TOPka su top zbroje ktore sa zbieraju naozaj dlho (z pohladu priemerneho hraca). Vzhladom na ich "silu" ktoru ponuknu hracovi, sa z realneho "ekonomickeho" hladiska v ziadnom pripade neoplatia tahat do dungu. Tahaju ho hraci kvoli frajerine alebo ze toho maju strasne vela.
Urobil by som topka podobne ako na inych MMO, a to s poriadnym boostom, aby naozaj bol citit rozdiel v PVM a aby sa eventualne zacali tahat aj do PVP.
Neviem na kolko je mozne pridat STR, lebo sa mi zda ze nejako STR nad 250 buguje ale nebudem teraz prihliadat na technicke moznosti sfery na kolko obmedzenia nepoznam.
Kazde TOPko: +-100 STR (ostatne staty nejak k tomu doladit), samozrejme by bol potrebny rework aj adamantia, ostatne zboje ponechat tak ako su (napr. ze invul da +30 str ci kolko)
- u kazdeho TOPka by som vyzdvihol skilly na "nefizzujucu" uroven, tj u bojovych topiek pridat +20 az +30 bojovky, u rangovskeho +30 taming a +30 archery, u klera +30 heal +30 mgr atd...
Prilis silne? Nie. Preco?
V PVM ked dojde na krizovu situaciu, tak tam nejakych +100 hp velmi malo pomoze a v PvP by nikomu nevadilo hrat proti takym equipnutym hracom kedze mozu o to vsetko prist pomerne lahko. A nekra s 200 hp by lepsi nekro s 80 hp v pvp zosmazil bez problemov.
Pri takomto pristupe by sa realne mohli tahat odost viac TOPka do dungov, a "mamon" hraci by ich mozno vytiahli aj do pvp.
Vzdy som chcel vytiahnut top gear do pvp, zbrane som aj dost krat vytiahol a riskoval vzhladom na cenu/vykon su natom ovela lepsie ako zbroje, len tie zbroje skoro nic okrem imidzu navyse nepridaju... Viem ze je to odjakziva nastavene tak ako je, ale predsa zmeny su fajn. V ostatnych MMO ked si niekto da top armor tak vydueluje aj 5v1, to tu zas samozrejme nikto nechce ale trocha boostu ako som pisal by tiez nebol ziadny extremny boost
