Souhlasim s nim, aspoň by byla možnost ty zbraně za crafta opravovatTuzemack píše:...
Warrior - Destroyer
- Rod Sacketts II
- Paper Elemental
- Příspěvky: 387
- Registrován: 04 dub 2009 22:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Opravovat jdou , je to v novinkách.Stačí když si tu destro zbran hodíš do trade okna craftoj a opraví ti jí.Nebo spíš opravíš si jíRod Sacketts II píše:Souhlasim s nim, aspoň by byla možnost ty zbraně za crafta opravovatTuzemack píše:...
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior - Destroyer
Tak problém přescriptit zpět by to určitě problém nebyl, když to tak původně bylo. Ale z nějakého důvodu se to nastavilo takhle, tak asi není důvod to vracet. Asi začalo vadit enchantování +17 těchdle zbraní a přesun na jiné chary.... Stejně u obyč charu to + zas tolik znát podle mě není, ale asi to vadilo např u monka - udělat si +17 maul s full durab a to předělat na inscirbed staff.... nvm no:)
Re: Warrior - Destroyer
No však v tomhle ohledu by to nic nezměnilo. Zbraň by se znormalizovala (ztratila +) až po nasazení, takže by byl monkovi předělanej maul od destra stejně naprd a já bych byl klidnej, až se příště zase přehmátnu
-
- Book Snake
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 led 2014 13:30
Re: Warrior - Destroyer
Uz sa k tomu aj hladac pokladov vyjadril nemam co dodat
The bigger the bill, the harder you ball. Well im throwin mine, cause my money long.
Percocets, Adderall, Ecstasy, Pussy, Money, Weed.
Percocets, Adderall, Ecstasy, Pussy, Money, Weed.
Re: Warrior - Destroyer
Pointa?
Re: Warrior - Destroyer
Vím, že už to tu čte jen pár lidí, polovina ze 4 gm si smazala forum accounty, a beztak se to tu ztratí v balastu keců, co budou následovat, ale nedá mi to...
Návrh na úpravu destra:
- vybrané +7/+9 obouruční zbraně (ne destro zbraně) zdvojí svou plusovost a sníží rychlost o 50%, pokud má destro nasazenou master fightku/destro helmu
- efekt conquer and DESTROY ! by se spouštěl pouze mlácením destro zbraní a nikoliv úderem do hráčovi destro helmy (zvýšila by se šance na efekt úderem, když by se přišlo o efekt zásahem do destra) -> s tím souvisí další bod
- kouzla magic arrow bez omezení
- abilita skok
- golden medailon by dal kvf imunitu, boostnul staty, ale nevyléčil by hp
- jednoruční zbraně dávají postih -10 str a -20 dex
Pointa: s tou šipkou mi pořád nešlo do hlavy, že je to čistě pvm omezení...i když je v některých dungách mrtě para pastí, pořád to člověk nesoluje, aby se nenašel někdo , kdo mu tu šipku nehodí a zas tak strašný to není. Takže si myslím, že to je možností efektu destro helmy při jejím zásahu, takže se vzala destrovi šipka, aby si efekt sám nenahazoval šipkou self (obdobně funguje artefakt dragonova přilbice, jen tam je šipka self celkem sebedestruktivní). Zrušením tohoto by mohl dostat šipku zpět.
Destro zbraně bych nechal se současným nastavení, že to jsou čistě pvm zbraně s efektem self ik při hitu hráče (co ale nechápu je ik do netamnutého jezdítka, tj trochu demence:D, ale pobavilo mě to). Přidáním zdvojení + u slabších obouruček by se zvýšil repertoár a variabilita zbraňové taktiky. Do čeho nevidím, je přesné vyčíslení dmg. nechi, aby z toho byly další destro guny, tzn jen vyšší dmg a trochu pomalejší, tzn dps by bylo cca stejné, jen jednorázový dmg by byl vyšší, ale nej mají pořád byt hala/spear/maul. Již existující řešení zdvojením + u Teutona mi přišlo nejvhodnější, něž konkrétně scriptit xy zbraní.
Skok: nvm jeslti tak fungují všechny gejty, ale při skoku do jedné mi to nepřerušilo nápřah a v podstatě jsem hned udeřil, tzn by snad nebyl problém nascriptit item, který by instatně portl na cíl a když by měl člověk napřáhnuto -> hit/miss... buď nějaká extra sichr dmg a nebo jen čistě skok po nápřahu. Cena: 3/4 staminy + timer x minut
->udělat Destra víc destro:D víc obouruček, víc dmg, míň jednoruček, míň def...
Návrh na úpravu destra:
- vybrané +7/+9 obouruční zbraně (ne destro zbraně) zdvojí svou plusovost a sníží rychlost o 50%, pokud má destro nasazenou master fightku/destro helmu
- efekt conquer and DESTROY ! by se spouštěl pouze mlácením destro zbraní a nikoliv úderem do hráčovi destro helmy (zvýšila by se šance na efekt úderem, když by se přišlo o efekt zásahem do destra) -> s tím souvisí další bod
- kouzla magic arrow bez omezení
- abilita skok
- golden medailon by dal kvf imunitu, boostnul staty, ale nevyléčil by hp
- jednoruční zbraně dávají postih -10 str a -20 dex
Pointa: s tou šipkou mi pořád nešlo do hlavy, že je to čistě pvm omezení...i když je v některých dungách mrtě para pastí, pořád to člověk nesoluje, aby se nenašel někdo , kdo mu tu šipku nehodí a zas tak strašný to není. Takže si myslím, že to je možností efektu destro helmy při jejím zásahu, takže se vzala destrovi šipka, aby si efekt sám nenahazoval šipkou self (obdobně funguje artefakt dragonova přilbice, jen tam je šipka self celkem sebedestruktivní). Zrušením tohoto by mohl dostat šipku zpět.
Destro zbraně bych nechal se současným nastavení, že to jsou čistě pvm zbraně s efektem self ik při hitu hráče (co ale nechápu je ik do netamnutého jezdítka, tj trochu demence:D, ale pobavilo mě to). Přidáním zdvojení + u slabších obouruček by se zvýšil repertoár a variabilita zbraňové taktiky. Do čeho nevidím, je přesné vyčíslení dmg. nechi, aby z toho byly další destro guny, tzn jen vyšší dmg a trochu pomalejší, tzn dps by bylo cca stejné, jen jednorázový dmg by byl vyšší, ale nej mají pořád byt hala/spear/maul. Již existující řešení zdvojením + u Teutona mi přišlo nejvhodnější, něž konkrétně scriptit xy zbraní.
Skok: nvm jeslti tak fungují všechny gejty, ale při skoku do jedné mi to nepřerušilo nápřah a v podstatě jsem hned udeřil, tzn by snad nebyl problém nascriptit item, který by instatně portl na cíl a když by měl člověk napřáhnuto -> hit/miss... buď nějaká extra sichr dmg a nebo jen čistě skok po nápřahu. Cena: 3/4 staminy + timer x minut
->udělat Destra víc destro:D víc obouruček, víc dmg, míň jednoruček, míň def...
Re: Warrior - Destroyer
Rád bych se zeptal Vás ostatních co hrajete DESTRA co říkáte na 20% skillu hid ... Díky za Vaše vyjádření.
Re: Warrior - Destroyer
Mám u destra 100 Parrying.
Po nasazení štítu to ubere na 50 (i když by mělo jen o 40).
Po sundání štítu se nastaví Parrying na 90.
Po opravě statů se je hodnota zase 100.
Dělá to jen u mého destra nebo i ostatním?
Po nasazení štítu to ubere na 50 (i když by mělo jen o 40).
Po sundání štítu se nastaví Parrying na 90.
Po opravě statů se je hodnota zase 100.
Dělá to jen u mého destra nebo i ostatním?
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Hele myslim že mě se stává to samé.Ikdyž sem se na to moc nezaměřil.Fisik III píše:Mám u destra 100 Parrying.
Po nasazení štítu to ubere na 50 (i když by mělo jen o 40).
Po sundání štítu se nastaví Parrying na 90.
Po opravě statů se je hodnota zase 100.
Dělá to jen u mého destra nebo i ostatním?
Jinak taky vám příde ten destro tak hrozně nudnej?Připadá mi že cena destro zbraně oproti nevýhodám specializace je čím dál tím víc rozdílná.Už i ten pulwar(paladin) dává větší pecky , je použitelnější a hlavně muže resovat Aspon by se mohl zvětšit ten timer na to gsko z helmy , člověk to s tím healem ani nestihne dolečit a potom přebustit ghčkem.Clera to bohužel netrkne nebo se ani nestihne aktualizovat záložka.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior - Destroyer
Spíš ty jeho zbraně jsou hrozně pomalé. Jediný co je použitelné je berserka.Zola píše:Hele myslim že mě se stává to samé.Ikdyž sem se na to moc nezaměřil.Fisik III píše:Mám u destra 100 Parrying.
Po nasazení štítu to ubere na 50 (i když by mělo jen o 40).
Po sundání štítu se nastaví Parrying na 90.
Po opravě statů se je hodnota zase 100.
Dělá to jen u mého destra nebo i ostatním?
Jinak taky vám příde ten destro tak hrozně nudnej?Připadá mi že cena destro zbraně oproti nevýhodám specializace je čím dál tím víc rozdílná.Už i ten pulwar(paladin) dává větší pecky , je použitelnější a hlavně muže resovat Aspon by se mohl zvětšit ten timer na to gsko z helmy , člověk to s tím healem ani nestihne dolečit a potom přebustit ghčkem.Clera to bohužel netrkne nebo se ani nestihne aktualizovat záložka.
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Jo jsou hrozně pomalé a zas takovej obr damáž nedávaj.Bohužel ty berserky nerostou na stromě.Fisik III píše:Spíš ty jeho zbraně jsou hrozně pomalé. Jediný co je použitelné je berserka.Zola píše:Hele myslim že mě se stává to samé.Ikdyž sem se na to moc nezaměřil.Fisik III píše:Mám u destra 100 Parrying.
Po nasazení štítu to ubere na 50 (i když by mělo jen o 40).
Po sundání štítu se nastaví Parrying na 90.
Po opravě statů se je hodnota zase 100.
Dělá to jen u mého destra nebo i ostatním?
Jinak taky vám příde ten destro tak hrozně nudnej?Připadá mi že cena destro zbraně oproti nevýhodám specializace je čím dál tím víc rozdílná.Už i ten pulwar(paladin) dává větší pecky , je použitelnější a hlavně muže resovat Aspon by se mohl zvětšit ten timer na to gsko z helmy , člověk to s tím healem ani nestihne dolečit a potom přebustit ghčkem.Clera to bohužel netrkne nebo se ani nestihne aktualizovat záložka.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior - Destroyer
Ma vyssi dmg za cenu delsiho naprahu, tady neni moc co resit. Co jsem ho zkousel, tak mi prijde dobry na ty ubah imba npc s bilionem hp treba na petkach mapkach, co se krasne ve trech destrech na pohodu rozumne ubeha. Celkem mi prislo hodne znat jestli, jestli mas zakladni destro zbran nebo +17. Zas je dobry ze mu zrusili tu otravnou sipku, co zere manu. Bugujici parrying, mozna chyba, ale pr tak malym skillu to asi nepoznas a po kazdym dungu stejne opravujes staty.
Nudnej je, ale vic destru, si myslim, ze urychli dung/akci.
Nudnej je, ale vic destru, si myslim, ze urychli dung/akci.
-
- Book Snake
- Příspěvky: 80
- Registrován: 07 lis 2006 12:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
S destro zbraněma je ta potíž, že jsou nepoužitelné na monstra, která např. hází kameny (V Cyclop Valey). Každý zásah kamenem mu ruší útok, takže se na ně může jen dívat. Musí si vzít normální zbraň a jít pižlat.
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Tak na máloarmorová monstra je rychlá jednoručku určitě lepší a jestli chceš dávat i tyhle z CV destro zbraní natáhni schovej se bouchni.Frantisek ml. píše:S destro zbraněma je ta potíž, že jsou nepoužitelné na monstra, která např. hází kameny (V Cyclop Valey). Každý zásah kamenem mu ruší útok, takže se na ně může jen dívat. Musí si vzít normální zbraň a jít pižlat.
Bohužel ta vyssi dmg už není tak znát , za tu dobu natáhnutí pal udeří klidně dvakrát , gangrel bambilionkrát...do velkého armoru ty destro zbrane maj učinek to ano.A rozdíl mezi +9 a +17 je hodně velký a myslím že i v druhu.Hala jasně vede.Ale ta nuda , nevymyslíš nic nehidneš neresneš nezachráníš , hodíš slepici a možná něco otrávíš Na mapky se hodí ale mít impa tak destra už nelognu.A s těma statama už je to jinak , gate nebugují staty.Možná je to hrama ale už to maká jak má.Xan píše:Ma vyssi dmg za cenu delsiho naprahu, tady neni moc co resit. Co jsem ho zkousel, tak mi prijde dobry na ty ubah imba npc s bilionem hp treba na petkach mapkach, co se krasne ve trech destrech na pohodu rozumne ubeha. Celkem mi prislo hodne znat jestli, jestli mas zakladni destro zbran nebo +17. Zas je dobry ze mu zrusili tu otravnou sipku, co zere manu. Bugujici parrying, mozna chyba, ale pr tak malym skillu to asi nepoznas a po kazdym dungu stejne opravujes staty.
Nudnej je, ale vic destru, si myslim, ze urychli dung/akci.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior - Destroyer
nj tak prostě je to tupější war než obvykle, co jsem porovnával jen zběžně guarda a destra s jejich zbraněma, přišlo mi, že maji stejný dps, plus když náhodou missneš/musíš přerušit nápřah, destro ztrácí na dps víc, ale to už je věc priorit a podle popisu od začátku musí bát každýmu jasný na co destro je a neni:)
a ve script novinkách je, že maul, spear a halapartna jsou scriptově srovnaný na stejnou dmg v jejich destro verzi, ale osobně jsem to netestoval
a ve script novinkách je, že maul, spear a halapartna jsou scriptově srovnaný na stejnou dmg v jejich destro verzi, ale osobně jsem to netestoval
Re: Warrior - Destroyer
Neslo by destro zbrane vymyslet nejak jinak? Napriklad vymena u nejakeho NPC s tim, ze by je mohl pouzivat prave jen destro a jejich plusovost se neztracela pri pohnuti s jinou postavou? Opravovani zbrani v okne kraftem sice vyreseno bylo, ale nekdy je potreba, aby destra nekdo lotnul a ztrata plusovosti zamrzi.
Re: Warrior - Destroyer
Stačilo by upravit jen to, aby se destro zbraň už nikdy nevrátila do normální podoby a mohl ji nosit jen destro.Myth píše:Neslo by destro zbrane vymyslet nejak jinak? Napriklad vymena u nejakeho NPC s tim, ze by je mohl pouzivat prave jen destro a jejich plusovost se neztracela pri pohnuti s jinou postavou? Opravovani zbrani v okne kraftem sice vyreseno bylo, ale nekdy je potreba, aby destra nekdo lotnul a ztrata plusovosti zamrzi.
Jinak tuhle změnu bych taky uvítal, už jen že ty zbraně mám ve společné bedně warů. Pohnout se s tím dá nechtěně dost snadně.