Pokračování relogu

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07 zář 2006 18:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Sir Artuhr »

Artwelis píše:Problem s PvP ve frakcich byl od pocatku DP. Je to zapricineno celkovym nastavenim v PvM a odmenama za PvP ve frakci. (Lootnout PvM postavu v dungu za PK je radove vetsi mamon nez sejmout PvP postavu ve frakcnich bojich)
Nemyslim si, ze by to slo jednoduse opravit jen zkracenim pauzy na relog.

Vzdy tu bude skupina lidi, kteri preferuji praseni pred PvP. Dle meho by GM meli dat ve frakcich takove odmeny, aby se hracum vyplatilo jet PvP ve frakci nez PvP za PK.
Zvysovanim odmen pro frakcni hrace cesta urcite nevede. Myslim, ze soucasna situace je adekvatni. Frakcni PvP by urcite nemelo byt primarne o vydelavani. Ja si predstavuji frakcni PvP jako nejlepsi moznou cestu v hrani PvP na DP a to z pohledu zabavy a urovne kvality hracu. Zvysovanim odmen by jenom pritahlo prizivniky a mamonare s nulovym PvP skillem. V tomhle smeru bych radeji videl 10 kvalitnich PvP hracu ve Frakci, nez 25 cove pvperu.

Zkraceni te pauzy neni nic revolucniho, ale mohlo by podporit to oziveni, ktere se ted ve frakci deje. Je to uplne zanedbatelna zmena v porovnani s tim co se tady na serveru reviduje a meni. Bohuzel kompetentni PvP GMka nejevi ocividne o hru ani o forum zajem, takze nevim jake jine GMko ktere alespon trosku chape zaklady PvP by o tomhle mohlo rozhodnout.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

Sir Artuhr píše:
Artwelis píše:Problem s PvP ve frakcich byl od pocatku DP. Je to zapricineno celkovym nastavenim v PvM a odmenama za PvP ve frakci. (Lootnout PvM postavu v dungu za PK je radove vetsi mamon nez sejmout PvP postavu ve frakcnich bojich)
Nemyslim si, ze by to slo jednoduse opravit jen zkracenim pauzy na relog.

Vzdy tu bude skupina lidi, kteri preferuji praseni pred PvP. Dle meho by GM meli dat ve frakcich takove odmeny, aby se hracum vyplatilo jet PvP ve frakci nez PvP za PK.
Zvysovanim odmen pro frakcni hrace cesta urcite nevede. Myslim, ze soucasna situace je adekvatni. Frakcni PvP by urcite nemelo byt primarne o vydelavani. Ja si predstavuji frakcni PvP jako nejlepsi moznou cestu v hrani PvP na DP a to z pohledu zabavy a urovne kvality hracu. Zvysovanim odmen by jenom pritahlo prizivniky a mamonare s nulovym PvP skillem. V tomhle smeru bych radeji videl 10 kvalitnich PvP hracu ve Frakci, nez 25 cove pvperu.

Zkraceni te pauzy neni nic revolucniho, ale mohlo by podporit to oziveni, ktere se ted ve frakci deje. Je to uplne zanedbatelna zmena v porovnani s tim co se tady na serveru reviduje a meni. Bohuzel kompetentni PvP GMka nejevi ocividne o hru ani o forum zajem, takze nevim jake jine GMko ktere alespon trosku chape zaklady PvP by o tomhle mohlo rozhodnout.
pojazdy by zas podla mna nemali byt mamon bokovkou pre frakcnych hracov. znizenim pauzy by si ziskal 4 z 5 hatedov vo frakcii, 5. obieha dungy a zvysny 4 reloguju na pojazdy a naspat.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Bloody King
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 68
Registrován: 21 úno 2007 21:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Bloody King »

Shadowsong píše: tak vo co go? podla mna je oddelenie hrania frakcie od pk jedine spravne. chapem ze by ste niektory najradsej behali frakciu kde su rewardy a modraci na vas nemozu, v pripade potreby hned relogli na pk na pojazd a potom zas naspat na frakciu, a podobne... :roll:
Pk vždy patřili do této hry, ale postupem času se zacinala odsouvat na jiný zájem. Vezměme to od začátku, na začátku se chodili dungy v bloodu a Blue+5 -+7 zbraněmi. Tam pojezdy nevadili? V dungu se bylo déle, ale nebylo tolik uplakanku. Postupem času se začali tahat dražší a dražší věci a už se začínalo bulet, že pk jim vzali milióny. Zavedli se pauzy a rozjela diskriminace pkcek. Tím jsme se dostali až do současnosti a dnešní equipy? Topka, top zbraně,... Máte vyšší nároky a aby se vám zacpala huba, tak pauzy zůstanou. Krásné myšlení, ale moc bych se nechlubil.

Jinak ohledně výdělku je lepší pvm než pk. Pojezdy máš narazovky a ne každý se povede. Dnešní party nemají ani šanci lehnout v dungu, takže jde jen o mamon pvm hráčů a ne pk.
Uživatelský avatar
Breezeway
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Breezeway »

Omlouvám se že Vám to sem ještě postnu do debaty. Slibuju, že to je opravdu naposledy. :lol: :lol: :lol:
Sir Artuhr píše:......Jestli sis nevsimla topik jsem zalozil pro potrebu naprosto seriozni debaty o konkretnim tematu, o konkretni zmene a byl zde prostor pro souhlasne i nesouhlasne argumenty. Nez si opet zacla psat ty a nandala si nam to tim jakou si z nas delas srandu. ........
Nevšimla. Už od šestého postu v původním topicu se tu akorát urážíte a plácáte nesmysly. Nebo snad ne? A mě to budeš vyčítat :D A to že to někdo jiný vidí v jiných souvislostech tak to hned neznamená že říká nesmysly. To samé se dá tvrdit o tvém názoru.
Strigwyr píše: boze brezneway ty si ...
Ano? :P Chytrá, krásná a neodolatelná? Neskončil jsi náhodou s hraním na DP? Btw., ty jsi vůbec perla v postování :D
Bloody King píše: ......kolik lidí kvůli téhle breezewayině dostalo sekeru ba hůř......
Prosím GM aby zavedla v jailu "a hatchet of Breezeway´s guilt" aby všichni věděli, čí vinou tam jsou :D :D :D PROSÍM, PROSÍM.
Bloody King píše: Only for Breezeway:
Kamarádko, možná je teď pravá chvíle objevit WoW, tam o věci nepřijdeš a nebudeš plakat, dokonce tam zavedli přímo pro tebe postavu. Vytvoř si pandu, dej ji zrzavou chocholku a minimum inteligence. Děkovat nemusíš.
WoW? Né díky, to přenechám tobě. :) Náhodou pandy se mi líbí.
K tvému postu o kus výš. Neomlouvej se ostatním to se tu nenosí :) GM to pochopí a ostatním to je jedno. A mě urazit nemůžeš, jsem zvyklá. ..... A ano, dokážu lidi vytočit k nepříčetnosti.
Erik Nighelt píše: nemá smysl tu o čemkoliv diskutovat, takovéhle téma bych nahodil do o/ch fora, ale teď už ani tam ne, když gm co to řešily na to dlabou a ty dvě co tu zbyly viděli pvp max. v postech od brýzwej
Eriku, Eriku, a takový si býval slušňáček :P :) samé prosím a děkuji a teď tohle.
Sikulka píše: mozem tuto sochu poprosit v reale pred barak alebo vyhotovujes len ingame? material by som nechal na teba
Samozřejmě že i v reále. Pošli adresu a požadované rozměry. V základní verzi děláme pětimetrové s metrem v průměru. Jsou určené k umístění u rodinných domku nebo na návsi v menších vesnicích. Samozřejmě není problém padesátimetrový monument. Pamětní destičky velikostně přizpůsobujeme požadované velikosti památníku. Od tebe je potřeba zajistit dostatečný prostor na zahradě nebo pozemek. O stavební povolení a ostatní formality se už postaráme. Jako stavební materiál standardně používáme armovaný beton, aby památník něco vydržel a přetrval věky. Dle požadavků můžeme použít tebou vybraný materiál aby lépe vystihoval tvojí povahu, tvrdost a výdrž.

Jestli mohu doporučit široké veřejnosti, máme speciální nabídkový program BIG EGO. Program počítá se stádovým efektem v komunitách a proto nabízí stavbu více památníků na jednom místě. Takzvaný vzpomínkový park. Ten je obehnán kamennou zídkou v anglickém stylu a přístup je zdoben kovanou bránou s nápisem "Nelepší hráči Temného Ráje". Nápis se dá pozměnit jak stylově tak co do barev. Ve standartu nabízíme původní černé zabarvení ručně kovaného železa bez další povrchové úpravy. Následné zreznutí dodává příchuť autenticity a příchozí si tak mohou udělat jasný obrázek o lidech jimž památníky patří. To se příchozích zmocní jediná myšlenka: "Teda, ten Temný Ráj musel být plný ....." Jediné co navrhuji tak v takovém to parku zachovat jednotné rozměry všech pomníků, aby se předešlo k následnému dohadování v pamětní knize o tom kdo byl větší nebo tvrdší.


P.S.: díky za pokec, už jsem se dlouho takhle nepobavila. Těším se na ty pojezdy ve hře :D

Přejí všem příjemný den.
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.

Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

Bloody King píše:
Shadowsong píše: tak vo co go? podla mna je oddelenie hrania frakcie od pk jedine spravne. chapem ze by ste niektory najradsej behali frakciu kde su rewardy a modraci na vas nemozu, v pripade potreby hned relogli na pk na pojazd a potom zas naspat na frakciu, a podobne... :roll:
Pk vždy patřili do této hry, ale postupem času se zacinala odsouvat na jiný zájem. Vezměme to od začátku, na začátku se chodili dungy v bloodu a Blue+5 -+7 zbraněmi. Tam pojezdy nevadili? V dungu se bylo déle, ale nebylo tolik uplakanku. Postupem času se začali tahat dražší a dražší věci a už se začínalo bulet, že pk jim vzali milióny. Zavedli se pauzy a rozjela diskriminace pkcek. Tím jsme se dostali až do současnosti a dnešní equipy? Topka, top zbraně,... Máte vyšší nároky a aby se vám zacpala huba, tak pauzy zůstanou. Krásné myšlení, ale moc bych se nechlubil.

Jinak ohledně výdělku je lepší pvm než pk. Pojezdy máš narazovky a ne každý se povede. Dnešní party nemají ani šanci lehnout v dungu, takže jde jen o mamon pvm hráčů a ne pk.
pojazd tk ti zarobi viac ako prejdenie tk.
pojazd despu ti zarobi viac ako prejdenie despu.
nemozes porovnavat vynos z pojazdu tk a prejdenia despu...
miesto "znesvatovania" frakcie tzv "true" pk hracmi, by som skor zatraktivnil hranie pk. zlepsil pojazdovost dungov, na druhu stranu vratil (osetrene) frakcne runy.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07 zář 2006 18:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Sir Artuhr »

Shadowsong píše: pojazdy by zas podla mna nemali byt mamon bokovkou pre frakcnych hracov. znizenim pauzy by si ziskal 4 z 5 hatedov vo frakcii, 5. obieha dungy a zvysny 4 reloguju na pojazdy a naspat.
Ja nevim proc do toho pletete porad pojezdy. Zaprve v realu to funguje tak, ze jeden clovek obiha a ostatni bud cekaj na pojezd nelogli nebo jsou na modrakovi. Nikdo ale neni na frakci. Riziko hodiny na relog je pro aktivni PK nemyslitelny, pokud chce nekoho nekde dobehnout. Tim padem lidi v dungu ted ziskaji maximalne 15 minut k dobru, pokud jsou predtim PK logli na modrakovi. V jistem slova smyslu zkraceni pauzy dava moznost hracum v dungu dalsi sanci na to, ze je nikdo nedobehne. Ale pripada mi ze se tu uz opakuju.
Klidne bych za poruseni relog pauzy Frakce/Pk daval prisnejsi tresty. Vyhozeni z frakce na min pul roku by byl zaklad.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

Sir Artuhr píše:
Shadowsong píše: pojazdy by zas podla mna nemali byt mamon bokovkou pre frakcnych hracov. znizenim pauzy by si ziskal 4 z 5 hatedov vo frakcii, 5. obieha dungy a zvysny 4 reloguju na pojazdy a naspat.
Ja nevim proc do toho pletete porad pojezdy. Zaprve v realu to funguje tak, ze jeden clovek obiha a ostatni bud cekaj na pojezd nelogli nebo jsou na modrakovi. Nikdo ale neni na frakci. Riziko hodiny na relog je pro aktivni PK nemyslitelny, pokud chce nekoho nekde dobehnout. Tim padem lidi v dungu ted ziskaji maximalne 15 minut k dobru, pokud jsou predtim PK logli na modrakovi. V jistem slova smyslu zkraceni pauzy dava moznost hracum v dungu dalsi sanci na to, ze je nikdo nedobehne. Ale pripada mi ze se tu uz opakuju.
Klidne bych za poruseni relog pauzy Frakce/Pk daval prisnejsi tresty. Vyhozeni z frakce na min pul roku by byl zaklad.
preco do toho pletiem pojazdy? pretoze pk uz nic ine ako pojazdy nehraju. ked chcu hrat pvp, preco pk nehraju pvp za pk? preco sa tak strasne snazia pk (primarne pvp char) pretlacit do modreho pvp? co by kto ziskal skratenim pauzy, okrem pk kt by sa zjednodusil pristup ku frakcnym rewardom? skratenie pauzy by davalo hracom moznost na to ze ich nikto nedobehne? kde? ako? v sucasnosti, ako vravis, mas pk ktore obieha a zvysok je na modrakoch a cakaju len na pojazd, pri kt po 15min relognu. skratenie pauzy by viedlo len k tomu, ze by jedno pk obiehalo a zvysok by bol zatial na frakcii s rewardami a v pripade pojazdu po x min relognu a idu na pojazd. nevidim nikde znizenie sance na pojazd. pojazd sa ti vzdy viac oplati ako frakcne pvp hoc aj s rewardami, takze si mozme byt isty ze frakcne pk by v pripade pojazdu uprednostnili pojazd.
prirodzene si kazdy budeme hajit vlastny napad, tak tu trosku rozvediem ten moj.
zlepsenie pojazdovosti dungov: 2-3 hod respawny mobov su fakt k placu. lsnko v tk, lichovia v cove, king v cv a podobne. kto dobieha mi to potvrdi (a mozno ani nie, pretoze kto by dnes dobiehal cove?)
v kombinacii s frakcnymi runami ktore:
budu napr kopat len do urcitych lokalit v dungu, tzn frakcia bude moct vdaka zlepsenej dobiehatelnosti dungov aj dobehnut pk ak by boli pred nimi / moze pripravit pascu na pk ktore este nedorazili do casti dungu do kt portuje frakcna runa.
v tomto pripade by som uvital mechanizmy v style skratenia respov hlidacov, tazko zabitelnych hlidacov s par minutovymi respami a ku koncu dungu nieco s dlhsim respawnom na jen jednou dvere (aby vyprava kt uspesne prejde cely dung, napr aj s pk v patach, by si mohla v klude dat toho zasluzeneho posledneho bossa a v pokoji vybrat zasluzeny poklad)

imho by to viedlo ku aktivnejsej frakcii, co by mohlo viest ku aktivnejsim cove pk kt by mali proti komu behat, a tiez aktivnejsie pojazd pk. inak povedane nie kombinovat frakciu a pk, ale naopak oddelit ich a podporit herne moznosti ako jednej strane, tak aj druhej. (alebo inak povedane aj tie pk [vo vseobecnosti] by si zasluzili nejaku podporu}
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07 zář 2006 18:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Sir Artuhr »

Zaprve na serveru kde hraje max 100 lidi je nesmysl neco oddelovat. Tady se muzou maximalne oddelovat PvM hraci a PvP hraci. PvM hraci maji taky pristup ke vsem moznostem PvM. Stejne tak hrac ktery preferuje PvP by mel mit moznost zahrat si na DP jakykoliv druh PvP. Opravdu tady nejsme v situaci, kdy muzeme pocitat ze je tu tolik lidi aby kapacitne naplnily PK druh PvP i frakcni druh PvP.
A reward system O/CH opravdu neni nic zasadniho kvuli kteremu by se tam hrnuly zastupy lidi, ale bohate staci. A ano at jeden hrac obiha a dalsi jsou na frakci a behaji aktivne frakcni PvP. Vsak o to tady jde. Nevidim rozdil v tom jestli jsou na modrakovi nebo na frakci, kdyz stejne pak musi mit 15minut relog pauzu. To at si kazdej rozhodne sam.

A nerad bych se tady poustel opet do debaty kolem pojezdu. Dnesni hraci jsou tak rozmazleni, ze by naopak potrebovali aby se pkckum pojezdy zlehcily. Vsichni sest pulek ekvipu, ktery nedojde a cokoliv horsiho nez +25 apod. je urazka. Uz jsou dokonce lini si treba tracknout. Degenarace hracu je tu opravdu hrozna.
Bloody King
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 68
Registrován: 21 úno 2007 21:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Bloody King »

Stačí ti dat antipk runy pro zpomalení dobihani nebo částečnou eliminaci.

Řekněme, že se do dungu dají kombinace pastí, které aktivuje pouze pk. God mirrori, deportace před dungu,...

Jen nápad, samozřejmě je nenasolit jednu vedle druhé, ale dat šanci i oněm pk. Pak by se mohli stáhnout pauzy, ale prostě to zase bude mít negativní odezvu.
Pak už jen gz v dungu aby byli všichni spokojeni ne?
Noncompet Ismentis
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 10 úno 2014 17:40

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Noncompet Ismentis »

Uz sem skoro zapomnel jak se PvM hraci u pojezdu velmi bavi.

Podporovat to, kde se bavi obe skupiny je OK.

Ale podporovat nejak skupinu jednu na ukor druhe ? Takze tu hodinovou pauzu vidim jako celkem OK, pro frakcni hrace.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

pk ma tiez pristup ku vsetkym pvp moznostiam... argument invalid
co sa rewardu tyka, tak nejde o to ze by bol nejak uber op, ale ako vravis staci. tiez pojazdy dnes niesu ziadna slava, ale povedzme ze stacia. nemyslim si ale ze by pristup ku "dostacujucemu" rewardu z modreho pvp mal byt tak jednoducho pristupny pre hracov, co maju "dostacujuci" reward z cerveneho pvp, ako sa tu snazis presadit. opat vravim nejde o to ze by ten frakcny reward bol prilis op, keby sa k nim dostali pk, len si proste nemyslim ze tu z toho musime robit gulas aktivit a odmien pre hamiznych. je tu proste modre pvp s frakcnym rewardom a pk pvp s pojazd rewardom. jednoducho frakcny reward podla mna nieje urceny pre pk ktore su prilis lenive behat pvp za svoje cervene chary.
co sa pojazdov samo o sebe tyka tak plne suhlasim a to uz peknych par rokov. vodenie modrakov za rucicku a bitie pk palicou sa tu od casov noneho fakt uplne preklopilo. ze je tu par veci postavenych na hlavu a ze mame sem tam trosku zmatocny system, myslim ze denny poriadok. modre pvm je uz ale fakt prilis lahke na to, ake tazke je tie dungy dobehnut. a "tazke" je este slabe slovo.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

Noncompet Ismentis píše:Uz sem skoro zapomnel jak se PvM hraci u pojezdu velmi bavi.

Podporovat to, kde se bavi obe skupiny je OK.

Ale podporovat nejak skupinu jednu na ukor druhe ? Takze tu hodinovou pauzu vidim jako celkem OK, pro frakcni hrace.
dlhorocna podpora modrakov na ukor pk. argument invalid.

inak povedane ak sa tak velmi chces bavit bez rizika, mas tu rubikovu kocku alebo klbko vlny...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Noncompet Ismentis
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 10 úno 2014 17:40

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Noncompet Ismentis »

Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Bloody King
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 68
Registrován: 21 úno 2007 21:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Bloody King »

Noncompet Ismentis píše:Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Když už tu píšeš že gmka jsou neschopné, tak vymysli ty nějakou alternativu, která se bude líbit oběma stranám nebo si je neber do huby
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07 zář 2006 18:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Sir Artuhr »

Shadowsong píše:pk ma tiez pristup ku vsetkym pvp moznostiam... .
Napriklad k frakcnich rewardam, rychlemu pristupu do nekterych lokaci atd. atd. a systemu nastaveni typu nemoznost loceni mrtvych tel apod? No nevim nevim.

A ja tu rozhodne nechci menit system pojezdu. Ztezovat nebo zlehcovat. Myslim, ze sikovne PK je schopne si porad dobre vydelat. A zalezi jen na jeho sikovnosti a casu, ktery je ochotny do hry investovat. Takze je ve stejne situaci jako vsichni ostatni. Me jen stve pristup hracu, kteri maji v dnesni dobe riziko pojezdu snizene na historicke minimum a porad budou brecet, ze kazde sahnuti do PvP systemu zvysi moznost pojezdu. Presne jako upraveni relog pauzy mezi Frakci a PK, ktera s tim absolutne nesouvisi.
Noncompet Ismentis
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 10 úno 2014 17:40

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Noncompet Ismentis »

Sir Artuhr píše:
Shadowsong píše:pk ma tiez pristup ku vsetkym pvp moznostiam... .
Napriklad k frakcnich rewardam, rychlemu pristupu do nekterych lokaci atd. atd. a systemu nastaveni typu nemoznost loceni mrtvych tel apod? No nevim nevim.
A modrak ma stejnou moznost si kohokliv kdekoliv pojet. Ale dostane jen kill a to je pro nej ok. Pk runebook.
Noncompet Ismentis
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 10 úno 2014 17:40

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Noncompet Ismentis »

Bloody King píše:
Noncompet Ismentis píše:Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Když už tu píšeš že gmka jsou neschopné, tak vymysli ty nějakou alternativu, která se bude líbit oběma stranám nebo si je neber do huby
Tak hlavne, ze vy uplakanci, tady navrhujete systemova reseni.
Bloody King
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 68
Registrován: 21 úno 2007 21:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Bloody King »

Noncompet Ismentis píše:
Bloody King píše:
Noncompet Ismentis píše:Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Když už tu píšeš že gmka jsou neschopné, tak vymysli ty nějakou alternativu, která se bude líbit oběma stranám nebo si je neber do huby
Tak hlavne, ze vy uplakanci, tady navrhujete systemova reseni.
Aspoň něco místo osočování gm že dělají něco blbě.
Tuzemack
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 28 lis 2012 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Tuzemack »

Hmm zatím jsem tu v argumentech neviděl žádný reálný negativní dopad, který by zkrácená relog pauza na 10 m způsobovala. Zkuste se snažit víc :)
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08 říj 2007 22:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Strigwyr »

Nebojte sa forum aj tak sleduju nadalej gmka...

Noncompet Ismentis je Acarus...


a brezwaj - nie, qvido mi editol co tam bolo napisane tak radsej ti to nepoviem lebo nezaspis... a ano skoncil som ale mozno ze sa o pol roka zase nachvilu vratim.
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk

( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Odpovědět