony - změny?
kazdej mate cobu tri prdele,a ted tu budete brecet ze to chce cob ,vzdy to tak bylo a nadale by to melo zustat...
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeony - změny?
Ano, zdražíme vstup na tři coby, protože Jiří jich má na DP určitě nejmín .Radši nám ty chytrolíne vysvětli, na co je dobrá pavoučí wanda.Jiri píše:kazdej mate cobu tri prdele,a ted tu budete brecet ze to chce cob ,vzdy to tak bylo a nadale by to melo zustat...
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeony - změny?
Yomotsu mines- hezký dung - ale trošičku okoukaný- líbil by se mitrochu pestřejší, ideálně třeba přidat takové blbiny jako bronze serpentu, silver serpentu , goldu a mytheril serpentu - asi ne všechny dohromady, a už vůbec bych tam nedával ada serpentu (nebo jo? trochu ho okořenit? )
Pak třeba mrtvá lěla horníka, někam na začátkem šíleného týpka s krumpáčem, ale ne zas, aby z něj padal fools pickaxe (maximálně občas) - nebo tři a earth? acida a důlního červa vůbec, ať to pořád zůstane mezi lehčí dungy, leda tak udělat yomotsu 2. Na konec místo byč jezda dát něcorp, třeba Miner's lama - taková spíš rare cetka na ježdění.
Pak třeba mrtvá lěla horníka, někam na začátkem šíleného týpka s krumpáčem, ale ne zas, aby z něj padal fools pickaxe (maximálně občas) - nebo tři a earth? acida a důlního červa vůbec, ať to pořád zůstane mezi lehčí dungy, leda tak udělat yomotsu 2. Na konec místo byč jezda dát něcorp, třeba Miner's lama - taková spíš rare cetka na ježdění.
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz