Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Vaše nápady a návrhy
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Raziel »

zdravím,
Proč:
- stále tady chybí nějaká motivace logovat do hry a chodit stejné dungy dokola když už jednou člověk vše prošel. Sám jsem s tímhle měl problémy že se mi nechtělo dungy chodit protože jsem si řekl "proč vlastně? získávat topka a pak ztrácet topka a pořád dokola?".
- hraje se jen přes zimu, asi i proto že jsou prostě lidi doma a nemají co jiného dělat? Nevím, ale když není proč logovat tak i přes zimu se online čísla dost snížily. Takhle to ale nebylo vždycky a hrávalo se po nocích i v letních měsících - jen díky dovoleným atd byly třeba nějaké ty pauzy. Tedka to ale nejsou pauzy tedka lidi prostě nehrajou protože není proč.

Co:
- Stačilo by jednoduše použít dungbody a použít je k vytvoření žebříčku (udělat excel z tabulky na webu na začátku a po skončení soutěže a rozdíl je aktivita)
- Soutěž by trvala každé nějaké 3-4 měsíce v roce aby pokrývala právě i jen letní dny
- Pořadí by bylo podle toho, kdo nasbírá nejvíc bodů v daném období
- Muselo by být něco speciálního v cenách případně několik nejlepších s tím že podle pořadí hráči cenu vyberou. Ne něco co najdete v pokladu běžně (včetně top dungů), jinak by to dopadlo asi takto: "Proč se snažit, když to samé můžu získat z jednoho despu/pride ? Tak prostě budu hrát stejně jako vždycky a možná dostanu 'bonus' za nulovou snahu navíc." (mimochodem takhle dopadla loterie. Říkal jsem, že se mi ten systém nelíbí, protože odměnu dostane ne ten nejaktivnější, ale prostě někdo náhodně, nebo jak už se někdo vyjadřoval že obíhá bedny aby si mohl několikrát poklikat a nedostane za tu snahu nic. To motivující není, spíše naopak. Abyste neřekli že umím jen kritizovat tak tady máte návrh něčeho co by bylo podle mě pro hráče zajímavější).
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Xan »

Je to furt dokola, smiř se s tím, že uo odzvonilo, lidi zestárli, nemají na to už chuť a hlavně čas a mladý to hrát nebudou.
I když zavedeš něco nového, tak se lehce zvedne aktivita, ale troufnu si říct, že z 90% to jsou stejně buď aktivní lidí, kteří jen lognou víc.
A tím, že to hrajou z 90% už staří hráči, tak ta nechuť ve smyslu už jsem vše prošel, vše měl/mám, tu zůstane i když jim dáš třeba novej dung, soutěž.
Neříkám nevymýšlet aktivity, ale nemůžeš si od toho slibovat ani 1,5 násobek dlouhodobý aktivity
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Penelope »

Nemyslím si, že je to jen o tom, že je léto a určitě to není o tom, že tu jsou jen staří hráči, v poslední době jsem potkal minimalně 5 nováčku, kterým bylo kolem 15-20 ptali se mě na rady a na to, jestli tento server stojí za to atp.
Co jim chcete říct? Chcete jim radit? Pomáhat jim, je to o přístupu GM. A když tu jsou GM, kteří moc pozitivní přistup k hráčům nemají tak lidé odchazejí, a tvrdit, že je to jen kvůli létu je absurdní. Určitě svoji roli hraje i léto, ale pravdou je, že v odpoledních hodinách bude hrát méně lidí, ale ve večerních hodinách, pokud by byla motivace, tak hráči určitě rádi lognou. Jsou dva české servery, kde bývá víc hráču než na DP, a určitě to není kvůli tomu, že je léto.

Kdyby GM změnili svůj přístup a zavedli něco co už zde bylo před mnoha lety, tak by serveru bylo určitě lépe. Jak jsem psal trestat hráče za AFK demotivující, prudit ostatní hráče za kecy demotivující, nemít kladný vztah k hráčům demotivující. Určitě byly aspekty a situace, které se daly vyhodnotit lépe.

Za mne by bylo veliké plus, kdyby GM daly Bastety zkušeným a aktivním hráčům, kteří by pomohli nezkušeným/méně aktivním guildám projít složitější dungy, protože ta aktivita v poslední době je opravdu špatná.

Ale zkusím být optimista a budu věřit, že úbytek hráču je pouze z důvodu výše uvedeného. Snad se tu v zimě sejdeme opět v hojném počtu. :?
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Empair »

Xan píše:Je to furt dokola, smiř se s tím, že uo odzvonilo, lidi zestárli, nemají na to už chuť a hlavně čas a mladý to hrát nebudou.
To je kravina!

Základna hráčů je obrovská a lidí mají chuť hrát. Ale nemáme k tomu důvod. Výsledkem je, že prostě začneš hrát něco jiného.

U nás je polovina guildy na PUBG a druhá na DP2.

V současné stavu se loguje už jen z nostalgie.

GM se vysrali i na guild tak o co máme mezi sebou bojovat?
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od krysakrys »

Podle me to nejlepsi jsou jak prispevky na facebooku, tak akce samotne. Pokud se zadari, narazite na dalsich 50 lidi co jsou ochotni to zajit, temer kdykoliv, casovy predstih v tomto pripade hraje dulezitou roli. Takze vice akci oragnizovanych GM, smerovane bud k solovani nebo mass questum, vynikajici kratochvile. A nerad bych zapominal na PvP turnaje, to k UO vzdycky patrilo a patri.

Treba jednu akcicku za 2, 3 mesice a budeme vsichni nadmiru spokojeni a slusni a hracska zakladna snad poleze, kdyby se chtel nekdo priste pridat, do da rozum, ze delat postavu pro nic nema smysl, ale pro takovy "Raid Finder" jako je Mass Quest ji delat smysl ma.
Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13 lis 2006 00:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Bejkal »

Když jsme u tech důvodů, tak řeknu proč nehraji já a za co bych byl osobně vděčný.

1) Tento server ze všech možných co jsem viděl je časově nejnáročnější. Proto ani moc není kam do dungu zajít, když mám čas třeba jen 1,5 hod (dohodnuti+ dělení je tak 30 min). Všechny medium dungy se upravovali aby nešli dát v klidu ve 3 hráčích (normálních hráčích a ne 3* Emp). Víc jak 3 už je záhul sehnat na čas, který vyhovuje mojí osobě.
Takže deceit, UQ, Yomo, wrong prostě dokola nebaví. Kde ikdyž to 20* dojdu (standartně bez pokladu) a 1 umřu tak si na tu výbavu neušetřím. A jak nějací rejpalové budou řikat že se musí upravit výbava na dung tzv valor a +7 ? Sorry jako, když už hraji, tak ne jako šmudla.
2) Takže, ikdyž by někdo logl DP1, tak prostě to ani nejde. Většina dungů je koncipovaná na 5+ a větší dung 9+. A i tak se náročnost dungů neustále zvedá a většina místností je prudézních....... para, mana,para+mana, nesmyslný masska, flusy, otravný a náročný monstra, invis dmg monstra(huh?), Různý ortovací bludičky, rozhazování do středů místností, po-kokot pastí na otravný flusací, kouzlicí, žrající staminu monstra.
3) GM kterým je to povětšinou jedno, protože mají svůj život a ani nemají chut cokoli po práci večer tvořit. A protože už jsou GM 10-15let tak ani nemají ten drive moc věcí měnit. Největší aktivita za poslední roky bylo doslova vytvořit nedojíc dungy pekla, despu a pár loterií.
4) Takže až na ty lidi se kterými se znám XY let mi tento servr už nic nenabízí. Mrzí mě to, ale většina z nás pitomců už jen čumí na forum a ani nelogne.
Uživatelský avatar
Mighty PvP GOD
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 279
Registrován: 23 dub 2015 00:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Mighty PvP GOD »

Vy PVMkari to este mate dobre, ked sa par dni dopredu dohodnete tak viete vybrat aj despa... Ale PvPeri... pre nas to uz asi bohuzial skoncilo :)
Osobne by ma motivovalo lognut len keby denne loguje aspon 100+ hracov, idealne 200+, oboje je nerealne.

Ja som sa s tym uz zmieril... taktiez maximalne sem-tam pozrem forum, logol by som len vo vynimocnom pripade.

Neviem ako vy ale za par dni vychadza Bless Online, po dlhej nieco co ma oslovilo tak osobne to vyskusam... A tento rok by este mal vyjst Lost Ark...
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Hyena
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 51
Registrován: 31 kvě 2009 20:58

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Hyena »

Veru aktivita posledných pár mesiacov je žalostná, 20 ľudí v dobe dualov je smutné číslo, pvp umrelo úplne, keď aj človek logne nestretne nikoho, neviem čo by sa s tým dalo robiť, keď je cítiť všade nechuť niečo riešiť, ale dlho to pri týchto číslach nemá zmysel robiť...
Mavka
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 4
Registrován: 03 zář 2015 08:31

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Mavka »

Ahoj,podle mne uz se to nezlepsi,je to takove suche ted to nase DP,neni tam zivot,je to jak na hrbitove-mrtve mesto,lidi tu odpocivaji-spi,zadna radost,smich,srandy.Ani Gm jsem nevidela uz dlouho ve hre jen tak lognout a ukazat se hracum,pokecat,udelat nejakou kravinu....No a co dungy?Dungy jsou pro nas jednotlivce-nubiku-lamy- taky nezajmave,jdes ten dec treba a nic ti nepadne....takze je to jen ztrata casu,ani poklad tam nikdy neni :( .
Iery
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 55
Registrován: 04 bře 2017 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Iery »

No asi to napíšu stručně:

GM tvoří nastavení hry a dungy pro množství lidí co tu hrávalo kdysi a vůbec nereflektovali skutečnost, že je tu jen pár jednotek hráčů = je třeba změnit nastavení systému pro menší skupinky a jednotlivce.

=

i kdyby tu 5 lidí chodilo dokola ve 2 třeba Destard 2, River 2 apod, furt je to zábava pro ty lidi a přeci smyslem GM je tvořit rovnováhu mezi světem a hráči, v tuhle chvíli má svět DP patrně navrch. Já si velice vážím všech změn které mi umožňují hrát samotnému s malým časovým fondem případně v měnší skupince a kdyby toho bylo víc, jedině dobře.

A aby to někdo nechápal špatně, jsem velmi rád, že se tomu někdo (GM, administrátor) stále věnuje a můžeme díky němu hrát, díky :)
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od dacaleb »

Bohuzel, nicim k debate neprispeju, protoze muj nazor je ze DP vybudoval nekdo uz hodne davno pred Qvidem, Acarem, Fairy a Aloisem a v podstate, poslednich 6-8let co opet hraji, sem vykoukal jedno. Ze jeich zasahy do hry, nicemu nepomohli, urcite ne udrzenim hracu zde, spise naopak. Nevim, kde Thief a jeho kolegove, vzali ospravdleni jejich pristupu k vlastnictvi DP, kdyuz ho ziskali zadarmo od tech co to tu vybudovali. Mozna to byvali dobri hraci, ale jako GM nic moc.

Co vim jiste, ze sezony byli chude (20-30 lidi) to ano, ale kazdy rok to bylo stejne, GUILD hry, system uz vyrobeny, vzdy prilakal PvP hrace, PvM hrace a PK a i kdyz mesic pred nimi logovalo 30 lidi, pri hrach bylo online i 100+. Verim, ze nahozeni her by jednomu GM zabralo mene nez uprava Despu, treba.

Za nas, je to jednoduche. Zaclo logovat par mesicu z5 i 10lidi+ pres tyden a tak jsme si rekli ze si nekteri udelame plaste (neteri znovu, ptoze o ne smazanim accountu po 3 mesicu nelognuti prisli) a ejhle. Postavime branu k Despu a za 3 dny potom pise Qvido zavirame... Dobre, tak ser nam Desp zavrel, pockame co se stane. No, par mesicui se pockla a svete div se je nastaven, jak pise Iery pro malo hracu. Pro 6+- Asocialich magoru z Amontky a Harpagonu v TOPkach, kteri to davaji s prstem v nose nebo zadku. Takze, za me jiste byla udelana zmena, reflektuijici stav serveru... Takze lidi--. Opravdi nechapu, k cemu bylo stizeni Despu, pri stavu shardu kde je aktivnich guild na prostech jedne ruky a lidi tak ze by dohromady dali mozna partu na neco vetsiho, krom toho harpagonu samozrejme ty daj vse i na solo :roll: ...

Abych to podtrhnul a shrnul.
Zde uz nic noveho vymyslet asi nejde, neni to ani nutne a nikdy nebylo. Ty co to tu drzi, at uz ty asocialy, nebo ten zbytek, jsou vetsnou nostalgicti hraci, co HC svet DP bavi. Opravdu stacilo mit uz davno pripraven mustr na Guild hry, ktery nahodite do 5h v jednom cloveku, mozna obcas nejakyho bludistaka a pak mustr na nejakou PvP ligu. Das is ales. Zmeny ohlasovat kvalitne a dopredu, ne jak kdyz hazite dropty prasatum a misto cteni zprav PM nebo ICQ od nejakych aktivnich dementu co si potrebuji povidat s GM, si parkrat precist co vam lidi zde na forku nahlasi za chyby, nedodelky a nebo potrehy a mozna je jednou za cas opravit/zpracovat. Vic by od vas pracujici clovek chapajici ze na to nemate cas ani neocekaval.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Xan »

Ja nejak nechapu, ceho si myslite, ze byste dosahli, kdyby se tu despy upravili pro dva lidi a do decaku se zavedly automaticky poklady pro kazdou vypravu. Nekteri asocialove by vam to stejne vybirali pred nosem a druha pulka serveru, ehm 10 lidi?, by zas brecelo, jak neni nikde zadna vyzva, vsechno ne easy a kazdej ma uz potreti preplnenou banku vseho a nevi, co s tim :-)

Top dungy jsou pro xy lidi, pro min lidi jsou hold medium dungy, s tim se tezko neco zmeni, cpanim mamonu do kazdy truhly by vam asi za rely gm zobaky, ale idealni reseni to asi neni, a stejne by vzdy byl nekdo, na koho se nedostalo:-)
Fogy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 22 úno 2017 23:44

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Fogy »

Z mýho pohledu je jeden z klíčových prvků pro udržení dlouhodobější aktivity kompetetivnost - z tý si myslím, že vychází taková ta touha hrát co nejvíc.

Proto nechápu, proč, jak už psal dacaleb, nebyly vůbec guild hry, to si myslím, že byla velká škoda neudělat, přitom jak už bylo zmíněno - stálo by to v porovnání s nesmyslnou úpravou despu minimum práce.
Dále bych byl pro PvP ligu.
Různé dlouhodobé turnaje by také nebyly na škodu - současné dostihy jsou super nápad a pokud by probíhaly dlouhodobě, mají asi nejslibnější náběh na to nejlepší, co jsem tady zhruba za těch rok a půl po návratu zažil.
Současný event se stříbrňákama je sice zajímavý pokus, ale považuju to jen za takový doplněk.. lepší než nic, ale osobně nemám motivaci to sbírat jinak, než si to občas vybrat v dungu.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Xan »

Opravte mě, jestli se mýlím, ale poslední nebo předposlední ročník mi přišel jako propadák s minimální aktivitou, jakože jedna aktivní guilda předběhla všechny s přehledem protože snad byla v té době i dost aktivní a pak to šlo strmě dolů... ale neúčastnil jsem se, tak jen matně vzpomínám.

PvP liga? ta funguje snad celou dobu - frakce, ale jako všechno, s úbytkem hráčů to došlo do stavu, že byla jedna guilda o 10 aktivních lidech vs 1, 2? Town war supr, ale po pár evenetech to byla 1 guilda vs parta lidí z trhu hozených do chaosu, protože chaos neměl hráčskou základnu. A x lidí to nebaví, protože přeci jen, když hraje dost lidí, je lepší hrát pk -> mamon
Erik Nighelt
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 835
Registrován: 24 zář 2006 22:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Erik Nighelt »

to ztroskotalo právě na tom, že všichni by akorát hráli pvm.. to můžete hrát rovnou diablo, kde je motivace docela rovnaká, akorát Waringul to už dohrál no.. :paranoid:
..třikrát :oops:
Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-

Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Thief »

Chtěl jsem tu napsat stejnej wall of text jako vy, ale to je zbytečný.
Takže za mě - končím. Dokud se nedomluvím s Acarusem, popř. Baltem co se serverem, tak to nechám běžet. Bez jakéhokoliv mého zásahu.
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Penelope »

dacaleb píše:Bohuzel, nicim k debate neprispeju, protoze muj nazor je ze DP vybudoval nekdo uz hodne davno pred Qvidem, Acarem, Fairy a Aloisem a v podstate, poslednich 6-8let co opet hraji, sem vykoukal jedno. Ze jeich zasahy do hry, nicemu nepomohli, urcite ne udrzenim hracu zde, spise naopak. Nevim, kde Thief a jeho kolegove, vzali ospravdleni jejich pristupu k vlastnictvi DP, kdyuz ho ziskali zadarmo od tech co to tu vybudovali. Mozna to byvali dobri hraci, ale jako GM nic moc.
Nebudu citovat celý text, ale souhlasím. =)
Xan píše:Opravte mě, jestli se mýlím, ale poslední nebo předposlední ročník mi přišel jako propadák s minimální aktivitou, jakože jedna aktivní guilda předběhla všechny s přehledem protože snad byla v té době i dost aktivní a pak to šlo strmě dolů... ale neúčastnil jsem se, tak jen matně vzpomínám.
Xane, ty prosím ty topicy jen čti, protože tvoje komentáře by se hodily možná tak před 3 lety.
Zareaguju jen na ten tvůj komentář s posledníma guild hrama, kde uvadíš, že vyhrala jasně jedna guilda, pokud si pamatuju tak to byla MG, která dungovala každý den. Já v té době za ten týden prošel pár low/medium a občas high dung. Co bych za to dal tento rok ? Momentálně nedáme už ani 1 dung, protože na to nejsou lidi, a jak jsem psal, bylo to o přístupu GM. Každý aktivní hráč ví, co se zde dělo, a pro mě už je jen otázkou co se serverem stane, mrzí mě ten přistup nejmenovaných GM, kteří zavinili, že polovina lidí odešla.

Težko říct jestli Qvidova rezignace někoho donutí lognout zpět. Asi už je pozdě :(
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od erunno »

Qvido píše:Chtěl jsem tu napsat stejnej wall of text jako vy, ale to je zbytečný.
Takže za mě - končím. Dokud se nedomluvím s Acarusem, popř. Baltem co se serverem, tak to nechám běžet. Bez jakéhokoliv mého zásahu.
Tak to je super, všichni tady svými výlevy můžete způsobit konec serveru. To jste jako chtěli?
Qvido prosím za hráče kteří si rádi zahrají na tomto serveru i když je tu aktuálně 5 a půl člověka, aby server nadále běžel.
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07 zář 2006 18:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od Sir Artuhr »

Pokud se blíží skutečně závěrečná, tak bych si k tomu i já rád něco napsal. Podotýkám, že jsem aktivně nehrál už víc jak rok a moje neaktivita rozhodně primárně nepramenila z nějakého znechucení z novinek nebo GM týmu, ale ze změn v osobním životě a taky z toho, že parta lidí se kterou jsem hrál, tak hrát přestala.

Dneska je mi 31, na DP jsem hrál bezmála 17 let a za tu dobu jsem zažil spoustu změn, novinek, krizí, aktivity, neaktivity, lidí, GM, srazů, vyzkoušel jsem si hru ze všech možných stran atd. atd. Zpětně to hodnotím veskrze pozitivně a jako "koníček" který mi dal stovky hodin zábavy a odreagování a nikdy jsem to nebral příliš "profesionálně" a spíš u toho hledal relax, než abych se nad tím navíc ještě stresoval. Nepředpokládám sice, že bych ještě někdy aktivně logoval, ale za ty odehrané roky můžu jen a jen poděkovat.

Nasazujete na GM tým? Na jedné straně po právu, protože přístup některých členů GM týmu byl často za hranici slušnosti s velkou dávkou povýšenosti a arogance, což jsem nikdy nepochopil z čeho takový přístup pramení, zvlášť když jsem GM na amatérském, neoficiálním serveru pro velice úzkou komunitu lidí. Pocit velkomožnosti je patrně velice silný i v tomto případě. Jenže to není problém jen poslední doby, ale táhne se, co DP běží. Občas se prostě angažovali na tuto pozici lidé, co byli tak pyšní na své skript nebo herní umění, že zapomínali na to, že hraní GM spočívá především v přístupu k lidem a tyto osoby se tak na tuto pozici jednoduše nehodili díky svému charakteru.

Na druhou stranu je nutno říct, a samozřejmě už to tu zaznělo tisíckrát, GM dělají svojí práci dobrovolně a ve svém volném čase (navíc do toho strkají vlastní peníze). Možná je to klišé, ale třeba pro mě je to hodně silný argument (pokud nemáte v životě času nazbyt, tak to musíte chápat stejně). Upřímně řečeno kdybych připravoval nějakou změnu, novinku nebo i prostý mass kvest a strávil nad tím svůj volný čas a následně si přečetl jen vlnu kritiky a keců, tak by moje frustrace rostla geometrickou řadou a po půl roce bych se na to slušně řečeno vysral. A to je podle mě jeden z hlavních důvodů úpadku serveru - znechucenost na obou stranách. Sprostota a nevděčnost hráčů, kteří neustále fňukají nad každou změnou, místo toho aby to brali jako výzvu a vývoj hry kterému je nutné se přizpůsobit. Hold jsme v ČR a nevděčnost a pocit, že umím vše líp a všemu rozumím je u nás takřka národní sport.

Co napsat závěrem. Jsem celkem smutný z toho jak DP pomalu končí, ale na druhou stranu jsem onehdy šel kolem hospody do které jsme léta chodili jako hloupí puberťáci a najednou jsem ji viděl zavřenou. Nebyl jsem tam roky, lidi co tam chodili už jsem taky neznal, ale stejně mi to přišlo tak nějak líto. Nakonec jsem si ale řekl, že to je prostě život a změna a uchovám si v paměti ty zábavy, které jsme tam prožili. A stejně to mám v současnosti v přístupu k DP.

Jediné co bych GM na současném DP poradil je, ať se vykašlou na kecy a pokud chtějí i server i nadále udržet, tak z toho udělat fun server zaměřený na propracované mass kvesty a eventy pořádané par krát do měsíce na které logne víc lidí. Vykašlal bych se na další zásadnější novinky a změny a lehce ladil stávající systém a nechal ho sednout a udržoval v chodu server po technické stránce. Myslím, že komplexnost a složitost DP systému je tak akorát.

Přeji všem krásný Svátek práce:)
Naposledy upravil(a) Sir Artuhr dne 01 kvě 2018 17:01, celkem upraveno 1 x.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak motivovat hráče logovat i když už vše prošli

Příspěvek od dacaleb »

Sir Artuhr píše:...
Lip to napsat nejde, ve vsech aspektech.
Osobne jsem sem psat uz nechtel, protoze jsem vedel ze nic hezkyho uz ze me vyjde.

At uz to tu dopadne jakoli, tak cele historii lidi v GM teamu a predevsim tem co to tu drzeli v dobe nejvetsi aktivty patri velke diky za vytvoreni sveta, ktery ma porad 'koule', mezi dnesnimi hrami pro deti. Skoda ze pristup obou stran, nas hracu i soucasnych cervenych GM to tu pravdepodone dovedou k zahube.
Odpovědět