Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Zdravim, ako zastupca slabych a nemajetnych by som rad otvoril diskusiu na znizenie narocnosti mnozstva regov na kuzla, ako nb co sa vyberie do Jasli, tak musim brat so sebou 600 kusov regov od kazdeho, co je okolo 20k len na regy, nepocitam do toho MR alebo TMR, z takych jasli je clovek rad ked vynesie 20k, je preto velmi tazke pre slabych hracov vygenerovat nejaky profit z chodenia dungov, ktore su pre nich urcene. Verim ze vela magickych postaviciek mi da za pravdu ze vycastenie suma za 5 Mandrake roots + 5 BM a 5 SS je draha zabava hlavne pri nizkej magery kde to casto fizuje.
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Ahoj, na dp foru nema smysl diskutovat o zmenach, ktere byly jiz provedeny.
Ale jinak ano zdrazeni je neprijemne. Jake to je pro zacinajici hrace, to si vubec neumim predstavit. K cemu je to dobre take ne.
Ale netrpi tim jen zacinajici hraci, takzem uzes byt v klidu. Hned za nimi jsou druidi, kteri toho moc nepocasti, vampiri a vseobecne vsechny vypravy v nejakem dungeonu, kde si musis nafarmit equip nebo je nejaka krizovka a resne se mag jinde nez na svem tele.
Co k tomu rict no, to je DP ... lip uz nebude.
Ale jinak ano zdrazeni je neprijemne. Jake to je pro zacinajici hrace, to si vubec neumim predstavit. K cemu je to dobre take ne.
Ale netrpi tim jen zacinajici hraci, takzem uzes byt v klidu. Hned za nimi jsou druidi, kteri toho moc nepocasti, vampiri a vseobecne vsechny vypravy v nejakem dungeonu, kde si musis nafarmit equip nebo je nejaka krizovka a resne se mag jinde nez na svem tele.
Co k tomu rict no, to je DP ... lip uz nebude.
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Ja to teda poviem jasne a jednoducho.
Tato zmena je nezmyselna blbost a mala by byt vratena.
UO je aj bez toho neuveritelne caso zrava hra a toto jej fakt nepomaha.
Prosim skuste nabuduce spravit anketu predtym ako pridete s niecim takymto....
Tato zmena je nezmyselna blbost a mala by byt vratena.
UO je aj bez toho neuveritelne caso zrava hra a toto jej fakt nepomaha.
Prosim skuste nabuduce spravit anketu predtym ako pridete s niecim takymto....
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Mně se tato změna libí tak jako výkup dřeva,ryb,rudy a podobných AFK skriptů, kde se za pár hodin zapnutého AFK skriptu daly vydělat miliony... Jak jsem avizoval tuším druhý den od vytvoření těchto nakupujícíh NPC, že je ta změna nepřijatelná = nesmyslná, GM bylo jiného názoru a u totožného názoru podle mě zůstane i u tohoto postu, jinými slovy se shoduji s názorem Luckyho.
PS: Nakupující vendoři měli nakupovat věci typu: šperků, regů, HODF, Skill knih, atp.. prostě věci, které se nedají získat AFK skriptem..
Nejspíš už chcou GM's odradit lidi
PS: Nakupující vendoři měli nakupovat věci typu: šperků, regů, HODF, Skill knih, atp.. prostě věci, které se nedají získat AFK skriptem..
Nejspíš už chcou GM's odradit lidi
STOP SUPPORTU!
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Tych vendorov by som tiez obmedzil, hlavne toho co kupuje drahe drevo.
Miliony gp lezu kvoli tomu do sveta a potom sa musia vymyslat taketo nezmysly s regami.
Na koniec z toho maju normalni hraci akurat tak skodu...
Miliony gp lezu kvoli tomu do sveta a potom sa musia vymyslat taketo nezmysly s regami.
Na koniec z toho maju normalni hraci akurat tak skodu...
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Pochybuju že nějaký topic na foru změní názor GM, stejně jako u vendorů, brečet ničemu nepomohlo. A jak se řešilo v jiném topicu že by GM alespon mohli napsat se změnou, kterou zavádějí do hry i proč ji dělají, tak ani to se nevyřvalo ... DP asi už jiné nebude.
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Ja si myslim ze staznosti maju efekt... loboval som roky za zmenu pvpcka... aj ked sa hned veci nezmenili tak neskor ano nie vsetky ale nejake ano...
Si vezmite teraz nedavno boli darceky na trhu za to ze padol server... to sa myslim pred rokmi nedialo...
Pokial sa vyvyja tlak na urcite veci nejaku dobu tak sa na to prejde...
Urcite je vas vela nespokojnych avsak to je nevyhoda pure free to play hry...
Co sa tyka regov tak to sa aj bojim nalognut a zistit co sa stalo... ked som hraval tak som refoval pvp prska po 500 regov z kazdeho a aj to mi dlho nevydrzalo, twraz ani nechcem vediet co to moze stat ta inflacia s tym drevom ma teda prekvapila... hrozna zmena...
Len co nechapem ako moze niekto dojst k takym cislam... pred asi 7(?) rokmi ked zacal champion quest (vadhasiaz ci kto) tak vtedy lvl 5 mapy stali 500-600k/ks. Ten quest sa dal splnit 1x za den v pohode apadli neraz aj 3 lvl 5 mapy naraz...+ drobnosti... samozrejme ze sa to potom zmenilo... pripomina mi to teraz to drevo... ale ked uz sado obehu naliali stovky M gp tak to je katastrofa a doplatila na to vacsina hracov...
Keby sa o tejto zmene informovali hraci tyzden pred vstupom do hry, hraci co hraju vela a aktivne by hned napisali GMku ze to niekto vyuzije s afk scriptom...
Predsa 100 hracov ma ovela vacsie znalosti ako 1-2 gm co to vymyslia a nenapadnu ich mozne dopady na hru... tento horor vznikol len kvoli nedostatku informaciam...
Treba s hracmi konzultovat taketo siroke zmeny... zalozit topik a nech kazdy hrac napise + a - zmeny... ak sa vela hracov zhodne na rovnakych veciach mala by sa zvazit zmena...
Mimochodom to je ako ked som pred 4 rokmi pisal o chainoch... vypocital som akeje to silne + ziskove na zaklade skusenosti a odignorovalo sa to (viem bol som vtedy arogantny pvp namyslenec tak ma nikto nechcel brat vazne) avsak teraz sa to zmenilo (5x drahsie nabitia)...
Avsak nezufajte, uz som zacal robit na vlastnej novej hre, novej generacii UO+diablo style (chcem to urobit s neobmedzenymi moznostami + akcne fighty + kreativne hranie = nie len vymlacovacka)... o pol roka az rok postnem nejaku mini ukazku.
Si vezmite teraz nedavno boli darceky na trhu za to ze padol server... to sa myslim pred rokmi nedialo...
Pokial sa vyvyja tlak na urcite veci nejaku dobu tak sa na to prejde...
Urcite je vas vela nespokojnych avsak to je nevyhoda pure free to play hry...
Co sa tyka regov tak to sa aj bojim nalognut a zistit co sa stalo... ked som hraval tak som refoval pvp prska po 500 regov z kazdeho a aj to mi dlho nevydrzalo, twraz ani nechcem vediet co to moze stat ta inflacia s tym drevom ma teda prekvapila... hrozna zmena...
Len co nechapem ako moze niekto dojst k takym cislam... pred asi 7(?) rokmi ked zacal champion quest (vadhasiaz ci kto) tak vtedy lvl 5 mapy stali 500-600k/ks. Ten quest sa dal splnit 1x za den v pohode apadli neraz aj 3 lvl 5 mapy naraz...+ drobnosti... samozrejme ze sa to potom zmenilo... pripomina mi to teraz to drevo... ale ked uz sado obehu naliali stovky M gp tak to je katastrofa a doplatila na to vacsina hracov...
Keby sa o tejto zmene informovali hraci tyzden pred vstupom do hry, hraci co hraju vela a aktivne by hned napisali GMku ze to niekto vyuzije s afk scriptom...
Predsa 100 hracov ma ovela vacsie znalosti ako 1-2 gm co to vymyslia a nenapadnu ich mozne dopady na hru... tento horor vznikol len kvoli nedostatku informaciam...
Treba s hracmi konzultovat taketo siroke zmeny... zalozit topik a nech kazdy hrac napise + a - zmeny... ak sa vela hracov zhodne na rovnakych veciach mala by sa zvazit zmena...
Mimochodom to je ako ked som pred 4 rokmi pisal o chainoch... vypocital som akeje to silne + ziskove na zaklade skusenosti a odignorovalo sa to (viem bol som vtedy arogantny pvp namyslenec tak ma nikto nechcel brat vazne) avsak teraz sa to zmenilo (5x drahsie nabitia)...
Avsak nezufajte, uz som zacal robit na vlastnej novej hre, novej generacii UO+diablo style (chcem to urobit s neobmedzenymi moznostami + akcne fighty + kreativne hranie = nie len vymlacovacka)... o pol roka az rok postnem nejaku mini ukazku.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Jako hrace co na dp ma skvelou komunitu v guilde a kolem ni, me opravdu mrzi ze musim kostatovat, ze mne zde opravdu nedrzi pristup Qvida a Acaruse k hracum ani horkou a nesmyslnou jehlou site zmeny bez promysleni a konceptu. Lepsi nic nemenit, nez z trucu delat toto.
Vzdy od vas ty zmeny nikdo nechce, muzete venovat cas questum a jine ingame aktivite i pro vas zabavnejsi. Dp funguje nastaveni pvp a pvm nikdy neodladite .. to nedokaze ani Bizzard. Staci obcas opravit nejakou chybku.
Pristup jednu chybu v nastaveni zaplacnu jeste horsi a jeste utru hrace na forku nejkou "chytrou" nebo zadnou odpovedi, je smutny. Vysvetlovat nic nemusim, priznat pochybeni taky ne.. vzdyt sem buh. Budiz, neznam Vas ani jaci lide jste co delate, ale co jsem vypozoroval, mozna mylne, strasne vas otravujou hraci i cokoliv kolem hry. Kdybch to mel takto ja predal bych to nekomu jinemu, preci jsme zde povetsinou uz rodice od rodin a traveni casu ve hre/spravcovanim ma byt pro nas relax a ne neco co me prudi. Kazdy pochopi kdyz na to nemate cas/ energii. Nebo to ukoncete a uvolnete dp sferu at to hraci nadsenci mohou rozjet jinde, urcite to budou spravovat s mensi nechuti.
K tematu:
jedina myslenka ktera me napada proc toto bylo zavedeno, je vytazeni gp z hracu z5... Pekny proc ne... ale presne zde jsou nedomyslene nasledky. Nb hraci, krizovky FoD, loot pro Pk, PvP atd...
Osobne me to zatim nezasahlo, prizpusobil sem se, ale nepovazuju to za stastnou zmenu.
Vzdy od vas ty zmeny nikdo nechce, muzete venovat cas questum a jine ingame aktivite i pro vas zabavnejsi. Dp funguje nastaveni pvp a pvm nikdy neodladite .. to nedokaze ani Bizzard. Staci obcas opravit nejakou chybku.
Pristup jednu chybu v nastaveni zaplacnu jeste horsi a jeste utru hrace na forku nejkou "chytrou" nebo zadnou odpovedi, je smutny. Vysvetlovat nic nemusim, priznat pochybeni taky ne.. vzdyt sem buh. Budiz, neznam Vas ani jaci lide jste co delate, ale co jsem vypozoroval, mozna mylne, strasne vas otravujou hraci i cokoliv kolem hry. Kdybch to mel takto ja predal bych to nekomu jinemu, preci jsme zde povetsinou uz rodice od rodin a traveni casu ve hre/spravcovanim ma byt pro nas relax a ne neco co me prudi. Kazdy pochopi kdyz na to nemate cas/ energii. Nebo to ukoncete a uvolnete dp sferu at to hraci nadsenci mohou rozjet jinde, urcite to budou spravovat s mensi nechuti.
K tematu:
jedina myslenka ktera me napada proc toto bylo zavedeno, je vytazeni gp z hracu z5... Pekny proc ne... ale presne zde jsou nedomyslene nasledky. Nb hraci, krizovky FoD, loot pro Pk, PvP atd...
Osobne me to zatim nezasahlo, prizpusobil sem se, ale nepovazuju to za stastnou zmenu.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Ano na nbíky se při této změně myslelo.
Dokonce jsem si zkusila, jaké to je hrát s čerstvým mágem, a je sice pravdou, že dokuď si člověk nesplní questík s vysvědčením tak to má těžké.
Pak si člové s jedním krokodýlem v NB dole nahrabává pomalu ale jistě víc regů než propálí. Takže tady problém nevidím. Treninková kouzla - šipka a světlo zůstala pořád stejně. Harm, který občas člověk použije, tak je dražší pouze o dva regy. Je jasné, že jedno silné monstrum může být teďka ekonomicky méně výnosné. Ale pokud někdo hraje NBíka s rozumem, tak opravdu nemá problém, ona totiž ta magery leze skillpointů rychleji, než z nějakého šispka na sebe tréninku.
Důvodem bylo zdražení kouzel. Hlavně těch z vyšších kruhů. Co se týká pvp a pk, tak tady vzhledem k tomu, že hlavní kouzla KVF a IJS byly již už dostatečně zdražena se žádný velký posun nekonal. Ano celkově prskací povolání propálí více, ale chápal bych to, kdyby regy nebyly tak levné.
Ano náklady se zvednou na kouzlení, ale pořád toky k hráčům jsou stále mnohonásobně vyšší než odliv. Chápu, že se nikomu nechce utrácet, za něco za co doposavaď nemusel utrácet tolik.
FoD je nastavené dle informace od kolegů správně, co se regů a jejich dropu tam týká. Je logické, že pokuď teďka někdo všechno vogoval, tak bude muset najít nějakou novou levnější taktiku.
Dokonce jsem si zkusila, jaké to je hrát s čerstvým mágem, a je sice pravdou, že dokuď si člověk nesplní questík s vysvědčením tak to má těžké.
Pak si člové s jedním krokodýlem v NB dole nahrabává pomalu ale jistě víc regů než propálí. Takže tady problém nevidím. Treninková kouzla - šipka a světlo zůstala pořád stejně. Harm, který občas člověk použije, tak je dražší pouze o dva regy. Je jasné, že jedno silné monstrum může být teďka ekonomicky méně výnosné. Ale pokud někdo hraje NBíka s rozumem, tak opravdu nemá problém, ona totiž ta magery leze skillpointů rychleji, než z nějakého šispka na sebe tréninku.
Důvodem bylo zdražení kouzel. Hlavně těch z vyšších kruhů. Co se týká pvp a pk, tak tady vzhledem k tomu, že hlavní kouzla KVF a IJS byly již už dostatečně zdražena se žádný velký posun nekonal. Ano celkově prskací povolání propálí více, ale chápal bych to, kdyby regy nebyly tak levné.
Ano náklady se zvednou na kouzlení, ale pořád toky k hráčům jsou stále mnohonásobně vyšší než odliv. Chápu, že se nikomu nechce utrácet, za něco za co doposavaď nemusel utrácet tolik.
FoD je nastavené dle informace od kolegů správně, co se regů a jejich dropu tam týká. Je logické, že pokuď teďka někdo všechno vogoval, tak bude muset najít nějakou novou levnější taktiku.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
co se týče mass kouzel, pvp kouzel, stěn a tak podobně - Ano i z hlediska RP je to správně
co se týče sumů, je to nesmysl, posouváte se do stavu kdy zabít monstrum už není ekonomicky výhodné ... ak to nevidíte tak nevím co na to říct ale faktem je že je to tak ...
posunout hráče do stavu, kdy si mají jít do dolu nakopat GP aby mohl jít hrát je na hlavu postavené ...
co se týče sumů, je to nesmysl, posouváte se do stavu kdy zabít monstrum už není ekonomicky výhodné ... ak to nevidíte tak nevím co na to říct ale faktem je že je to tak ...
posunout hráče do stavu, kdy si mají jít do dolu nakopat GP aby mohl jít hrát je na hlavu postavené ...
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Z čeho vycházíš ? Které monstrum ? Který dungeon je tak krajně ekonomicky nevýhodný teď, abys před ním musel jít něco kopat/sekat ?
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
No za mě , harwit ve fire s magem se už nevyplatí.Člověk víc propálí než nahárwí.Asi tam taky jebnu afk upíra
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
V týhle změně nevidím smysl.
A když už se tu zmínili vendoři, tak ti kteří vykupují věci z afk skriptů, bych taky zrušila. Ničí to ekonomiku.
A když už se tu zmínili vendoři, tak ti kteří vykupují věci z afk skriptů, bych taky zrušila. Ničí to ekonomiku.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Napriklad idem zabit Wraitha, vysumenie skeletona ma stoji 15 regov (75 - 90 gp) z wraitha mi padne medzi 60 - 70 gp, ale vacsinou jeden sum nestaci, tak ho musim dorazat so zdrazenym harmom. Verim ze dalsi hraci budu mat aj lepsie priklady so silnejsimi monstrami.GM Alois píše:Z čeho vycházíš ? Které monstrum ? Který dungeon je tak krajně ekonomicky nevýhodný teď, abys před ním musel jít něco kopat/sekat ?
No pokial v jasliach nemam poklad tak som stratovy, ked je poklad tak mam mensi zisk, ale ked sa pozriem na to kolko casu som tam stravil aktivnym klikanim a co som za to ziskal je to demotivujuce, a len to podporuje aby si hrac pustil afk script lebo z harvenia si najom tazko zaplati.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Na summon se podívám, co se týká fire - ani nevím kdy jsem tam naposledy viděl hárvit mága. Vendory osekám hned jak se k tomu dostanu.
Edit: Summon spell - nároky na regy sníženy.
Edit: Summon spell - nároky na regy sníženy.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Jen mám z této změny obavy, jestli si teď můžou prskové/klerové vydělat v běžném dungu bez pokladu, když teď propálej více regů.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
V tak komplikovanom príklade je veľmi nešťastné zjednodušenie si modelu na iba dve premenné.GM Alois píše:FoD je nastavené dle informace od kolegů správně, co se regů a jejich dropu tam týká. Je logické, že pokuď teďka někdo všechno vogoval, tak bude muset najít nějakou novou levnější taktiku.
Drvivá väčšina ľudí, ktorá do tohto dungeonu vstúpi rozmýšľa úplne racionálne a ich ciele by teda mohli byť zoradené nasledovne:
1) Zábava
2) Zisk/Výzva a ďalšie.
Ja to tak mám tiež a môžem povedať na rovinu, že vogovanie príšer je nuda ako pre mága, tak aj pre výpravu a najradšej by som nevogoval nikde nič. Lenže každý z cieľov bežného hráča je podriadený tomu najdôležitejšiemu faktoru, ktorý je čas. Ak na začiatku dostaneme do pokladu top časti, veľmistrovku, 4x mystik na crafta, 2x mystik na vampa atď., tak schopnosť výpravy vyprodukovať dmg je veľmi nízka a výprava začína voliť alternatívne postupy pri napredovaní. Ten dung je dosť dlhý už aj tak. Provokuje sa, skúša sa všeličo, ale príde aj na vogovanie. A nie, nevoguje sa preto, že to je rýchle a zábavné, ale pre to, že to je rýchlejšie a častokrát nevyhnuté. Ak nechcete, aby sa tam vogovalo, tak sa zamerajte na príčinu toho, že prečo sa tak deje, nie na samotný dôsledok.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Omlouvam se, ale proste nejaky koncept a dosmyslenost zmeny opravdu nevidim. Dle meho nazoru jde o nerozmyslenou reakci na situaci ekonomiky, bez vetsich uvah.GM Alois píše:....
Pokud to tak je, bylo tedy i cilemGM Alois píše:Důvodem bylo zdražení kouzel....
- Zdrazeni NB charu co casti?
- Vetsi loot regu pro PK z pojezdu PvM hracu?
- Ztizeni pro skupiny bez krabky na regy u vybranych lokaci?
- Obecne, ztizeni a zdrazeni nepodstatnejsi casti hry, tj. dungovani?
Viz. tento post a reakce hracu, byt GM, vedlo by me k zamysleni, proc vetsina hracu teto zmene nerozumi. Proc vetsina hracu ani na foru jiz nediskutuje, protoze i kdyz nas hraje 5 a pul, je ve vetsine pripadu hracova pripominka ignorovana, ne li rovnou zesmesnena?
Minimalne za nemajetne a zacinajici hrace dekuji za upravu u sumu, jiste budeme radi kdyz zde budou NB hraci spise pribyvat a lidi se vracet.Qvido píše:Na summon se podívám, co se týká fire - ani nevím kdy jsem tam naposledy viděl hárvit mága. Vendory osekám hned jak se k tomu dostanu.
Edit: Summon spell - nároky na regy sníženy.
Nicmene OT:
dotaz k vendorum a opet koncept a reakce na vyvoj vykupu dreva
- Proc se situace s vykupem neresila takto rovnou tj. omezenim vendora?
- V jake korelaci je omezeni vendora a snizeni dropu dreva?
- Snizeni dropu dreva melo primarne za cil co? Omezit GP do hry? Zdrazit vyrobky (+Craft roby [moc kraftu v terenu nepotkavam], bracelety of lock atd?)
- V jake souvislosti jsou individualni postihy konkretnich hracu a lokaci kde tezi (nove NPC)? Jde o systemovou zmenu, nebo individualni akci konretnicho GM? Viz. historie:
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... f=6&t=5895
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... 92#p190495
Osobne sem toto taky zaregistroval u tamingu. Nechapu proc pri skoro rodinem prostredi, se takova vec neresi ze strany GM primo ve hre a domluvou hraci, ze se jeho chovani GM nelibi, pripadne obecnou infomaci na stankach/foru. Myslim ze vetsina rozumnych hracu by to pochopila a akceptovala a GM zivot nekomplikovala. Hazeni NPC do lesa mi prijde detinske.
Nemluvne o to ze tady obe strany bojuji s vetrnymi mlyny. GM oficalne nic nereknou a hazi NPC do hry. Hraci zas vymysli sofistikovanejsi scripty, meni lokace atd. Pritom staci par slov a vzajemna domluva :/
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Ty elfové co se objevili v lese tam nemají trvalé spawny.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Privysoka narocnost poctu regov na magery.
Opravdu? Já, že sem je několikrát po sobě zabil a vždy se tam objevili zpět. Každopádně jsem to nedozoroval 24hod.Mephist píše:Ty elfové co se objevili v lese tam nemají trvalé spawny.
Existují tři zásadní situace, kdy muž nevratně ztrácí svoji čest:
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!
Bizon
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!
Bizon